Reklama

Facelift VW Passat poprvé nafocen při testech. Nenabídne ani jeden motor, co dnes

 | 23 příspěvků | 12.6.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Kume

Bude zaujimave vedieť o ko.. | 12.6.2018 19:32reagovat
avatar

Bude zaujimave vedieť o koľko bude drahšia plug-in-hybridna verzia oproti 1,5 tsi bez bateriek.Momentalne je rozdiel neuveriteľnych 10 000 eur.Vyradenie 240 koňoveho biturba 2,0 tdi je krokom späť.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Všiml si někdo, jak je to.. | 12.6.2018 19:47reagovat
avatar

Všiml si někdo, jak je to vzadu brutálně sedlé? Že by přidali baterky...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jan Havránek

Reakce na: Všiml si někdo, jak je to.. | 12.6.2018 20:33reagovat
avatar

Však si na tom vozejčku táhne naftovej generátor.....

Nepřihlášený

Reakce na: Všiml si někdo, jak je to.. | 12.6.2018 20:38reagovat
avatar

To se normálně testuje už 30 let.Přívěs a plný kufr.Testuje se tažné zadn8 náprava v zatížení, jízdní vlastnosti atd

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mm

Reakce na: Jak tady Mazal lže a manip.. | 12.6.2018 21:23reagovat
avatar

Vitezstvi Fiatu vubec nesouvisi s EU a downsizingem. To auto je proste neuveritelne atraktivni, videl jsem ho loni v plne jizde v Goodwoodu, kraval a plameny slehajici primo z motoru, to se neda s nicim modernim srovnat. Ale s EU to opravdu nema nic spolecneho.

Nepřihlášený Martin

Tahle značka ještě někoho.. | 12.6.2018 21:59reagovat
avatar

Tahle značka ještě někoho bere?

Nuda bez historie, nenažraný odbory a prolhané image . Kdybych se lépe učil tak jsem nikdy

nemusel řídit " volks wagen " :-))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Stepan

Sulcik test, 123 | 12.6.2018 22:58reagovat
avatar

Sulcik test, 123

Nepřihlášený gogo

asi druhý arteon :: | 13.6.2018 05:40reagovat
avatar

asi druhý arteon ::

Nepřihlášený Rad

Reakce na: To se normálně testuje už.. | 13.6.2018 08:14reagovat
avatar

Na té Grossglocknerské silnici se taky testují brzdy u plně naloženého auta, páč moc horší situaci už řidiči čelit v provozu nebudou.

Nepřihlášený X1

Blbá zpráva pro konkurenci.. | 13.6.2018 11:25reagovat
avatar

Blbá zpráva pro konkurenci, král třídy ještě posílí své pozice.

Nepřihlášený Franta

Reakce na: Tahle značka ještě někoho.. | 13.6.2018 12:54reagovat
avatar

Jezis kluku ty jsi vtipnej

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Tuto značku ještě nezakáza.. | 13.6.2018 12:55reagovat
avatar

Se divim ze jeste nezakazali tebe

Nepřihlášený JohnST

Reakce na: Mazal je obyčejný odpad. Z.. | 13.6.2018 18:16reagovat
avatar

Za to vy ste iny bouchac len co je pravda.

Nepřihlášený Ernie

Co to je za kretenska moda.. | 14.6.2018 21:04reagovat
avatar

Co to je za kretenska moda tie falosne koncovky vyfuku?!

Nepřihlášený

Zase VW to už není ani možn.. | 14.6.2018 21:26reagovat
avatar

Zase VW to už není ani možné že to ještě někoho zajímá.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Ti ještě vyrábí ? tu firmu.. | 25.7.2018 08:51reagovat
avatar

Ti ještě vyrábí ? tu firmu měli dávno zakázat, ale je to Němec a tak se drží huba.

Nepřihlášený JaRy

Konkurenti piští jak střel.. | 25.7.2018 19:14reagovat
avatar

Konkurenti piští jak střelené podsvinče. Jediný faktický relevantní konkurent opel insignia po přechodu na techniku z pažoutu z této pozice vypadne. Takže první figura bez jakékoliv pochyby- Ani tam ten šestiválec dávat nemusejí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jochan

Reakce na: Tahle značka ještě někoho.. | 26.7.2018 06:28reagovat
avatar

Prestan fetovat...

Nepřihlášený Martinecko

Reakce na: Bude zaujimave vedieť o ko.. | 26.7.2018 13:38reagovat
avatar

To zkadial si nabral 10000€? Neporovnavaj 1.4 tsi trendline s GTEckom, GTE je by default Highline vybava a musi byt aj po vykonnostnej stranke porovnavana s 2.0 TSI.

Nepřihlášený Martinecko

Reakce na: Zase VW to už není ani možn.. | 26.7.2018 13:41reagovat
avatar

Nahodou, su taki ktorych to zaujima. Mna zaujima GTE a len cakam na to kym ho uvedu

Nepřihlášený

A budou i nespolehlivé mot.. | 26.7.2018 23:11reagovat
avatar

A budou i nespolehlivé motory? budou dědečku budou.

Nepřihlášený Q3

Reakce na: Konkurenti piští jak střel.. | 26.7.2018 23:49reagovat
avatar

jediný relevantní konkurent je Sup, Insi je v evropských prodejích až třetí za supem, takže pašíkovi prakticky nekonkuruje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JaRy

Reakce na: jediný relevantní konkuren.. | 27.7.2018 19:02reagovat
avatar

V prodejích to asi sedí, ale technický konkurent, který kromě obligátních dvoulitrových dieslových předokolek postavil i šestiválcový benzín s automatem a 4x4 je pouze opel s insignií. Jinak nikdo. Samozřejmě s pažoutem spadne do obligátního ranku a navíc pažout nebude chtít konkurenta.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše