Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Luxusní Hyundai vytřou zrak konkurenci i luxusní zárukou. Němce překoná násobně
4.4.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Přes mnohé úspěchy z posledních let korejská auta leckdo nebere vážně, zvláště ta mířící výše. Hyundai si z toho hlavu nedělá a prostě nabídne víc.
Korejské automobilky za posledních deset let učinily pokrok, o jakém mohou ostatní výrobci pouze snít. Již dávno nejde pouze o okrajové hráče, snadno snesou srovnání s zavedenou konkurencí, ať pochází z Evropy, Ameriky nebo třeba Japonska. Spousta lidí ale vůči nim i nadále trpí předsudky, což je docela paradoxní - právě Korejci totiž nabízejí v branži největšízáruky, které třeba takové Němce překonávají více než dvojnásobně.
Lídrem mezi všemi je Kia, která celosvětově poskytuje sedmiletou záruční lhůtu. Mateřské Hyundai pak kupříkladu na českém trhu skončilo na pěti letech, i to je ovšem doba, za kterou musíte třeba u Škody doplácet. Sice jen pouhé dva tisíce korun, nicméně i tak zkrátka standard zůstává níže. Zajímavé přitom je, že změnu nechystá ani český výrobce, ani koncern VW Group, nýbrž opětovně právě Korejci.
Promluvil o tom viceprezident značky Genesis Manfred Fitzgerald při diskuzi s australskými novináři. Právé na australský trh se nyní luxusní odnož Hyundai chystá, zahájení prodeje je naplánováno na letošní květen. Krom toho, co z nabídky Genesisu už známe, chce tato značka oslnit i mimořádně dlouhou záruční lhůtou. „Myslím, že ji natáhneme ještě o kousek dále. Detaily vám řeknu později, nicméně naším cílem je, abychom byli lídry ve všech ohledech. Rozhodně bychom chtěli nabídnout více než konkurence,“ uvedl Fitzgerald.
Jak jsme zmínili výše, aktuálně je na čele seznamu v celosvětovém měřítku Kia, v Austrálii ji ale překonává třeba Honda se 7 roky bez omezení km nebo Tesla s osmi léty a omezením na 160 tisíc km. Pokud tedy Genesis má vládnout trhu, musí vyrukovat minimálně s osmiletou záruční lhůtou, Korejci ale naznačují, že vyskočí rovnou na deset let. Tím by více než trojnásobně překonali německou prémiovou konkurenci v podobě Audi, BMW a Mercedesu, což už s nerozhodnutými zákazníky může zamávat.
Stejně jako Kia navíc i Genesis počítá s tím, že záruka bude přenosná na dalšího majitele. Pokud se tedy svůj vůz rozhodnete prodat ještě před skončením záruční lhůty, můžete počítat s vyšší zůstatkovou hodnotou. Na druhou stranu je ale také třeba počítat s vyššími provozními náklady, bez pravidelných servisních prohlídek totiž záruka pozbývá na platnosti.
Můžeme pak jen dodat, že na absolutní špičce je dnes Bugatti s 15letou zárukou. Srovnávat Genesis nebo jakoukoli obyčejnější značku s Bugatti ale nemá smysl, to je trochu jiný svět - i luxusní Hyundai budou pořád masově vyráběným zbožím, Bugatti vzniká pár desítek za rok a do jejich ceny se trocha výjimečných služeb vejde přece jen snáze...
Značka Genesis se příští měsíc chystá do Austrálie. Oslnit hodlá nejen nižšími cenami, ale také delší záruční lhůtou, než jakou nabízí konkurence
Zdroj: CarAdvice
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez včera 15:00
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki včera 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España včera 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ 24.4.2024
- Začalo letošní MS-Side 24.4.2024
Nejčtenější články
- Němci vybrali pohodlné ojetiny, které vás nezruinují koupí ani provozem. Je mezi nimi i Škoda Octavia
27.3.2024 - Firma, která předělává spalovací auta na elektrický pohon, je na hranici bankrotu, bez peněz zastavila činnost
27.3.2024 - Krachující Fisker se pokouší zachránit zoufalým výprodejem. Auta zlevnil skoro o polovinu, stojí míň než základní Octavie
28.3.2024 - Ford si nechal patentovat chytré řešení převozu větších věcí, bude mu ho závidět i Škoda se svým Simply Clever
28.3.2024 - Volvo se rozhodlo odpravit polovinu svých českých prodejů. Skončilo s diesely, i když jde o jeho jasně nejžádanější motory
28.3.2024
Živá témata na fóru
- Audi A6 C7 převodovky 04.25. 23:27 - Milanito
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.25. 23:10 - M.Z.
- Onboard videa 04.25. 23:07 - Lachende Bestien
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.25. 20:34 - M.Z.
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.25. 19:05 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.25. 18:24 - Brus
- IT poradna 04.25. 10:15 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB