Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nissan Pulsar zná první ceny, je levnější než dosluhující Ford Focus
4.7.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonský hatchback vám dodá 115 benzinových koní namísto 125koňového stáda modrého oválu. Stát by ovšem mohl jen 361 000 Kč.
O návratu Nissanu na pole kompaktních hatchbacků jsme se zmiňovali před pouhými dvěma dny, kdy viceprezident značky Andy Palmer popsal jeho jízdní vlastnosti i zaměření. Dočkat bychom se prý měli téhož charakteru, který je vlastní i modelu Qashqai, přičemž souběžně s tím údajně dorazí nejnižší hladina hluku a vibrací v daném segmentu. Zajímavé je, že tyto vlastnosti chce Nissan nabízet za nižší cenu, než za jakou si můžete pořídit dosluhující Ford Focus. Nový Pulsar totiž ve Velké Británii startuje na sumě 15 995 GBP (cca 528 000 Kč). To v absolutním měřítku pochopitelně není málo, za chvíli ale uvidíte, že i na základě této sumy se lze dopočítat k očekávání atraktivního českého ceníku.
Za zmíněnou částku v Británii dostáváte základní výbavu Visia, která zahrnuje 16palcová kola, tempomat, elektricky ovládaná zpětná zrcátka, klimatizaci či multimediální systém s pětipalcovým dotykovým displejem a rozhráním Bluetooth. Zvolit ovšem budete moci také vyšší úroveň Acenta, která vychází na 17 645 GBP (582 500 Kč). Ve výbavě pak dostanete i autonomní brzdy, světelný a dešťový senzor či bezklíčový vstup.
Vrcholem nabídky budou dva modely, z nichž v České republice je známa pouze dražší úroveň Tekna. V Británii ovšem bude Pulsar k mání také s úrovní ntec, jenž zahrnuje 17palcová kola, LEDky pro denní svícení, zpětnou kameru či integraci audio systému a smartphonu. Stát přitom bude 18 995 liber (627 000 Kč), zatímco zmíněná Tekna z vašeho účtu odečte 20 345 GBP (671 500 Kč). Za to ovšem přihodí kožené čalounění či paket bezpečnostní techniky Nissan Safety Shield.
Zatímco minimálně tři stupně výbavy (Visia, Acenta, Tekna) budou s většími či menšími změnami nabízeny také na českém trhu, samotné ceny se výrazně změní. K jejich odhadu nám přitom může napomoci zmiňovaný Focus (nebo prakticky jakékoli další auto stejné třídy), který v kombinaci s motorem 1,0 EcoBoost o výkonu 125 koní vychází na tuzemském trhu na 364 990 Kč. V ostrovním království ovšem taková verze vychází na 16 095 liber, tedy 531 500 korun.
Pokud Nissan nebude „trhat partu” a Pulsar u nás nabídne podobně levněji jako konkurenti (a že mu asi nic jiného nezbude...), měl by základní japonský hatchback na českém trhu startovat na sumě okolo 361 000 Kč. Tím by sice byl nepatrně dražší než základní Focus s litrovým EcoBoostem naladěným na 100 koní, oproti výše uvedené potentnější verzi by ovšem představoval zajímavou alternativu.
Aktuálně ovšem nemůžeme potvrdit, že Nissan Pulsar skutečně bude v Česku tak levný, daný výhled tak berte pouze jako orientační. A když už jsme u srovnávání, pak je férové zmínit i fakt, že oproti modrému oválu bude japonská novinka také méně výkonná. Základní přeplňovaná jedna-dvojka totiž na přední kola pošle 115 benzinových koní, turbodiesel 1,5 dCi jich pak produkuje 110.




















Nový Nissan Pulsar bude ve Velké Británii startovat na v přepočtu 528 tisících Kč. Na českém trhu by ovšem mohl být k mání již za 361 500 korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
včeraČínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
2.7.2025Až budete páchat něco ilegálního, možná bude dobré držet se základní poučky týkající se volby auta
1.7.2025
Nové na MotoForum.cz
- Pasini v Brně havaroval, Sachsenring musí vynechat včera 19:09
- Petronas Honda se dvěma novými piloty včera 14:49
- Borja Gomez tragicky zahynul 3.7.2025
- Top crash pilotů po 10 Grand Prix 3.7.2025
- BMW R 1300 RS 2025: sportovnější roadster 3.7.2025
Nejčtenější články
Dodnes jediný majitel si před 37 léty koupil špičkovou „komunistickou” vývozní Škodu. Moc toho s ní nenajel, až teď ji prodává
4.6.2025Ford Focus na některých místech neobjednáte už v žádné verzi. Jeden slavný příběh se chýlí ke konci, i když zájem nepolevuje
4.6.2025Čínský majitel Volva a Mercedesu pod svou značkou takřka zkopíroval Audi A7, autu dal jméno A7
4.6.2025Šéf ostrých Mercedesů opravdu nepochopil nic. Spásu pro váznoucí zájem o jeho auta hledá ve výraznějším designu
4.6.2025Vážně lidé Teslu odepsali? Jak kde, v evropském elektrickém ráji dnes její prodeje rostou o 213 procent
4.6.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva