Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Suzuki Alivio: produkční Authentics pro Čínu odhalen, dostal více chromu a výkonu
9.9.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Oproti indickému Suzuki Ciaz nabízí čínská verze dynamičtější a luxusnější vizáž a 120 koní pod kapotou. Je však také o poznání dražší.
Je tomu přesně týden, co jsme vám mohli představit nové Suzuki Ciaz. To je určené indickému trhu, přičemž vzešlo z konceptu Authentics. Stejné kořeny ovšem podepírají i sedan Alivio, který si pro změnu hodlá podmanit čínské publikum. Ač se přitom na první pohled může zdát, že oba vozy jsou jednovaječnými dvojčaty, rozdílů je nakonec více, než jsme čekali a navíc se neskrývají pouze v detailech.
Začít můžeme rozměry, kdy Ciaz je 4 490 mm dlouhý, 1 730 mm široký a 1 485 mm vysoký. Čínské Alivio má ve srovnání s tím poněkud dynamičtější postoj, neboť na délku vykazuje 4 545 milimetrů a na výšku 1 475 mm. Šířka je však již shodná s indickou verzí, stejně jako oba modely počítají s identickým rozvorem 2 650 mm.
Ještě než nakoukneme pod kapotu, kde evidujeme další změny, je třeba popsat výše zmíněné vizuální odlišnosti. Alivio se totiž pyšní většími litými koly, střešním oknem, rozměrnější čelní maskou a větším množstvím chromu. Ten kromě přídě rámuje mlhovky a zadní světla, přičemž najít jej můžeme také na klikách a okenních obrubách.
V motorovém prostoru pak svou práci odvádí pouze1,6litrový benzinový čtyřválec naladěný na 120 koní a 158 Nm točivého momentu. To sice na první pohled není zrovna enormní výkon, Ciaz však v tomto směru nabízí ještě menší stádo. Benzinová verze totiž produkuje 92 koní, zatímco diesel od Fiatu nabízí koní 90.
Liší se rovněž nabídka převodovek, kdy standardem je sice v obou případech pětistupňový manuál, v Číně jej však doprovází volitelné CVT. Indové ve srovnání s tím mohou sáhnout pouze po čtyřstupňovém automatu, který je navíc k dispozici pouze pro benzinový motor. Oproti tomu Číňané nemají v nabídce diesel.
V rámci interiéru pak změny zřejmě budou souviset pouze s výbavou, v tomto směru však tisková zpráva i obrazový materiál mlčí. Dodat tedy můžeme pouze tolik, že cena na čínském trhu by měla startovat okolo 110 000 čínských yuanů (cca 384 350 Kč), což oproti Indii představuje citelné podražení.
Suzuki Alivio je nepatrně větší, luxusnější a výkonnější než jeho indický bratr Ciaz
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Unikla podoba přístrojové desky nového Bugatti. Je jako z jiného světa, tachometr má až do 550 km/h
před 7 hodinami - Přímé srovnání jasně prokázalo, že Musk lhal o tom, co Tesla Cybertruck dokáže ve srovnání s Porsche 911
včera - Landu Norrisovi „kleklo” jeho Lamborghini uprostřed města, roztlačit ho museli náhodní kolemjdoucí
16.5.2024
Nejnovější články
- Honda i v této době oznamuje, že do elektromobility napěchuje 1,46 bilionu Kč, nevyřeší tím vůbec nic
před 2 hodinami - Nový čínský unikátní osmiválec našel své využití, je podobně fascinující jako motor sám
před 4 hodinami - Porsche 911 Turbo má přejít zpět na manuál a pohon zadních kol. Zdánlivá absurdita dává jistý smysl
před 5 hodinami - Unikla podoba přístrojové desky nového Bugatti. Je jako z jiného světa, tachometr má až do 550 km/h
před 7 hodinami - Ani šéf Fordu už si nemyslí, že elektrický Mustang je vůbec Mustang, raději zapomněl, že ho firma vyrábí
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Politický koutek 05.18. 13:48 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 05.18. 13:33 - pavproch
- Odjezd z křižovatky po padnutí červené 05.18. 13:19 - PepaSFI
- Lampárna (stěžovatelna) 05.18. 13:02 - Stepan
- Naprosté auto tele, žádá profíky o důležitou radu 05.18. 00:14 - mattonecz
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 05.17. 21:42 - mattonecz
- Škoda Auto obecně 05.17. 19:09 - řidičBOB
- Detektory policejních radarů 05.17. 19:06 - řidičBOB