Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Bisimoto na SEMA Show představil tisícikoňové Hyundai Genesis a Hondu Odyssey
7.11.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Že může mít i sedmimístné MPV ochrannou klec a více než tisíc koní, ukázal na SEMA Show tuner Bisimoto. Přivezl také očekávané tisícikoňové Hyundai Genesis.
I když úpravce Bisimoto na starém kontinentu není příliš znám, jeho práce si rozhodně zaslouží pozornost. Na právě probíhající SEMA Show v Las Vegas přivezl dva stroje - tunerův sen a naprostou šílenost. Tím prvním je tisícikoňové Hyundai Genesis, které je součástí stánku Hyundai, tím druhým sedmimístné MPV Honda Odyssey s 1029 koni na přední nápravě.
Hyundai Genesis většina z nás vede v povědomí - patří k nejdostupnějším třísetkoňovým zadokolkám na trhu a s motorem 3,8 V6 jsme jej měli i v testu. Bisimoto zapracoval právě na tomto motoru a sériový zůstal v podstatě jen blok. Nová jsou dvě turbodmychadla Turbonetics BTX6462, ventily Supertech, kované písty Arias, palivové čerpadlo Magnafuel, mezichladič Spearco, řídící jednotka AEM a mnoho dalšího. Výsledkem je již zmíněných 1000 koní.
Ostatní úpravy zahrnují brzdicí padák, ochrannou klec, nové odpružení, novou kardanovou hřídel a poloosy a 20" kola Incurve s pneumatikami Toyo R888. V interiéru jsou největší změnou sedadla, závodní pásy a závodní displej místo sériového přístrojového štítu. Tisková zpráva se nezmiňuje o výfuku, převodovce ani diferenciálu, i když sériové zůstaly jen těžko.
Druhou kreací pánů od Bisimota je Honda Odyssey. Pod kapotou pracuje vidlicový šestiválec, který dostal podobně velkou hromadu vylepšení, jako v případě Genesisu. Základem výkonu jsou dvě turba Turbonetics BTZ7265, elektronika AEM, řídící jednotka Infinity, písty Arias, vstřikovače Deatschwerks, nový výfuk a mnoho dalšího. Dohromady to dává 1029 koní.
Uvnitř přibyla ochranná klec, lepší kůže na sedadlech a závodní displej nahradil sériovou přístrojovku, sedmimístné uspořádání však zůstalo nedotčeno. Vnějšek dostal speciální lakování a kola Fifteen52 s pneumatikami Toyo T1. O modifikacích převodovky nevíme a předpokládáme také, že všech 1029 koní mají na starosti přední kola.
Tisícikoňový Genesis je jistě zajímavý a čas na čtvrtmíli, na který člověka přiložené video navnadí, bude velmi dobrý. Sériovou výrobu ale neočekávejte, a to ani v případě splašené Odyssey.
Hyundai Genesis od Bisimota míří zejména na čtvrtmílové sprinty
Partner, tchýně, čtyři děti, nákup a tisíc koní? U Bisimota to není problém
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
25.4.2024 - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- Elektrický propadák Mercedesu dál „skóruje”, je druhým nejpomaleji prodávaným autem ze všech, sklady okupuje měsíce
před 6 hodinami - První dobíjecí Lamborghini je další hybridní nesmysl, fiktivní úsporu paliva mění za 300kilovou nadváhu
před 8 hodinami - V Bruselu přišli na to, že kamiony tvoří hrstku aut, ale figurují v 15 procentech smrtelných nehod, posvítí si na ně
před 9 hodinami - Francouzi po čase stvořili opravdu krásné auto. Dostalo bezemisní pohon, který nemá problém s dojezdem
před 10 hodinami - Dvojí výkon vrcholné Tesly Model 3 byl vysvětlen, Česko i většina světa dostane ošizenou verzi
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva