Přetahovaná Audi SQ7 TDI a Jeepu Grand Cherokee skončila překvapivým debaklem

 | 69 příspěvků | 17.10.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený fino

Jeep se držel,ale nakonec.. | 17.10.2017 19:48reagovat
avatar

Jeep se držel,ale nakonec si ho Q7 slušně zatáhla do jeskyně ))

Nepřihlášený FK

A to si tu americkou srajd.. | 17.10.2017 19:55reagovat
avatar

A to si tu americkou srajdu táhla SQ7 ještě do kopce.

Nepřihlášený owner

No hlavně bych to nezkouše.. | 17.10.2017 20:03reagovat
avatar

No hlavně bych to nezkoušel, protože bych si myslel, že si kurvim auto. Hlavně u tý Audiny, Jeep byla už stará plečka.

Nepřihlášený Marv

Ten řidič Jeepu byl eviden.. | 17.10.2017 20:22reagovat
avatar

Ten řidič Jeepu byl evidentně blb. Navíc měl obuté pneu typu TA, ty nemají na asfaltu žádnou přilnavost. Trouba s tou olympiádou evidentně pneu zahřál a využil nečinnosti řidiče Jeepu. Každý trošku inteligentní řidič ví, že zde jsou koně pod kapotou k ničemu. Zde rozhoduje pneu, diferenciály a rozložení váhy na nápravy. Rovněž nástup a průběh kroutícího momentu.

Nepřihlášený kawa5

audi bude taky hlavně o do.. | 17.10.2017 20:25reagovat
avatar

audi bude taky hlavně o dost těžší a širší silniční pneu taky nejsou zanedbatelný

Nepřihlášený Vladimír

To je vše hloupé. Pokud by.. | 17.10.2017 20:41reagovat
avatar

To je vše hloupé. Pokud bych měl nejnovější typ Jeepu se stejnými konmi obutím, tak tu audinu odtáhnu okolo země.

Nepřihlášený Jan

Opět inteligentní reportáž... | 17.10.2017 21:45reagovat
avatar

Opět inteligentní reportáž................

Autoforum žumpa automobilismu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Anonym

Jsem jediný, kdo favorizov.. | 17.10.2017 21:50reagovat
avatar

Jsem jediný, kdo favorizoval ten Jeep?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený theIDDQD

Reakce na: Jsem jediný, kdo favorizov.. | 17.10.2017 22:19reagovat
avatar

Ne... nicméně, hned po zhlédnutí obutí toho Jeepu, mi bylo jasno :-) nemohlo to dopadnout jinak

Nepřihlášený jan novák

T=N.f, tím, že začal jeep.. | 17.10.2017 22:45reagovat
avatar

T=N.f, tím, že začal jeep hrabat snížil součinitel smykového tření a bylo to, pak bych ho odtáhl i fábií 1,2 htp. Součinitel smykového tření za klidu je vyšší jak za pohybu, proto do aut dávají abs (před 30 lety se to učilo v 6 třídě, ne o tom abs, ale o třecí síle, dělaly jsme i pokus, tahali jsme po umartovým stolu nějakou destičku přes siloměr, síla stoupala a když se to utrhlo a jelo to tak síla byla menší)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Kdyby mel jeep silnicni pn.. | 17.10.2017 23:01reagovat
avatar

Kdyby mel jeep silnicni pneu tak audi tahne doted

Nepřihlášený pepik

presne dyt ta audi ho tahn.. | 17.10.2017 23:10reagovat
avatar

presne dyt ta audi ho tahne do kopce tim to strácí smysl naco timhle krmite lidi

Nepřihlášený Karel

Současný Jeep je jenom sla.. | 17.10.2017 23:46reagovat
avatar

Současný Jeep je jenom slabý odvar toho co byl v minulosti, takže vůbec nepřekvapí, že si ho SQ7 podala jak doga tenisový míček.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Tak jsem pohledal hmotnost.. | 18.10.2017 02:20reagovat
avatar

Tak jsem pohledal hmotnosti obou aut a Q7 v této verzi má pohotovostní kolem 2350kg a Jeep ca. 1850kg...takže i s ohledem na ty gumy Jeep neměl šanci, bez ohledu na motor i kvalitu auta; soused na horách s Cherokee suše jezdí na volnoběh po odkloněný neprotahovaný cestě nahoru, zastaví si pod vlekem, naloží žebřík, bez jedinýho problému pokračuje hore kopcom...to by Q7 nedalo ani smykem. Když je víc sněhu, už tam jezdí jen s rolbou nebo skůtrem, do 20cm sněhu používá Cherokee..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Iron

Reakce na: Tak jsem pohledal hmotnost.. | 18.10.2017 05:58reagovat
avatar

Kde jsi vzal hmotnost Jeepu 1850??? :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Iron

Jeep má hmotnost 2045kg, a.. | 18.10.2017 06:05reagovat
avatar

Jeep má hmotnost 2045kg, audi 2070 (https://www.audi.cz/q7/q7/technicka-data) takže +- srovnatelně. Jak už tu psali, Jeep má pneumatiky, co mají mnohem horší přilnavost na asfaltu. V bahně, nebo sněhu by dopadl stejnej test opačně. Nebo měli testovat na stejném typu pneumatik. Test o ničem...

Nepřihlášený Milan

I když jsou obyvatelé USA.. | 18.10.2017 06:47reagovat
avatar

I když jsou obyvatelé USA zřejmě nejprimitivnější skupina obyvatel této planety, přece jen, nějakým zázrakem, dokážou rozeznat dobré auto od nekvalitní sračky a 70 % z nich, si kupuje auto evropské nebo japonské výroby...!!! V USA neuvidíte obyvatele, který má nějaký slušnější příjem, aby jezdil v autě vyrobeném v USA...!!! Kdo ví, proč...?!? :-))) Prima pohodový den... přeje eM

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Klinda

Reakce na: I když jsou obyvatelé USA.. | 18.10.2017 07:25reagovat
avatar

Ty jsi dobrej debil, se divim, ze podle tveho hodnoceni taky nejsi v USA!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lojzík

Reakce na: Ty jsi dobrej debil, se di.. | 18.10.2017 07:29reagovat
avatar

Za pravdu se každej zlobí, to vypadá že to USA chybí spíš tobě .-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Štěpán R

V téhle disciplíně, zejmén.. | 18.10.2017 08:10reagovat
avatar

V téhle disciplíně, zejména na mokru, vždycky vyhraje těžší auto. Kdyby měl ten Jeep v kufru šest pytlů cementu, tak to bude obráceně.

Nepřihlášený chozé

Reakce na: I když jsou obyvatelé USA.. | 18.10.2017 08:13reagovat
avatar

Tady jezdí téměř všichni evropským nebo japonským autem, a těch pár amerik tu mají tedy jen dementi a socky, tak si pořád nestěžujte jak se máme špatně, když se máme lépe jak v USA

Nepřihlášený 883ccm

S Audí a Hitlerwageny jezd.. | 18.10.2017 08:44reagovat
avatar

S Audí a Hitlerwageny jezdí jen zm.di a pi.usové - neustále opakovaná každodenní zkušenost ze silnic.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Max

Udelat tohle s SQ7 je hlou.. | 18.10.2017 08:59reagovat
avatar

Udelat tohle s SQ7 je hloupe. Auto ma vysoky tocivy moment, komponenty nejsou dimenzovane na to, ze se bude z nulove rychlosti pretahovat s jeepem. Kdokoliv, kdo ma rad auta musi tohle povazovat za rouhacstvi.

Nepřihlášený 0430

Reakce na: S Audí a Hitlerwageny jezd.. | 18.10.2017 08:59reagovat
avatar

měli tam nasadit SRT a roztrhl by ten němekej das drek

napůl:o)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený G1

Reakce na: měli tam nasadit SRT a roz.. | 18.10.2017 09:13reagovat
avatar

SRT má výrazně menší kroutící moment motoru (624 Nm vs 900 Nm) než SQ7, takže pravděpodobně i na kolech, což je patrné z daleko lepšího reálného zrychlení SQ7 (0-200 má SQ7 za 19 sec., SRT za 22,5 sec.) , naměřená hmotnost SRT je 2518 kg vs 2600 kg u SQ7. Takže SRT by roztrhl leda kulové.

http://www.zeperfs.com/en/duel4852-6186.htm

Nepřihlášený oleee

Vy tam nekdo slysite v8 v.. | 18.10.2017 09:14reagovat
avatar

Vy tam nekdo slysite v8 v tom jeepu? asi jsu uplny debil,ale ja slysim 5valec naftu!!! a ta samozrejme nema zadny kroutak

Nepřihlášený Kume

Audi Q7 je tzv. "parketovy.. | 18.10.2017 09:14reagovat
avatar

Audi Q7 je tzv. "parketovy džíp" s hlavnym poľom posobenia na asfalte.Stačilo suboj premiestniť zopar metrov vedľa asfaltu a indian cherokees by ho roztrhal ako rotvajler pražskeho krysažika.

Nepřihlášený 0430

SRTéček je několik výkonov.. | 18.10.2017 09:31reagovat
avatar

SRTéček je několik výkonových verzí..

Nepřihlášený Surcuf

Tak není to o koních, ale.. | 18.10.2017 09:47reagovat
avatar

Tak není to o koních, ale o zpřevodování a tom řidiči....., pochopitelně o adhezi, tedy pneu a hmotnostech.

Nepřihlášený

Ani prd to není o výkonu,.. | 18.10.2017 09:57reagovat
avatar

Ani prd to není o výkonu, ale o pneumatikách a JEEP měl kolíky do terénu, ty mají na asfaltu přilnavost jako banánová slupka :-)

Nepřihlášený Tony

Vážení, celé je to hloupé.. | 18.10.2017 10:08reagovat
avatar

Vážení, celé je to hloupé a zbytečné

Nepřihlášený Carlos

Od té doby co Jeep vlastní.. | 18.10.2017 10:26reagovat
avatar

Od té doby co Jeep vlastní Fiat vyrábí docela trapné stroje, které s původním zaměřením Jeepu nemají nic společného, viz trapnosti jako Renegade nebo Compass.

Nepřihlášený honzas

A co to dokazuje? Jenom to.. | 18.10.2017 14:11reagovat
avatar

A co to dokazuje? Jenom to že ta Audina má lepší pneu a vyžší váhu. Výkon motoru je až na třetím místě.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomk

Audi power :-)))) | 18.10.2017 14:49reagovat
avatar

Audi power :-))))

Nepřihlášený Tvoje máma

A ted to s tím stejným obu.. | 18.10.2017 15:35reagovat
avatar

A ted to s tím stejným obutím zkuste na polní cestě a bude to přesně naopak. Článek o hovně.

Nepřihlášený Hagman

Doufejme, že řidič SQ7 nez.. | 18.10.2017 15:38reagovat
avatar

Doufejme, že řidič SQ7 nezapomněl, že má zapřaženou jepici aby jí neusmýkal k smrti. Tahle lokomotiva nepozná jestli má něco na kouli pokud to není zrovna vlak naložený hnědým uhlím.

Nepřihlášený Michal

Reakce na: S Audí a Hitlerwageny jezd.. | 18.10.2017 15:40reagovat
avatar

Taky bys chtel ale nemáš na ne, vid? :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lukas

Reakce na: Opět inteligentní reportáž... | 18.10.2017 16:09reagovat
avatar

Tak proč ty články čtete? Proč chodíte na tento portál? Nechápu....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Klinda

Reakce na: Za pravdu se každej zlobí,.. | 18.10.2017 16:33reagovat
avatar

Necti tolik aeronet a jed se tam podivat ty chytraku, abys vedel v cem se tam jezdi.A dej si bacha abys nezjistil, ze jsi jeste vetsi primitiv nez ti Americani!

Nepřihlášený Thomas

Kdyby mel Jeep stejne pneu.. | 18.10.2017 16:48reagovat
avatar

Kdyby mel Jeep stejne pneu jak Audi, tak by to bylo vyrovnane a vzhledem k veku a nevyrovnanemu vykonu by Jeep vyhral.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený 883ccm

Reakce na: Taky bys chtel ale nemáš n.. | 18.10.2017 17:02reagovat
avatar

Jako že bych chtěl husnou, předraženou a nespolehlivou mr.ku namísto pořádného auta??? :-)))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený 883ccm

Reakce na: Kdyby mel Jeep stejne pneu.. | 18.10.2017 17:06reagovat
avatar

Nebo opačně - proti Jeepu nasadit taky 15 staré Audí. Jé, problém, takové nenašli pojízdné a ani na vrakáči nedali dohromady ani jedno komplet.

Nepřihlášený Jan

Reakce na: Tak proč ty články čtete?.. | 18.10.2017 17:14reagovat
avatar

Proč na tento web chodím?.........

Mám automobilní vzdělání, nemyslím tím, že jsem automechanik, i když auta také spravuji, ale mám vzdělání v oboru konstrukce vozidel a jejich pohonu. (vystudoval jsem za bývalého režimu) Celý život se o automobilismus zajímám a tyto články vyskakují v prohlížeči na internetu. Většinou je to fakt síla, tak na to reaguji. Vždycky jsem si myslel, že ten, kdo něco o autech veřejně prezentuje musí být tak trochu vzdělaný v oboru, ale žel není tomu tak. Rovněž nejsou vzdělaní ani v novinařině. Jsou to pouze kopírovači ze zahraničních webů.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lukas

Reakce na: Proč na tento web chodím?... | 18.10.2017 18:12reagovat
avatar

No dobře, pak bych pochopil komentář tipu NEZAJÍMANÉ. Pod pojmem žumpa bych si představil, článek o závodu v šlapacím autíčku mezi stigem a somálským dítětem o párek v rohlíku. Berte to prostě jako zajímavost. Netřeba se nad tím rozčilovat.

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Jako že bych chtěl husnou,.. | 18.10.2017 18:45reagovat
avatar

Dneska už nekoupis nic spolehlivého ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hrd

Reakce na: Dneska už nekoupis nic spo.. | 18.10.2017 20:20reagovat
avatar

ale koupíš. Jenom si nesmíš myslet, že spolehlivé je to největší, nejdražší a hlavně německé. Bohudíky je to právě naopak.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený zavlast

No tak článek nejspíše na.. | 18.10.2017 20:42reagovat
avatar

No tak článek nejspíše na odreagování........))))

Nepřihlášený Michal

Reakce na: ale koupíš. Jenom si nesmíš.. | 18.10.2017 21:08reagovat
avatar

Ne, to si nemyslim, ale ani si nemyslim, ze je to jak ty pises : “bohudik naopak”

Nepřihlášený vata

Reakce na: A co to dokazuje? Jenom to.. | 18.10.2017 22:01reagovat
avatar

Jak zde bylo psáno: Záleží především na hmotnosti a na koeficientu smykového tření (přilnavosti pneu) . Nezáleží na výkonu ani na kroutícím momentu- Mk motoru,ale na krotícím momentu na kolech.( převodovka ) Z toho vyplývá že tato přetahovaná se dá předem vypočítat pokud známe hmotnosti aut, kroutící moment motorů, převodový poměr motor- kola, průměr kol a koeficient smykového tření pneumatik.

Nepřihlášený ukrajinec18

Překvapivý debakl to může.. | 18.10.2017 23:34reagovat
avatar

Překvapivý debakl to může být tak pro lidi s nulovou znalostí fyziky. Pokud se přetahují auta, tak záleží jenom na hmotnosti, velikosti styčné plochy se zemí a tření. A je velký rozdíl mezi tím, že se někomu podaří rozjet a nebo jenom stojí na brzdě( když se pneumatika otáčí, dokáže přenést větší sílu než když je zablokovaná, proto vymysleli ABS a další podobné systémy)

Tak že klasický scénař příznivců audi: vezmu nějaké ikonické auto, o kterém vím, že mám v dané disciplíně navrch, natočím video a tvářím se překvapeně, že audi zase vyhrálo.

Zajímavější by bylo, kdyby ta auta vjela někam do lesa, a ten jeep by pak vytahoval tu audinu, která by zůstala viset na první překážce. :-)

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: Kde jsi vzal hmotnost Jeep.. | 19.10.2017 01:54reagovat
avatar

Tak tady:

https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=31292

Mode l není úplně jasněj, ale píšou 15 let starý, tak ta auta mají všechna kolem 1800-1900kg.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený aio

Ten Jeep je hlavne stokrát.. | 19.10.2017 07:08reagovat
avatar

Ten Jeep je hlavne stokrát krajší.

Nepřihlášený Pavel Kapoun

Moc by mě zajímalo, jak by.. | 19.10.2017 08:20reagovat
avatar

Moc by mě zajímalo, jak by dopadla Audina s Jeepem Grand Cherokee Trackhawk. Vlastně ani ne, Jeep by si SQ7 pouštěl jako draka...

Nepřihlášený Kume

Reakce na: Tak tady: https://www.au.. | 19.10.2017 09:09reagovat
avatar

Tento jeep ma redukovanu prevodovku,v terene s tymito pneumatikami je ako traktor. Pripojiš pluh a môžeš orať pole...

Nepřihlášený Tony

Reakce na: Současný Jeep je jenom sla.. | 19.10.2017 09:32reagovat
avatar

Hele ty slabej vodvare, Mám WK2 5,7l hemi to je podle tebe slabej odvar? Dej mi sem jakej koliv crosouwer nabo jak se modernimu suv říká ja mu vyrvu kastli od naprav. Trotle

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Reakce na: Hele ty slabej vodvare, M.. | 19.10.2017 12:44reagovat
avatar

Jo silný kecy, to je to jediné co Jepicím zbylo, když dojde na lámání chleba, tak dopadnou jako v tom videu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tonny

Reakce na: Jo silný kecy, to je to je.. | 20.10.2017 04:49reagovat
avatar

Tak to pojd zkusit. Nekecej a ukaž činy vole

Nepřihlášený f

Kdo není úplný debil ví, že.. | 4.11.2017 15:54reagovat
avatar

Kdo není úplný debil ví, že offroadové MT nebo AT gumy na asfaltu nemají žádnou trakci. Na stejných gumách by dopadla ta mrdka od Audi velice špatně...

Nepřihlášený Peter

Naviem co tu vsetci riesit.. | 8.11.2017 08:38reagovat
avatar

Naviem co tu vsetci riesite. Je uplne jasne ze ked ma niekto obute MT (mud terrain) pneumatiky , tak by ho potiahlo aj Punto. A to obzvlast na mokrej vozovke. Odporucam si to vyskusat :)

Nepřihlášený zdenek

Reakce na: T=N.f, tím, že začal jeep.. | 8.11.2017 09:52reagovat
avatar

Fabia by ho neodtahla protoze Jeep by ani nezacal hrabat a odtahl ji....

Nepřihlášený

A co třeba RAM rebel trx,.. | 8.11.2017 13:46reagovat
avatar

A co třeba RAM rebel trx, z pěkné q7 je rázem škaredý naftový smraďoch

Nepřihlášený GT-R

No jestli ten řidič SQ7 za.. | 8.11.2017 15:33reagovat
avatar

No jestli ten řidič SQ7 zapomněl, že má háku tu srajdu, tak si řidič Jeepu pěkně stříkl do gatí.

Nepřihlášený David Kaspar

no me prislo ze jeep udela.. | 12.11.2017 10:10reagovat
avatar

no me prislo ze jeep udelal chybu ze zacal hrabat po kouskach by ho odtahl jak to delal na zacatku dle me udelal chybu ze to dal rostovat tim stratil prilnavost ale pocukavanim by ho dal i kdyby po kouskach ale tezko ric ja sem ze zacatku taky fandil jeepu :)))

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše


Reklama