Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Volkswagen Golf VII Variant 2013: nové kombi předčasně odhaleno
2.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Německý koncern VW může ze seznamu plánovaných ženevských překvapení odepsat po konceptu e-Co-Motion další, tentokrát produkční vůz.
I kdyby ke dnešnímu úniku třetí karosářské varianty Volkswagenu Golf sedmé generace nedošlo, měli bychom asi říci, že wolfsburgská značka by beztak provedením Variant překvapila jen stěží. Novinku jsme již měli možnost vidět nafocenou na špionážních záběrech s minimálním maskování, akorát se zadními světly předchůdce, zachycena byla i v typické kamuflážní fólii, ale nejvíce se skutečné podobě kombíku přiblížil Theo Chin. Jeho počítačem vygenerovaný Variant byste bez přímého srovnání se skutečným originálem téměř nepoznali.
S ohledem na předčasné zveřejnění tří fotek vozu, který se oficiálně představí až v předvečer autosalonu na akci nazvané Volkswagen Group Night, neočekávejte v tuto chvíli žádná doprovodná fakta. Kromě dvou čísel definujících zavazadlový prostor, která jsou pro potenciální klientelu relevantní, však můžeme i bez přehnaného fantazírování napsat, co lze od Golfu Variant očekávat.
Předně platformu MQB se zavěšením MacPherson vpředu a v závislosti na konkrétní motorizaci multilink, respektive jednoduchou torzní příčku vzadu. Motorizace kombíku budou bezpochyby kopírovat pohonné jednotky hatchbacku (možná) s výjimkou nejslabšího benzínového agregátu 1,2 TSI o výkonu 86 koní. Jinak téměř jistě dorazí modely 1,2 TSI (105 k), 1,4 TSI (122 a 140 k) a diesely bude opět zastupovat šestnáctistovka a dvoulitr TDI s výkonem 105 a 150 koní.
Samozřejmě variabilita podlahové plošiny dává Volkswagenu možnost prodloužit nejen celkovou délku auta, ale také jeho rozvor. Zdali k tomu konstruktéři dostali povel a co nakonec stvořili, budeme vědět nejpozději pozítří.
Základní objem zavazadelníku se odhaduje na nijak závratných 500 litrů, roli koncernového stěhováku bude mít nadále Octavia Combi
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez včera 15:00
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki včera 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España včera 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ 24.4.2024
- Začalo letošní MS-Side 24.4.2024
Nejnovější články
- Dlouholetý šéfdesignér Škody přešel k Číňanům. Na povel bude mít i značku, která stále víc boduje v Česku
před hodinou - V nizozemském Utrechtu už začínají vypínat dobíjecí stanice elektromobilů. Elektřina není, situace se nezlepší roky
před 2 hodinami - Tesla si nechala zaplatit v roce 2017 od Pepsi za 100 tahačů, dodala jich jen 36. Ze 125 kamionů pro UPS ani jeden
před 4 hodinami - „Příšerné” nařizování elektromobilů zabije automobilový průmysl, říká šéf Stellantisu, začne to ve Velké Británii
před 5 hodinami - BMW začalo majitelům nabízet „rodný list” jejich starších aut, cena i způsob objednání berou slova z úst
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva