Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Jon Olsson už má náhradu za Rolls-Royce. Nafocena byla, i když se k ní nepřiznal
13.11.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Obvykle to bývá sám Jon Olsson, kdo jako první provalí, že si pořídil nové auto. Koupi tohoto avizoval, teď už je zjevně hotové, v jeho typických barvách.
Slavného lyžaře Jona Olssona nejspíše nemusíme představovat. V dobách jeho účinkování na svazích jej znali jen zasvěcení, díky své zálibě v exkluzivních vozech a jeho šikovnosti v jejich využívání pro reklamu se ale stal široce populárním. Olsson přitom začínal u poměrně obyčejného pick-upu od Mazdy, nakonec se propracoval až ke svému poslednímu stroji, jímž byl upravený Rolls-Royce Wraith. Nicméně jen pár týdnů poté, co si jej lyžař převzal, jej poslal do světa.
Důvodem měla být koncepce vozu, s blížící se zimou zkrátka Olsson zatoužil více po čtyřkolce než zadokolce. Zda mu to můžeme věřit, je otázkou, to pro nás ale není zas až tak důležuté. Podstatnější je, že ještě v době vlastnictví britského kupé již Olsson měl v hlavě nástupce, jímž se měl stát extrémní Mercedes-Benz G500 4x4^2. Tedy SUV, které kromě pohonu všech kol disponuje i portálovými nápravami.
Zatím se nepřiznal k tomu, že by jej fyzicky měl a možná jej ani nemá. Jeho auto je ale zjevně hotové, jak ukazují snímky pořízené na dálnici poblíž nizozemského Barendrechtu. Prohlédnout si na nich můžeme právě G500 4x4^2 s několika úpravami, mimo jiné kamufláží v Olssonové stylu. A jeho zadní okno je ozdobeno inzercí firmy Douchebags, která Olssonovi patří. Je tedy takřka stoprocentně jisté, že toto SUV je jeho a buď si jej zrovna odvážel nebo ještě prochází úpravami.
Po stránce vizuální vidíme „klasiku”, dále můžeme počítat s laděním pod kapotou. Poslední Olssonovy kreace disponovaly zhruba 900 koňmi, což je nejspíše na modifikace G500 4x4^2 příliš, nicméně díky přítomnosti osmiválce lze s nemalým výkonem počítat. Ostatně, sám Mercedes tento stroj tituluje jako supersport, ne jako SUV...
Jon Olsson má další nové auto. Že mu patří, nezapře
Zdroj: Autojunk
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- Elektrický propadák Mercedesu dál „skóruje”, je druhým nejpomaleji prodávaným autem ze všech, sklady okupuje měsíce
před 4 hodinami - První dobíjecí Lamborghini je další hybridní nesmysl, fiktivní úsporu paliva mění za 300kilovou nadváhu
před 6 hodinami - V Bruselu přišli na to, že kamiony tvoří hrstku aut, ale figurují v 15 procentech smrtelných nehod, posvítí si na ně
před 7 hodinami - Francouzi po čase stvořili opravdu krásné auto. Dostalo bezemisní pohon, který nemá problém s dojezdem
před 8 hodinami - Dvojí výkon vrcholné Tesly Model 3 byl vysvětlen, Česko i většina světa dostane ošizenou verzi
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva