Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc

Návrat italské značky do střední třídy je blíže, než se čekalo. Prozatím však Giulia nabídne pouze 150 či 180 dieselových a 200 benzinových koní.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc

1.3.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Návrat italské značky do střední třídy je blíže, než se čekalo. Prozatím však Giulia nabídne pouze 150 či 180 dieselových a 200 benzinových koní.

Základní provedení nové Alfy Romeo Giulia jsme si mohli představit již před pár hodinami. V té chvíli ovšem italská automobilka pustila do světa pouze pár oficiálních fotek a letmé informace. Nyní tu máme kompletní tiskovou zprávu i pár nových snímků, představení tak můžeme zkompletovat. Začneme přitom zmínkou o prodeji, který by měl odstartovat již 15. dubna. Tedy měsíc po zahájení výroby a dost dříve, než se obecně čekalo.

Jak to Italové po tolika odkladech dokázali, nebudeme spekulovat a raději se budeme věnovat samotnému sedanu. Ten bude zpočátku k dostání v šesti provedeních, přičemž vrcholné provedení Quadrifoglio Verde je samozřejmě jedním z nich. Základní varianta pak dostane pod kapotu dvoulitrový benzín či 2,2litrový turbodiesel, kdy v prvním případě je možné počítat s 200 koňmi v 5 000 otáčkách a 330 Nm při 1 750 ot./min. Přenos výkonu pak bude mít standardně na starosti osmistupňový automat.

U vůbec prvního celohliníkového dieselu v historii značky je možné volit mezi 150koňovou a 180koňovou variantou, přičemž k dispozici bude šestistupňový manuál i osmistupňová automatická převodovka. Jízdní dynamiku či spotřebu automobilka prozatím nezmiňuje, nicméně dodává, že u slabšího dieselu je možné počítat se suchou hmotností 1 374 kilogramů. Šestiválcové Quadrifoglio Verde pak díky rozsáhlému využití karbonu ukáže na ručičkách vah hodnotu 1 524 kg.

Zpět ale k základní verzi, jež standardně počítá s pohonem zadních kol, dvojitými lichoběžníky vpředu a zavěšením vzadu, které Italové popisují jako 4,5prvkové. Také v tomto případě automobilka sáhla po exotických materiálech, jež mají udržet hmotnost co nejníže. Hnací hřídel je vyrobena z karbonu, přední a zadní pomocné rámy pro změnu z hliníku. S těžkými komponenty modulární platformy Giorgio se pak počítá zejména uprostřed, kvůli optimálnímu rozložení kilogramů.

Nízká hmotnost se projevila na působivě krátké brzdné dráze. Základ tak zastaví z rychlosti 100 km/h na 38,5 metrech a Quadrifoglio Verde na dvaatřiceti. Nápomocna je tomu i technologie Integrated Brake System (IBS), který kombinuje tradiční posilovač brzd se stabilizačním systémem za účelem redukce vibrací. Dále lze zmínit třeba přednárazový bezpečnostní systém, jehož součástí jsou autonomní brzdy a detekce chodců.

V závislosti na zvolené výbavě je možné počítat s 3,5palcovým či sedmipalcovým displejem zasazeným do přístrojového štítu, jemuž asistuje 8,8palcová centrální obrazovka spojená s multimediálním systémem Connect Nav 3D. Giulia nabízí konektivitu se všemi druhy mobilních telefonů, ovladačem Alfa DNA je pak možné volit specifické jízdní režimy.

Základní výbava zahrnuje zmiňované bezpečnostní systémy, k nimž se přidává také tempomat nebo monitoring jízdních pruhů. Za příplatek pak bude možné sáhnout po paketech Sport a Luxury, z nichž druhý zmíněný zahrnuje kožené čalounění, elektricky stavitelná a vyhřívaná sedadla, dřevěné a chromové dekory či adaptivní čelní světlomety AFS.

Sada Sport počítá s lepším volantem nebo hliníkovými doplňky palubní desky, středové konzole a dveřních panelů. Dodat pak již můžeme jen tolik, že základem jsou 16palcová litá kola, jenž u prostřední úrovně Super nahrazují sedmnáctky. Více se zřejmě dozvíme v příštích týdnech, kdy by Alfa Romeo mohla vyrukovat i s cenami.


Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 1 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 01Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 2 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 02Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 3 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 03Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 4 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 04Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 5 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 05Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 6 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 06Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 7 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 01Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 8 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 02Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 9 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 11Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 10 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 12Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 11 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 13Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 12 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 14Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 13 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 15Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 14 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 04Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 15 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 05Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 16 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 06Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 17 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 17Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 18 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 07Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 19 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 08Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 20 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 09Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 21 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 10Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 22 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 16
Standardní provedení Giulie živě v Ženevě

Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 23 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze nova sada 01Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 24 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze nova sada 02Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 25 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze nova sada 03Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 26 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze nova sada 04Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 27 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze nova sada 05Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 28 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze nova sada 06Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 29 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze nova sada 07Alfa Romeo Giulia se ukázala v základu. Váží 1 374 kg, v prodeji bude za měsíc - 30 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze nova sada 08
Alfa Romeo Giulia je prozatím k mání pouze ve třech motorizacích, s diesely je možné spojit kromě manuálu i automat

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.