Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Odvážný majitel běžně parkuje své Lamborghini na ulici velkoměsta, i přes noc
8.5.2019 | Mirek Mazal
Supersport lidé obvykle nemají na vrcholu žebříčku priorit, takže si takové auto koupí až v momentě, kdy mají dům či alespoň velkorysý byt s garáží, kde jej mohou parkovat. Ne tak majitel tohoto Lamba.
Odvážní majitelé neobyčejných aut mají vždy naše uznání. Přistupovat k drahým vozům jako k úplně obyčejným autům vyžaduje velké odhodlání, ale v konečném důsledku, proč ne? Automobily jsou vždy primárně stroje stvořené k přepravě mezi dvěma místy a nikoliv pro stání v klimatizovaných místnostech.
Velkou míru kuráže projevil majitel Ferrari F40 GTE, který nechal 80 milionů stát na ulici a odkráčel do restaurace. Ještě více neohroženě jedná jeho kolega s jinou F40, kterou parkuje před domem na ulici i přes noc. Do klubu smělých milionářů jistě zapadá i další jedinec se zálibou parkování ve společnosti méně zajímavých automobilů, který své auto v ulicích parkuje dokonce v New Yorku.
Zaujme to už ve chvíli, kdy si uvědomíte, jak jsou auta v New Yorku bita. Pokud jste tam nikdy nebyli, představte si Prahu a vynásobte všechny negativní odpady deseti. Nárazníky tu slouží jako nárazníky a ušetřeny drobných ran obvykle nejsou ani místa, která na nejsou stavěna. Ohledy od okolí v New Yorku vážně čekat nelze a stát tam s autem na ulici znamená smířit se se spoustou budoucích oprav nebo rychlým nahrazením současného vozu jiným.
Podélné stání Lamborghini Gallardo ve dne v noci mezi okolními sedany a SUV je tedy obdivuhodný počin. Kdysi nejprodávanější Lambo pojmenované podle plemene býka se nevyrábí už šest let, ale jeho ceny stále dosahují běžně třech milionů korun. Provozovat takové auto tímto způsobem chce zcela specifické vnímání světa, ve kterém je ježdění sporťákem stůj co stůj neohroženě na prvním místě.
Jsme zvyklí vídat vozy jako Lamborghini postavené za elektrickými branami honosných vil, případně jsou ukryté na rezervovaných místech podzemních garáží, nicméně šedivé Gallardo vypadá dobře i na krajnici rušné komunikace. Zvýšený podvozek je připraven na zpomalovací retardéry coby běžnou nástrahu velkoměst. Světlou výšku lze vyřešit stisknutím tlačítka, ale manévry s okruhovým náčiním v úzkých místech mezi auty bude těžší disciplína. Pro majitele zřejmě žádný velký problém, stejně jako nevyhnutelné oděrky z městské džungle.
Odvaha nechybí majiteli Gallarda. Nechat auto stávat na ulici by byl hazard v Praze, natož přímo v New Yorku
Zdroj: Jalopnik
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- Elektrický propadák Mercedesu dál „skóruje”, je druhým nejpomaleji prodávaným autem ze všech, sklady okupuje měsíce
před 4 hodinami - První dobíjecí Lamborghini je další hybridní nesmysl, fiktivní úsporu paliva mění za 300kilovou nadváhu
před 5 hodinami - V Bruselu přišli na to, že kamiony tvoří hrstku aut, ale figurují v 15 procentech smrtelných nehod, posvítí si na ně
před 6 hodinami - Francouzi po čase stvořili opravdu krásné auto. Dostalo bezemisní pohon, který nemá problém s dojezdem
před 8 hodinami - Dvojí výkon vrcholné Tesly Model 3 byl vysvětlen, Česko i většina světa dostane ošizenou verzi
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.26. 16:17 - řidičBOB
- VZKAZY 04.26. 14:59 - petr_riha
- Elektromobily a vse kolem nich 04.26. 14:36 - Stepan
- Audi A6 C7 převodovky 04.26. 14:28 - Arkis
- S větrem ve vlasech.... 04.26. 14:16 - pavproch
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.26. 10:35 - Brus
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.26. 09:48 - Eda
- Výběr Hybrid auta 04.26. 09:34 - mattonecz