před 11 hodinami | Petr Prokopec
Tato firma po víc jak 50 let dodávala automobilkám kvalitní cívky a elektromagnety pro převodovky a motory, své podnikání v tomto oboru ale musela opu...
včera | Petr Prokopec
Nikoho jiného na celém světě nenaučily podmínky stavět tak extrémní stroje. Tento byl ve vývoji 15 let a nyní je k dispozici v 35 verzích komukoli, kd...
včera | Petr Prokopec
Dlouho neexistoval jiný typ auta, který byste si švédskou značkou spojili přirozeněji. A u nás se švédským kombíkům dál prodejně daří velmi slušně, v ...
včera | Petr Prokopec
V zemi zaslíbené Škodě Octavia to chce sakra dobrou nabídku, abyste na trhu nebyli marní s jiným liftbackem stejné velikosti. Honda se o to se Civicem...
včera | Petr Miler
Dá se říci, že napodruhé si se stejným zadáním poradil o něco lépe, pomyslná laťka překonání sebe sama se ale sotva vznášela nad zemí. Nenápadité, ste...
2.9.2025 | Petr Prokopec
Ať už si o „zahraničních aktivitách” Rusů myslíte cokoli, na domácím písečku se pořád snaží posouvat dál. Chystají tak nejen neobvyklý vodíkový vlak, ...
2.9.2025 | Petr Miler
Je pravdou, že prodeje elektrických aut letos v Evropě rostou, ale kdo je vlastně kupuje? I ze skladby nejžádanějších modelů se nezdá, že by se kterýk...
2.9.2025 | Petr Prokopec
Nic vám neříká design ani logo na kapotě? Ale no tak, jen vzpomínejte. Je to už 15 let, co tato značka přišla se svou prvotinou. Má italsky znějící jm...
2.9.2025 | Petr Prokopec
Dnes působí až surreálně, že se prodejci v souvislosti s tímto autem ještě před začátkem prodejů těšili na žně a ceny šponovali vzhůru. Nakonec ale od...
2.9.2025 | Petr Prokopec
I tohle nakonec ukazuje, jak moc se s tím dnes Číňané nemažou. Jozef Kabaň se u svého nového čínského chlebodárce sotva ohřál, přesto je podepsaný nej...
1.9.2025 | Petr Miler
Nezájem o tohle auto dál láme rekordy a Fiatu nezbývá než ho nevyrábět. Smysluplnější alternativa je na cestě, výroba ale naplno nepojede nejméně dalš...
1.9.2025 | Petr Prokopec
Popravdě řečeno se divíme, že se rovnou nevydali za tuto metu, postarali by se o zajímavější titulky. Tak či onak nejde o vůz, který by dokázal víc, n...
1.9.2025 | Petr Prokopec
Ještě nedávno automobilka naznačovala, že jim dopřeje facelift, zájem o ně je ale zjevně tak mizerný, že tuto agónii nechtěla dál protahovat. Modely E...
1.9.2025 | Petr Prokopec
Nic neříká o mizerném odbytu Tesly víc než její schopnost dodat vám prakticky okamžitě cokoli, co si zamanete. Ani čerstvě faceliftované vrcholné prov...
1.9.2025 | Petr Prokopec
Modrý ovál se rozhodl ukázat, že Fix Or Repair Daily není jen žertovné vysvětlení slova Ford coby akronymu, ale ryzí realita. Letos už tak na sto osmi...
31.8.2025 | Petr Prokopec
Automobilka se může pokoušet realitu vykreslovat jakkoli, pokud ale neplánovaně chystá návrat spalovacího auta stejného ražení, je jasné, že minula te...
31.8.2025 | Petr Prokopec
Nic proti kreativitě, ale upřímně - k čemu by takto koncipované auto bylo? Pick-upy jsou dnes docela v kurzu, to ano, ale ne v Evropě. Ty elektrické p...
30.8.2025 | Petr Prokopec
Negativní dění okolo elektrických aut začínají obklopovat stále vznosnější fráze jako „termální událost” nebo „uzpůsobení výroby poptávce”. S tou druh...
30.8.2025 | Petr Miler
Těžko říci, čemu se smát víc. Zda těm, kteří převlékli kabát během pár měsíců a najednou se tváří jako příznivci volného trhu a technologické otevřeno...
30.8.2025 | Petr Prokopec
Když vstoupíte na web Volkswagenu v jakékoli civilizovanější zemi, začnou na vás ve velkém vyskakovat modely ID jako ten nejvýznamnější artikl z nabíd...