Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV

První vlaštovka sedmého nejbohatšího Rusa slibuje dojezd 1 090 km, spotřebu 3,5 litru a nejvyšší rychlost 130 km/h. Kromě elektřiny ji pohání LPG.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV

25.6.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

První vlaštovka sedmého nejbohatšího Rusa slibuje dojezd 1 090 km, spotřebu 3,5 litru a nejvyšší rychlost 130 km/h. Kromě elektřiny ji pohání LPG.

Ruských automobilů zkoušejících své štěstí i mimo svou domovinu tu již bylo několik. S výjimkou bývalých postkomunistických republik však jejich renomé nikdy nemělo takovou váhu jako jejich protějšky z Německa, Francie či Itálie. To by se ale mohlo změnit s příchodem prvního produkčního hybridu značky Ë-Auto, za kterou stojí miliardář Michail Prokhorov. Dá se totiž předpokládat, že majitel skupiny Onexim Group a sedmapadesátý nejbohatší muž na světě neponechá nic náhodě a bude své finance pumpovat jen do úspěšného projektu.

To je ostatně patrné ve změně nabídky, která se ještě před dvěma roky soustředila na tři prototypy konvenčních tříd. S posunem aktuálních trendů však nakonec došlo k rozhodnutí, že prvotinou značky bude kompaktní SUV. V jeho finální verzi bychom jej přitom měli spatřit již po prázdninách, kdy budou známy také veškeré technické parametry.

Změny se totiž budou odehrávat i pod kapotou, kde byla původně ohlášena kombinace Wankelu a elektromotoru. Ten sice zůstane zachován, nově by ovšem měl své síly spojit s běžným 1,4litrovým čtyřválcem uzpůsobeným na spalování LPG, který pro něj bude vyrábět potřebnou elektrickou energii. Veškerá síla by pak měla mířit na přední kola místo těch zadních.

Při starém nezůstane ani interiér, který v nové verzi hodlá představit unikátní tablet sloužící veškeré palubní zábavě. Zařídit by vám měl i propojení s internetem, což znamená také neustálý přístup na sociální sítě, což je aktuálně záležitost, která prodává po celém světě. Tedy i v Rusku, kde namísto Facebooku letí služba Vkontakte.

Jsme tedy opravdu zvědavi, jak bude nové ruské hybridní SUV vypadat, kolik bude stát a hlavně, jaké nabídne jízdní vlastnosti. Podle aktuálních zpráv bychom totiž měli počítat s nejvyšší rychlostí 130 km/h, průměrnou spotřebou 3,5 l/100 km a dojezdem 1 090 km, který by měl zajistit elektromotor v kombinaci s 40litrovou nádrží na LPG.


Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV - 1 - E-Auto SUV spy foto 01Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV - 2 - E-Auto SUV spy foto 02Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV - 3 - E-Auto SUV spy foto 03
Ruská automobilka Ë-Auto změnila názor, její prvotinou bude hybridní kompaktní SUV

Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV - 4 - E-Auto E-Mobile 01Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV - 5 - E-Auto E-Mobile 02Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV - 6 - E-Auto E-Mobile 03Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV - 7 - E-Auto E-Mobile 04Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV - 8 - E-Auto E-Mobile 05Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV - 9 - E-Auto E-Mobile 06Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV - 10 - E-Auto E-Mobile 07Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV - 11 - E-Auto E-Mobile 08Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV - 12 - E-Auto E-Mobile 09Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV - 13 - E-Auto E-Mobile 10Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV - 14 - E-Auto E-Mobile 11Ë-Auto mění plány, ruskou hybridní prvotinou bude kompaktní SUV - 15 - E-Auto E-Mobile 12
S těmito prototypy počítala společnost Ë-Auto původně

Zdroj: Autoblog Spanish

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše