Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey

Že může mít i sedmimístné MPV ochrannou klec a více než tisíc koní, ukázal na SEMA Show tuner Bisimoto. Přivezl také očekávané tisícikoňové Hyundai Genesis.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey

7.11.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Že může mít i sedmimístné MPV ochrannou klec a více než tisíc koní, ukázal na SEMA Show tuner Bisimoto. Přivezl také očekávané tisícikoňové Hyundai Genesis.

I když úpravce Bisimoto na starém kontinentu není příliš znám, jeho práce si rozhodně zaslouží pozornost. Na právě probíhající SEMA Show v Las Vegas přivezl dva stroje - tunerův sen a naprostou šílenost. Tím prvním je tisícikoňové Hyundai Genesis, které je součástí stánku Hyundai, tím druhým sedmimístné MPV Honda Odyssey s 1029 koni na přední nápravě.

Hyundai Genesis většina z nás vede v povědomí - patří k nejdostupnějším třísetkoňovým zadokolkám na trhu a s motorem 3,8 V6 jsme jej měli i v testu. Bisimoto zapracoval právě na tomto motoru a sériový zůstal v podstatě jen blok. Nová jsou dvě turbodmychadla Turbonetics BTX6462, ventily Supertech, kované písty Arias, palivové čerpadlo Magnafuel, mezichladič Spearco, řídící jednotka AEM a mnoho dalšího. Výsledkem je již zmíněných 1000 koní.

Ostatní úpravy zahrnují brzdicí padák, ochrannou klec, nové odpružení, novou kardanovou hřídel a poloosy a 20" kola Incurve s pneumatikami Toyo R888. V interiéru jsou největší změnou sedadla, závodní pásy a závodní displej místo sériového přístrojového štítu. Tisková zpráva se nezmiňuje o výfuku, převodovce ani diferenciálu, i když sériové zůstaly jen těžko.

Druhou kreací pánů od Bisimota je Honda Odyssey. Pod kapotou pracuje vidlicový šestiválec, který dostal podobně velkou hromadu vylepšení, jako v případě Genesisu. Základem výkonu jsou dvě turba Turbonetics BTZ7265, elektronika AEM, řídící jednotka Infinity, písty Arias, vstřikovače Deatschwerks, nový výfuk a mnoho dalšího. Dohromady to dává 1029 koní.

Uvnitř přibyla ochranná klec, lepší kůže na sedadlech a závodní displej nahradil sériovou přístrojovku, sedmimístné uspořádání však zůstalo nedotčeno. Vnějšek dostal speciální lakování a kola Fifteen52 s pneumatikami Toyo T1. O modifikacích převodovky nevíme a předpokládáme také, že všech 1029 koní mají na starosti přední kola.

Tisícikoňový Genesis je jistě zajímavý a čas na čtvrtmíli, na který člověka přiložené video navnadí, bude velmi dobrý. Sériovou výrobu ale neočekávejte, a to ani v případě splašené Odyssey.


Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 1 - bisimoto sema 2013 01Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 2 - bisimoto sema 2013 02Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 3 - bisimoto sema 2013 03Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 4 - bisimoto sema 2013 04Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 5 - bisimoto sema 2013 05Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 6 - bisimoto sema 2013 06Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 7 - bisimoto sema 2013 07Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 8 - bisimoto sema 2013 08Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 9 - bisimoto sema 2013 09Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 10 - bisimoto sema 2013 10Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 11 - bisimoto sema 2013 11Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 12 - bisimoto sema 2013 12Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 13 - bisimoto sema 2013 13Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 14 - bisimoto sema 2013 14Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 15 - bisimoto sema 2013 15Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 16 - bisimoto sema 2013 16Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 17 - bisimoto sema 2013 17Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 18 - bisimoto sema 2013 18Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 19 - bisimoto sema 2013 19Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 20 - bisimoto sema 2013 20Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 21 - bisimoto sema 2013 21Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 22 - bisimoto sema 2013 22Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 23 - bisimoto sema 2013 23Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 24 - bisimoto sema 2013 24Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 25 - bisimoto sema 2013 25Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 26 - bisimoto sema 2013 26Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 27 - bisimoto sema 2013 27Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 28 - bisimoto sema 2013 28Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 29 - bisimoto sema 2013 29
Hyundai Genesis od Bisimota míří zejména na čtvrtmílové sprinty

Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 30 - bisimoto sema 2013 30Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 31 - bisimoto sema 2013 31Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 32 - bisimoto sema 2013 32Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 33 - bisimoto sema 2013 33Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 34 - bisimoto sema 2013 34Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 35 - bisimoto sema 2013 35Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 36 - bisimoto sema 2013 36Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 37 - bisimoto sema 2013 37Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 38 - bisimoto sema 2013 38Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 39 - bisimoto sema 2013 39Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 40 - bisimoto sema 2013 40Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 41 - bisimoto sema 2013 41Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey - 42 - bisimoto sema 2013 42
Partner, tchýně, čtyři děti, nákup a tisíc koní? U Bisimota to není problém

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.