Tesla Model 3 předvedla svou dynamiku. Vyrovná se i velmi schopným strojům

 | 34 příspěvků | 7.1.2018 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený

Až uváznou na zaváté dálni.. | 7.1.2018 21:09reagovat
avatar

Až uváznou na zaváté dálnici v koloně dlouhé 70 kilometrů (dnes ve Španělsku) tak si tu dynamiku můžou nacpat.. no však víte kam :-)

Zobrazit reakce..

papy

Reakce na: Až uváznou na zaváté dálni.. | 7.1.2018 21:19reagovat
avatar

Nie že by som chcel obhajovať Teslu, božechráň! Ale reálne, koľkým ľudom dôjde palivo v nádrži, keď sa ocitnú v 70 km kolone? Vy vždy tankujete, keď máte nádrž v polovici?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jim

Na kolik kilometrů mu ta ".. | 7.1.2018 22:35reagovat
avatar

Na kolik kilometrů mu ta "dynamika" vystačí?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Na kolik kilometrů mu ta ".. | 7.1.2018 23:11reagovat
avatar

A na jeste stoji o 30% méně a roční tankování stoji do 100€. Podle me slušná nabídka

Nepřihlášený

Připomeňme, že oboum konku.. | 7.1.2018 23:30reagovat
avatar

Připomeňme, že oboum konkurenčním autům ve zmiňované motorizaci začíná cenovka na cca 1.300.000. Tesla se s touto baterií prodává od 45.000 dolarů. Což dělá s DPH něco pod 1.200.000

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Připomeňme, že oboum konku.. | 7.1.2018 23:33reagovat
avatar

Houby. 44.000 dolarů. Tedy cena se bude pohybovat někde mezi 1.1 a 1.2 milióny s DPH.

Nepřihlášený

Clanok je manipulativny -.. | 8.1.2018 01:09reagovat
avatar

Clanok je manipulativny - dynamikou sa vyrovna len kratkodobo, pri zatazi na okruhu sa elektrolyt v bateriach zohreje a vykon ide dole. So sportovymi autami S4/AMG/atd. to nie je mozne porovnavat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jozka

Reakce na: Nie že by som chcel obhajo.. | 8.1.2018 07:30reagovat
avatar

Kdyz mam v nadrzi pulku, muzu nechat motor blafat na volnobeh asi tak dva a pul az tri dny...

Nepřihlášený

jo, tankuju v polovině nád.. | 8.1.2018 08:00reagovat
avatar

jo, tankuju v polovině nádrže, opět do plna, orientačně si spočítám aktuální spotřebu a zapíšu. Nádrž mám na 70 litrů nafty. Tankuju maximálně jednou za měsíc cca 5 minut :-)

Nepřihlášený

Reakce na: Nie že by som chcel obhajo.. | 8.1.2018 08:04reagovat
avatar

pokud je někdo taková houska, že mu fakt dojde palivo, jeden kanystr ho zachrání. Pokud se vybije aku, můžou mu dodat tak tužkové baterie..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: pokud je někdo taková hous.. | 8.1.2018 08:38reagovat
avatar

To je super, jak najednou každy z vás stoji obden v 70km kolone a vozí kanystr;))) vy komedianti.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: To je super, jak najednou.. | 8.1.2018 08:58reagovat
avatar

Víš chlapče.. už jsem za volantem něco zažil. Šedesát už mi dávno bylo a jezdím od dvaceti. Není to samozřejmě často, ale stává se to. Na Lučku kolona 11 km s klimou, na HR hranicích už je to klasika, táhnu na vleku člun, kolikrát jsem táhl někoho na laně, zapadl na horách, nebo príma zkratka polní cestou.. při takových situacích teče palivo proudem a vůbec to neřešíš.

Ovšem uznávám, jestli někdo jezdí do práce 5 km v klidném městě, max dva semafory, po práci zastavit v Makru na nákup a dalších 5 km domů... no proč ne. Není to primárně o úspoře, člověk musí být v této věci fanda. Elektrovozítko jako auto na které se můžu spolehnout, no to fakt ne.

Nepřihlášený

Pánové, jakou si asi tak m.. | 8.1.2018 10:53reagovat
avatar

Pánové, jakou si asi tak myslíte, že má elektromobil spotřebu když nejede? Tu baterku klimou opravdu neutaháte.

Ono i takové popojíždění v koloně kde se jede pomalu a často se brzdí je v elektromobilu efektivnější díky rekuperaci.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Clanok je manipulativny -.. | 8.1.2018 11:00reagovat
avatar

Těžko odhadovat jak moc se baterky zahřívají u Modelu 3 při silné zátěži. Přece jenom Model 3 má jinou konstrukci než Model S, který je mnohem těžší a výkonější a Model 3 má přepracované chlazení. Dokud to někdo nezkusí, tak to nebudeme vědět.

Krom toho pokud jezdíš pravidelně na okruhu, tak si koupíš sportovní auto a ne auto do města, ne? Ta dynamika Tesly je právě hlavně o předjíždění a ne o závodění.

Nepřihlášený

Reakce na: Pánové, jakou si asi tak m.. | 8.1.2018 11:35reagovat
avatar

Ona ta rekuperace až tak moc nefunguje. Slušně řečeno je to takový malý podvod. Aby byla trochu efektivní, je potřeba trochu delší brzdná dráha. Na pár metrech se ne-zrekuperuje skoro nic. Musí to chytit brzdy. To znamená v kolonách, ve městech nechávat daleko větší rozestupy. Ale do 50m mezery vždycky zase někdo vjede..

Dneska jsem četl milý článek na teslafan.cz na téma dobíjení EV. Skoro jsem se počural smíchy. Experti od Tesly doporučují pro dobrou životnost akumulátoru nenabíjet jej na víc, než na 70 procent a hlavně ne rychlonabíjením..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Ona ta rekuperace až tak m.. | 8.1.2018 11:52reagovat
avatar

Samozřejmě že funguje. Pokud tedy nejezdíš 10km/h. A když už jsi skutečně nucený jezdit tak nízkou rychlostí a často stát, tak když elektromobil stojí, tak má nulovou spotřebu (mimo napájení palubních systémů) a má velmi nízkou spotřebu při těchto nízkých rychlostech. To tu rekuperaci opravdu nepotřebuješ.

Co přesně ti přijde na tom nabíjení vtipné? Pro denní dojezd se doporučuje nenabíjet nad 80 procent. Pak ti baterka vydrží déle. Když máš auto s dojezdem 500km, ale najedeš denně 30, tak nepotřebuješ doplňovat až po strop. A pokud předpokládáš delší cestu, tak není problém nabít na 100 procent.

Ono je to stejný typ doporučení jako že bys s dieselem neměl jezdit krátké trasy kdy motor není ještě zahřátý a že bys měl před jízdou ve velké zimě nechat před cestou motor pár minut běžet na volnoběh, aby se motor zahřál. Jsou to doporučení, které šetří auto. Není to povinné, ale jak v případě elektromobilu i spalovacího motoru to auto pomalu poškozuješ.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

No hlavně, že staví super.. | 8.1.2018 11:56reagovat
avatar

No hlavně, že staví super a megachargery s udávanou dobou nabíjení v minutách :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: No hlavně, že staví super.. | 8.1.2018 12:02reagovat
avatar

Superchargery jsou určené k cestám na delší vzdálenost. Pokud jedeš stovky kilometrů, tak samozřejmě dobiješ do plna.

Nepřihlášený

Reakce na: Samozřejmě že funguje. Pok.. | 8.1.2018 12:07reagovat
avatar

Tak a už se zase směju .-) dnešek mi prodloužil život o půl hodiny :-)

To je jako mít v dnešním průměrném autě nádrž tak na 7-10 litrů benzínu. Žádných 50-60. Ušetřil bych už jen tím, že netahám navíc 50 kilo zátěže. Takže bych měl v nádrži řekněme 4 litry, dobrá, do práce mi to stačí i na zítra. Plánuju na víkend výlet na Křivoklát? Nevadí, přikúpime 4 litry do plné..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Samozřejmě že funguje. Pok.. | 8.1.2018 12:17reagovat
avatar

Ježíši, já dneska nic neudělám :-) Jen mě napadlo, když jedu na dovolenou.. Po 250 kilometrech první zastávka v Rakousku, vyvenčit, napít a pokračujem. Na trase 1200 km do Černé hory tankuju jednou. Cesta trvá cca 13 hodin. V pohodě a bez nervů jestli dojedu k nějaké zásuvce.

Nedávno jsem četl jak jel pán z Prahy zkušební jízdu s elektricným vozem do Vídně Přespal v Břeclavi, přes noc dobil aku a druhý den dorazil do cíle. Nazpět to samé :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený CNN

Reakce na: Ježíši, já dneska nic neud.. | 8.1.2018 12:28reagovat
avatar

Este nam please rozanalizuj o kolko je ten tvoj diesel kombik lepsi nez Bugatti Veyron, pretoze uvezie styri kufre konzerv. ;-) V meste zas nemusis ist s elektromobilom tankovat nikdy, pricom jazdny prejav je niekde uplne inde. Kto si kupi Teslu, asi nebude chciet s nou robit pravidelne dlhodobe streky tam, kde sa neda dobit.

Nepřihlášený

Reakce na: Tak a už se zase směju .-).. | 8.1.2018 12:54reagovat
avatar

Jenom ten elektromobil nabiješ z každé zásuvky a i tak ti to stačí na 2 týdny běžného ježdění. Ale tak vždycky si můžeš vozit benzín v Petce :)

Fakt je, že lidi co vlastní elektromobil, tak jezdí na Kanáry letecky :D

Zobrazit reakce..

papy

Reakce na: Jenom ten elektromobil nab.. | 8.1.2018 13:31reagovat
avatar

OK, pre tých, čo si môžu dovoliť Teslu, model S, je to fajn, lebo keď potrebujú ísť niekam ďalej, tak vyberú z garáže mercedes, alebo aston, alebo čo tam ešte majú. Len táto cielová skupina elektromobilitu nevytrhne z biedy.

Bežný ľudia si predsa nebudú kupovať elektromobil 2x tak drahý ako spalovák, aby to mali ako druhé auto na vozenie sa po meste.

Elektromobilita v mestách má význam vo forme nejakých ľahkých kapotovaných skútrov, ale určite nie ako náhrada klasických automobilov.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Kluci, teď vážně. Mám jedn.. | 8.1.2018 14:06reagovat
avatar

Kluci, teď vážně. Mám jedno auto, nafťáka. Vozí mne na dovolenou, na výlety, do práce, po nákupech, po městě, tahám přívěs.. Jednou za měsíc dotankuju a dělá to cca 1200 Korun (na dovolených pochopitelně projedu víc). Tahle částka dělá jistý, nepříliš velký podíl z mé výplaty. Jezdím a nic neřeším. Nenabíjím, nehlídám procentra nabití... Řekněte mi jeden rozumný důvod, proč bych měl utratit milion korun proto abych se třepal jestli na superchargeru nebudou přede mnou stát další auta a já mám o odpoledne postaráno.

Auta mám většinou tak sedm let a měním. Musím zaklepat, ale zatím se nestalo aby se z ní stala bezedná pokladnička.

Takže jo, kupujte si ty elektrovozíky, hlavně mějte vždy připravené lano na odtah :-)

Hezký den všem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: To je super, jak najednou.. | 8.1.2018 14:14reagovat
avatar

To máš tak - auto musí kdykoliv umět vyhovět všem nárokům na něj kladeným, ne jenom průměrným nebo vybraným, jinak je k ničemu. Nestává se to sice příliš často, ale i to málo prostě neznamená nulu. Zakopaný pes je v tom že pokud auto nevyhoví tak trable má pak člověk, ne auto.

Nepřihlášený

Reakce na: Kluci, teď vážně. Mám jedn.. | 8.1.2018 16:10reagovat
avatar

Však tě nikdo nenutí. Jezdi si nafťákem klidně do zblbnutí :)

Nepřihlášený

Reakce na: Kluci, teď vážně. Mám jedn.. | 8.1.2018 16:12reagovat
avatar

To máš jako s tříděním odpadů. Nikdo tě k tomu nenutí, musíš si vyhradit prostor pro více odpadkových časů, musíš tomu věnovat nějakou možkovou činnost, aby jsi rozpoznal plast od skla, popelnici máš třeba dále. Prostě se na to všechno můžeš vykašlat a usnadnit si život.

Ale pořád je tak nějak správné třídit odpad.

Nepřihlášený Majkl

Reakce na: OK, pre tých, čo si môžu d.. | 8.1.2018 20:39reagovat
avatar

Papy:

Nemáš pravdu, minimálně, co se Tesly týče, jejich ceny jsou více méně na podobné úrovni jako spalovací konkurence (s automatem) - základní verze Modelu 3 nebude o moc dražší než Škoda Octavia 245 s podobnou výbavou a automatem.

Samozřejmě, zbytek současných elektromobilů je většinou hodně předražený oproti spalovací verzi (např. E-golf).

Nepřihlášený Majkl

Reakce na: OK, pre tých, čo si môžu d.. | 8.1.2018 20:43reagovat
avatar

Co se týče nabíjení baterií: Z hlediska životnosti je lepší jak u mobilů, tak i u elektromobilů nenabíjet je každý den do plna. Ovšem nikdo to nezakazuje.

Jen nadměrné dobíjení velkým proudem či do 100% o něco zkrátí životnost baterie - která je ale u Tesel poměrně vysoká.

Supercharger je vhodnější spíše na dlouhodobé trasy.

Pokud člověk za den nevyjezdí celou kapacitu, je nesmyslné na ni jezdit nabíjet, jen stačí zajet do garáže, dát auto nabíjet a ráno má kapacitu plnou (stačí i 230 V, sice se díky tomu dobíjí dýl, ale dobít 30-40% za noc s tím není problém).

A to je ta výhoda, kterou spalovák nemá, tam se člověk bez čerpací stanice neobejde.

Samozřejmě, současné elektromobily nejsou vhodné pro každého.

Člověk, který denně najezdí běžně přes 500 km, zvolí raději diesel. Nebo lidé, jenž nemají v současnosti možnost nabíjet na parkovišti před bytovkou, v práci, apod.

Nepřihlášený Majkl

Reakce na: OK, pre tých, čo si môžu d.. | 8.1.2018 20:46reagovat
avatar

Off Topic:

Akcie Tesly dnes stouply o 18 dolarů, to asi lidé, jenž je shortují, nebudou mít moc radost. :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Off Topic: Akcie Tesly dn.. | 10.1.2018 08:35reagovat
avatar

Njn, týden jsem tu nebyl a hned takovej bordel... ale to přejde :-D

Obchodníci na burze zpravidla mívají rozprostřené portfolio, to zaprvé, a zadruhé se pořád můžou v případě Tesly klidně dočkat - ono totiž princip se nezměnil, pořád je k tomu přibalována nesvoboda. Navíc nejde žít z dotací donekonečna, kvalita taky nic moc, termíny nic. Prostě bublina.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Shal

Reakce na: Njn, týden jsem tu nebyl a.. | 10.1.2018 23:03reagovat
avatar

No když musíš neustále opakovat lži že Tesla žije z dotací, tak to je tvůj problém. Tesla si může klidně půjčit dalších 10 miliard dolarů a dalších 5 let být ve ztrátě, když na to přijde. Na trhu je přiliž peněz, investoři neví kam dříve strčit prachy a Musk je skvělý obchodník.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama