Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda Accord 2016: velký facelift zaplavil Accord chromem i luxusem
24.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ srovnání s verzí před FL) Za oceánem se mohou těšit na agresivnější vizáž i nálož bezpečnostních systémů a možností propojení s mobily.
Z Hondy Accord se v Evropě stal postupně jeden z největších propadáků. Tomu se ale Japonci nemohou divit, neboť verzi určenou Starému kontinentu inovovali opravdu sporadicky. Accord byl i kvůli tomu jen okrajovým hráčem, což se pochopitelně projevilo i na registracích. Loni bylo prodáno po celé Evropě pouze 3 453 aut, což je velmi tristní výsledek. Není proto divu, že Japonci ohlásili konečnou. Ve Spojených státech je ovšem situace zcela jiná, neboť tamní verze patří mezi bestsellery amerického trhu. Potvrdit to můžeme opětovně pohledem na registrace, které loni dosáhly počtu 388 374 exemplářů.
Není proto divu, že americká divize Hondy přišla po třech letech od představení tamní deváté generace s výrazným faceliftem. Zvenčí se nyní Accord podobá mnohem více modelům prémiové se tvářící divize Acura, což má na svědomí hlavně přepracovaná chromová čelní maska. S ní dorazil také nový nárazník, odlišná kapota a v případě výbavy Touring dokonce i plnohodnotné diodové přední světlomety. LEDky ovšem dostala do vínku i varianta Sport, ovšem pouze v případě mlhovek.
U všech verzí najdeme diody rovněž vzadu, přičemž také zde se Accord dočkal nového nárazníku. Výbava Touring je navíc ozdobena novým spoilerem usazeným na víku zavazadelníku a rovněž 19palcovými litými koly. Ty jsou určeny taktéž variantě Sport, tím nám však jakékoliv venkovní rozdíly končí. Přesunout se tedy můžeme do interiéru, kde zásadní změnou je nový multimediální systém se 7palcovým dotykovým displejem.
Tato obrazovka slouží jako palubní menu, přičemž umožňuje i spárování s mobilními telefony a aplikacemi Android Auto či Apple CarPlay. Kromě toho ovšem Honda Accord dostala do vínku i druhý, výše umístěný 7,7palcový displej, který zobrazuje kupříkladu výstup zpětné kamery, příchozí hovory nebo data spojená s audio systémem.
Mimo to se modernizované provedení pyšní také celou řadou bezpečnostních technologií, mezi něž patří monitoring jízdy ve zvoleném pruhu (LDW) s přidruženým aktivním asistentem (LKAS). Dále tu máme adaptivní tempomat či přednárazový systém. Kromě zpětné kamery lze objednat také přední či boční, nové je i automatické přepínání světel.
V motorovém prostoru se ovšem již nepohnul ani šroubek, i nadále lze tedy počítat se selekcí dvou benzinových agregátů. Základem je 2,4litrový čtyřválec o výkonu 192 koní, který je spřažen s šestistupňovým manuálem či převodovou CVT. Na vrcholu pak stojí 3,5litrový šestiválec naladěný na 282 koní, které přenáší manuální či automatická převodovka.
Ceny budou známy blíže k srpnovému zahájení prodeje, momentálně tak již můžeme přispět pouze srovnáním s dosluhující variantou. Jak je přitom ze snímků patrné, rozdíly jsou zcela evidentní zvenčí i uvnitř. O klasický neviditelný facelift, jehož jsme svědky hlavně v Evropě, se tedy rozhodně nejedná.
Zatímco v Evropě Honda Accord končí, v Americe se dočkala nové verze
Rozdíly oproti předchozí reinkarnaci jsou jasně patrné již na první pohled, a to jak zvenčí, tak i uvnitř
Zdroje: Honda, Carscoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nejnovější články
- Nejlevnější Tesly v Evropě už stojí jen jako obyčejná Fabia, klidně i vybavené vozy s 4x4 a 350 koňmi
před hodinou - Ford zrušil dvě třetiny výroby svého klíčového elektromobilu poté, co ji dřív zkrouhnul o polovinu, třetina lidí má padáka
před 2 hodinami - Kolabující Fisker fungoval v totálním chaosu. Nebral si od lidí peníze za auta, dokonce ani neví, kolik jich prodal
před 4 hodinami - Světovým autem roku je 2,5tunový elektromobil za 1,95 milionu, nejlepším sporťákem 2,3tunový elektromobil za 1,8 milionu Kč
před 5 hodinami - Lamborghini dalo po dekádách sbohem svému ikonickému logu, náhrada je nenápaditá a laciná
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva