Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový německý superkombík ukázal svou akceleraci, technickým údajům neodpovídá
27.11.2019 | Mirek Mazal
Ke stíhacímu kombi se dostali první lidé mimo automobilku, a tak došlo i na ověření jeho dynamiky. Stopky nejen potvrdily excelentní předpoklady, nová RS6 Avant jede ještě lépe.
Audi Sport věnuje v poslední době dost úsilí rozšíření nabídky výkonných SUV, to ale naštěstí neznamená, že by zanedbávalo tradiční modely. Například novinka RS6 Avant se nám od počátku zamlouvá už kvůli univerzálnosti této rakety s velkým kufrem. Spousta technologických dobrot a hříšný styl vytváří ideální vůz kategorie „vše v jednom”. Od statických fotografií se nyní konečně můžeme přesunout za volant rudého provedení Tango Red, který na americké půdě prubli lidé z Auditography.
Audi uvádí v katalogu čtyřlitrový osmiválec twin-turbo s mikorohybrdní asistencí elektrické sítě. Strojovna nabízí až 600 koní (592 kW) výkonu a 800 Nm točivého momentu, jež přenáší osmistupňová automatická převodovka na všechna kola. Papírové zrychlení zabere 3,6 sekundy, ovšem americké měření ukázalo ještě úžasnější fakta. Reálná zkouška proběhla s dvěma lidmi na palubě a měřič s napojením na signál GPS zaznamenal 3,48 sekundy. To je hodnota lepší než u vrcholného provedení sporťáku ze stejné stáje, Audi R8 V10 Plus.
Sportovní oddělení používá jen dveře a střechu sériové varianty A6, zbytek karoserie prošel změnami Respektovaná písmena RS přidávají dvojnásobnou cenovku lehce omluvitelnou pekelnou dynamikou, jízdní agilitou a výfukovým projevem tropického hromobití, které je ovšem ve verzích pro USA intenzivnější než v Evropě, tady platí citelně přísnější limity.
Němci nabízí za příplatek volitelný program vnějšího lakování. Testovaná červená s černými akcenty má šmrnc, ale co takhle rozbít konvence armádní zelenou. Mezi prvními dodanými kusy v Evropě se vyjímá RS6 s karoserií v barvě khaki. Palec nahoru odvaze majitele a ochotě výrobce narušit obvyklý obraz ulic zaplněných málo nápaditými kombinacemi, třebaže slovo „krása” bychom po spatření této varianty asi nevyřkli.
















Červený kombík ve verzi pro USA zvládl 100 km/h za 3,48 sekundy se dvěma lidmi uvnitř







Hned jeden z prvních kusů evropské specifikace si kupec dost svéráze nakonfiguroval, toto není fólie
Zdroje: Auditography@Youtube, Audi pix@Instagram
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
včera
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
4.11.2025
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
před 8 hodinami
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před 10 hodinami
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 11 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
včera
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.05. 22:08 - mafel
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.05. 20:57 - abgx1
- Lampárna (stěžovatelna) 11.05. 20:41 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.05. 18:48 - pavproch
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
