Němci doslova znovu vynalezli kolo. Brzdy už nechtějí montovat tam, kde jsou dnes

 | 23 příspěvků | 18.8.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený honza

Kotouče na ráfku míval svéh.. | 18.8.2017 10:35reagovat
avatar

Kotouče na ráfku míval svého času Buell, před pár lety zaniklá motocyklová značka.

Nepřihlášený Břetislav Černík

Zajímavé. A v případě pror.. | 18.8.2017 13:00reagovat
avatar

Zajímavé. A v případě proražené pneumatiky, či zimního přezutí se budou kola vymněňovat jak?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený asd

Reakce na: Zajímavé. A v případě pror.. | 18.8.2017 13:05reagovat
avatar

Od toho je ten rafek dvoudilny vymeni se jen ta cast s gumou.

Nepřihlášený JohnST

Ako to bude s vyvazovanim.. | 18.8.2017 14:13reagovat
avatar

Ako to bude s vyvazovanim rafku?

Nepřihlášený

Němci by měli raději věnov.. | 18.8.2017 16:08reagovat
avatar

Němci by měli raději věnovat peníze na zcela jiné záležitosti. Přistavit autobusy a vlaky pro ten muslimskej mor a vypravit je zpět na Irák, Tunis, Maroko, Sírie.

Rád přispěji na náklady.Dokud je čas a nepodřežou nám zde všem hrdla a nepozabíjí nás v autech!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Beny9700

Velká neodpružená hmota. | 18.8.2017 16:40reagovat
avatar

Velká neodpružená hmota.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Jedna taková rada pro auto.. | 18.8.2017 17:18reagovat
avatar

Jedna taková rada pro autora: příště si po sobě text prosím přečtěte, než ho uveřejníte. Kolikrát byla věta poskládaná tak blbě, že nedávala smysl a jenom z kontextu člověk zhruba věděl co chcete zdělit za myšlenku.

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Tyjo, hned první odstavec... | 18.8.2017 17:44reagovat
avatar

Tyjo, hned první odstavec.. Už zas začínáte s tou propagandou?? Tak na to hodně rychle zase zapomeňte - řízení si necháme, počítače mají smůlu, ať si najdou jinej džob.

Tagované značky, které počítač rozpozná špatně:

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/vedci-nasli-m razive-nenapadny-zpusob-jak-donutit-autopiloty-klidne-i-nabo urat/

Také GPS lze obelstít:

http://zvedavec.org/komentare/2017/08/7346-naru seni-navigace-lodi-ukazuje-na-pouziti-ruske-kyberneticke-zbr ane.htm

Nepřihlášený

Reakce na: Velká neodpružená hmota. | 18.8.2017 19:43reagovat
avatar

Přesně naopak, menší neodpružená hmota než u klasického řešení, protože tam jsou brzdy těžší a jsou také součástí neodpružené hmoty.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Beny9700

Reakce na: Přesně naopak, menší neodp.. | 18.8.2017 21:21reagovat
avatar

No spíš nesouhlasím - větší a těžší kotouč a díky většímu průměru větší moment setrvačnosti.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Podobné technické řešení j.. | 19.8.2017 00:16reagovat
avatar

Podobné technické řešení jsem už viděl na motocyklu. Takře nic nového, jen adaptovali na osobák.

http://www.motorkari.cz/motokatalog/buell.html

U klasických kotoučů s vnitřním chlazením teče rez a špíní ráfky .

Heské kdyby to bylo s nekorodujícího materiálu, jako to mají slapací kola.

Nepřihlášený

Brzdy a brzdový systém h.. | 19.8.2017 00:23reagovat
avatar

Brzdy a brzdový systém

http://www.k1400.cz/clanky/radime/brzdy/obecne.htm

Nepřihlášený Jiri

Reakce na: Němci by měli raději věnov.. | 19.8.2017 09:25reagovat
avatar

Suhlas!

Nepřihlášený

Zase kokotina, hliník v so.. | 19.8.2017 13:05reagovat
avatar

Zase kokotina, hliník v soli nekoroduje?

A co chlazení, teplo se bude předávat pneumatice?

No , nejlepší bude udělat gumový špalíky a brzdit o ráfek jako u horskýho kola...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený josephko

Automobilky by sa v súvisl.. | 19.8.2017 17:19reagovat
avatar

Automobilky by sa v súvislosti s prechodom na hybridné a elektrické autá mali zamerať skôr na iný problém bŕzd, ktorý sa napr. prejavuje už aj pri Teslách. Súvisí paradoxne s tým, že klasické brzdy sa v dôsledku rekuperačného brzdenia používajú oveľa menej. A každý vie, čo sa asi stane, ak sa brzdy dlho nepoužívajú - začnú s nimi byť problémy.

Ja osobne by som za najlepšie riešenie považoval, keby sa brzdy na začiatku každej jazdy trochu otreli o brzdové kotúče, aby sa trochu zahriali a obrúsili prípadný korózny povlak.

Ale najlepším riešením by boli asi brzdy bez mechanických častí, kde by sa brzdilo len napr. magnetickým odporom.

Nepřihlášený Alex

Podobný systém brzd nabíze.. | 28.8.2017 21:07reagovat
avatar

Podobný systém brzd nabízelo Audi v 80. létech u modelu 200 Quattro, akorát tam byl normální ráfek.

No a nějak se to nechytlo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Zase kokotina, hliník v so.. | 3.9.2017 11:18reagovat
avatar

horske kola uz mnoho let maji bezne kotoucove brzdy

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený NaPlech

Reakce na: Podobný systém brzd nabíze.. | 3.9.2017 23:19reagovat
avatar

A pritom je to skvy system brzd...akorat to byl malo kdo schopny zaplatit...tzv. Ufo kotouce(jak rikate 80.lets u audi) se i dnes, splhaji cenou k 1000 euro za par.

Nepřihlášený Lolek

Toto reseni, ikdyz ne prim.. | 4.9.2017 17:20reagovat
avatar

Toto reseni, ikdyz ne primo s integraci kotouce do rafku, ale s kotoucem venku a trmenem uvnitr, melo uz Audi S6 v roce 1995. Takze skutecne nic noveho.

Nepřihlášený easy

Reakce na: No spíš nesouhlasím - větší.. | 7.9.2017 12:26reagovat
avatar

presne to ako pisete. celkovo vyjde cely ta zostava lahsia ale hmota sa presunie zo stredu na vonkajsi priemer rafu. vacsi moment zotrvacnosti atym padom vyssi krutiaci moment na rozbeh. a asi padne aj moznosti zmeny velkosti diskov podla "nalady"

Nepřihlášený easy

Reakce na: horske kola uz mnoho let m.. | 7.9.2017 12:28reagovat
avatar

ano maju ale ocelove...:D

Nepřihlášený Fogyn

Počátkem 90tých let se k n.. | 11.9.2017 15:58reagovat
avatar

Počátkem 90tých let se k nám z Ukrajiny dovážela Tavria s takovým řešením brzd. Nedostatkem byly litinové kotouče, přesněji mezikruží. Snadno korodovaly a užíraly okraje destiček, až zbyla pro vlastní brzdění jen úzká lesklá ploška.

Nepřihlášený Štěpán

Aha,takže když někdo vjede.. | 9.11.2017 18:42reagovat
avatar

Aha,takže když někdo vjede do díry nebo si disk rozhodí při drobné autonehodě,tak se zabije-protože se mu na tom kole ještě " kousnou brzdy".Toto mohli vymyslet

opravdu inteligenti...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše


Reklama