Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Toto je jeden z prvních dodaných Fordů GT. Ve verzi Heritage, vedle předchůdce
23.2.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Kus s výrobním číslem 10 už si našel cestu ke svému majiteli. Ten jej ukázal na místě i v pohybu, manuál k vozu pak vyjevil chystanou verzi Competition.
Nový Ford GT je stále odkazem na původní GT40 ze 60. let minulého století, stejně jako někdejší osmiválcové GT, které je dnes ceněným sběratelským artiklem. A proto, stejně jako u GT z roku 2005, vznikne edice „Heritage”, tedy „Dědictví” - a na první kousek se právě díváme na fotkách Jonathana Szczupaka.
Ten postavil jedno z prvních dodaných GT nové generace s výrobním číslem 10 právě vedle předchůdce. V provedení Heritage možná vnikne jen pár desítek kousků, možná stovka, všechny ale budou mít tuto barvu Shadow Black se stříbrnými pruhy a bílým číslem 2. Karbonové doplňky exteriéru dostanou jen bezbarvý lak a 20" kovaná kola budou mít provedení „Satin Gold”, i když nám přijdou spíš normálně matně šedá. Jste-li příznivci matných laků, vězte, že onu černou Shadow můžete mít jak lesklou, tak i matnou, ale to je asi jediná variabilita vnějšího vzhledu.
Číslo 2 se objeví také na několika místech interiéru, stejně jako odhalený karbon. Kůží čalouněné budou kromě sedadel i palubní deska, strop a sloupky a kabinu doplní logo Ford GT na opěrkách hlavy a na volantu. Přístrojový štít bude mít drobné zlaté detaily a samozřejmě tu bude i plaketka s pořadovým číslem. V roce 2006 Ford vyrobil jen 343 kusů GT v edici Heritage, tentokrát jich bude jistě méně, jako samotného GT.
Nebude to ale jediná speciálka Fordu GT, hovoří se také o edici Competition, která by měla být odlehčená i na místech, jako je elektrické odjišťování kapoty či víka kufru anebo plynové vzpěry těchto poklopů. Přesně to ukazují obrázky z uživatelské příručky k novému GT v základním provedení, které si též můžete prohlédnout níže.
Ford GT Heritage Edition bude jistě sběratelsky cennější než „běžná” verze. Tady ji dostal 10. produkční kus nového GT a pochopitelně i jeden z prvních, který byl dodán koncovému zákazníkovi
O verzi Competition GT se zmiňuje přímo uživatelský manuál k „běžnému” GT
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez včera 15:00
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki včera 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España včera 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ 24.4.2024
- Začalo letošní MS-Side 24.4.2024
Nejčtenější články
- Němci vybrali pohodlné ojetiny, které vás nezruinují koupí ani provozem. Je mezi nimi i Škoda Octavia
27.3.2024 - Firma, která předělává spalovací auta na elektrický pohon, je na hranici bankrotu, bez peněz zastavila činnost
27.3.2024 - Krachující Fisker se pokouší zachránit zoufalým výprodejem. Auta zlevnil skoro o polovinu, stojí míň než základní Octavie
28.3.2024 - Ford si nechal patentovat chytré řešení převozu větších věcí, bude mu ho závidět i Škoda se svým Simply Clever
28.3.2024 - Volvo se rozhodlo odpravit polovinu svých českých prodejů. Skončilo s diesely, i když jde o jeho jasně nejžádanější motory
28.3.2024
Živá témata na fóru
- Audi A6 C7 převodovky 04.25. 23:27 - Milanito
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.25. 23:10 - M.Z.
- Onboard videa 04.25. 23:07 - Lachende Bestien
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.25. 20:34 - M.Z.
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.25. 19:05 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.25. 18:24 - Brus
- IT poradna 04.25. 10:15 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB