Nové Audi A8 55 TFSI a 50 TDI ukázalo dynamiku. Už tušíte, co je to za motory?

 | 16 příspěvků | 23.10.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený SR

a měřila to alepoň redakce.. | 23.10.2017 13:36reagovat
avatar

a měřila to alepoň redakce..? :DDD

Nepřihlášený Kralovna Viktorie

Docela maly rozdil v Nm 3.. | 23.10.2017 16:16reagovat
avatar

Docela maly rozdil v Nm

340 koní a 550 Nm

286 koňmi a 600 Nm

P.S. nevim, kdyz vykon je v konich, proc Nm neni v nejake viktorianske mire napriklad jedno konske kopyto v galonu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ROMAN

Ten motor 3.0tfsi se mi ne.. | 23.10.2017 18:08reagovat
avatar

Ten motor 3.0tfsi se mi nejak nezda.Já mam v audi a6 3.0 tfsi stejny počet koní 340 ale 450nm a podle výrobce zrychlení 5.1. váha vozu je stejna jak u této a8 to je 1965 kg.Že by nového auta dali skoro 3 roky stary motor z horšímy parametry.No nevím.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

takže jezdí stejně špatně.. | 23.10.2017 18:35reagovat
avatar

takže jezdí stejně špatně jako vypadá. Dobrá kombinace. Jinak u toho dieselu, to je zas nějaký zvukový šidítko?, v tý duhý části videa to vevnitř zas zní jak benzínový 8válec....

Nepřihlášený

Minimalne u toho TFSI mi t.. | 23.10.2017 19:40reagovat
avatar

Minimalne u toho TFSI mi to pripada na silene dlouhy prevody. Zvenku se to rozjizdi line jak herka a dvojku dava az nekde za horizontem.

Nepřihlášený L1

Reakce na: Ten motor 3.0tfsi se mi ne.. | 23.10.2017 23:05reagovat
avatar

Hmotnost A6 a A8 není stejná ani omylem, A6 s 3.0 TFSI (245 kW, 440 Nm) má EU hmotnost 1825 kg, A8 s 3.0 TFSI (250 kW, 500 Nm) má EU hmotnost 1955 kg. Takže 130 kg rozdíl. Ten motor je v principu stejný, pouze v A8 je to mild hybrid, tedy s výpomocí malého elektromotoru, který je integrován s alternátorem, takže přidává pár Nm v dolním spektru otáček, jinak je to podobné. Ta půl sekunda rozdílu ve zrychlení odpovídá rozdílu hmotnosti.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Docela maly rozdil v Nm 3.. | 24.10.2017 15:46reagovat
avatar

Jenom teoretici a TDIčkáři používají výkon v kW

Zobrazit reakce..

papy

Samozrejme, že krútiaci mo.. | 24.10.2017 18:08reagovat
avatar

Samozrejme, že krútiaci moment existuje aj v imperiálnych mierach a je to Pound-foot. V USA ani iné nenájdeš.

Pokiaľ nevieš žiť bez metrických mier, kúp si kalkulačku a neotravuj.

Nepřihlášený AudiRS6

Reakce na: Hmotnost A6 a A8 není stej.. | 24.10.2017 18:53reagovat
avatar

toz opravim aj teba: 3.0 TFSI v Audi A6 je este vybehovy motor s kompresorom, kdezto v novej A8 je uz nova generacia motora s turbom uprostred V-cka.

Audi A6 pouziva az na par vynimiek ( 3.0 BiTDi a RS6 ) prevodovku S-Tronic, teda 7° DSGcko. A8 pouziva klasicky ZF 8HP.

Nepřihlášený ROMAN

Reakce na: Hmotnost A6 a A8 není stej.. | 24.10.2017 20:28reagovat
avatar

Ta hmotnost je základní ale nezapomen na spoustu doplnku kterou tu hmotnost zvednou.Ja mam 1965.Jenom vymena kol zvedne hmotnost o 20 kilo a reprosoustana o dalších 12.atd atd.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený L1

Reakce na: Ta hmotnost je základní al.. | 25.10.2017 00:36reagovat
avatar

To je samozřejmě pravda, ale úplně stejně se s příplatky zvedne i hmotnost té A8, takže rozdíl je pořád minimálně jeden a půl metráku.

Nepřihlášený JohnST

Vorsprung durch dem Dumhei.. | 25.10.2017 14:17reagovat
avatar

Vorsprung durch dem Dumheit. V Audi uz asi hulia iny matros. To oznacovanie je uplna kokotina.

Nepřihlášený Matlák

Hlavně si před jízdou rovn.. | 26.10.2017 08:55reagovat
avatar

Hlavně si před jízdou rovně 0-100km/h nazapomeňte nasadit rukavice :)))

Zvuk motoru teda dost katastrofa

Nepřihlášený Jeliman

Reakce na: Jenom teoretici a TDIčkáři.. | 26.10.2017 09:00reagovat
avatar

Ne každý potřebuje vědět za každou cenu vyšší číslo u výkonu motoru.

Nepřihlášený čtyři kroužky pro...

Pane bože, tohle označení.. | 28.10.2017 21:03reagovat
avatar

Pane bože, tohle označení může vymyslet jedině někdo chorej na hlavu, kdo se v tom má vyznat...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený scayyy

Reakce na: Pane bože, tohle označení.. | 8.11.2017 16:10reagovat
avatar

Pro většinu lidí je přitom to nový značení lepší, řekl bych. Dává to určitej přehled o výkonu a pozici v rámci nabídky. Určitě lepší by ale bylo rovnou udávat výkon a palivo (například A8 D360). Kolik to má válců a objemu většinu lidí stejně nezajímá a já osobně v konfigurátoru navíc stejně vždycky volím "bez označení modelu a motorizace", mám rád čistý design. :) Koho válce a objemy zajímaj, ten si to může přečíst z datasheetu, stejně jako spotřebu nebo emisní třídu.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše