Připravte se na další devalvaci výkonu. Tato věc autům přidá až 408 koní

 | 45 příspěvků | 4.9.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Dingo

Bosch musí rychle přijít s.. | 4.9.2017 14:08reagovat
avatar

Bosch musí rychle přijít s novými produkty, dieslové vstřikovače, pumpy je moc dlouho už živit nebudou. BTW ten modul je moc těžký až to bude mít 30 kg tak ať zavolají.

papy

150 kg jak moc težký? Vša.. | 4.9.2017 14:17reagovat
avatar

150 kg jak moc težký?

Však len diesel oproti benzínu je nezriedka o 150 kg ťažší a nie je to žiadny problém.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený vana

Celkem nic nového pod slun.. | 4.9.2017 14:49reagovat
avatar

Celkem nic nového pod sluncem, GKN to má v nabídce už pár let

Nepřihlášený

Bednari jake to je psat o.. | 4.9.2017 15:09reagovat
avatar

Bednari jake to je psat o elektru? Nekrouti se ti prsty u klavesnice?

papy

neprekrucajte! problem ni.. | 4.9.2017 18:10reagovat
avatar

neprekrucajte!

problem nie je elektromotor ale akumulatory. Preto sú čisté elektromobily dnes hlúposť a ich dotovanie nemorálne svinstvo.

toto by bol hybrid, resp. elektromobil s range extenderom a tam je problém jedine cena. V súčasnosti je návratnosť hybridov väčšinou na úrovni životnosti auta.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: neprekrucajte! problem ni.. | 4.9.2017 18:34reagovat
avatar

Leeda hovno.Jednou budou firmy přestavovat benzín auta jako dnes na LPG.

Za xy Kč tam dám svůj vůz.místoo motoru mě tam mrdnou elektromotor.Do kufru a místo nádrže na benzín uni baterie a budu jezdit dál ve svém např starém Mondeu

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Leeda hovno.Jednou budou f.. | 5.9.2017 08:16reagovat
avatar

Haha, není dost lithia na nové elektronesmysly a ty sníš o levných přestavbách současných aut? Tak sni dál :-D

Nepřihlášený Jirka Černý

Reakce na: Leeda hovno.Jednou budou f.. | 5.9.2017 10:31reagovat
avatar

Stejně logické jako do starého dvouplošníku dávat motor z Migu29

Nepřihlášený Cj

naco tam cppát elektriku k.. | 5.9.2017 10:35reagovat
avatar

naco tam cppát elektriku když je benzínu dost a je levný ( pravda ne v česku )

teď jak byly v USA záplavy tak tak pluly tankery s benzínem z evropy a cena 1l benzínu se v USA vyšplhala až na neskutečných 11kč/l tak proč by někdo měnil že?

Nepřihlášený Dan

Reakce na: Leeda hovno.Jednou budou f.. | 5.9.2017 10:53reagovat
avatar

Přestavby běžných aut na elektro se asi nestanou tak rozšířenou záležitostí jako LPG. jednak když normální auto přestavíš na elektromobil a baterie dáš místo nádrže a využiješ prostor po spalovacím motoru tak jich tam nedostaneš tolik aby mělo auto dojezd a jízdní vlastnosti jako nové elektromobily, Navíc přestavba na elektro bude mnohem náročnější než z benzínu na LPG. (potřeba vyřešit posilovač řízení, klimatizaci, topení, integraci s palubním počítačem nebo dodatečné ovládání pro elektro pohon). Konverze na elektro se již dnes dělají třeba v americe kde s tím nejsou legislativní problémy ale je to spíš záležitost pro nadšence. jedna věc je cena dílů druhá věc cena práce to všechno předělat. než takovou konverzi tak radši koupit ojetý elektromobil i za cenu že budu muset vyměnit baterie

Nepřihlášený Franta

DEVALVACE = snížení,znehod.. | 5.9.2017 11:22reagovat
avatar

DEVALVACE = snížení,znehodnocení např měny atd.Když ten pseudonovinář nezná význam cizích slovíček,nemá je používat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený vana

Reakce na: DEVALVACE = snížení,znehod.. | 5.9.2017 11:25reagovat
avatar

Pokud je například 400 koní znakem něčeho celkem vyjímečného a po zavedení těchhle skříněk najednou bude mít takový výkon každé druhé auto tak bych to za devalvaci považoval taky

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Franta

Reakce na: Pokud je například 400 kon.. | 5.9.2017 14:12reagovat
avatar

Vyjádřeno česky: Připravte se na další snížení výkonu.Tato věc autům přidá až 408 koní.Ta krabička zvyšuje výkon AŽ o 408 koní to může být 1 -408 koní.Opakem devalvace je revalvace, tedy zvýšení.Zkuste si dosadit do nadpisu správný výraz dávající nadpisu smysl.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jenda

408 koní? a proč? | 5.9.2017 16:21reagovat
avatar

408 koní? a proč?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený definice

Reakce na: Vyjádřeno česky: Připravte.. | 5.9.2017 16:58reagovat
avatar

autor to patrne myslel jako devalvaci vykonu , ze 400 koni uz je houby vykon., jinak pisou o montazi na zadni napravu, hromada popelnic uz ani zadni napravu jako takovou nema

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený vana

Já to holt chápu jako deva.. | 5.9.2017 17:31reagovat
avatar

Já to holt chápu jako devalvaci exkluzivity. Dnes je velký výkon vyjímečný, zítra ho bud mít každej

Nepřihlášený Pavel

Co si mám myslet o redakto.. | 5.9.2017 17:38reagovat
avatar

Co si mám myslet o redaktorovi, který nezná jednotku výkonu a plete sem nějaké koně ze středověku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: autor to patrne myslel jak.. | 5.9.2017 17:53reagovat
avatar

A co tam tedy má, když ne nápravu? :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Co si mám myslet o redakto.. | 5.9.2017 17:56reagovat
avatar

Na kW se přešlo někdy v sedmdesátých letech se zavedením jednotné soustavy SI s tím, že pro porovnání se nějaký čas nechají i koně (pozor, zkratka k neodovídá hodnotou výkonu zkratce HP), jelikož koně a kW nemají stejnou hodnotu. Jenže nikdo nestanovil dokdy a tak se stále udávají kobyly, ono mít v autě 500 k zní lépe, než nějakých 368 kW... :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ani seneptej

A zkrátí to životnost auta.. | 5.9.2017 19:13reagovat
avatar

A zkrátí to životnost auta o 200% díky nechci :-)

Nepřihlášený Ani seneptej

Reakce na: Na kW se přešlo někdy v se.. | 5.9.2017 19:19reagovat
avatar

jj ale nesmí to být arabské koně, ty táhnout nebudou a navíc je musíš koupat v burkinách a na STK předčítat modlitby z koránu:-)

Nepřihlášený jaroslav mikysek

devalvace je snížení čehok.. | 5.9.2017 20:11reagovat
avatar

devalvace je snížení čehokoliv vy pisálkovská hovada

Nepřihlášený definice

Reakce na: A co tam tedy má, když ne.. | 5.9.2017 20:23reagovat
avatar

nápravu beru jako dve kola spojena hrideli, dnes ma vetsina aut jen nezavisle upevneni kazdeho kola zvlast

Nepřihlášený sypač

a jak se to vysere tak bud.. | 5.9.2017 22:52reagovat
avatar

a jak se to vysere tak bude potřeba vyměnit celou jednotku která bude stát 50+

Nepřihlášený Ondragon

Nevim nevim, skoly nemam,.. | 5.9.2017 23:52reagovat
avatar

Nevim nevim, skoly nemam, teda nejsem mechanik, ale pripadne mi to jako primarni pohonna jednotka pro elektromobily pro velkoseriovou vyrobu, montovat to jako druhej motor a vsechno spravne zprevodovat a sesynchronizovat mi neprijde zrovna jako udelej si doma... Secist kone dokaze i Milchmädchen, ale o tom to asi nebude - to neni juhuj je to maly, koupim rovnou dva a treti na strechu a plavne vzletnu... Kdosi psal o aku, on akumulator velikosti palivove nadrze je dobry akorat do kostela a zpatky. Veci se vynalezaji a alternativy jsou, ale jeste to potrva.... Ani nevim proc to pisu, Bosch se nebude nikomu zodpovidat za to ci ono a nalajnujou si to sami. Koneckoncu jde o prachy z budouciho hodne velkyho kolace a nikoho netankuje jestli jsme o 15 nebo 17% ekologicky stastnejsi, zdroje energie se budou dal vyvijet, resp. zvysovat hustota a pohony budou taky cim dal jednodussi. Howgh.

Nepřihlášený Martin

Reakce na: DEVALVACE = snížení,znehod.. | 6.9.2017 08:50reagovat
avatar

Jasně, hned mě to uhodilo do očí.

DEVALVACE je přesný opak, než o čem se pak článku píše. Tohle je teda bota jako hrom. :-(

Nepřihlášený Nick

Pane Bednáři, tuhle převra.. | 6.9.2017 09:58reagovat
avatar

Pane Bednáři, tuhle převratnou "novinku" praktikují japonci už 20 let a říkají tomu hybridní pohon. Funguje to skvěle, při přesednutí z třílitrové C5 na 1600cm Priuse jsem nezaznamenal žádnou výraznou změnu výkonu při běžném provozu. Pouze snížení spotřeby z 11 na 4.5 litru. Dynamika hybridu je úžasná. Že jsou němci technologicky pozadu je prostě realita.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Skrew

Reakce na: Pane Bednáři, tuhle převra.. | 6.9.2017 13:36reagovat
avatar

Novinka spočívá v tom že Bosch automobilkám dodá celý blok a ty si to nebudou muset vyvíjet samy.

Nepřihlášený Skrew

Reakce na: Pane Bednáři, tuhle převra.. | 6.9.2017 13:50reagovat
avatar

Zákonem provedené znehodnocení měny. Z lat. De-shora dolů a Valeo-mit sílu, váhu, význam.

Takže autor to trefil, protože hodnota jednoho koně klesne, když jich bude mít každý k dispozici spoustu.

Na druhou stranu mu můžeme vyčíst, že měl počítat s tím, že píše na autoforum a kdejaký neprihlaseny Franta, neznajici rozdílu mezi devalvací a degradací, se tady bude rozcilovat nad používáním cizích slov...

Nepřihlášený Veterán

Dobrý den. Moc mě vrtá h.. | 6.9.2017 21:54reagovat
avatar

Dobrý den.

Moc mě vrtá hlavou proč se pořád zvyšuje výkon když už se auta nemůžou vejít na silnici . Kolik je jich. Nejsem žádný odborník , Ale co bych zvyšoval je bezpečnost cestujících. Na ty naše kančí stezky mě stačí Felicie Výkonu mám dost , ale je pravda že moje bezpečnost trochu pokulhává.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený R2

Reakce na: Dobrý den. Moc mě vrtá h.. | 6.9.2017 23:04reagovat
avatar

Vzdyt bezpecnost, zejmena pasivni, se v posledni dobe resi az nezdrave, u relativne levnych aut je to casto na ukor pouzitelnosti a paradoxne mozna i bezpecnosti aktivni (napriklad mohutne sloupky).

Nepřihlášený KITT

Reakce na: 408 koní? a proč? | 9.9.2017 19:10reagovat
avatar

asi jako 300 kW

Nepřihlášený KITT

Reakce na: Dobrý den. Moc mě vrtá h.. | 9.9.2017 19:17reagovat
avatar

Felicie byly pěkný, ale když neměly ani pásy, tak bezpečný být nemůžou. stejně Škoda, že už dneska žádný roadster nedělají... :-)

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: 150 kg jak moc težký? Vša.. | 13.9.2017 09:27reagovat
avatar

Můžeš mi prosím ukázat nějaký příklad kdy dízl váží o 150kg víc než benzín? s přimhouřeným okem možná tak "50" a to jen proto, že mají větší objem a větší turbo atd. tím to celé končí.

Zvláště když motor sám o sobě váží kolem 100Kg je tvůj komentář dost ujetej! ale jakože hodně DOST.... šíření mýtů by se mělo střílet!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Můžeš mi prosím ukázat něj.. | 13.9.2017 15:10reagovat
avatar

VW Arteon 2,0TSI 206kW 1716kg, 2,0 BiTdi 1828kg.

Cayenne S diesel 2215kg, Cayenne S 2085kg.

První Touareg V10 TDI měl 2,6t a 4,2 V8 atmo benzín 2,3t. Dokonce i W12 Toureg měl 2480Kg. Tohle je jeden z důvodů, proč většina výrobců vzdala V8 diesely v osobácích.

Mimochodem:

Volvo XC90 T6 2096 Kg

Volvo XC90 T8 2374Kg (hybrid včetně baterek principielně jako je zmiňován v textu)

Volvo XC90 D5 2171Kg

Motor pod 100kg má 1,0 TSI, 1,4TSI má kolem 150kg. První generace 2,0 TDI PD měla 250kg. Třeba ale nepřímovstřiková 4,2 V8 Audi měla pod 200kg. Nastrojený 420CDI od MB mělo dost přes 300kg.

Obecně vzato by pohon zadní nápravy s rozumnou baterkou měl mít kolem 250-300kg navíc. S tím, že třeba Haldex pohon má navíc kolem 90kg.

Každpádně nelze principielně říct, že diesel je za každou cenu o hodně težší. Bloky už dneska u některých výrobců váží stejně. Nicméně BiTdi verze srovnatelný aspoň rámcově se silnějšíma benzínama jsou těžký až dost.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: VW Arteon 2,0TSI 206kW 171.. | 13.9.2017 16:55reagovat
avatar

Tak tedy znovu, můžu vidět kolik váží motor? A né celé auto?

PS: pro mě za mě klidně osázený, pokud je tu někdo naivní v tom, že si myslí že převodovka je u dízlu "snad významně" těžší, nebo že svody jsou snad olova....

PS: příště uveď zdroj, protože třeba 1.4TSI neváží ani 100Kilo.

PS2: Proč jsou dízlová auta těžší, hledej úplně v něčem jiném, motor sám o sobě je těžší o pár desítek Kg. ;-) A srovnávej relevantní modely, aspoň co se generací týče. To aby se zase nenašel nějaký troll co bude hledat vyjímky, zvláště u koncernu co motory fakt jako hodně umí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: Tak tedy znovu, můžu vidět.. | 13.9.2017 17:04reagovat
avatar

Jo a mimochodem, tříhrnek váží sestavený se setrvačníkem asi 79Kg......

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: Jo a mimochodem, tříhrnek.. | 13.9.2017 17:30reagovat
avatar

obecně mohu říct, ano, byly motory, které byly extrémně těžší. Ale obecně se dá u moderních aut tvrdit, že odchylka adekvátně srovnatelných motorů (a že to jako moc dobře nejde z prostaty věci, neb by se měl správně srovnávat motor podle objemu) je v rozmezí 50-100kg.

Nepřihlášený

Tak bohužel mi sem už nelz.. | 13.9.2017 18:21reagovat
avatar

Tak bohužel mi sem už nelze vložit příspěvek

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tak bohužel mi sem už nelz.. | 13.9.2017 18:29reagovat
avatar

Kuban:

nelze mi sem vložit příspěvek s odkazama. Takže jen ve zkratce, hmotnost 1,0 TSI jsem našel ve zprávě z představení motoru a bylo tam 89 Kg. 1,4 TSI jsem našel na wikipedii když dáš hledat list of vw petrol engines a je tam 109Kg, takže to se omlouvám, máš pravdu.

Hmotnosti u dieselů jsou na viki ale zastaralý a není tam specifikováno jak je motor osazený a o jakou verzi jde. Ten 2,0tdi PD jsem kdysi viděl vyndaný, takže proto vím těch 250kg.

Hmotnost 2,0 BiTdi se mi nedaří dohledat, ale vzhledem k tomu, že stejně vybavený auta jsou vždy o víc než 100kg težší než 2,0 tsi, předpokládám, že hmotnost nebude žádná hitparáda. Ale je to BiTdi s ohromnejma tlakama.

Obecně nelze říct, že je každej diesel težší. Jsou celohliníkový bloky (Mercedes/BMW/Volvo), kde je blok téměř stejný. Celý motor se pak liší pouze málo s ohledem na chlazení a přeplňování. Většina dieselů je těžší kolem těch 50-100kg a to kvůli vyšším plnícím a pracovním tlakům a nárokům na odolnost. Ale ani to nelze říct obecně.

Každopádně je to jedno, člověk co chce vyšší účinnost a nižší spotřebu nebude řešit přidanejch 50-100kg na přední nápravě. A člověk co chce vyrovnanej chod, gradaci výkonu nahoře a ohromný spektrum otáček musí stejnak do bazaru. Protože motory jako bylo atmo 63 AMG (pod 200kg) už se prostě nevyrábí.

Nepřihlášený

Reakce na: Tak tedy znovu, můžu vidět.. | 13.9.2017 18:31reagovat
avatar

Jinak co jsem uvedl byly vždy stejné roky výroby. Cayenne teď končící, Touareg první generace a Arteon je novej. XC90 je tam stávající z oficiálních stárnek

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Jinak co jsem uvedl byly v.. | 13.9.2017 18:34reagovat
avatar

zkusím to ještě jednou tady je hmotnost 1,6 TDI 189Kg:

http://vwdiesel.net/forum/index.php/topic,20825.0.ht ml

Nepřihlášený Moik

Reakce na: DEVALVACE = snížení,znehod.. | 14.9.2017 13:08reagovat
avatar

On to asi myslel jako devalvace vnimani vykonu...prumerny inteligent to po panu novinari pochopi. Ja to zase beru jako devalvaci vnimani schopnosti novinaru :-)

Nepřihlášený Moik

Reakce na: Můžeš mi prosím ukázat něj.. | 14.9.2017 13:13reagovat
avatar

150kg je jeste rozumny odhad rozdilu v hmotnosti... Nejde jen o turbo..diesel je napr mnohem robustnejsi odolava 10x vyssim tlakum uvnitr.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: 150kg je jeste rozumny odh.. | 14.9.2017 15:42reagovat
avatar

No tak to v tom případě si vem do ruky Comon rail jedničku a pak poslední "myslím že " 6tou generaci.... dnes je celý rail jen srandovní kousíček tenkostěného hliníků s pár trubičkama, oproti monobloku kterým jsi mohl zabíjet neandrtálce.... hmotnost šla EXTREMNE DOLU.... a co se bloku motoru tyce, tak cela stavba blok a hlava je hmotnostne skoro na stejno s benzinem "skoro" - říkam skoro, protože rozdíly hledej ve starteru, v klice, setrvačníku a spojce :-) pak i turbo je asi 2x větší plus mnohé motory mají i robustní intercoolery....

Zrovna v railu, opravdu nehledej váhový deficit, tam se právě na motnosti nezdravě šetří, až sem z toho k neuvěření, že dnes přenášejí 3x vyšší tlaky asi 5x lehčím bazmekem!

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše