Rychlý test Honda Civic 1,6 i-DTEC: nejúspornější kompakt poslední dekády

 | 31 příspěvků | 30.5.2013 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený BonMot

Auto je to teda ošklivý ja.. | 30.5.2013 21:30reagovat
avatar

Auto je to teda ošklivý jako noc, ale motor teda zajímavý. I to pěkně valí. Jinak koukám, že Pavel Janda se pořád překonává. Už jsem myslel, že ty dlouhý testy nemůžou být delší, ale on se dá stejný prostor věnovat jen motoru. Takže ještě je co zlepšovat :-))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Embed

Reakce na: Auto je to teda ošklivý ja.. | 30.5.2013 21:33reagovat
avatar

Taky jsem si říkal :-) Ale nevadí mi to, opravdu pečlivě proklepnutý motor, stejně je to na Civicu jediná novinka...

Nepřihlášený CRXXX

Je na tom vidět stará prav.. | 30.5.2013 21:36reagovat
avatar

Je na tom vidět stará pravda. Honda dřiv uměla motory i auta, teď už jen motory. Děsím se, co přijde pak.

Recenze ale super, vtipná a podrobná. Nenapadlo by mě, že mě něco donutí přečíst celou recenzi dieselový malorážky.

Nepřihlášený Civic9

Kvituji ochotu autora neře.. | 30.5.2013 21:40reagovat
avatar

Kvituji ochotu autora neřešit zbytek, asi bych protestoval. A ten motor je vážně skvělý, příjemný a jezdit s ním za 4 už se musíte snažit!

Nepřihlášený Ralf Valhalla

Zajímavé čtení. Ta spotřeb.. | 30.5.2013 21:42reagovat
avatar

Zajímavé čtení. Ta spotřeba je vážně maso, tolik mi V8 bere na pohon sebe sama :))

Nepřihlášený xpert

dost slusna dynamika a 1.6.. | 30.5.2013 21:50reagovat
avatar

dost slusna dynamika a 1.6 diesel. a ty reakce pri meziplynech, pekny.

Nepřihlášený Monika Brožová

Škoda, že to auto je tak o.. | 30.5.2013 21:52reagovat
avatar

Škoda, že to auto je tak ošklivé, ještě v té zelené. A z videa je vidět, jak hloupě je udělaný interiér. Motůrek jinak sympatický, ale takové auto bych mít nemohla, kdyby aspoň zevnitř bylo normální...

Nepřihlášený RoVi

Sakra, žeru ten double clu.. | 30.5.2013 21:55reagovat
avatar

Sakra, žeru ten double clutching při plných brzdách :-) Ty blinkry jsou strašný, dá se to nějak vypnout?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Civic9

Reakce na: Sakra, žeru ten double clu.. | 30.5.2013 21:57reagovat
avatar

Nedá. Ale pouští se to vážně jen při plných brzdách.

Nepřihlášený Peter Arny

Noo sam som mal donedavna.. | 31.5.2013 09:50reagovat
avatar

Noo sam som mal donedavna seat cordobu 1.9 TDI z 1997 a celkovu dlhodobu spotrebu som mal 4.3 na sto, a ked som sa snazil mal som aj 3.2 (podla palubneho) aj na dlhsich trasach, na dialnici pri dlhodobej 140tke 4,8, skoda ze su tie casy preč

Nepřihlášený power of dreams

Honda je o 20 let pred os.. | 31.5.2013 10:13reagovat
avatar

Honda je o 20 let pred ostatnima...tak to bylo a bude...nakoupit akcie Hondy neni tak upne od veci jak to zminuje autor...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený klukjakobuk

nebuď fanatik ... a nepřeh.. | 31.5.2013 11:26reagovat
avatar

nebuď fanatik ... a nepřeháněj ;-)

Nepřihlášený Petr

Pane Jadna. Koks byl kvali.. | 31.5.2013 12:13reagovat
avatar

Pane Jadna. Koks byl kvalitní! Příště si ho ale před testem neberte tak moc ;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený StenLi

Pri tej vysokej cene je mu.. | 31.5.2013 15:24reagovat
avatar

Pri tej vysokej cene je mu ta nizka spotreba na prt. radsej by som volil vykonnejsi, tichsi, kultivovanejsi benzin 1.4 TSI a obetoval ten usetreny liter na spotrebe.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený goro

Reakce na: Honda je o 20 let pred os.. | 31.5.2013 15:49reagovat
avatar

honda 20 let před ostatními??

před kterými ostatními, před číňany?

možná ano, ale ne dvacet, tak možná pět...

Nepřihlášený Stegy

Reakce na: Pri tej vysokej cene je mu.. | 31.5.2013 18:01reagovat
avatar

....a věnoval ty prachy v servise do rozvodovýho řetězu. Případně později Turba a nebo opravy DSG za 100tis. To Honda nezná. A kdyby autor takhle prohnal TSI tak by mu asi nikdo posléze 15-18litrů spotřeby neuvěřil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený StenLi

Reakce na: ....a věnoval ty prachy v.. | 31.5.2013 18:22reagovat
avatar

Mas v tom trochu medzery, nove TSI motory nemaju rozvodove retaze, to ci budes musiet investovat do turba v diesli alebo v benzine mas uplne jedno, obom firmam to vyraba externa firma a zhruba v rovnakej kvalite, jedine ze v Diesli su vacsie tlaky, rosdiely tlaku a vibracie od motora . Nehovorim o prehanani ale o beznom jazdeni, s tym rozdielom ze ked chcem na TSI na to dupnem a ide to za 8,4 z 0-100 a ked chcem ist velmi uzporne tak dam 4,5. Tento diesel taku moznost nema, je super usporny, to mu uznavam. Ale ta cena oproti 1.4 benzinu ktory jazdi za 5,5 realne je velmi prehnana. A to nehovorim o nakladoch na turbo, zotrvacniky, filtre a ostatne zvysene naklady na servis oproti bezstarostnej atmosfere.

Nepřihlášený LukaTony

Čitam testy na viacerých f.. | 31.5.2013 20:13reagovat
avatar

Čitam testy na viacerých forach.. Tento test sa mi fakt páčil - aj pohanil aj pochvalil, myslim objektívne, Ale tento Civic je podes zvonka. Zvnútra nakolko som vyssi je pre mna auto velmi zle stavane - skusil som. V Leone, Golfe a inych autach sedim v pohode. Skoda, som benzin vodič, ale tento diesel ma zaujal.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Medvedik

Zaujimave by bolo udavat p.. | 1.6.2013 10:16reagovat
avatar

Zaujimave by bolo udavat pri autach cenu za najzdeny kilometer. Zahrnalo by to povedzme cenu paliva a spotrebu, cenu auta, jeho priemerne naklady na opravu (vypocitane podla nejakej statisky spolahlivosti ci opotrebovanosti dielov od vyrobcu, ci servisnych intervalov). Typicka klasicka atosfera od Honda napr. Motor a predovka zvycajne do 300000 km pri normalnej udrzbe (vymene oleja) nepotrebuje nic (je tam jeden servisny interval okolo 160000km pre nastavanie ventilov sa mi vidi, ale je velmi zriedkave, ked je to mimo specifikaciu). Po 300000 km tam to uz vazne zavisi na style jazdi, loziska zacnu odchadzat na vsetkych na prevodovke (manual) cize automatika tak klasicka nie dvojspojka je lepsia na dlhe trate (a spojka okolo 150000km). Ale stale v porovnani s dizlom, sa to zda ovela lacnejsie.

Nepřihlášený koks

Reakce na: Pane Jadna. Koks byl kvali.. | 2.6.2013 21:55reagovat
avatar

doporucujem aj tebe nic nebrat

Nepřihlášený power of dreams

TSI za 5,5.........hahaha... | 3.6.2013 10:03reagovat
avatar

TSI za 5,5.........hahaha..kamarad ma 1.2 tsi v golfu a rika mi kdyby vedel kolik to realne zere tak by to nikdy nekoupil....nemluvim o tom,ze za tu chvili co to ma uz byl 2x v servise...

Nepřihlášený Martin

Strejdová Fiesta z roku 90.. | 3.6.2013 21:39reagovat
avatar

Strejdová Fiesta z roku 90 jezdila za 4l benzínu (cca 800kg :-) a to doopravdy a dlouhodobě - a kde je pokrok ???

attack

konečne zaujímavý test, ti.. | 4.6.2013 12:55reagovat
avatar

konečne zaujímavý test, tiež mam rad len benzín ale tento dizel ma celkom zaujal. Zaujimal bi ma takyto test na tie (v každej možnej diskusii spomínané) "TSI" motory.

Nepřihlášený Jan

Zmoudření p Jandy? Konečn.. | 14.6.2013 14:09reagovat
avatar

Zmoudření p Jandy?

Konečně solidně a sebekriticky napsaný článek o tom, že autor testu není bůh, :-) ale uživatel vozu se svým názorem, který se může lišit od ostatních uživatelů. Škoda, že takový názor neměl p. Janda v případě Focusu3, kterým byl evidentně zklamán, jak zhrzený milenec . I toto auto má spoustu kladů i nějaké zápory, jde jen o to jakou váhu jim kdo dá.

Nepřihlášený Vladan

O1, 1.9TDI, 66 kw, 4,5l na.. | 1.7.2013 21:44reagovat
avatar

O1, 1.9TDI, 66 kw, 4,5l na 100....jsem bez starosti:)

Nepřihlášený kardo

Test výborný, veľmi zaujím.. | 9.7.2013 21:45reagovat
avatar

Test výborný, veľmi zaujímavé čítanie...Ale poprosil by som autora p. Jandu aby prezradil aký typ pneu malo auto obuté......ďakujem

Nepřihlášený

Super auto super motor urc.. | 7.8.2013 23:20reagovat
avatar

Super auto super motor urcite lepsi ako 1.6 tdi

Nepřihlášený peter

Reakce na: Čitam testy na viacerých f.. | 6.12.2013 00:51reagovat
avatar

Neviem kolko meriate, ale reci o tom ze v civicu je malo miesta su uplne zcestne, meriam 190cm a zmestim sa tam uplne v pohode a dokonca nikde nic nezavadzia, interrier je nahodou celkom fajn, design zvonku, na druhy pohlad celkom fajn, zadne svetla su jediny problem, ale zeby predchadzajuci bol nejak extra krasny, nedajte sa vysmiat. PS : najprv to auto pouzivajte a potom kritizujte ;-)

Nepřihlášený petrusa

Ci sa niekomu vzhlad paci.. | 10.1.2014 11:49reagovat
avatar

Ci sa niekomu vzhlad paci je subjektivna vec, mne na nom nevadi nic ani z exterieru ani v interieri. Myslim, ze je dokonca o dost vydarenejsi ako pri predoslej verzii. Tiez mam 190 cm a ziadny problem, mozno na sedadle spolujazdca mi vadi malo priestoru na nohy, ak sa ma zmestit za mna este niekto dozadu. Mam zatial najazdenych 10 000, priemerka 4.2 l/100 a to ho naozaj nesetrim. Jedine co mi na aute vadi je vyhlad, cez predny stlpik sa treba "vyklanat" v lavotocivych zakrutach a vyhlad dozadu je cista katastrofa, ale aj na to sa da zvyknut, alebo jazdit tak, aby ste sa dozadu nemuseli pozerat ;-)

Nepřihlášený

ble,ble ble,rád bych věděl.. | 11.6.2014 21:25reagovat
avatar

ble,ble ble,rád bych věděl jakou by,jsi zpíval kdyby ti napsali Japonci od Hondy a dali ti u nich dobře placenej flek... co ?

Nepřihlášený Oldass

To je děsivá věta: "Považt.. | 7.9.2014 22:23reagovat
avatar

To je děsivá věta: "Považte, to na 25 kilometrech znamená spotřebu 0,55 litru nafty na 100 km". Mám dojem, že ani autor neví co napsal.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama