10 aut, která přetáhla svou životnost: tady automobilky nevěděly, kdy skončit

 | 60 příspěvků | 6.9.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Jiří Steininger

C 15 se vyráběla tak dlouh.. | 6.9.2017 21:56reagovat
avatar

C 15 se vyráběla tak dlouho protože ji francouští uživatelé chtěli a vydupali si to. A s nosností nákladu 765kg až 945kg u posledních verzí.Anáklad velikosti euro palety byl jedinečný.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Psal jsem to nedávno v jin.. | 6.9.2017 21:59reagovat
avatar

Psal jsem to nedávno v jiné diskuzi, tak si to zopakuji. Do podobného výčtu podle mě nepatří ani Punto, ani Lancer. Nechápu, proč čeští rádoby motorističtí novináři mají problém s těmito auty. Podle nich je jednoduché spolehlivé auto špatné? Punto nebo Lancera si koupí ten, kdo nepotřebuje (a nebo ani nechce) přehršel nesmyslných asistentů a dalších elektronických kurvítek, chce naopak atmosférický motor, který přežije všechny současné turbovysavače (dost často kulhající, protože jim chybí válec) a nevadí mu, že se nejedná o designové výstřelky poslední doby. Ještě k Fiatu, při pohledu do evropských prodejních statistik, asi mu příliš nevadí, že se Punt prodá asi jen 60 tis. ročně, možná by se potom neprodávalo tolik Pand a 500, které zcela dominují v segmentu malých aut (drží přes 30% trhu).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hrd

To je všechno prd, pánové,.. | 6.9.2017 22:09reagovat
avatar

To je všechno prd, pánové, kam se hrabou na trabanta. Jeho téměř čtyřicetiletá výroba převálcovala kde co. Brouk sice taky, ale na něm nebylo téměř co vylepšit. Zato na trabantu to chtělo vylepšit úplně všechno, ale nestalo se tak, a vyráběl se do roku 1990 kdy už byl jako nový vlastně muzejním exponátem, ukázkou poválečné konstrukce 45 let po válce stále žijící...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený R2

Reakce na: Psal jsem to nedávno v jin.. | 6.9.2017 22:11reagovat
avatar

Lancer je celkem beznadejne zastaraly a je to nem znat. Take je to celkem znat na prodejich, ktere jsou pomerne zalostne. V Evrope se loni prodalo necele 3000 kusu, osobne se divim, ze se Mitsubishi poustelo do faceliftu a neukoncilo tuto agonii jiz drive.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Pane Bednáři - 90tých mysl.. | 6.9.2017 22:17reagovat
avatar

Pane Bednáři - 90tých myslíte vážně?? Co takhle napsat 90. let?

Nepřihlášený a

Testarossa a její přejmeno.. | 6.9.2017 22:58reagovat
avatar

Testarossa a její přejmenované facelifty jsou samozřejmě famózní věc, za kterou by se mělo Ferrari děkovat. U faceliftu aspoň už nemusíte pořád vyklápět a udržovat při životě výklopná světla.

Mercedes R (stačí R500) je kára snů pro toho, kdo chce hodně místa a dobré evropské auto. Pozdější móda SUV a různých zrůd zvaných crossovery je smutná. Ta auta nejsou ani komfortní, ani prostorná. Jejich nepochopitelná popularita a designová výraznost je pro racionálně uvažující lidi (kteří zároveň chtějí kvalitu a luxus) odpudivá.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený nakobyl

Těšil jsem se, že si zas p.. | 7.9.2017 06:13reagovat
avatar

Těšil jsem se, že si zas přečtu, že to, co se vyrábělo u nás, stálo za "hovor". A nebyl jsem zklamán.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sassint

Reakce na: Psal jsem to nedávno v jin.. | 7.9.2017 06:29reagovat
avatar

Tvrdit, ze Punto (Grande) neco prezije je prinejmensim odvazne.

Nepřihlášený honzafi

Jak zde dole dobře zaznělo.. | 7.9.2017 08:00reagovat
avatar

Jak zde dole dobře zaznělo, 613ku překonal co do neukončení výroby spíš Trabant. A nejen on, Wartburgy byly kapitolou samo o sobě a co se z nám dobře známé Volhy 24 linulo za nástupní modely...

http://www.auto.cz/volha-gaz-31105-vyderzaj-pijaner-1710 1

Též by se jeden pousmál, jaké výtvory měly konstrukci 60. let modernizovat. Tím neříkám, že bych byl jejich odpůrcem - sám model 24 mám a některé z těch novějších ještě za zdařilé považuji. Ono, co si budeme, spolehlivost těchto strojů a nenáročnost na opravy, o schopnosti zdolávat tankodromy ruské i české ani nemluvě.

Tatru 613 jsem měl, rok 1990. Osobně považuji za velmi zdařilou první Chromku, zatímco "plastové" verze neměly ani vzniknout. Na druhou stranu, už tehdy měl Miloš Zeman pravdu, že český politik má jezdit českým autem. A ruku na srdce, nebýt přechod na tržní hospodářství jeden velký tunel a bordel v režii překabátěných estébáků, i na vývoj lepších modelů domácích by došlo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš K.

S omezeným rozpočtem po dv.. | 7.9.2017 08:06reagovat
avatar

S omezeným rozpočtem po dvou Okt a přehlcen Simply Clever, jsem měl tři favority právě ve vašem výběru, Punto, Alteu a 206. Vůbec to nejsou zbytečná auta, naopak jsou nadčasová. Kdy už konečně novináři budou psát recenze aut pro lidi (= dostupných za průměrný český plat) a přestanou se zabývat předraženými vozy pro horních (dneska už 100?) tisíc? Kdyby to někde šlo tak dám článku 3-.

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: To je všechno prd, pánové,.. | 7.9.2017 08:47reagovat
avatar

Nemáš pravdu, Trabant 601 se vyráběl "pouze" 26 let... :-) Typy P60 a P70 se vyráběly jen krátce. Spíš je paradoxem, že Trabi se vyráběl v původní fabrice Horch, proslulé svými technicky vyspělými a celkově kvalitními vozy, patřící do luxusní kategorie.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Těšil jsem se, že si zas p.. | 7.9.2017 08:50reagovat
avatar

Nejdéle vyráběné auto u nás - kromě T613, byla Š 742, tedy známé Š 105 - 136: cca 14 let s tím, že ke konci už byl nahrazován Favoritem. Ale ten po německou nadvládou také vydržel docela dlouho, což svědčí o jeho konstrukční vyspělosti.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Radek Čáp

celkem vám tady chybí BMW.. | 7.9.2017 09:36reagovat
avatar

celkem vám tady chybí BMW E30 který lítá i po 30 letech se seriovým motorem v základu ..vím to, protože tehle starej koráb mám a naseká i oktávky :).. krok do předu ve výrobě aut byl krok do zadu, když vidím jak se stavěly stará auta, jak poctivé plechy ale zároveň nízká hmotnost vozu byla zachována , můžete si s autama 2000 plus jít klouzat,neopravíte si samy ani prd, každou chvíli se něco vyjebe protože motory jsou předimenzovaný a nikdo to pořádně nechápe, prostě s koupí nového auta víc starostí než se starou vránou...starý baworáci jsou pecka káry , bohužel to končí přelomem E36

Nepřihlášený Karel

Reakce na: Testarossa a její přejmeno.. | 7.9.2017 09:37reagovat
avatar

Souhlasím s Vámi. Mám již 5 let faceliftovane R 350 a je to skvělé auto. Pro rodinu a psa ideální velikostí, velmi komfortní, stvořené pro dlouhé cesty a dieslovy motor je kultivovaný a pružný. Při srovnání s ML je to nebe a dudy. Cena nového vozu přitom byla na MB prijatelna. Škoda, že se nevyrábí nástupce.

Nepřihlášený Yarda

Jde o to, jestli někdo chc.. | 7.9.2017 09:54reagovat
avatar

Jde o to, jestli někdo chce a potřebuje každé dva roky nový kočkolap nebo jakžtakž reprezentativní firemní auta aby po nich nevozili nos zákazníci nebo rodinné auto co ho doveze do hypreqelbu kde zrovna mají nějakou akci a na Dušičky se jede poveselit na hroby předků. Třeba já mám rodinné auto Thalia už deset let a doufám, že ještě další léta bude sloužit (teď půjde do servisu, na parkovišti do nás nacouval fitipaldi s dodávkou, ale kdyby se to stalo, dokud jsme třicet let jezdili wartburgem, tak bych přeleštil nárazník hadrem na podlahu a dál bych to neřešil). A pokud budu zvažovat jaké nové auto, asi bych za tu cenu koupil zase thalii pokud by ji výrobce ještě nabízel, snad s trochu silnějším motorem, kdyby náhodou u nás zvýšili na dálnicích rychlost na 150km/h.

Nepřihlášený Jiří

Reakce na: To je všechno prd, pánové,.. | 7.9.2017 10:02reagovat
avatar

Nebylo co.Chlazení vzduchem,H4 žárovky,samonavíjecí pásy,vyhřívané zadní okno,rychloběžka, ,,bufík",atd. Naprostá pohoda a ve srovnání s naší 120cítkou,která vařila na co druhým semaforu,nebo v zimě jezdila na ledu jen rovně ;)

Nepřihlášený Libor

Do toho seznamu by určitě.. | 7.9.2017 10:38reagovat
avatar

Do toho seznamu by určitě patřila i Lada-licence Fiatu 124.S minimálními úpravami ji oficiálně vyráběli 43 roků,jestli ji někde v nějaké menší míře nemontují dodnes

Nepřihlášený Jirka Černý

Tohle je dost na osobním v.. | 7.9.2017 11:16reagovat
avatar

Tohle je dost na osobním vkusu a prioritách, zrovna většina popsaných aut se dá chápat a z mého pohledu je auto co mělo skončit dřív třeba VW Brouk, to auto se tak dlouho udrželo pro to že je unikátně hnusný. Prostornost, bezpečnost, pohodlí a ostatní parametry už vubec nemá smysl řešit přesto si našel své zákazníky.

Nepřihlášený rock

Reakce na: Psal jsem to nedávno v jin.. | 7.9.2017 12:00reagovat
avatar

S těmi auty nemají problém novináři, ale zákazníci, proto se v tom seznamu objevila. Pokusím se to ukázat názorně na číslech prodejů v Evropě:

Punto:

2006 - 402 t.

2008 - 279 t.

2010 - 267 t.

2012 - 135 t.

2014 - 87 t.

2016 - 63 t.

Polo za tu dobu nešlo pod 260 t, Peugeot 207 byl nahrazený tak, aby výroba Peugeotu v téhle třídě nepadla pod 200 t. Jinak řečeno, Punto mělo mít už min. 6 let nějakou seriózní náhradu.

Lancer:

2006 - 15 t.

2008 - 20 t.

2010 - 22 t.

2012 - 5224 ks

2014 - 3761 ks

2016 - 2665 ks

Vůbec nevím, s jakou konkurencí bych to měl srovnat. Nižší střední je něco, na čem by měly stát prodeje a oni nechají v showroomech něco, čeho prodají 2665 ks za rok v celé Evropě? Dyť to jsou prodeje jak od nějaké manufaktury...

Nejde o to, jestli jsou ta auta dobrý nebo špatný. Jde o to, že z pohledu výrobce zaplácli montážní linku něčím, co očividně nejde na odbyt - A NIC S TÍM NEDĚLAJÍ.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr Č.

S Phaetonem to bylo poněku.. | 7.9.2017 12:36reagovat
avatar

S Phaetonem to bylo poněkud jinak, nikdy nikdo nečekal že to bude ziskový projekt a bude se ho prodávat tolik jako A8... Byla to výkladní skříň toho co si VW v té době může dovolit - technika Bentley s karoserií VW, smysl byl tedy především reklama a propagace, a také vývoj (umoření) nových technologií které se pak mohli aplikovat u velkoseriových modelů. Proto se vyráběl i když čistě účetně byl vlastně každý kus ztráta. Délka výroby pak odpovídala jedinečnosti auta a prodeje byly i tak velmi dobré - i v posledních letech výroby se držela na 1/3 prodejů špičky svého segmentu - o 2 generace mladší s classe.... ;)

Nepřihlášený Michal

Ve výběru mi chybí druhá g.. | 7.9.2017 13:01reagovat
avatar

Ve výběru mi chybí druhá generace Fordu Scorpio přezdívaná Klaun. Původní konstrukce Sierry/Scorpia nově oblečená do neobvykle odpudivého vzhledu. Cílový segment je také nejasný, pokud bylo účelem v Evropě doplnit nabídku o model třídou nad Mondeem, pak to dopadlo stejně trapně jako francouzský pokus o auto vyšší třídy se Safranem.

Nepřihlášený 883ccm

Seat Altea je třetí nejhnu.. | 7.9.2017 13:22reagovat
avatar

Seat Altea je třetí nejhnusnější auto všech dob hned za Volkswagenem Beeetle a Škoda Roomsterem. Ty neskutečně malilinkatý zadní lampy ve srovnání s obrovským rovným plechem bez nápadu a středový panel - to je přímo designérský majstrštyk, jdu zvracet :-((

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pan X

A zase ta "minela"... Pan.. | 7.9.2017 13:57reagovat
avatar

A zase ta "minela"...

Pan redaktor by si měl ověřit, jak s tímto slovem správně "zacházet", než jej zase někde bezhlavě vypustí. Není to totiž poprvé...

Člověk by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde veliké rizoto, že to skončí fiatem. Každý se tváří jako suvenýr, ale vrátí se mu to jako buzerant.

Nepřihlášený a

Reakce na: S těmi auty nemají problém.. | 7.9.2017 14:13reagovat
avatar

Oni ten Lancer asi prodávají jinde ve světě ve slušných číslech.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel C

Vážení diskutéři. Článek j.. | 7.9.2017 14:57reagovat
avatar

Vážení diskutéři. Článek je neklamnou známkou, že autor potřeboval jen "něco napsat" a z jeho jiných příspěvků je celkem jasné, že zas až takový odborník není. Máme demokracii a tak si může každý prodávat a vyrábět co chce, pokud vyhoví platným předpisům. Jak již tu zaznělo, v případě C15 se netrefil a zvracel na špatném místě. Jeho výběr aut byl rovněž poněkud neucelený, jak jste mnozí upozornili. Můj syn žurnalista považuje motoristické novináře za nejvíce uplacenou bandu vozící si zadky pokud možno zadarmo v autech na které by nikdy neměli a za to musí něco "odevzdat". Horší ale je, že ovlivňují čtenáře a tím i poptávku po autech. I díky jim máme auta přecpaná různými nesmysly, které hlavně zvyšují cenu a zisky výrobcům. Vlastní uživatel pak bude mít pouze problémy, až se to začne sypat. A to bude. Nářek na nedostatek jednoduchých spolehlivých a v praxi laciných aut už tu byl. Kritizované Punto bylo v jiné statistice jako nejrychleji prodané v autobazarech v Evropě. Proč asi? Jednoduché, nenáročné, ve skutečnosti docela spolehlivé, na rozdíl od zoufalých nevkusů typu SUV stále italská elegance a to za dobrý peníz. Tak co? Strefovat se doTatry 613 je rovněž známka arogance a hrubé neznalosti mládí. To bylo auto konstrukčně někde úplně jinde, než je nynější tuctová produkce s MacPhersonem a motorem vpedu napříč, těžká na přadek a tahající v zatáčkách za volant, nad kterou se většina motoristických novinářů rozplývá - samozřejmě, je to laciné, firma více vydělá a to je hlavní. Nemohu se zbavit dojmu, že Evropa se s přeplňovanými minimotory, haldou elktroniky a představou životnosti auta na 5 let dala slepým směrem. Obávám se, že ani Němci nejsou tak bohatí aby auta kupovali jako vysavač a pak je zahodili. Možná byl článek napsán aby podpořil tento trnd. Motorismu zdar a nenechat se nas... nějakými nedouky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rock

Reakce na: Oni ten Lancer asi prodáva.. | 7.9.2017 15:03reagovat
avatar

Moc ne. Narazil jsem na zmínku z r. 2013, bylo to 82 tis. celosvětově, podle mého odhadu min. polovina z toho byla v USA a Kanadě. Na globálně prodávaný model, marketingově skvěle prezentovaný Evem, mi to přijde jako dost tristní číslo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rock

Reakce na: Vážení diskutéři. Článek j.. | 7.9.2017 15:05reagovat
avatar

Ale třeba to jednoduchý Punto se dá koupit. Akorát ho nikdo nechce...

Nepřihlášený Milan Pavelka

Chtel bych neco k Tatre 61.. | 7.9.2017 15:12reagovat
avatar

Chtel bych neco k Tatre 613 ,byl to vuz na urovni a bohu zel nemel konkurenta ,jak v pohodli tak v bezpecnosti pri havariji .Tvary karoserie a aerodinamika uzasna .Proste TATRA neznala v te dobe bratra ,jak nekdo zacne tady placat dohromady byvaly rezim a do toho michat TATRU tak je to vul .Na TATRE 613 je videt kus spolecne poctive prace za spolu ucasti Italskych navrharu kteri pracovali predevsim na karoseriji TATRY 613 . Byl to velky konkurent proto musel z kola pryc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rock

Reakce na: Chtel bych neco k Tatre 61.. | 7.9.2017 15:44reagovat
avatar

Ale jo, design Tatry 613 byl famózní. V r. 1969, kdy ho u Vignale vytvořili. Možná ještě o 15 let později to bylo OK. V r.1994 už to byla jenom úsměvná kuriozita.

Nepřihlášený Petr MB

Kde je "naše" Octavia I a.. | 7.9.2017 17:21reagovat
avatar

Kde je "naše" Octavia I a jejích naprosto šílených 14 let výroby? Typický příklad skvělého auta, které ale až úchylně extrémně přetáhlo svou životnost.

Nepřihlášený stefan

Reakce na: Nejdéle vyráběné auto u nás.. | 7.9.2017 19:18reagovat
avatar

Favorit 1988 až 1993. Tomu říkáte že vydržel dlouho?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stefan

Reakce na: Nejdéle vyráběné auto u nás.. | 7.9.2017 19:22reagovat
avatar

VW Phaeton je momentálně docela levně dostupné auto. Ideální investice. Nebude to dlouho trvat a cena poroste. A do závratných výšin. Stejně, jak u té Tatry.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: VW Phaeton je momentálně d.. | 7.9.2017 19:28reagovat
avatar

Phaeton umřel na ten hloupý znak na přídi, Japonci to pochopili dříve a udělali pro svá luxusní fára nové značky s tím, že do nich implementovala díly z Toyot a Nissanů minimálně nebo vůbec. Mercedes s Maybachem na tom měl být ohledně exkluzivity lépe, maybach byla už zavedená, i když zaniklá, značka luxusních aut. Přesto neuspěli...

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Favorit 1988 až 1993. Tomu.. | 7.9.2017 19:28reagovat
avatar

Faceliftem Fava byla Felda, která se vyráběla 1994 - 2001. Takže dohromady 13 let.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Chebák

Reakce na: Chtel bych neco k Tatre 61.. | 7.9.2017 19:31reagovat
avatar

Tatra 613 byla jízdní propadák. Dnes je to krásný veterán, ale konkurovat v té době Mercedesu, BMW, ani velkým japoncům nemohl. Ani v době, kdy byla běžně v nabídce pro státní sektor a ještě nepřesluhovala. Bídná výbava proti jiným by nemohla konkurovat, ani kdyby neplavala v bočním větru a brzdila jako jiní. Neschopnost vedení automobilky v Příboru byla příkladem jak se auta vyrábět nemají.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stefan

Reakce na: Faceliftem Fava byla Felda.. | 7.9.2017 19:40reagovat
avatar

Brát Felicii jako facelit Favorita? Tam zůstal z Favorita jen skelet a ještě upravený. Jiný rozchod kol, komplet jiný interiér, přepracovaný motor, to bych mohl brát stopětku jako facelit Š100. Facelit Favorita byl rok 1993 když tam začali montovat výplně dveří ve stylu Golfu, které pak použili u Felicie. Ale nechci vám to vyvracet. Každý máme právo na svůj názor.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Tatra 613 byla jízdní prop.. | 7.9.2017 19:44reagovat
avatar

Jak jsi přišel na to, že plavala v bočním větru? S tou výbavou a provedením interiéru souhlas, motor vzadu by ani tak nevadiil, ale vadilo chlazení vzduchem, motor byl hlučný s velkou spotřebou a topit se muselo bufíkem místo ztrátovým teplem. Když vznikla, tak dobrý, ale po roce 80 - 82 už mělo přijít jiné fáro.

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Brát Felicii jako facelit.. | 7.9.2017 19:49reagovat
avatar

Podívej se na Golfa - vyrábí se pořád s tím, že je neustále tak nějak vylepšován a vlastně už s původní konstrukcí má společné jen uspořádání, ale žádný díl. I Š 742 procházela jakýmsi vylepšováním, i když na úrovni socialistického plánování, kdy na nic nebyly peníze.

Mám Fel 1,6 a stále ji považuji za pokračovatele Formana, i když má jiný motor, posilovač řízení a jinou barvu interiéru, než tu původní hovnovou... :-) Jinak se to auto příliš nezměnilo, nápravy jsou tam stejné, pětikvalt je také původně z Fava a že má jiné obvodové panely není podstatné.

Nepřihlášený bombero

Reakce na: C 15 se vyráběla tak dlouh.. | 7.9.2017 22:09reagovat
avatar

Zavážela mě firma,co vozila i přes tunu denně a na 1mio km měla motor bez generálky a jen běžný servis. Dnes má MODERNÍ pickupy,naloží půlku a každou chvíli mají půjčné náhradní auta

Nepřihlášený Řidič Popič

Kdo pohřbil nejen Tatru v.. | 7.9.2017 22:10reagovat
avatar

Kdo pohřbil nejen Tatru všichni víme.

Nepřihlášený bombero

Reakce na: Seat Altea je třetí nejhnu.. | 7.9.2017 22:27reagovat
avatar

Tak se podívejte na lancie po r 2000......

Nepřihlášený bombero

Reakce na: Chtel bych neco k Tatre 61.. | 7.9.2017 22:37reagovat
avatar

Tatra dobrý,sle kromě motoru to bylo italský auto..

Nepřihlášený bombero

Reakce na: Brát Felicii jako facelit.. | 7.9.2017 22:43reagovat
avatar

Máte pravdu,ale stejné to bylo u řady mb1000 až Š105/120. Vizuálně úplmě jiné auto,ale co se týká techníky,tak v podstatě stejné

Nepřihlášený a

Reakce na: Moc ne. Narazil jsem na zm.. | 8.9.2017 10:23reagovat
avatar

Ano, to je slabota. On ten marketing pomocí modelu Evo už asi přestal kupovat. Lidi kupujou zrůdy typu SUV.

Nepřihlášený chrt

Reakce na: Nemáš pravdu, Trabant 601.. | 8.9.2017 15:39reagovat
avatar

nemáš pravdu, chybí ti P 50 a potom ještě Trabant 600. A o úplném předchůdci všech těchto se ani bavit nebudeme.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Josef

Octavia I má být na prvním.. | 8.9.2017 16:14reagovat
avatar

Octavia I má být na prvním místě.

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: nemáš pravdu, chybí ti P 5.. | 8.9.2017 18:37reagovat
avatar

Asi tak - Trabant je názorná ukázka, jak to dopadá s automobilovým průmyslem když začne vládnout dělník s rolníkem... :-)

Nepřihlášený

Reakce na: Lancer je celkem beznadejn.. | 16.9.2017 10:52reagovat
avatar

Lancer je príšerne ťažký. A Mitsubishi v Európe a ich predaje sú dlhodobo zlééé!

Nepřihlášený Martin J.

Reakce na: Jak zde dole dobře zaznělo.. | 16.9.2017 10:53reagovat
avatar

A to isté žiguláky!

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše