Hyundai i10 2017: facelift překopal vzhled, teď vypadá jak Renault Twingo

31.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

(+ video) Inovovaná i10 počítá s novými nárazníky či kulatými světly pro denní svícení. Vzhled se změnil výrazně, motory se ale nemění.

Uplynuly takřka na den přesně tři roky od doby, kdy Hyundai představilo druhou generaci svého nejmenšího modelu i10. Ten se na evropských trzích uchytil nadmíru dobře, neboť jeho registrace od té doby neustále stoupají. Loni bylo prodáno 86 004 kusů, pro letošek by tato cifra mohla být i překonána. Korejci ovšem nehodlají usnout na vavřínech a proto v Paříži představí faceliftované provedení.

Virtuálně si novinku můžeme prohlédnout již dnes, přičemž změn možná až překvapivě není málo. Vpředu totiž najdeme zcela nový nárazník a čelní masku, jíž zdobí pár nových světel pro denní svícení. V dnešní době již neudiví, že používají LEDky, o poznání zajímavější je ovšem kulatý tvar, který dává vzpomenout na současný Renault Twingo i faceliftované provedení toho předchozího.

Dále můžeme zmínit novou selekci 14palcových ocelových či litých kol, zatímco dozadu se nastěhoval nový nárazník či lehce modifikované lampy. Kromě toho si můžeme povšimnout černé vsuvky v prostoru pro registrační značku, kam se rovněž nastěhovaly mlhovky. Jejich tvar přitom reflektuje čelní denní světla, čímž chce být Hyundai i10 vizuálně vyvážené.

Přesunout se můžeme do kabiny, kde bude možné sáhnout po dvoubarevných plastech či ve vyšších výbavách po sedmipalcovém dotykovém displeji. Součástí multimédií je přitom v takovém případě navigace či možnost spárování se systémy Apple CarPlay a Android Auto. Hyundai pak také nabízí sedmileté bezplatné členství v rámci živého monitoringu dopravy.

Další novinky spočívají v příchodu nových bezpečnostních technologií, mezi které patří monitoring jízdních pruhů LDWS či přednárazový systém FCWS. V obou případech jsou užívány čelní kamerové senzory, funkčnost je pak omezena maximální rychlostí 60 km/h. Tím jsme se dostali na konec, pod kapotou se již nepohnul ani šroubek.

Zákazníci tedy budou moci na přelomu roku, kdy se facelift objeví na prvních evropských trzích, nadále vybírat mezi litrovým a 1,25litrovým benzinovým motorem. V obou případech je přitom možné zvolit pětistupňový manuál nebo čtyřstupňový automat, ceny ve srovnání s těmi aktuálními nejspíš příliš měnit nebudou.

Hyundai i10 2017: facelift překopal vzhled, teď vypadá jak Renault Twingo - 1 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 01Hyundai i10 2017: facelift překopal vzhled, teď vypadá jak Renault Twingo - 2 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 02Hyundai i10 2017: facelift překopal vzhled, teď vypadá jak Renault Twingo - 3 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 03Hyundai i10 2017: facelift překopal vzhled, teď vypadá jak Renault Twingo - 4 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 04Hyundai i10 2017: facelift překopal vzhled, teď vypadá jak Renault Twingo - 5 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 05Hyundai i10 2017: facelift překopal vzhled, teď vypadá jak Renault Twingo - 6 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 06Hyundai i10 2017: facelift překopal vzhled, teď vypadá jak Renault Twingo - 7 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 07Hyundai i10 2017: facelift překopal vzhled, teď vypadá jak Renault Twingo - 8 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 08
Hyundai i10 se proměnilo zejména zvenčí. Uvnitř lze počítat s lepší výbavou, pod kapotou se však nepohnul ani šroubek

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Diskuze Přidat příspěvek

Autobazar

zobrazit vše