Bentley testuje systém, který skoncuje s náklony zatáčkách. Projev auta je bizarní

 | 21 příspěvků | 26.8.2017 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený

můj projev je taky bizarní.. | 26.8.2017 11:36reagovat
avatar

můj projev je taky bizarní .kokot piča u holiča

Nepřihlášený milwaukee

Vždyť podobný systém měla.. | 26.8.2017 12:07reagovat
avatar

Vždyť podobný systém měla i Xantia Activa, která vyrovnávala náklony vozu v zatáčkách.

Nepřihlášený bugy

A co citroen xantia activa.. | 26.8.2017 12:08reagovat
avatar

A co citroen xantia activa?Ta to umela uz pred 25 lety.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

můj projev je taky bizarní... | 26.8.2017 12:15reagovat
avatar

můj projev je taky bizarní.strčte si to do prdele

Nepřihlášený Ef

To uz ma mercedes davno.. | 26.8.2017 12:44reagovat
avatar

To uz ma mercedes davno..

Nepřihlášený Tamoosak

Reakce na: A co citroen xantia activa.. | 26.8.2017 14:31reagovat
avatar

jenze ten francouzkej srac nejel 300 :D bohuzel jsem ten pekac taky ridil, nastesti jen 3 tydny nez se mi vratila audinka A6 3.2 tfsi 2012 ze servisu a muzu rict ze uz nikdy citroen a jine fr sracky.... pro rejpali, nebyla porouchana, ale nejaka pica to do me na semaforu v Plzni naprala ze zadu :((( GRRRRRR

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: A co citroen xantia activa.. | 26.8.2017 14:36reagovat
avatar

Jenže Bentley (Audi pro novou A8) vyvinul skutečně funkční systém...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ef

Reakce na: jenze ten francouzkej srac.. | 26.8.2017 14:48reagovat
avatar

Tou audinkou nezakryjes,ze nezvladas gramatiku a ses sprostej jak dlazdic)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Jenže Bentley (Audi pro no.. | 26.8.2017 14:54reagovat
avatar

To jo no.Určitě.A teď tu o sněhurce

Proslulá Germany kvalita je už dávno v pr....

Nepřihlášený Tamoosak

Reakce na: Tou audinkou nezakryjes,ze.. | 26.8.2017 15:22reagovat
avatar

Za gramatiku sorry, ale jsem rozeny v USA a v CR jsme teprve 5 roku. Jo a sproste mluvim a je to moje vec takze asi tak. Nejsem cech a nemam tu zkurvenou povahu jako vy abych podle auta hodnotil cloveka, to je specialita snad jen v zemich byvale vychodni Evropy :)))))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ted

Reakce na: Za gramatiku sorry, ale js.. | 26.8.2017 16:06reagovat
avatar

Mluv si jak chces, my si o tobe taky myslime svy, holt mas povahu "zkurvenou" zase jinak...

Nepřihlášený Juraj

Vsak to iste robi mercedes.. | 26.8.2017 19:03reagovat
avatar

Vsak to iste robi mercedes magic body control. Ci potrebovali sme vediet, ze uz aj vw to ma?

https://m.youtube.com/results?q=magic%20body%20control& sm=1

Nepřihlášený Max

Xantia Activa - vdaka tomu.. | 26.8.2017 22:27reagovat
avatar

Xantia Activa - vdaka tomuto systemu neprekonana v losom teste.

Aktivne stabilizatory BMW.

A aj Mercedes.

Zas niekto vymyslel koleso?

Nepřihlášený

K čemu to vlastně má být?.. | 27.8.2017 01:29reagovat
avatar

K čemu to vlastně má být? Další kravina, která odfiltruje zpětnou vazbu vozu směrem k řidiči. Pokud to není hlídané celou armádou dalších elektronických kravin, co se samy starají o stabilizaci, pak by s tím řidič při jízdě nikdy nemohl poznat hranici, kdy se auto v zatáčce utrhne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dave

xantia activa https://ww.. | 27.8.2017 08:43reagovat
avatar

xantia activa

https://www.youtube.com/watch?v=09-C33SrJi8

Nakonec se na to u citroenu vykašlali, další modely to snad už ani nedostaly protože velké část pilotu tak totiž nepoznala že se blíží limitu a končívalo to fatálně

Nepřihlášený stealth01

V článku se píše: "nápad t.. | 27.8.2017 09:57reagovat
avatar

V článku se píše: "nápad to neni nový". Pak ale nechápu ty reakce, ze to melo uz toto a toto a tahle značka a tenhle model.

Ano, ma to uz přes rok Audi v SQ7. Je to řízené 48V síti a láme to fyzikální zákony. Tady to bude fungovat stejně. Mam pocit, ze u MB, BMW nebo zmiňované Xantie to funguje jinak.

Zobrazit reakce..

------ d.dobrota ------

Reakce na: K čemu to vlastně má být?.. | 27.8.2017 18:33reagovat
avatar

Re: K čemu to má být? No přece kvůli pohodlí jízdy. Vůz má mnohonásobně měkčí pružiny. Jenže vy to nepoznáte, protože se nenaklání. Poznáte to na hrbolaté cestě. Drncá to jen v zatáčkách, protože tam se tuhost pružin zvyšuje (na v nější straně).

Nepřihlášený Juraj

Reakce na: V článku se píše: "nápad t.. | 27.8.2017 21:03reagovat
avatar

Neviem sko u inych znaciek, MB ma kamery co snimaju povrch pred autom a koleso sa zasunie/vysunie presne v okamihu najazdu na nerovnost. Tie zakruty su iba bonus. Fakt super to je :)

Ziadny spomalovac neexistuje, skoro to s autom nepohne.

Nepřihlášený Nommo

Reakce na: Za gramatiku sorry, ale js.. | 27.8.2017 21:25reagovat
avatar

Ty jsi ale brepta. :o)

Nepřihlášený Jirka

https://www.youtube.com/wa.. | 28.8.2017 08:17reagovat
avatar

https://www.youtube.com/watch?v=eSi6J-QK1lw

Takže asi tak :)

Nepřihlášený Ron Jeremy

https://www.youtube.com/wa.. | 28.8.2017 20:17reagovat
avatar

https://www.youtube.com/watch?v=OH8LTlJ4JeE

BMW to má už od 7er E65, tj. ~15 let.

Ostatní automobilky nabízí už také dlouho podobné systémy.

Co to tedy má být za inovaci?

BTW, jezdí se s tím výborně, auto jede jako po kolejích.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše


Reklama