Škoda detailně představila digitální přístrojovku nového Karoqu. Co vše umí?

 | 6 příspěvků | 19.8.2017 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Gašpo

Ja som ešte stará škola a.. | 19.8.2017 11:55reagovat
avatar

Ja som ešte stará škola a pre mňa proste fyzické budíky, rovnako ako šaltpáka patria k autu, pokiaľ má vo mne vzbudzovať príťažlivosť. :-)

No nič sa nedá robiť, pokrok nezastavíš a už som sa napríklad zmieril s el. ručnou brzdou, zmierim sa aj s týmto a možno aj s elektropohonom ak sa ešte dožijem zákazu fosílnych palív ako dneska dobroserskí "vozionári" strašia na každom kroku.

Len nechápem prečo sú takéto veci za príplatok. Z hľadiska materiálu a technológie výroby sa mi nechce veriť, že takéto dogitálne šidítka vyjdú drahšie, než poctivé budíky. :-/

Nepřihlášený Peter

Takže to čo má 3008 už rok.. | 19.8.2017 14:51reagovat
avatar

Takže to čo má 3008 už rok v štandarde teraz škodovka okopčila, hodila na to svoju otrasnú grafiku a chce za to príplatok. Simply clever.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený josephko

Je to samozrejme lepšie ak.. | 19.8.2017 16:53reagovat
avatar

Je to samozrejme lepšie ako vo francúzskych autách, ale v Passate to majú vyriešené krajšie - neviem, či je to fontom písma alebo z iného dôvodu. Napr. tam sa dajú z veľkých budíkov pri zväčšení navigácie urobiť 2 malé budíky. U Karoqu budíky zmiznú a objavia sa len čísla.

Nepřihlášený Sassint

Reakce na: Takže to čo má 3008 už rok.. | 29.8.2017 10:08reagovat
avatar

Snazis se tu tvrdit, ze Peugeot jako prvni pouzil digitalni pristrojovku? Nebo co to tu zvatlas?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: Snazis se tu tvrdit, ze Pe.. | 29.8.2017 17:25reagovat
avatar

Ne, tvrdí to, že peugeot jí měl první, navíc ji má všude a nechce za to příplatek.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Marko

Reakce na: Ne, tvrdí to, že peugeot j.. | 30.8.2017 06:35reagovat
avatar

Pazout je taky odpad a zmatok, ze mu nepomoze ani 1000 displejov...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše