První test Kia Sorento 2012 2,2 CRDi: rekonstrukce v praxi

 | 3 příspěvky | 14.10.2012 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený Xenob

Já s ní jel, nabušená verz.. | 15.10.2012 09:28reagovat
avatar

Já s ní jel, nabušená verze s cenou 1,1 mio, chtěl jsem vědět, jestli vzít skladovku touarega nebo sorento. Po svezení v obou říkám, nebe a dudy, možná je p. Mihálik nadšen, ale tourageg s šestiválcem za stejný peníz je o velký kus lepší auto, jak jízdou tak dojmem z designu, hlavně uvnitř je to jiná liga. Soretno se mi líbí, ale muselo by stát minimálně o tři sta míň. A verze 4x2, k čemu to u tak velkého SUV je?

Nepřihlášený roman

základ touaregu 3.0tdi je.. | 15.10.2012 10:04reagovat
avatar

základ touaregu 3.0tdi je za 1,26, bez výbavy, skladovky se slevami bude mit jiste i Kia, i kdyz ne ze bych po ni touzil

Nepřihlášený Xenob

Jo, teď už 150kW verze z n.. | 15.10.2012 13:35reagovat
avatar

Jo, teď už 150kW verze z nabídky vypadla, ale skladovky jsou kolem milionu s velmi slušnou výbavou. A ano, Kia bude mít skladovky taky, pokud ale nebudou ty auta s ceníkovou cenou přes milion reálně koupitelná za třičtvrtě mega, nemyslím, že prodeje budou víc než marginální. Mimo touareg je tu ještě Jeep GC, také o kus lepší volba za podobný peníze. Shrnuto, jako velké suv s relativně solidním dýzlem, čtyřkolkou a nějakou výbavou je Sorento drahé. Ale věřím, že bude dost honimírů (hele mám velkýho ofrouda) s verzí 4x2 v základu a s kvedlačkou za 600.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama