Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda Accord Coupe 2016: facelift neminul ani stylovější verzi
11.8.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Také kupé dostalo do vínku agresivněji stylizované nárazníky, více chromu či jiné dekory v interiéru. Na Starém kontinentu ale nepořídíte už ani sedan.
Honda Accord se bohužel v Evropě stala minulostí. Za oceánem se ovšem jedná nadále o horké zboží, pročež japonská automobilka před nedávnem přišla s nemalým faceliftem. Ten sedanu dodal více chromu, souběžně s tím byl navýšen také luxus v kabině. Dané modifikace ovšem nezůstaly vyhrazeny pouze čtyřdveřové karoserii, nově se jimi může pochlubit také stylovější kupé. Rovněž u dvoudveřového modelu tedy mohou Američané počítat s novými nárazníky, jinou čelní maskou a pozměněnou grafikou koncových světel.
Dále exteriér prokoukne za pomoci nových litých kol, vrcholná varianta Touring je zároveň spojena i s plnohodnotnými čelními LEDkami. Paleta barev se rozroste na sedm odstínů, mezi nimiž nechybí nové variace Deep Blue Opal Metallic a Still Night Pearl, zatímco kabina pro změnu počítá s novými dekory lakovanými piánovou černí, které vyšší úrovně výbavy nahrazují metalickými doplňky.
Technické modifikace jsou spojeny s vylepšenými tlumiči a překalibrovaným elektrickým posilovačem řízení, varianty Touring dostanou aktivní podvozek Amplitude Reactive Dampers a hydraulická pouzdra pomocného rámu. Díky tomu by podle Hondy mělo dojít k zostření odezvy řízení, lepší bude rovněž ovladatelnost a kvalita jízdy.
K dispozici bude dvojí pohonné ústrojí, přičemž základní varianty počítají s 2,4litrovým čtyřválcem naladěným na 188 koní a 245 Nm točivého momentu. Výkon přenáší na kola šestistupňový manuál či převodovka CVT, přičemž spotřeba se v prvním případě pohybuje okolo 8,7 l/100 km, ve druhém pak klesá na 7,8 litru na 100 kilometrů.
Vrcholný 3,5litrový šestiválec dává pro změnu k dobru 282 koní a 340 Nm, přičemž v kombinaci s manuálem si v průměru řekne o 10,7 l/100 km. Mimo to je možné sáhnout také po regulérním šestistupňovém automatu, v jehož případě je žíznivost 9,4litrová. Jízdní dynamika bohužel zůstává ve všech případech tajemstvím, velké odchylky oproti stávajícímu stavu ale nečekejme.




























































Honda Accord Coupe se dočkala modernizace stejně jako sedan. K mání bude v Americe s 2,4litrovým čtyřválcem nebo 3,5litrovým šestiválcem
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
včeraČínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
2.7.2025Až budete páchat něco ilegálního, možná bude dobré držet se základní poučky týkající se volby auta
1.7.2025
Nejnovější články
Nádrž mu sluší. Spalovací Fiat 500 je tady, aby zachránil už pět let (ne)prodávaný elektrický propadák
před 3 hodinamiLada odhalila nejextrémnější Nivu všech dob, 280 turbokoní posílá na úplně odkrytá kola
včeraPrvní tunignová firma se pokusila napravit vzhled nových SUV BMW, míru její úspěšnosti posuďte sami
včeraPorsche chce po fiasku elektrického Macanu vrátit spalovací motory i přímo jemu, je s tím ale zoufale pomalé
včeraDalší firma slibuje převratné nové baterky s bleskovým dobíjením, reálně ale auta pořád používají baterie pro notebooky z roku 1985
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.04. 20:15 - M.Z.
- Cyklistické vlákno 07.04. 13:49 - HondaMan
- Dříve M135i, nyní ///M2 07.04. 13:31 - Vrooom
- Výběr navigace do auta 07.04. 11:40 - Josef1
- Policejní kontroly a měření 07.03. 16:53 - řidičBOB
- VZKAZY 07.03. 16:38 - řidičBOB
- BMW Divize 07.03. 12:13 - pavproch
- Onboard videa 07.02. 22:43 - řidičBOB