Antipokrok: BMW M3 přijde o karbonový kardan. Vinen je obvyklý podezřelý

 | 23 příspěvků | 12.8.2017 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený

no a má bejt?mě to nezajím.. | 12.8.2017 09:41reagovat
avatar

no a má bejt?mě to nezajímá

Nepřihlášený Petr

Tak proč jsem chodíš a ble.. | 12.8.2017 10:42reagovat
avatar

Tak proč jsem chodíš a bleješ tady takový kecy. Bože...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: Tak proč jsem chodíš a ble.. | 12.8.2017 11:08reagovat
avatar

Protože je to idiot, s tím my nic nenaděláme...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Protože je to idiot, s tím.. | 12.8.2017 11:38reagovat
avatar

No v jedničkový oktávce ftédéíčku kardanka není.

Proč by to toho blba zajímalo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Bob

Mě by akorát zajímalo k če.. | 12.8.2017 12:10reagovat
avatar

Mě by akorát zajímalo k čemu je dobrý filtr pevných částic u benzínu??

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: No v jedničkový oktávce ft.. | 12.8.2017 12:12reagovat
avatar

není no octávka tam zbytečnosti dávat nepotřebuje a navíc náhon na zadek je nesmysl

Nepřihlášený Bubaak

ten proutěný košík nepovažu.. | 12.8.2017 13:29reagovat
avatar

ten proutěný košík nepovažuji za špatný napad, osobně by se mi to líbilo víc jak ty plasty, nebo oceláci co jsou v obchodech... otazka zní jak by to bylo s hygienou, když by tam někdo hodil rozmláceny vajíčka....

Nepřihlášený Jarouch

Tak už statčí mrknout na o.. | 12.8.2017 14:17reagovat
avatar

Tak už statčí mrknout na obrázek a jsme doma.

Jde pouze o peníze.

Neb jak je vidět, tak new. kardan nepoběží rovně, jako starý- tudíž karbon nená význam.

Jinak by muselo proběhnout několik zásadních změn na šásku, což by bylo o dóst dražší :-)

Nepřihlášený Vladimír

Svět se v prdel obrací ..... | 12.8.2017 20:07reagovat
avatar

Svět se v prdel obrací ...už nějakej pátek a celá EU hujeřina je jeden velkej podvod na lidi ... ojebat nás o vše ve všem ...kvalita dolů a kurvítka nahoru ...a hlavně řešit spousty pičo..n a čer...y sem nacpat at chceme nebo ne ... svět opravdu končí jak jej známe a toto je jen další díl skládačky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený wc

škoda ho, karbonu... byl n.. | 12.8.2017 22:54reagovat
avatar

škoda ho, karbonu... byl nám drahý....

je potřeba tam dát kabel a elektromotor(y)...

prozatím ale bude muset stačit stahl...

wc

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: škoda ho, karbonu... byl n.. | 12.8.2017 23:15reagovat
avatar

tukabel tukabel

Nepřihlášený fri

Vinen je obvykly podezrely.. | 13.8.2017 07:01reagovat
avatar

Vinen je obvykly podezrely - nekonecna nenazranost akcionaru a snaha setrit.

Ono by to totiz slo i se zachovanim karbonu, ale stalo by to penize. To uz je levnejsi udelat krok zpet, dat tam levnejsi dil a okecat to marketingem. A pak zanadavat na EU...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jiří

Reakce na: Mě by akorát zajímalo k če.. | 13.8.2017 07:15reagovat
avatar

Přímovstřikové benziny,pracující s velkým tlakem,způsobují,že se vytvářejí saze,podobné těm ze vznětového. Pokrok sebou nese spoustu negativ :-)

Nepřihlášený older

Reakce na: Vinen je obvykly podezrely.. | 14.8.2017 13:09reagovat
avatar

Ty musíš být státní úředník fri, neboli parazit, když obhauješ EU úředníky - parazity!

Nepřihlášený filtr

Reakce na: Mě by akorát zajímalo k če.. | 15.8.2017 13:57reagovat
avatar

Naftova lobby se citila dotcena, ze predse i primy benzin dela asi tak 100 000x mene pevnych castic nez diesel bez filtru, tak ze to ted musi mit i benziny. Uz umistneni pod autem dava tusit, ze s regenreaci potize nebudou, zaplni se tak jednou za 30tisic km.

Nepřihlášený Rolo

Autor moc technickeho preh.. | 21.8.2017 10:36reagovat
avatar

Autor moc technickeho preheldu nema. Karbonova hridel neprida skoro nic na dynamice, kdo nekdy menil seriovy kardan za hlinik nebo carbon..(nebo pouzil lehci setrvacnik), tak vi ze je to zanedbatelny prinos. Stervacnik je mnohem vetsi hmota na vetsim polomeru (setrvacnost) oproti tomu je kardan tenouckej. Lehci setrvak muze dokonce v nekterych pripadech i skodit..a pokud lehci ten zadny meritelny vykon neprida, tak kardan na 100% ne. Citovat propagacny material a vydavat to za fundovany technicky nazor je prinejmensim usmevne :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Svět se v prdel obrací ..... | 21.8.2017 15:24reagovat
avatar

Tak víš jak, dokud zodpovědné rádobyelity na místě elit nezačnem zas věšet po kandelábrech jako kdysi tak se nic nezmění, a až se s tím začne tak je na tom blbý to, že i na tohle jsou připravení a počítají s tím - viz např. to, co se teď děje v Charlottesville a naše média o tom pro jistotu úplně mlčí (to aby náhodou nikomu nedošlo, že budem možná další v pořadníku). Oni by občanskou válku chtěli.

Zdejší diskuse pod články, stejně jako kdekoliv jinde, jsou plné trollů, a to i takových, kteří to mají jako povolání a platí je různé rozvratné skupiny sponzorované bůhvíodkud - takže se nedivte, že tu šíří zášť a zlobu a rozdělují lidi, které poštvávají proti sobě - nechali jste je, protože se nikdo z normálních obyčejných lidí nezajímá o psychologii a o to, jak zlo pracuje a nechává ho být. Takže se naučte myslet i na druhé, držet spolu a rozlišovat a vykořeňovat to skutečně špatné, pak se možná bude moci něco změnit k lepšímu.

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Autor moc technickeho preh.. | 28.8.2017 21:00reagovat
avatar

Nemáš pravdu, lehčí setrvačník udělá velikou změnu v chování motoru (reakce na plyn, padání otáček), stejný motor s ním dostane znatelně agresivnější charakteristiku. Úsměvné je tvrdit opak, mluvím z vlastních zkušeností ;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lukes

Reakce na: Nemáš pravdu, lehčí setrva.. | 30.8.2017 12:58reagovat
avatar

Rolo, blbost je to co kecas ty... moc lehky setrvaky nejsou sice pro bezny jezdeni vhodny, ale u zavodnich aut je to presne jak rikas. U sport aut. je treba najit kompromis...

a ikdyz vykon fakt nezvedne, tak samotna charakteristika chovani motoru ano. A protoze zadnej spalovaci motor nema svuj maximalni vykon porad tak s necim co se rychlejc dostane do otacek, tedy ke svymu max. vykonu budes budes logicky o neco rychlejsi ikdyz je jinak meritelnej vykon stejnej.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lukes

Reakce na: Rolo, blbost je to co keca.. | 30.8.2017 12:59reagovat
avatar

ehm... moc lehky setrvaky nejsou sice pro bezny jezdeni vhodny, ale u zavodnich aut je to presne jak rikal Michal

Nepřihlášený FOX33

Řekl bych že tohle jsou op.. | 30.8.2017 14:17reagovat
avatar

Řekl bych že tohle jsou opravdu informace které mají zalepit pusu potencionálním kupcům toho auta.Pravda bude zřejmě taková že žár který bude ten filtr vydávat by tomu karbonovýmu kardanu dlouhodobě neudělal dobře.Je to dost známý problém i u jiných značek-třeba u Tuarega to nezvládá ani ta ocelová kardanka.Žár sálající z těsně vedoucího výfukového potrubí brzy připraví klouby o vazelínu a pak už to jde rychle.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše