Škoda chystá nový sportovní model, který by navázal na kupé 110 R. A ne, není apríl

 | 33 příspěvků | 21.5.2017 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Eliška Junková

Samořídící potomek 110 R c.. | 21.5.2017 09:54reagovat
avatar

Samořídící potomek 110 R coupé. Může jezdit majiteli sem a tam před domem a majitel se může kochat. Naštěstí, neboť co si budeme hovořit, bude tím tak vyloučen nejslabší článek řetězu v řízení - člověk.

Nepřihlášený Magnum.357

Erka jsem měl v životě 3 p.. | 21.5.2017 10:51reagovat
avatar

Erka jsem měl v životě 3 postupem času jsem je všechny vyměnil za 61 Felicii., ale stejně vzpomínám na tu krásu a jednoduchost auta které vzniklo jen překarosováním sociálního sedanu.

Dříve nic jiného nebylo proto zadní náhon .dnes by se to samé dalo udělat s Fabií a nikdo by neřešil RD náhon náprav ale u Škody je jistota že to zabije cenovka

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jiři

Reakce na: Erka jsem měl v životě 3 p.. | 21.5.2017 11:02reagovat
avatar

ano krása to byla.ale jak jste napsal-bez technických uprav to byla jen jezdicí sračka sociálního sedanu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Erka jsem měl v životě 3 p.. | 21.5.2017 11:03reagovat
avatar

Ehm, prosím o jmenování aspoň jednoho modelu značky Škoda který zabila cenovka.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JaC

Reakce na: Ehm, prosím o jmenování as.. | 21.5.2017 11:30reagovat
avatar

Ehm, tak třeba Favorit, Forman (už pod taktovkou koncernu tedy po r. 1992 - lze snadno dohledat) a potom Felicia...Dobová čísla Světa Motorů (obě vydání) a dalších motoristických časopisů ( i takový slovenský STOP ) a dobové noviny a periodika (, Prosotr, Profit, ap.) na tento fakt - tu veřejně a bez obalu, - tu velmi opatrně poukazovaly.

Nepřihlášený Josef Pláteník

Erko mám, ve špičkovém pův.. | 21.5.2017 11:32reagovat
avatar

Erko mám, ve špičkovém původním stavu. A rozhodně ho neprodám. Jednak to jsou ideálně uložené peníze (jeho cena před 10 lety byla 100 tisíc, nyní 400, tj. roční průměrný úrok je 15% - která banka to nabízí?) a pak na ulici vzbuzuje zájem větší než nějaý nový Bavorák či devětsetjedenáctka.

Zobrazit reakce..

papy

Väčší záujem vzbudzuje, al.. | 21.5.2017 11:53reagovat
avatar

Väčší záujem vzbudzuje, ale iba u nás.

Nepřihlášený Max

Reakce na: Erko mám, ve špičkovém pův.. | 21.5.2017 11:54reagovat
avatar

Jasne, 400 ha tak rublu.

Co to hulis

Rko sem poslal tam kam patri - do srotu za 500.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sir CHerokee

110R byla paráda. Dnes jeh.. | 21.5.2017 12:30reagovat
avatar

110R byla paráda. Dnes jeho ceny skutečně rostou, pokud je v původním stavu. Škoda, že škodovka uvažuje jen o elektrickém provedení. To si můžou za mě strčit za klobouk.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Jasne, 400 ha tak rublu... | 21.5.2017 12:35reagovat
avatar

Jsi blb a blberm zůstaneš - eRka se skutečně prodávají za statisícové částky, pokud je to auto v dobrém stavu a pokud možno originálním bez velkého vyvařování karosérie. Podle mě jsi žádné eRko nikdy neměl a jen závidíš těm, co ho stále vlastní.

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: 110R byla paráda. Dnes jeh.. | 21.5.2017 12:40reagovat
avatar

Všichni se najednou nadchli pro elektřinu, přitom její doba ještě nepřišla. Reálný elektrický pohon je s pantografem a elektrifikovanými silnicemi, což je ovšem otázka dlouhých let a daleké budoucnosti. Několik předražených typů s dojezdem celkově nedostačujícím ještě jaro nedělá a pokud si nějaké tele v EU myslí, že se vše vyřeší příkazem, tak je skutečně velkým teletem. Nějak si nedokáži představit miliony aut na akumulátorový pohon - hlavně kde vezmou matroš na výrobu akumulátorů a čím je budou nabíjet...

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: ano krása to byla.ale jak.. | 21.5.2017 12:42reagovat
avatar

Nevím, kolik ti je, ale já vznik eRka jako kluk zažil a tehdy to bylo v našich zemích skutečně něco. Ano chyběl tomu výkon a i jízdní vlastnosti nebyly zrovna poršácké, ovšem v té době to nebylo ani na západ od nás o moc lepší. A hlavně měj na paměti, že za bolševika jsme byli rádi i za to málo, co zde dovolili vyrábět.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rob

Reakce na: Jasne, 400 ha tak rublu... | 21.5.2017 13:03reagovat
avatar

Max: Vyhulenej jsi spíš ty. Podívej se, za kolik se dnes Erka prodávají.

To, že se ti to nelíbí je tvůj problém, ale to je tak všechno, co s tím můžeš udělat.

Nepřihlášený darko

Už to vidím: nástupce erka.. | 21.5.2017 15:55reagovat
avatar

Už to vidím: nástupce erka bude Karotka po faceliftu se seříznutou zádí.Pfujjj...

Nepřihlášený OldCar

Je velka skoda, ze se nevy.. | 21.5.2017 16:23reagovat
avatar

Je velka skoda, ze se nevyrabel model Tudor z roku 2002. Velke prostorne kupe na bazi Superbu. Myslim, ze by melo obrovsky uspech a jeste dnes by patrilo k nejzadanejsim ojetinam.

Nepřihlášený

Reakce na: Nevím, kolik ti je, ale já.. | 21.5.2017 16:30reagovat
avatar

To ze to tady ve vasi dobe bylo neco nic nemeni na tom ze to bylo a je spatny auto i kdyz ne tak osklivy. To ze par starej blbcu z nostalgie je ochotnejch dat za ne statisice je jen jejich hloupost, takovou cenu ma jen u nas... Na tom aute nic zajimavyho neni, vsechny bych je poslal na ekolikvidaci.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: To ze to tady ve vasi dobe.. | 21.5.2017 16:35reagovat
avatar

Ta auta odpovídala době svého vzniku a že je někdo za ně ochotný dát takové peníze tě nemusí trápit, nejsou tvoje... :-) A s těmito auty se prakticky nejezdí, na ekologii nemají prakticky vliv. Co se týká vzhledu, i po těch letech se auto stále líbí, což o něčem svědčí.

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: To ze to tady ve vasi dobe.. | 21.5.2017 17:21reagovat
avatar

Hlupost na entu... Tieto auta su cenene vsade po svete, pozri sa, za kolko sa predavaju v zahranici a zistis, ze nase ceny su este relativne OK. ;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený XTad

Ten humbuk kolem erka nech.. | 21.5.2017 18:22reagovat
avatar

Ten humbuk kolem erka nechapu. Ohavna disproporcni plechovka tahajici zadek po zemi. Pozdejsi rapid vypadal mnohem lepe a adekvatneji dobe vzniku.

Nepřihlášený Fanda

Mám doma erko i rapida a n.. | 21.5.2017 20:22reagovat
avatar

Mám doma erko i rapida a nenechám na to dopustit,

prostě klasika a když vyjedu tak každej jenom čumí!!!

A ten požitek z jízdy a hukot motoru - prostě zážitek kam se serou auta za mega,ty skončej stejně za pár let na vrakáči a bez žádných zážitků!!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Erko mám, ve špičkovém pův.. | 21.5.2017 22:53reagovat
avatar

Tak to je otázkou kdo se na to dívá, ale nejsem si zcela jist, zda budu koukat na starý kus škodovky a ignorovat vedle stojící Porsche. A to nemluvě o tom, že těch veteránů, co vypadají mnohem lépe než zde chválené erko je mraky. Nicméně dá se pochopit že každý má to své.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Tak to je otázkou kdo se n.. | 22.5.2017 10:01reagovat
avatar

No napr. ja. :) Pokiaľ tá 911-ka nebude prvej generácie, tak rozhodne budem radšej očumovať R-ko. Porsche 911 je v daných kruhoch úplne bežné a takpovediac tuctové auto. Najmä v krajinách typu Nemecko nie je o 911-ky všetkých generácii núdza, je ich tam veľmi veľa, čo sa o R-kách rozhodne povedať nedá. :)

Nepřihlášený tomas

Reakce na: To ze to tady ve vasi dobe.. | 22.5.2017 13:57reagovat
avatar

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Skoda-Skoda-11 0-R/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:22900__110r,frx:1990/pg:vi pcar/236790900.html

Nepřihlášený Max

Reakce na: Hlupost na entu... Tieto a.. | 22.5.2017 15:53reagovat
avatar

Je to plecka, a dle mne voskliva jedine do srotu.

Nepřihlášený Max

Reakce na: Mám doma erko i rapida a n.. | 22.5.2017 15:55reagovat
avatar

Tak to namz at to nevrze a nebude kazdy cumet.

Ha

Nepřihlášený

Nový sportovní model ? J.. | 23.5.2017 19:30reagovat
avatar

Nový sportovní model ?

Jo a ve stylu SUV, protože to je tet vě SKODA AUTO "COOL"

Nepřihlášený jaroslav

mohli by zanechať aspoň pôv.. | 25.5.2017 16:28reagovat
avatar

mohli by zanechať aspoň pôvodný vzhľad karosérie s nejakým 2 litrovým motorom TSI ....a dobrou výbavou

Nepřihlášený Kuk

Panečku eRko v elektrice,.. | 28.5.2017 01:09reagovat
avatar

Panečku eRko v elektrice, vlhkej sen každýho čecháčka co bude mít omezovač, aby náhou na červený nepředjel koncernový Porše nebo Audi, aby se kravaťákům z vlkohradu nezhroutil svět :))

Z 0 na 100 za dlouhých 6s to bude závoďák :))

Nepřihlášený J

Reakce na: Ehm, prosím o jmenování as.. | 31.5.2017 08:00reagovat
avatar

Fabia Junior

Nepřihlášený Milan

Reakce na: Nevím, kolik ti je, ale já.. | 3.6.2017 02:11reagovat
avatar

Pánové znamenitě se tady bavím při čtení komentářů,myslím, že to je o ničem. Očividně kritiku píšou idioti kteří ani nevědí o čem je řeč :-) nezažili nevědí a nechápou. Jen bych chtěl připomenout, že moje rodiče v tý době dali dohromady výplatu 9 tisíc. Máma byla obyčejná dojička a táta stavební technik. Nájem jsme platili v bytovce 129 Kčs a stovka v základní výbavě stála 46 tisíc erko stálo něco přes padesát,,nevím přesně ,,,,,,z čehož logicky vyplívá, že bez jakýho koliv rodinného omezení se dalo za rok vydělat na auto,,,, dokážete to dneska???? ;) a to nemluvím o tom, že benzín stál 2 koruny a pivinný ručení 144 korun a chtěl bych vidět kolik z těch dnešních špičkových aut bude k vidění za 40 let :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Pánové znamenitě se tady b.. | 3.6.2017 08:09reagovat
avatar

Mezi námi - v době Š100 a eRka se vzhledem k tomu, že bylo vše daleko dražší na kupní sílu, než je dnes, za rok nikdo na auto nevydělal - jen papírově... :-) Š110R stálo hodně přes 70 000 Kč. Benzín nestál 2 koruny, ale 4,30 Kčs a z povinného ručení ti nezaplatili celou škodu, někdy ani ne desetinu, pokud bylo auto staršího data.

P.S.: jelikož si tu dobu pamatuji a vím, kolik se tehdy vydělávalo, jaksi neberu těch 9 000 Kčs ani v hrubém. Technici měli prakticky menší platy, než dělníci a i když v JZD se neplatily daně, také tam nebyly nijak zvlášť velké mzdy. Uber tak 3000 a budu ti věřit... :-)

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše