Reklama

Nový Citroën C5 bude prý úplně jiný, nemá mít ani stahování zadních oken

Francouzi ukuchtí třetí generaci podle receptu užitého u Citroënu C4 Cactus. Dočkat se tak máme vozu bez zbytečné výbavy, ale s přidanou hodnotou.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Nový Citroën C5 bude prý úplně jiný, nemá mít ani stahování zadních oken

12.10.2015 | Petr Prokopec | 4 příspěvky

Francouzi ukuchtí třetí generaci podle receptu užitého u Citroënu C4 Cactus. Dočkat se tak máme vozu bez zbytečné výbavy, ale s přidanou hodnotou.

Druhá generace Citroënu C5 dorazila před sedmi lety, pročež je nejvyšší čas, aby francouzská automobilka představila nástupce. O tom ostatně již několikrát mluvila, nicméně dosud se od řečí nedostala k činu. Důvodem je nejspíše měnící se situace na trhu a odlišné nákupní trendy, kvůli kterým značka neustále zvažuje, s čím vlastně v rámci třetí generace přijde. Podle nových informací by se přitom nemělo jednat o přímého nástupce.

„Musíme se na věc podívat z jiného úhlu pohledu. Co si hodlá zákazník Citroënu C5 koupit? S tím, jak v poslední době dominují SUV, se díváme na to, co si klientela hodlá pořídit v příštích pěti letech. A nemyslím si, že jednoduše budou požadovat novou generaci vozu,“ říká Linda Jackson, šéfka francouzské automobilky. Podle ní tak Citroën zvažuje hned několik alternativ pro svůj budoucí velký model.

Novinka se podle všeho má inspirovat přístupem, jaký byl použit u crossoveru C4 Cactus a konceptu Cactus M. Víceméně tedy dostaneme vůz, který bude vybaven jen základními funkčními prvky. „Není to o tom, že bychom chtěli vůz oholit až na kost. Jen uvnitř hodláme nabídnout pouze to, co dává smysl,“ dodává Linda Jackson. Ve výsledku tedy nepůjde o strategii, jakou zastává Dacia, neboť Citroën nehodlá prodávat auta tak levně, jak je to možné.

„Nízká cena není naší strategií,“ upřesňuje chystanou změnu šéfka automobilky. „Jsme součástí mainstreamu a to je i nadále naše vize pro Citroën. Abychom přitom v tomto segmentu byli úspěšní, musíme být trochu odlišní.“ Namísto zbytečných „kudrlinek“ tedy Francouzi hodlají přidat na hodnotě, čehož zřejmě chtějí docílit pomocí prvků ve stylu vzduchových kapslí Airbump.

Jak ovšem dále zaznělo internetem, nová generace se bude muset obejít bez hydropneumatického pérování, které bylo pro Citroën charakteristické. Nicméně jde o řešení, které je drahé a značce se nevyplácí. Místo něj tak možná dostaneme zadní okénka, která nebude možné otevřít, což značka odůvodní nižší hmotností. Zda ale tento přístup bude úspěšný, to je prozatím ve hvězdách.

Nový Citroën C5 bude prý úplně jiný, nemá mít ani stahování zadních oken - 1 - Citroen C5 2012 nove 02Nový Citroën C5 bude prý úplně jiný, nemá mít ani stahování zadních oken - 2 - Citroen C5 2012 nove 03Nový Citroën C5 bude prý úplně jiný, nemá mít ani stahování zadních oken - 3 - Citroen C5 2012 nove 04Nový Citroën C5 bude prý úplně jiný, nemá mít ani stahování zadních oken - 4 - Citroen C5 2012 nove 05Nový Citroën C5 bude prý úplně jiný, nemá mít ani stahování zadních oken - 5 - Citroen C5 2012 nove 00Nový Citroën C5 bude prý úplně jiný, nemá mít ani stahování zadních oken - 6 - Citroen C5 2012 nove 06Nový Citroën C5 bude prý úplně jiný, nemá mít ani stahování zadních oken - 7 - Citroen C5 2012 nove 07Nový Citroën C5 bude prý úplně jiný, nemá mít ani stahování zadních oken - 8 - Citroen C5 2012 nove 08Nový Citroën C5 bude prý úplně jiný, nemá mít ani stahování zadních oken - 9 - Citroen C5 2012 nove 10Nový Citroën C5 bude prý úplně jiný, nemá mít ani stahování zadních oken - 10 - Citroen C5 2012 nove 11
Nová generace Citroënu C5 nebude přímým nástupcem té současné

Zdroj: Autocar

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Diskuze 4 příspěvky

Reklama
Reklama

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše