Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností
26.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Plán úspory téměř 13 miliard korun a představení více než dvou desítek nových modelů dále pokračuje. Nový šéf Opelu se proto zaměří na vylepšení image značky.
Karl-Thomas Neumann byl ještě loni generálním ředitelem čínského zastoupení koncernu Volkswagen, od března letošního roku však už zahřívá židli předsedy představenstva automobilky Adam Opel AG. Do firmy nastoupil ve chvíli, kdy se naplno rozjel desetiletý plán restrukturalizace a obnovení portfolia s názvem Opel Drive 2022, který má jen do roku 2016 seškrtat výdaje o 500 milionů dolarů a představit až 23 nových modelů a 16 nových pohonných jednotek.
Za necelý měsíc Neumann neměl mnoho času se rozkoukat, první závěry své vlastní inspekce automobilky však už má za sebou. Podle něj je klíčem k úspěchu zlepšení image značky. „Auta nejsou problémem, spíše opak je pravdou,“ prohlásil nový šéf Opelu po jízdě v aktuálních modelech, včetně crossoveru Mokka, městského mini Adam a kupé-kabrioletu Cascada. „Máme dlouhodobě silné produkty, přesto je lidé tolik nekupují. Mám za to, že to má hodně co dělat se značkou Opel, konkrétně se špatnými zprávami, které naše společnost generovala.“
Ačkoli si Neumann uvědomuje, že Opel není výrobcem luxusních aut, změna vnímání značky je nutná. „Vím, že je hodně věcí, na kterých bych mohl stavět. Opel je tradičním výrobcem, jeho auta jsou ale také inovativní, emotivní a je schopen posunout se do nových segmentů anebo je dokonce vytvářet. Cascada je dobrým příkladem a my musíme jít touhle cestou,“ zdůraznil ve svém projevu Neumann.
„Pokud značka zazáří tak, jako tomu bylo před deseti až patnácti lety, pak bych si s našimi současnými produkty těžkou hlavu z budoucnosti nedělal, ačkoli současná situace na trhu není lehká,“ připustil Karl-Thomas Neumann, přičemž na závěr opět zdůraznil, že jeho prioritou je další snižování nákladů v rámci Drive 2022 a změna kultury Opelu, která „chce být pyšná na své výrobky a značku“.
Cascada, Adam a Mokka jsou podle nového šéfa Opelu vozy, které pomůžou zlepšit image značky
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla Cybertruck byla nafocena v Moskvě, její majitel se sankcím jen směje
2.5.2024 - Fisker oznámil, že koncem června zahájí masivní propouštění. Budete se divit, ale je to projev optimismu
1.5.2024 - Takhle by to dopadlo, kdyby se Škoda odvázala a pod hlavičkou RS nabídla skutečné sportovní auto
29.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Konkurence Dacie od Stellantisu už je hotová věc, levná auta začne ještě letos sekat jako Baťa cvičky
včera - Kupec kýčovitého Mercedesu za rok a půl vlastnictví prodělal kalhoty, každý ujetý kilometr ho stál přes 374 Kč
včera - „Bezemisní nafta” prolomila klíčovou cenovou hranici, elektromobily dávají ještě menší smysl
včera - Údajně revoluční čínské baterie pro elektromobily až tak revoluční nejsou, i proto je Nio nikomu neprodá
včera - Uctívaný nezničitelný kombík Mercedesu se dá koupit skoro nejetý po 1. majiteli, stojí pakatel díky kosmetické vadě
včera
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 05.06. 06:52 - Stepan
- Koupě auta do 100 tisíc - držák se spotřebou 05.06. 01:52 - Trypex
- Rychlodotazy 05.05. 19:12 - Brus
- Onboard videa 05.05. 14:41 - brnenska.odchytova
- audi A4 2023 2.0 tfsi 110kw , automat 05.05. 14:30 - mattonecz
- Politický koutek 05.05. 08:48 - jerry
- S větrem ve vlasech.... 05.04. 15:12 - pavproch
- Volkswagen obecne 05.04. 00:53 - mattonecz