První test Subaru Outback 2015: dynamicky Out, back vším ostatním

 | 57 příspěvků | 8.2.2015 Adam Šrámek
Reagovat

papy

Veľmi dobre zvládnutý test.. | 9.2.2015 08:50reagovat
avatar

Veľmi dobre zvládnutý test! Vyvážený a racionálne napísaný.

Nepřihlášený Sedmikráska

Toho zdechlého motoru je šk.. | 9.2.2015 09:01reagovat
avatar

Toho zdechlého motoru je škoda, jinak vypadá slušně.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Abre

A co teprve az do toho sed.. | 9.2.2015 10:35reagovat
avatar

A co teprve az do toho sednou 2 dospeli + 2 deti s dovolenkovou bagazi, nebo rodiny vykend na kolech. V tu ranu jsou na na 2t vahy, a aerodynamika uplne v haji. K tomu cemu by melo tohle auto slouzit, je 110kW v dehtu zalostne malo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ebony

Fakt peknej test, z toho m.. | 9.2.2015 10:47reagovat
avatar

Fakt peknej test, z toho motoru jsem dost rozpacity. On moc nejel ani doted a navic jeho spolehlivost (jako s CVT) je dost diskutabilni. Asi radeji benzin...

Nepřihlášený Janko

Reakce na: Toho zdechlého motoru je šk.. | 9.2.2015 10:58reagovat
avatar

Ja jezdím se stejným motorem už v další generaci Outbacku 2014 CVT a nemyslím,že je zdechnutý...na 90% běžních situaci stačí..má dobrou dynamiku i v rýchlosti přes 130 km na dálnici a na běžných cestách i při předjíždění ...nakonec kdo chce vysokej výkon dá se načipovat vyšší..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Subarist

Ono taky testovat naprosto.. | 9.2.2015 11:58reagovat
avatar

Ono taky testovat naprosto syrové motory je trochu mimo realitu.

Nepřihlášený jj

Reakce na: Ja jezdím se stejným motor.. | 9.2.2015 12:28reagovat
avatar

Jenomze tenhle motor je znacne pozmenenej a plni Euro 6, zatimco vas motor je Euro 5 a to je sakra rozdil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jarek

Tak to taky nezkoušejte s.. | 9.2.2015 12:44reagovat
avatar

Tak to taky nezkoušejte s převodovkou CVT, ale s manuálem. Subaru je "řidičské" auto a to snad nikdo, koho baví řídit, nemůže koupit s automatem, ne ? Nebo už lidstvo tak zdegenerovalo ?

Nepřihlášený Sobota

Reakce na: Jenomze tenhle motor je zn.. | 9.2.2015 12:57reagovat
avatar

Ano, motory které přechází na Euro 6 a nepoužívají AdBlue jsou nesmyslně udušené aby prošly normou. Naopak motory, kde se přidal SCR jedou lépe než jejich předchůdci na Euro 5, protože se nemusí uměle škrtit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mito

Tak fakt cakam na toto aut.. | 9.2.2015 13:22reagovat
avatar

Tak fakt cakam na toto auto uz asi pol roka. A ked vidim tie zalospevy na ten diesel. Resp 10L spotrebu pri benzine. Resp. cenu 44.000 Eur. Tak naozaj neviem.

Je problem do toho auta dat napr. ten turbo benzin z forestera ? Chcel som strasne outback, ale takto ? Ako pisal kolega vyssie. Nalozim auto na dovolenku a budem totalnou brzdou na dialnici. Ach jaj, skoda ...

Zobrazit reakce..

vana

Kam se vlastně ztrácí výko.. | 9.2.2015 13:54reagovat
avatar

Kam se vlastně ztrácí výkon motoru, když 150 koní má problém udržet na dálnici 160 km/h a maximálka nedosahuje ani na 200 ?

Nepřihlášený GA

Reakce na: A co teprve az do toho sed.. | 9.2.2015 18:01reagovat
avatar

a k cemu by to auto melo slouzit? jezdit 180 km/h s koly na strese ???

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený GA

Reakce na: Tak fakt cakam na toto aut.. | 9.2.2015 18:12reagovat
avatar

S timhle autem s motorem 2.5i uz mam najeto cca 25t km a prumernout spotrebout 8l podle tankovani. diesel neni treba ;) ani s tim benzinem to neni raketa ale to ani neni proc to auto subaru postavilo...

Nepřihlášený SUBARU

Je to najkvalitnejsie co m.. | 9.2.2015 21:46reagovat
avatar

Je to najkvalitnejsie co mame vo firme. Uz taha na 400 000 km. Toto je jeho dostojny nastupca, samozrejme len v benzine.

Nepřihlášený Kola

Reakce na: a k cemu by to auto melo s.. | 9.2.2015 21:54reagovat
avatar

No, i to už se stalo s benzínem :) :)

Nepřihlášený

Jezdim Outback 2011 v naft.. | 9.2.2015 21:58reagovat
avatar

Jezdim Outback 2011 v naftě s manuálem za 5,8-6,2 /100km a 110kw je dostačující, 150km/h po dálnici velice komfortní a zvládá i do táhlých kopců. Kdo se chce nervit v levým pruhu a problikávat řidiče ve 180km/h, rozhodně nebude kupovat Outbacka.... pro mě perfektní už i 4. generace...

Nepřihlášený MK

je to tak, vždycky může být.. | 10.2.2015 08:50reagovat
avatar

je to tak, vždycky může být výkon vyšší, ale je potřeba se na to podívat nejen optikou průměrného Evropana, ale též možnostmi této malé automobilky. Diesel vytvořila výlučně pro Evropu, takže si umím představit, že jejich prioritou je kombinace střízlivého výkonu a spolehlivosti (ať již na počátku se nějaké problémy vyskytly). Je přeci jasné, že s vyšším výkonem jsou motory více zatíženy a nemají již takovou rezervu. Kdo si ten motor bude chcít "čipnout", prosím.. Ano, VW dělá z dvoulitru řízenou střelu, ale může si to dovolit, neboť se jí vyplatí riziko, že se motor někomu zesype. Malá automobilka si toto dovolit nemůže, protože to nejsou auta do fleetu, kupují si to jednotlivci, a těm to jedno není.. A pak tu máme eurostandarty, a jelikož mají motorů jen pár - 1.6 benzín atmo, 2.0 benzín atmo, 2.0 DIT, 2.0 diesel, 2.5 atmo benzín a 2.5 turbo v STI, tak je jasné, že si u zrovna relativně úsporného dieselu nebudou chtít zvyšovat údaje o spotřebě, které by pravděpodobně zvýšení výkonu přineslo. A i kdyby vyšší spotřeba na papíře nebyla, na spolehlivosti by se to projevit mohlo..

Nepřihlášený Abre

Reakce na: a k cemu by to auto melo s.. | 10.2.2015 12:16reagovat
avatar

Tak osobne bych kola na strechu nikdy nedal, jedine na zaves za auto a to jeste bez prednich kol. I tak to aerodynamiku poznamena.

Ale to uz samozrejme blbosti. Ja taky vzdycky koukam po Subaru, stacilo by mi treba mnohem mensi XV. Ale kdyz vezmu nejsilnejsi benzin v manualu, tak mam zrychleni na 100km/h za 10.5s a maximalku 187. To vse za 700 tis, poku budu chtit trosku vybavu.

Tenhle Outback ma podobnou dynamiku. Za ty penize asi fakt ne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený GA

Reakce na: Tak osobne bych kola na st.. | 10.2.2015 16:03reagovat
avatar

a tak je to v poradku, zadne auto neni univerzal pro vsechny a kazde v sobe ma urcitou miru kompromisu ;) me tenhle Outback s 2.5i staci a kdyby nebyla EU tak jsme mohli mit 3.6R stejne jako US a nebo 2.0 DIT jako Japonsko, oba s 260 HP

Nepřihlášený Mito

No pani, myslim ze keby da.. | 10.2.2015 17:59reagovat
avatar

No pani, myslim ze keby dali 2.0 DIT do outbacku tak ako do Forestera, iste by ho ludia dost kupovali. Ako som hovoril. Subaru si nechcem kupovat preto, lebo ide komfortne. Na to mas Citroen. Subaru mas mat na to aby si okrem relativneho komfortu mohol uzivat aj sportovu jazdu. A s tymito motorizaciami to akosi nie je mozne ... Bohuzial. Ked budu k dispozicii pojdem sa aspon odviezt, ale zrejme sa asi vratim k povodnemu planu Forester XT.

Kokos, aby v Outbacku na dialnici vyblikavala v 150-ke fabia a rychlovala tak, ze by som sa mal preradit vpravo ?

Ci uz Subaru zase ide proti prudu a zrieka sa svojho image a zaklada novy, dochodcovsky ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

s XV jsem jel, ve 150 zadn.. | 10.2.2015 18:00reagovat
avatar

s XV jsem jel, ve 150 zadny problem, auto je prijemne tuhe, pruchodnost terenem a necekanym snehem znamenita. Uvazoval jsem o nem, ale nakonec objednal Forestera kvuli rodince, rozumej kufru ;) Forester je ve zrychleni pomalejsi, ale zas ma delsi rozvor a je to vic auto. Pokud bych s nim neparkoval denne v Praze, a neridila by ho manzelka (kompaktnejsi rozmery), asi bych si pockal na Outbacka. Na to zrychleni je potreba se podivat tak, ze mate permanentni ctyrkolku, nikoliv pripojitelnou. Ty ztraty vykonu se do zrychleni promitaji. Kdyby tentyz vykon sel jen na jednu napravu, hodnota by byla klidne o vterinu lepsi. Ale zas mate jistotu, ze s tim odjedete i za mokra a i kdyz jsou kola natocena. U vykonnych auto, napr. WRX / WRX STI nebo Legacy GT je to jasnou vyhodou i co se zrychleni tyce, zejmena rozjezdy na mokru a snehu - auto odjede bez zavahani. Samozrejme zadokolka na suchu je zase jina pisen, vykonna predokolka ma vsak problem i tam..

Nepřihlášený MK

Reakce na: No pani, myslim ze keby da.. | 10.2.2015 18:13reagovat
avatar

pokud chces zavodit, kup si STI ;) Copak kazde subaru musi byt strela? Vzdyt by je EU kvuli emisim ocesala jak boruvky v NP. Do ted mam Legacy GT a ono jde tezko jezdit normalne. Proto jsem si vybral Forestera 2.0 atmo, nejsem duchodce, ale z toho "zavodeni" uz jsem vyrostl. To si radeji za usetrene penize poridim na zabavu nejakou motokaru nebo motorku..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mito

Reakce na: pokud chces zavodit, kup s.. | 10.2.2015 18:39reagovat
avatar

Ale ja nechem zavodit. A chcem WRX - prave koli svetlej vyske. Ale na druhu stranu chcem chodit svizne. Nebat sa predbehnut ci to vyjde alebo nie. Podla mna je takych 200HP je plne postacujucich na normalnu sviznu / bezpecnu jazdu.

vana

MK: určitě nemusí být každ.. | 10.2.2015 18:42reagovat
avatar

MK: určitě nemusí být každé Subaru střela, ale myslím že auto by vždy mělo jet přiměřeně svému výkonu.

Což pro tenhle Outback zřejmě moc neplatí ...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

s tím předjížděním tě cháp.. | 10.2.2015 18:47reagovat
avatar

s tím předjížděním tě chápu, ale co jsem sám na sobě vypozoroval, pokud máš silné auto, tak předjíždíš i když nemusíš ;) A v tom je jádro pudla, kolikrát opravdu musíš předjet, abys něco stihl? Stojí těch pár minut za to?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: MK: určitě nemusí být každ.. | 10.2.2015 18:54reagovat
avatar

tobě přijdou ty hodnoty, tj. 150 koní na permanentní ne zrovna lehkou čtyřkolku se světlou výškou vyšší než řada drsných SUV, jako nepřiměřené? Určitě bych nic nenamítal, kdyby udělali pro takovéto auto 3.0 diesel, (byť bych si ho určitě nekoupil), ale to se nekoná, na výběr je 2.5 benzín. A jak bylo řečeno, EU nám zabila 3.6R a z nějakého důvodu zatím není 2.0DIT (podle mě jen otázka času)..

vana

MK: ano, myslím že i přes.. | 10.2.2015 19:27reagovat
avatar

MK: ano, myslím že i přes mírnou nadváhu by se 150PS motor neměl při pouhé stošedesátce v dálničním stoupání zadýchávat. Naznačuje to buď nízkou účinnost hnacího řetězce, anebo nižší skutečný výkon motoru oproti údajům výrobce

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: MK: ano, myslím že i přes.. | 10.2.2015 20:10reagovat
avatar

to jistě platí u auta s jednou hnanou nápravou, u permanentní čtyřkolky se 150koňmi bych při 160km/h do kopce neočekával žádnou zvláštní chuť ke zrychlování. Stejně ten popis té situace je subjektivní, nebylo ani řečeno jak velké stoupání to bylo. Motor byl jistě ještě syrový, je tam řada otazníků, výrobce bych z uvedení nesprávných údajů nevinil, to by nedávalo smysl, aby novinářské auto takto podřezali..

vana

MK: neplatí. Kvalitní poho.. | 10.2.2015 20:27reagovat
avatar

MK: neplatí. Kvalitní pohon čtyř kol nemůže být tak ztrátový.

Teda vycházím z praktické zkušenosti, že moje stará permanentní čtyřkolka (jen nepatrně lehčí a nepatrně výkonnější než tenhle outback ) drží s naprostým přehledem v libovolném dálničním stoupání rychlost 200 kmh GPS. A to je proti stošedesáti sakra rozdíl, takže je u Subaru něco špatně

A podobně kriticky vyzněl test oubacku v nedávném Autosalonu, takže to nebude asi problém jednoho syrového kusu

Nepřihlášený MK

a mohl bys být prosím troc.. | 10.2.2015 20:33reagovat
avatar

a mohl bys být prosím trochu konkrétnější, ať vím, s čím to srovnáváš?

vana

starý Passat Variant B5 4M.. | 10.2.2015 20:39reagovat
avatar

starý Passat Variant B5 4Motion 1,9 TDI 96kW s čipem. Váha cca 1600 kg, výkon cca 160 PS

Nepřihlášený MK

ještě dodám, že se mi ta t.. | 10.2.2015 20:40reagovat
avatar

ještě dodám, že se mi ta tvoje slova o dálniční GPS 200km/h v libovolném?? stoupání s naprostým?? přehledem u permanentní čtyřkolky "nepatrně" výkonnější zdají být dost nadnesená.. No a pokud vím, jinou dieselovou permanentní čtyřkolku (pokud pominu staršího outbacka) dělá jen audi...

vana

Nerozumím na co narážíš. P.. | 10.2.2015 20:46reagovat
avatar

Nerozumím na co narážíš. Prostě na D1 není ani jedno stoupání, kde by ten pašík jel míň než dvě stě. Na rovině nebo v menším kopci pochopitelně zrychluje dál,

vana

Mimochodem když jsi nakous.. | 10.2.2015 20:56reagovat
avatar

Mimochodem když jsi nakousl tu permanentní čtyřkolku tak ten můj starý Passat má permanentní pohon 4x4

Naproti tomu zde testovaý outback je vybaven pouze připojovacím systémem s mezinápravovou spojkou, výslovně se to píše i v článku

Nepřihlášený MK

no mě to stačí... :) sr.. | 10.2.2015 21:09reagovat
avatar

no mě to stačí... :)

srovnáváš klasické nízké kombi (proto jsem předpokládal audi, které dělalo allroad), co má 0.27cx odpor, alespoň o sto kilo méně (jak uvádíš) a o 10 koní navrch, proti autu, co musí splnit Euro 6, které má světlou výšku 20 mm a není primárně nastavené na závodění po D1. Outback má nicméně ten pohon připojen taky permanentně. Tady je odkaz na video, jak se B5 s 1.9tdi sápe na 200km/h, a to je prosím čipnutá prý odhadem na 160-165 hp: https://www.youtube.com/watch?v=yJFGzImW_qg

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: no mě to stačí... :) sr.. | 10.2.2015 21:16reagovat
avatar

Pardon, Outback má samozřejmě 220 mm světlou výšku, vypadla mi tam dvojka

vana

MK: s tím CX 0,27 u B5 pas.. | 10.2.2015 21:33reagovat
avatar

MK: s tím CX 0,27 u B5 passatu variant si předpokládám děláš srandu. Ale neřeším detaily, jestli má outback o 5 cm vyšší kastli tak ať jede třeba o deset patnáct kiláků pomaleji ale ne o tolik co je v testu Navíc ve stošedesáti odpor vzduchu ještě nehraje zásadní roli

jinak dík za youtube, myslím že tak nějak jede i ten můj.veterán Škoda že zrychlování při 200 kmh ukončili, jde to ještě dál až někam ke 220-230 tacho Otáčkoměr dostanu na šestku na 4500 , pak chybí kvalt (to už dělám srandu zase já, tam už je to stejně nadoraz)

Co se týká připojení zadku kdyby opravdu chtěli permanentní, nepotřeboovali by spojku ale spojili by předek se zadkem natvrdo. Spokla je tam proto aby se rozpojovala, nebo alespoň omezovala zadní pohon jinak ztrácí smysl.. I u x-drive se spojka rozpojuje

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

:) | 10.2.2015 22:02reagovat
avatar

:)

Nepřihlášený Mito

Reakce na: s tím předjížděním tě cháp.. | 11.2.2015 08:42reagovat
avatar

ako kedy. Nejde mi o minuty, ale hlavne o to, ze vzdy ked mozem, tak sa hlavne snazim ist mimo kolony. Ked sa jej sviznejsou jazdou zbavim, idem pianecko, predpisovo tempomatom. Ale neznasam ked sa mi nejaky blb lepi na zadok. A ked sa aj nechas predbehnut, tak vol co ta predbehne viacmenej pravidelne spomali a brzdi Ta a na jeho miesto nastapi za Tebou dalsi pablb. Ja si necham v predu miesto aby som bol do pohody a furt sa tam nejaky bulo snazi vopchat. Preto radsej zrychlim, dostanemsa z kolony a idem si pianko. Toto vsak so slabym motorom nemas sancu ...

Nepřihlášený MK

takže výsledkem většinou j.. | 11.2.2015 09:23reagovat
avatar

takže výsledkem většinou je, že se jede daleko rychleji, než by se muselo, protože ten pablb se ti bude lepit na zadek pořád. Předjedeš jednu kolonu a za chvíli tě čeká další kolona, anebo tě dojede pablb.. Výsledkem je, že předjíždíš jednu kolonu za druhou a snažíš se neustále ujet pablbům.. :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Abre

Reakce na: takže výsledkem většinou j.. | 11.2.2015 11:00reagovat
avatar

Ne kazdy ma auto jen na primestske dojizdeni a styl klobouk. Pro bezpecne predjeti a jizdu po dalnici je proste vykonova rezerva nutna.

Navic, pokud mas vetsi podil dalnice, zjistis s objemnejsim a vykonejsim motorem mas nizsi spotrebu. A to uz i na 130km/h limitu a s nalozenym autem bude ta hranice jeste niz.

Pro XV je to 110kW v dehtu dost, ale na Outback je to zalostne malo.

Proste na kategorii co je to za auto a kolik bude stat, je to zalostne podmotorovany.

Nepřihlášený Mito

Tak kriticky by som to nev.. | 11.2.2015 12:06reagovat
avatar

Tak kriticky by som to nevidel :-). A zatial mam zrejme stastie, v drvivej vacsine pripadov sa z kolony dostanem bez toho aby som spadol hned do dalsej.

Nepřihlášený Martin

Pěkně napsáno, pěkné auto. | 11.2.2015 14:35reagovat
avatar

Pěkně napsáno, pěkné auto.

Nepřihlášený invisible

V testu se píše, že hon na.. | 11.2.2015 15:05reagovat
avatar

V testu se píše, že hon na 200 km/h se zdá být předem prohraný, přitom podle továrním údajů je maximálka 192.. To je jako napsat, že se tam nejspíše nevejde sedm lidí...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený HonzaCZ

Reakce na: MK: s tím CX 0,27 u B5 pas.. | 12.2.2015 10:03reagovat
avatar

Spojka tam je, aby tam nemusel být mezinápravový diferenciál. Natvrdo by to mohlo být asi těžko :-)

Nepřihlášený HonzaCZ

Reakce na: V testu se píše, že hon na.. | 12.2.2015 10:06reagovat
avatar

invisible: No a? Když jsem měl starého (2001) Outbacka 2.5, tak měl taky psané v TP asi 198 km/h a jel po rovině poměrně za chvíli přes 200 GPS (220 tacho) a to jsem to nikdy nezkoušel někde v Německu pořádně podržet.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený invisible

Reakce na: invisible: No a? Když jsem.. | 12.2.2015 10:12reagovat
avatar

HonzaCZ: ale jo, taky jsem jel víc, než je u auta uvedeno, ale pokud by víc nejelo, tak bych to přeci nebudu kritizovat... Pokud si koupím podle nápisu na obalu půl kila chleba, tak si nebudu stěžovat, že ho není 600 g

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený HonzaCZ

Reakce na: HonzaCZ: ale jo, taky jsem.. | 12.2.2015 10:16reagovat
avatar

invisible: No jasně, chápu, ale tak těch 200 je prostě taková pomyslná zajímavá hranice a takovýhle auto by prostě těch 200 jet mohlo, ať výrobce uvádí cokoliv. Možná autor byl z toho zklamaný a vyznělo to jako kritika. Mně to přijde hrozně zabitý tím motorem, když si vezmu, jak odpovídající je pro takový auto H6 3.6... ale to ne, my si tu (v Evropě) budeme radši smrdět EURO6 dýzlama :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený invisible

Reakce na: invisible: No jasně, chápu.. | 12.2.2015 10:20reagovat
avatar

Souhlasím, jen mi nepřišlo rozumné to kritizovat. Mimochodem, já dýzlama nesmrdím (a nikdy smrdět nebudu), doma mám dvě benzínový atmosféry... :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený HonzaCZ

Reakce na: Souhlasím, jen mi nepřišlo.. | 12.2.2015 10:26reagovat
avatar

Nemyslel jsem to na tebe, ale proti EU ekoterorismu :-) Já mám taky benzínovou atmosféru, sice jenom jednu, ale 282 g/km CO2 :-D

Nepřihlášený invisible

OK, tak jsem to i pochopil.. | 12.2.2015 10:32reagovat
avatar

OK, tak jsem to i pochopil, vztahovačný nejsem. Já tolik g nemám, ale do budoucna plánuji si pořídit Hemi, snad to vyjde... No nic, musím jít

Nepřihlášený yndezit

A nemohl být ten motor pro.. | 12.2.2015 16:29reagovat
avatar

A nemohl být ten motor prostě udušený kvůli ochraně v záběhu?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

to je dobrá poznámka, klid.. | 13.2.2015 13:06reagovat
avatar

to je dobrá poznámka, klidně mohl, tomu nic nebrání.. Ale to se dozvíme leda tehdy, když novináři dostanou zajetá auta. Nevím, proč se to tak nedělá.. Že by rychlost uveřejnění článku měla prioritu? V podstatě tentýž článek jak přes kopírák jsem viděl i na jiném serveru: http://www.auto.cz/subaru-outback-2015-se-systemem-eyesight- jizdni-dojmy-ze-slovinska-85328 (link nemusí fungovat správně kvůli mezerám)

vana

Reakce na: A nemohl být ten motor pro.. | 13.2.2015 15:10reagovat
avatar

Jako že by to u Subaru vůbec netušili a dali novinářům na test auto s polomrtvým motorem bez jakékoliv výstrahy ?

Nepřihlášený petr

Dobrý den, chtěl bych se.. | 11.5.2015 09:02reagovat
avatar

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat, zda muze redakce, nebo nekdo jiny kdo ma tu zkusenost, porovnat jizdni komfort mezi novym Superbem a novym Outbackem. Diky

Nepřihlášený Gapa

a nebylo by lepší se zasta.. | 3.6.2015 15:15reagovat
avatar

a nebylo by lepší se zastavit u dealerů a porovnat Superba s Outbackem na vlastní kůži_vlastní zkušenost je vlastní zkušenost, tlachy na papíře či internetu jsou k ničemu.

Nepřihlášený Mario

Reakce na: Ano, motory které přechází.. | 31.8.2015 15:40reagovat
avatar

je to bohužiaľ tak, auto mám necelé dva mesiace, všetko je OK, ale motor je pre mňa totálnym sklamaním - v porovnaní s predchodcom, ktorého som s manuálnou prevodovkou jazdil 4 roky, je subjektívne tak o tretinu slabší a dynamiku má úbohú.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

zobrazit vše

Reklama