Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nové Volvo XC90 R-Design odhaleno únikem, změny jsou jen kosmetické
16.9.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Ryze sportovní model Švédové odmítají, místo něj pustí do prodeje výbavu zahrnující jiná kola, výraznější nárazníky či pár změn v interiéru.
O druhé generaci Volva XC90 jsme se rozepsali opravdu pořádně. Neušlo nám oficiální představení, zaspekulovat jsme si mohli nad možnou verzí konkurující BMW X6 a zmínili jsme i prodejní úspěch série First Edition. Aby toho pak nebylo málo, věnovali jsme se i zvěstem ohledně modelu Polestar, jehož příchod by si sice mnohý fanoušek přál, ale automobilka se k dané záležitosti nestaví zrovna kladně. Pro nejbližší období tedy musíme počítat s tím, že sportovní verze nebude k mání - i když je samozřejmě možné, že požadavky především čínské klientely mohou rozhodnutí zvrátit.
Provedení Polestar se ovšem nerovná výbavě R-Design, která pochopitelně k mání bude. A dá se předpokládat, že dorazit by mohla někdy v prvním pololetí příštího roku, což naznačuje možný debut v březnu na ženevském autosalonu. Koneckonců, design je již hotov, jak nám potvrzuje snímek uniklý z privátní prezentace, kde novinku představil firemní šéfdesignér Thomas Ingenlath (právě on stojí ve výhledu na příď).
Ač přitom nemusí jít o finální produkční verzi, jisté je, že oproti standardu můžeme očekávat nová litá kola, se kterými dorazí mohutnější boční prahy a jiná čelní maska. Ta se zbavila chromu ve prospěch černého výpletu, což má zdůrazňovat její sportovní poslání. Ze stejného důvodu je tu pak i agresivnější čelní nárazník s většími vstupy vzduchu a zalomenými mlhovkami tvořenými diodami.
Dále můžeme zmínit stříbrně lakované kryty zpětných zrcátek, ke kterým se dozajista přidá ještě nový zadní nárazník, za dalšími změnami však již budeme muset do interiéru. Zde se přitom budou týkat nových sedadel či volantu, jiné pak zřejmě bude i čalounění a některé dekory. Tím ale odklon od série skončí, po stránce mechanické totiž výbava R-Design staví na standardním Volvu XC90.
Volvo XC90 nabídne jen kosmetické změny, mechanika zůstane standardní
Zdroj: SwedeSpeed
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Je těžké, je ošklivé, je drahé, ale pořád je rychlé a aspoň trochu pravověrné. M4 CS je druhé nejrychlejší BMW na Ringu
včera - Číňané rozjíždí novou levnou značku aut s cílem zaútočit s ní na Evropu. Se zvoleným jménem v Česku nemají šanci
8.5.2024 - Moderní Ferrari ukázalo svou maximální rychlost v běžném provozu, ani 350 km/h neznamenalo konec
7.5.2024
Nové na MotoForum.cz
- Jorge Martin zajel nový rekord včera 17:03
- V Moto3 nejrychlejším Alonso, v Moto2 Garcia - 14. Salač včera 15:41
- Ve Francii začal nejrychleji Martin před Acostou včera 12:05
- Známe první letošní vítěze NW200 včera 11:02
- Test Cardo Packtalk Edge: interkom se skvělým zvukem včera 08:00
Nejnovější články
- Cybertruck působí jako šmejd šitý horkou jehlou. Majiteli selhal po ujetí 56 km, rozborka ukázala pravdu
včera - VW znovu mění plány. Spalovací Polo nekončí a koupíte ho i v roce 2030, tolik jako dnes ale už nikdy stát nebude
včera - Nezničitelný Mercedes E může být váš zánovní za míň než nová Fabie, je to levný tip na parádní a pohodlné auto navěky
včera - Sexy Cadillac, který měl konečně prorazit v Evropě, dorazil. Zdražil ale tak moc, že to bude jen další propadák
včera - Je těžké, je ošklivé, je drahé, ale pořád je rychlé a aspoň trochu pravověrné. M4 CS je druhé nejrychlejší BMW na Ringu
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva