Test Škoda Octavia III RS TSI v. Subaru WRX STi: civilní sporťák, nebo sportovní civil?

 | 170 příspěvků | 28.1.2014 Mirek Brokeš
Reagovat

Nepřihlášený NorbeRS

Ten sprint je dobrý. Nebud.. | 28.1.2014 14:32reagovat
avatar

Ten sprint je dobrý. Nebudu prozrazovat výsledek, ale vážně dobrá práce, tohle by mohlo pochybovačům zavřít ústa. Jo, to auto jede jako by mělo víc koní, protože jede jako auta co mají víc koní. Ale chipem to není :-)

Nepřihlášený f4o

dobry den redakcia autofor.. | 28.1.2014 14:32reagovat
avatar

dobry den redakcia autofora :)

nemate prosim k dispozicie exaktne casove udaje zo zrychleni? zaujimala by ma hlavne octavia rs...

inak preco k vasim bezkonkurencne najlepsim testom siroko daleko a skvelym tacho-videam nepridavate aj exaktne casove udaje zrychleni?

vopred dakujem a zelam vela skvelych testov...

Nepřihlášený majitelWRX06

Chlapi, prosim este 1 udaj.. | 28.1.2014 15:39reagovat
avatar

Chlapi, prosim este 1 udaj, zrychlenie oboch vozidiel z 80-120km/h a je jedno na akom prevodovom stupni. Clovek ktory chodi do prace kazdy den po okresnych cestach, ako napriklad aj ja, vyuzije tento rozsah niekolko krat za den. Potreba bezpecne predbiehat je zivotne dolezita. Mam upravenu WRX na 300k a nameral som 4.0s taktiez mam X5 35d 290k a to ma 7.00s a verte ze nakolko je X5ka skvela a pohodlna, ostat 3s naviac v lavom pruhu pri predbiehani nieje ten najlepsi pocit :( ...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondras

Kdo ví co je to za letiště.. | 28.1.2014 16:09reagovat
avatar

Kdo ví co je to za letiště prosím? A dá se tam normálně jezdit?

Zobrazit reakce..

tomz

Ja bych potreboval test O3.. | 28.1.2014 16:11reagovat
avatar

Ja bych potreboval test O3RS v jine barve, abych vedel, zda jede stejne. :)))

aneb

Skoda, testy na tomhle webu spatne nejsou. Problem je, ze vetsina jich je o Skoda auto. Dle prizpevku pod clankama je dost lidi, ktere si potrebuji potvrdit, ze Skoda je to nejlepsi a bavi je resit kazda vterina pri ruznem jizdnim rezimu, pritom to je vcelku fuk, zda na 200 zrychly za 24 nebo 26s. Pritom auto neni jen o motoru (podvozek, brzdy, ridic, ergonomie...)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jarka

Pěkný, neobvyklý test. Hla.. | 28.1.2014 16:34reagovat
avatar

Pěkný, neobvyklý test. Hlavně ty pasáže o nákladech a celoročním žití jsou bohužel psány životem a je potřeba to vzít taky v úvahu. Kuju.

Nepřihlášený ladis

Reakce na: Kdo ví co je to za letiště.. | 28.1.2014 17:11reagovat
avatar

to prave zalezi na jakej stupen, (mam jen wrx) ale jestli podradim za 3 a nebo tam necham 5 bude kuuuu...va rozdil :) a v pruznym se rychleji sebrala rs, sti zaostala...

woody

STI: 1 580 - 1 615 kg, RS:.. | 28.1.2014 17:11reagovat
avatar

STI: 1 580 - 1 615 kg, RS:1 350/1 425 kg? Ta hmostnost je tam proste ve sprintu znat. 80 koni ma co delat aby ten rozdil 200kg smazlo.

Zobrazit reakce..

hothatchshop.cz

Reakce na: STI: 1 580 - 1 615 kg, RS:.. | 28.1.2014 18:09reagovat
avatar

Není to jen o hmotnosti, ale také o mechanickýh ztrátách, které jsou u 4x4 vyšší. Kdyby se měřil výkon na kolech, tak by ten rozdíl mezi těmi auty ještě menší

Nepřihlášený sagi

Reakce na: STI: 1 580 - 1 615 kg, RS:.. | 28.1.2014 18:18reagovat
avatar

chtěl bych požádat o vysvětlení pojmu hmotnost DIN/EU ? ....není to náhodou jen "suchá" hmotnost vozidla bez náplní a řidiče ?

Zobrazit reakce..

woody

Reakce na: chtěl bych požádat o vysvět.. | 28.1.2014 18:21reagovat
avatar

* Curb Weight = Weight of Car with standard accessories, full fluids, no driver

* EU Weight = Weight of Car with 90% fuel, 68 kg driver, 7 kg cargo

* Unladen Weight (DIN) = Appears to be Curb Weight less 8 kg (can't find definition)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Peter

ako je možné že moja oktav.. | 28.1.2014 18:50reagovat
avatar

ako je možné že moja oktavia rs 2014 má o 2 sekundy horšie zrýchlenie na stovku a to jazdím už 20 rokov a preradujem velmi rýchlo takže v tom to nebude .Očakávam vysvetlenie ako je možné že 300 konová impreza prehrá zrýchlenie s predokolkou. Prosim vás spamatajte sa ......

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Peter

Ešte jedna vec mazda mps 2.. | 28.1.2014 19:03reagovat
avatar

Ešte jedna vec mazda mps 260 koni z 0 na 200 za 22 sekúnd 2.3 litrový 4 valec turbo.Vačší motor krútiaci moment ale oktavia ho porazí.

s Autoforum.cz som skončil

klamte ludí ktorí majú 1,2 htp ale každý kto má silné auto vidí že tu nieje ničo v poriadku a s tým BMW Z4M na tom sa ešte teraz smejem .

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený si normalni?

Reakce na: Ešte jedna vec mazda mps 2.. | 28.1.2014 19:13reagovat
avatar

A dival ses kolik ta tvoje mps vazi. Radsi si prvne neco precti nez ze sebe zacnes tlacit takove hovna. Diky redakci za pekny test a diky Skodovce za super udelane auto a prechcani koncernu. Jak bylo zmineno v testu, stejna technika, ale jinak implementovana.

Nepřihlášený ty si vuuul

Reakce na: ako je možné že moja oktav.. | 28.1.2014 19:17reagovat
avatar

Nemas diesel? :-) mam novou rs v benzinu a na stovku zrychlim za 7 sekund. Opravdu jsem to nemeril na setiny. Vsadil bych svuj barak, ze ti neni jeste 18, natoz ze si majitel ors :-)

Nepřihlášený Peter

a stopol si si to na videu.. | 28.1.2014 19:27reagovat
avatar

a stopol si si to na videu okolo 5,5

Nepřihlášený Peter

už sa s vami nebudem hádať.. | 28.1.2014 19:38reagovat
avatar

už sa s vami nebudem hádať hovorte si čo chcete len som zvedavý kedy uvidím test octavie rs a bmw m5 lebo v čechách a na slovensku sú škodovky viac ako autá , a neexistuje nič čo by sa im mohlo rovnať .

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: už sa s vami nebudem hádať.. | 28.1.2014 20:11reagovat
avatar

Bohužel se musíš smířit s tím, že Octavia lll VRS je nejrychlejší auto na světě! Já mám jen STi 99.

m.z.

Míro, ten test se vážně po.. | 28.1.2014 21:16reagovat
avatar

Míro, ten test se vážně povedl.

Jen bych na obranu STI uvedl, že praktické denní využití dost zkomplikovaly právě ty úpravy.

Sériový hatch 2010 byl normálně provozovatelným autem pro každý den.

Jen ten motor opravdu nebyl nijak extra pružný v nižších otáčkách.

RS bych si taky někdy rád projel.

Peter: bohužel se redakce bude muset s Tvým odchodem nějak vyrovnat, ačkoli to jednoduché nebude...

Nepřihlášený Sagi

Reakce na: * Curb Weight = Weight of.. | 28.1.2014 21:39reagovat
avatar

Takže chápu to dobře, ze DIN není to samé co EU weight. Řekl bych, ze skutečná váha RS je asi někde jinde než uvádějí těch směšnych 1300 a něco :-)

Zobrazit reakce..

woody

Reakce na: Takže chápu to dobře, ze D.. | 28.1.2014 21:59reagovat
avatar

Proto jsou v technickych udajich uvedeny udaje dva: DIN/EU: 1 350/1 425 kg

Nepřihlášený ddd

octávia rs tisíckrát jinak.. | 29.1.2014 02:46reagovat
avatar

octávia rs tisíckrát jinak...

nestačilo by to už, vy prodavači reklam...?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený goes

redakce se musi dost bavit.. | 29.1.2014 07:28reagovat
avatar

redakce se musi dost bavit, dalsi clanek, jehoz obsah opet spusti to o co jde. Takze gratulace. Jinak to je ta RS co ma o tech 30 kW vice, jak serie, ze?

Nepřihlášený Elvis

a) VW group dava prechipov.. | 29.1.2014 07:44reagovat
avatar

a) VW group dava prechipovane vozidla novinarom (nevravim, ze aj tato, ale velka cast ich bola) - som motoristicky novinar

b) vsetko je fajn, aj test je neobvykly a cita sa dobre, ale problem je, ze STIckom sa nejazdi ako s Golfom, cize pridavam v meste pocas jazdy plyn a dupnem na brzdu a niekoho vyblokujem a zatrubim mu...STI je nastroj na okresky s roznou adheziou povrchu, kde by predokolku prekvapil skok zo sucha do mlaky a ani elektronika to nezachrani a nasledny vyjazd pod plynom zo zakruty...s dobrym vodicom na beznej jesennej okreske nema samozrejme RS sancu...ale pre klasickych riderov je urcite lepsia a bezpecnejsia volba....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený LukiX

Věc se má tak, že Octavia.. | 29.1.2014 07:45reagovat
avatar

Věc se má tak, že Octavia 3 RS se nebývale povedla, a někteří jedinci to prostě nemůžou přežít. Pro ně je to prostě konec, katastrofa vrchol fiaska, neboť to přeci nemůže být možné, aby nějaká obyčejná zaplivaná tuctová Škodovka z Mladé Boleslavi měla obstojnou dynamiku proti Subaru WRX STi. Podle nich pak celá redakce, která celá mimo jiné pochází z webu, jenž se zabýval testováním kartonových krabic, u každého testu podvádí, kdy například STičku v tomto testu naložila do kufru paletu cihel, a řidič RSa, který osobně před testem RSu nakoleni načipoval, byl vybrán tak aby vážil pouze 32 kg. Podle těchto jedinců je celý tento AutoWeb tučně uplácený formou zlatých znáčků Škoda, které pak redaktoři hrdě nosí na krku.

Luxusní test. Jako jediný AutoWeb dokážete čtenáře přinutit se těšit a Váš další článek. Jako jediný AutoWeb přinášíte informace, které fanouška opravdu zajímají a jsou pro něj přínos a informace zde nejsou podány jako by je na web přepsal marketingový manažer automobilky. :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený V12

Vyborny test. Gratulujem r.. | 29.1.2014 08:09reagovat
avatar

Vyborny test. Gratulujem redakcii. Par rokov dozadu som mal moznost sa povozit na STi a bol to kua dobry zazitok. Chalan za volantom to naozaj vedel, dokonca mi to dal aj do ruky. Ked som pochopil filozofiu agresivity STI, bolo to neskutocne zvezenie. Ale nie v normalnej premavke. Sila STI je prave v rally sposobe jazdy, ktory do normalnej premavky nepatri. Prave tam ale patri OIIIRS, ktora v tomto rezime nad STI vyhrava.

Cize - otec rodiny - OIIIRS, sportovec a rallysta v jednej osobe - STI.

Nepřihlášený miro68

Reakce na: ako je možné že moja oktav.. | 29.1.2014 08:42reagovat
avatar

Mozno mas na tu hru slaby pocitac:-)

dĹľard

Výborný test redakce! Jak.. | 29.1.2014 08:54reagovat
avatar

Výborný test redakce! Jak psal LukiX, podle mnohých jste určitě naložili do STi cihly a RSu řídil anorektik s 35 kily a navíc jste si v Mladé Boleslavi pro RSu objednali vítr do zad :) Každý, kdo se objektivně zajímá a rozumí motorismu ví a dochází mu, že se opravdu lidem ze Škodovky podařilo i pod taktovkou koncernu poskládat a vyladit auto, které může překvapit a souhlasím s autorem článku, že je to asi naposledy, protože facelift nebo další model si už VW pohlídá...

Tohle není web pro tuctové čtenáře, kteří čtou podobné články jen aby zabili čas v práci, ale pro lidi, kteří o autech něco vědí a názory některých lidí v diskusích o O3RS mě až lidsky mrzely. Měli bychom být trošičku vlastenci a radovat se, že Škoda může vyrobit světové auto a pokud kritizovat, tak objektivně, tak jak to umí lidi z autofora.

Děkuji redakci za jejich práci, protože tady se píšou recenze zkušeně a odborně (tedy pro určitý segment lidí) ne arkádově, jako na jiných servrech, kde si článek přečte výše přispívajíci 15ti letý PETER a jemu podobní a má pocit, že by takový test zvádl lépe.....

Díky

Zobrazit reakce..

jerry

RS dělá z celkového obratu.. | 29.1.2014 09:10reagovat
avatar

RS dělá z celkového obratu MB nepatrný zlomek. Proč by si tedy podplácela MB nekalou reklamu u tohoto segmentu? Naopak, to že se normálních oktávek (vyjma 1.8) vrátila MB ke klice na zadní nápravě, bylo na tomto webu dosti kritizováno. Právě proto si myslím, že O3 RS bude ve své kategorii a cenové hladině hodně dobré auto. Kdyby se jmenovala ne RS, ale S line, tak to bude štika trhu.

bazmeque

Mě spíš zaujal (překvapil,.. | 29.1.2014 09:18reagovat
avatar

Mě spíš zaujal (překvapil, zarazil) skoro poslední údaj, a to cenovka STI. Myslel, jsem, že se pohodlně vejde do milionu, ale to je evidentně moc růžová představa. V takovém kontextu pak mám docela problém pochopit, proč bych si místo toho neměl koupit třeba M235i / M135i, která stojí v základu skoro stejně, ale žít i jezdit s ní bude o několik kategorií civilizovanější záležitost (tedy právě v těch 99% nemarginálních případů, kdy jednoduše není možnost jezdit po normální cestě jak Loeb). Jinými slovy to nejspíš bude právě to auto, které se dá používat denně, aniž bych si ovšem nějak zásadně pohoršil oproti té Impreze, když bude potřeba přiostřit. Mimochodem poměr výkonu ku váze má dokonce lepší, než STI, o maximu točáku v 1300 otáčkách radši nemluvě.

A navíc s tím člověk nebude vypadat jak PYRÁT nebo tuner (u mně plus), což u černé, okřídlené Imprezy s ne zrovna subtilním "MOVE OVER ->" na skle moc neplatí :-) (Tento dovětek laskavě berte s nadhledem, než se tu někdo rozvášní...)

dĹľard

Reakce na: Ja bych potreboval test O3.. | 29.1.2014 09:22reagovat
avatar

Podle mě je to BMW forum, protože testu na Bavoráky je tady 29 a na Škody 24

tak než začneš osočovat, že je to jen o testech na Škodovky, tak si tu informaci ověř.

Zobrazit reakce..

tomz

Reakce na: Podle mě je to BMW forum,.. | 29.1.2014 09:34reagovat
avatar

Kdyz uz to chces tak analyzovat, tak s poradne. Testu je vic, ale posledni na BMW byl v dubnu 13 a od te doby bylo 10! testu na Skoda. Mnoho testu na BMW (ale i par na Skoda) jsou Pavla Jandy z doby, kdy psal jeste na jinem webu a tento neexistoval.

Ze maji mensi automobilky mene testu chapu, ale proc napr VW nebo Ford, ktere v prodejnosti jsou na prvnich mistech?

Maji nejake zamereni, ja jim to neberu, ale ani to nehltam.

Nepřihlášený dr.

Reakce na: Výborný test redakce! Jak.. | 29.1.2014 09:48reagovat
avatar

Test je to hezky a dokonce i verim, ze vcelku objektivni. Velmi chvalim redakci, ze tentokrat nejezdila rallye v beznem provozu, ale na letisti. Jen nevim, jestli je tahle STI tak narocna na ridice, jak autor uvadi. Kdyz jsem pred lety ridil STI hatchback, naopak me velmi prekvapilo, jak civilizovane to auto bylo. Tehdy jsem si rikal, ze bych v nem klidne jezdil denne.

Ale k tomu koncernu. Byt trochu vlastenec je hezke, ale nezlob se, Skoda patri VW i s fuseklemi pana vratneho, takze s tou narodni hrdosti nevim nevim, jestli je az tak na miste. Jo, to RS poskladali z koncernovych soucastek asi dobre, fajn, to je prima, za to pochvalu v MB zaslouzi. Ale ze by si kvuli tomu koncern rval vlasy? To asi neee. Kdyz chce nejaky Nemec Golfa GTI, asi si nekoupi OIII RS. A ta nestastna pricka na zadni naprave u OIII je nejspis dusledkem tlaku konkurence na cenu, nikoli snahou koncernu zariznout Skodu. Uprimne si rekneme, vetsine kupcu Skody to bude sumak.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Otes

Také jsem se s poslední ku.. | 29.1.2014 10:38reagovat
avatar

Také jsem se s poslední kufrovou STI svezl a neměl jsem žádný problém s tuhostí pedálů a řazení, buď je autore pěkná sušínka, nebo jsem asi moc dobrej:-) Jinak rozdíl chování motoru v režimu Inteligent a S Sharp je sakra rozdíl, to třeba při zrychlování a pružnosti může dělat hodně.....

Zobrazit reakce..

m.z.

Reakce na: Také jsem se s poslední ku.. | 29.1.2014 10:53reagovat
avatar

Předpokládám, že všechna dynamická srovnání, probíhala v režimu SS.

matoob

K clanku nemam ziadne vyhr.. | 29.1.2014 13:54reagovat
avatar

K clanku nemam ziadne vyhrady, skor opakujem moju prosbu ako urcite aj viacerych citatelov.

REDAKCIA, prosim, zakupte exaktnu meraciu techniku a pri kazdom teste uvadzajte aj namerane hodnoty zrychelnia a pruznosti, brzdnej drahe atd, posunie to tento web zase o nieco dalej k este vyssej profesionalnej urovni.

Dakujem

Nepřihlášený jirik

aach jo, a kdy uz bude kon.. | 29.1.2014 14:00reagovat
avatar

aach jo, a kdy uz bude konecne ta zelena??? xD

Nepřihlášený miro

škoda 4ever! | 29.1.2014 14:24reagovat
avatar

škoda 4ever!

Nepřihlášený Moik

Reakce na: Ešte jedna vec mazda mps 2.. | 29.1.2014 15:33reagovat
avatar

Zrovna včera mě provokovala OIIIRS (TDI) na nájezd dálnice jel schválně jak šnek a jak jsme se srovnali na nájezdu dal plnej - naštěstí jsem soutěživej typ, tak jsem byl už nachystanej. No neujel mi, i když mě dvojku, po přeřazení jsem ho dojel, to už jsme jeli asi oba na čtyřku, na předjetí by to asi nebylo.

Já mám ale BMW 320xd, 135kw 1600kg a 4x4.

Proč to píšu...mý BMW má krátší kvalty, takže přes 4x4 a vyšší hmotnost to napráší kde čemu, vč. OIIIRS TDI se stejným výkonem.

No radost mi to udělalo :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený erty

Reakce na: Zrovna včera mě provokoval.. | 29.1.2014 15:52reagovat
avatar

320d jede velice pěkně, velký dojem ve mě nechalo i 330i 190 kW to byl příjemný zážitek. Osobně jezdím s obyčejně a fádně (bez tuzingu) vypadající Fábii 1 v kombíku s motorem 1.9 TDi (74kW) + plus chip na cca 100 kW a při hmotnosti 1220 kg mám hrozně rád, když při výjezdu z připojovacího pruhu se na mě tlačí mnohdy nejrůznější rakety a hned se řadí do levého pruhu a po chvilce se vrací zpět, protože mě nestíhají. Mám z toho prostě radost :) jen do mě, mě to nenasere, protože mi to auto slouží už 7 let a měním jen filtry, jezdím za pod 6 litrů a předjedu i 320d ;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ladis

Reakce na: 320d jede velice pěkně, ve.. | 29.1.2014 16:02reagovat
avatar

pobavil si nas vsechny, to jo. .... a ten vykon 100kw mas overenej nebo si to jen myslis ? a jak dlouho ho tam mas? i kdyz pri maly hmotnosti fabky bude znat kazdej oslik

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený důchodkyně

Reakce na: Test je to hezky a dokonce.. | 29.1.2014 16:28reagovat
avatar

STi - HB 2012, pohodlné akční autíčko.

Nepřihlášený dali

Aby to bylo komplet, ještě.. | 29.1.2014 16:34reagovat
avatar

Aby to bylo komplet, ještě by to chtělo test OIII RS vs GT-R, a OIII RS vs raketoplán :D

Nepřihlášený Karel

Škoda at se jde zahrabat:).. | 29.1.2014 16:35reagovat
avatar

Škoda at se jde zahrabat:) cpete ji všude už to je hrůza

m.z.

Reakce na: pobavil si nas vsechny, to.. | 29.1.2014 16:39reagovat
avatar

100kw by nemělo být nereálných a věřím, že to jede moc hezky. Já měl podobně udělanou Caddy minule generace tdi 66kw, trysky ze silnější verze, jiná mapa a spojka z T4, jezdilo krásně. Výkon neměřen, zbytečná záležitost, změna byla obrovská.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ladis

Reakce na: 100kw by nemělo být nereál.. | 29.1.2014 18:12reagovat
avatar

o to se nepru, ze to nejde/nepojede... 2 znamy podobny navyseni vykonu provedli na O1 a oba to stalo novy motory, nicmene dalsi podrobnosti nevim, jen ze potunili a dojezdili

m.z.

Já pro změnu nikdy problém.. | 29.1.2014 19:21reagovat
avatar

Já pro změnu nikdy problémy neměl a ladilo se už dost motorů. Zato vím o dost případech, kdy zakukal nezničitelný ingot v STI.

Nepřihlášený Nesnaším zkreslené testy

Ta octávka je naspýdovaná.. | 29.1.2014 20:07reagovat
avatar

Ta octávka je naspýdovaná jako prase. Měl sem to pučený od prodejce na dvě odpoledne, tu vaši slavnou O3 RS a ať jsem se snažil sebe víc, v životě sem se nedostal na to, co tady lidem předvádíte v tom videu. Nehledě na to, že prodejce udává zrychlení vozu kolem 6,5 (oficálně 6,8) vtěřiny. Každej máte snad doma stopky ne? Tak si to změřte a nemusíme se tu dohadovat o tom, jak octávka jede nebo nejede. Stejně lež má krátký nohy a až tomu každej s nějakym naftovym třílitrem naplácá, tak uzná že tohle byly kecy

Nepřihlášený Zaplacené autoforum! FUJ!

Zrychlení - Škoda Octavia.. | 29.1.2014 20:12reagovat
avatar

Zrychlení - Škoda Octavia RS III -> Ve vašem videu - 5,5 vteřiny 0-100km/h (měřeno vícerokrát).

Oficiální technická specifikace - Škoda Octavia RS III - zrychlení 0-100km/h - 6,8 sekundy.

STAČÍ NE?

Nepřihlášený AnGeor

podival jsem se na obe mer.. | 29.1.2014 20:41reagovat
avatar

podival jsem se na obe mereni vykonu, jak pro rapid tak pro octavku. oba vozy mely o 5 koni vice nez udava vyrobce a to prosim na kolech. Takze vyse testovana oktavia ma na motoru tak 250? Slusna "serie" navic kdyz sami pisete ze zrychlovala o neco pomaleji nez prvni kousek ;)

k STI, pisete ze se auto postupem casu propada na pozici druheho nebo tretiho auta v rodine. Vim ze jsme v CR, ale STI neni na kazdodeni jezdeni, nikdy to nema byt jako jedine auto v rodine. Pak clovek vidi dva roky stary kousek se 100t km... 50t rocne v STI? uff sado maso :)

takze jste proti sobe postavili nove "seriove" auto a 5ti lete STI ktere uz ma sveho nastupce venku ;) jsem zvedavy na testo noveho STI

Zobrazit reakce..

m.z.

Reakce na: podival jsem se na obe mer.. | 29.1.2014 21:13reagovat
avatar

To je zvláštní, jak se k tomu dokáže tak fundovaně vyjadřovat někdo, kdo v STI nikdy nejezdil, ale ví, že je to sado maso.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený AnGeor

Reakce na: To je zvláštní, jak se k t.. | 29.1.2014 22:29reagovat
avatar

to je zvlastni ze nekdo vi v cem jsem jezdil a v cem ne. nezlob se na me, ale 50t km za rok je pro me sado maso v cemkoliv, natoz v STI

Zobrazit reakce..

m.z.

Reakce na: to je zvlastni ze nekdo vi.. | 29.1.2014 22:39reagovat
avatar

Kdybys v tom jezdil, nepsal bys bludy, poměrně jednoduché.

Sériové STI je normálně použitelné auto na každý den a jestli je pro tebe porce 50tkm ročně sado maso, tak je to jen tvůj problém. Naprosto tuctový nájezd člověka, který musí při práci i trochu jezdit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Moik

Reakce na: Kdybys v tom jezdil, nepsa.. | 29.1.2014 22:53reagovat
avatar

No sorry, uz Impreza skoro neni na 50 tiś rocne natoz STI. Kdo bude jezdit 5tis mesicne, nekoupi si STI...

Souhlasim, ze srovnani stima rs je magorina a zaplaceny marketing Skody. RSku totiz k vylepseni image staci uz i to, ze je postaveno vedle STI.

Nepřihlášený Moik

Reakce na: 320d jede velice pěkně, ve.. | 29.1.2014 22:55reagovat
avatar

Ve meste umi zatopit i Fabi htp :-) spis jsem reagoval na to rozcileni prispevatele predemnou, ze nejde jen o vykon a hmotnost, ale taky o prevody.

Nepřihlášený Alex

Nesedí mi jedna věc. Vide.. | 29.1.2014 23:15reagovat
avatar

Nesedí mi jedna věc.

Video z letiště a pružné zrychlení na čtyřku. Pokud by to mělo být obdobné jako ružné zrychlení na šestku z prvního videa, tak by RS mělo stále ujíždět a zmizet v dáli.

Jenže ono jen popojelo dopředu a pak se mezera vesměs držela stejná. To je "poněkud" zvláštní.

Pokud auta ve stejný okamžik jedou různou rychlostí, tak se mezera mezi nimi úměrně rozdílu mění - v tomto případě by se měla výrazně a stále zvětšovat.

Jenže na letišti ne.

Tady RS získalo náskok, ale po chvíli STi "dorovnalo" rychlost a drželo si přibližně stejný odstup.

Tímto mi tento "test" milá redakce opravdu SMRDÍ.

Nepřihlášený Max

Nepoznám ani RS ani STi, a.. | 30.1.2014 02:01reagovat
avatar

Nepoznám ani RS ani STi, ale jedno viem.

Šoféroval som slávny Rapid 1.2 TSI, boli sme 3 ľudia a to auto by som označil za leňochoda.

Vôbec nechápem, ako je možné vytlačiť z neho tu prezentované zrýchlenie.

Možno to bolo tými osobami navyše, neboli to nejaké extra veľké osoby.

Prikláňam sa k názoru, že škodovky požičané na test majú podvihnutý nie výkon vo vysokých ot. (na to by sa ľahko prišlo), ale krútiak v stredných otáčkach. Pretože tam ten (môj) Rapid takmer vôbec nezrýchľoval a myslím si, že keby som skúšal bežnú OIII RS, tiež to v tých stredných otáčkach nebude až taká sláva.

Nepřihlášený Ruda

Po sérii článků o OIII RS.. | 30.1.2014 07:33reagovat
avatar

Po sérii článků o OIII RS jsem byl již řádně zpracovaný, ale teď jste to pokazili. Ze začátku je článek v pořádku ale závěr je špatně. Mělo to být třeba takto: "Večer po testu jsem si sedl s kusem papíru a napsal si klady a zápory obou vozů. Škodovka vyšla ve všech mnou preferovaných parametrech lépe. Dynamicky srovnatelná, praktičtější, s polovičními provozními náklady, spolehlivá atd. V ááčkách prodám svoje STI a za utržené peníze budu mít lepší, úplně nové auto se zárukou. Zítra se jdu zapsat do pořadníku simply clever továrny."

Pánové - kdo chce zapalovat, musí sám hořet!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený foji

Nebo by mohl končit "ke sv.. | 30.1.2014 08:58reagovat
avatar

Nebo by mohl končit "ke svému STI přikoupím ještě ORS jako daily driver" ;)

m.z.

Reakce na: Po sérii článků o OIII RS.. | 30.1.2014 09:11reagovat
avatar

Ruda: jako majitel STI bys mohl být schopen uznat i kvality konkurence.

Já se v RS ani nevezl, ale chvály je na to všude tolik, že to nemůže být samo sebou.

Zobrazit reakce..

dĹľard

Test co byl na novinkách,.. | 30.1.2014 09:13reagovat
avatar

Test co byl na novinkách, kdy auto změřili na letišti, tak naměřili 180 km/h za 20s a i na tomto videu je 180 km/h za 20s (GPS) takže buďto měli obě redakce stejné auto nebo ho měli stejně nachipované nebo to auto opravdu udělá 180 km/h za 20s a z tohohle testu (dobře udělaný, krátký záběr na tach. cca ze 40 na 120, je tam i zkouška na brzdě)je patrné podobné zrychlování jako u místní redakce a jako u redakce z novinek. Pokud opravdu série pro zákazníka nepojede tak jak ve všech testech je to kurevstvo, ale nechce se mi tomu věřit

dĹľard

http://www.youtube.com/wat.. | 30.1.2014 09:13reagovat
avatar

http://www.youtube.com/watch?v=eU0z9HwnJYI to je ten test :)

Nepřihlášený Otes

Mne by třeba zajímalo pružn.. | 30.1.2014 09:27reagovat
avatar

Mne by třeba zajímalo pružné zrychlení obou aut třeba z 50 na 150 nebo jak se měří z 80 na 180 s využítím max výkonu, čili ne na 6ku jako v článku. Takové pružné zrychlení by mně zajímalo!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený serte už na to

To je šílené co může rozpo.. | 30.1.2014 09:40reagovat
avatar

To je šílené co může rozpoutat jedno auto. Není to jedno? stejně si ho 99% diskutujících nekoupí. Budou vychvalovat jak jejich tří litrové diesly dají tomuto autu na prdel a jak jejich 1.9tky s chipem dají naprdel těm tří litrům. atd. Jedno je jisté, nová RS se povedla, pojede určitě hezky, lépe než její předchůdkyně, se kterou bylo příjemné jezdit. Je využitelnější než Golf GTi a kdo se někdy svezl Imprezou, tak se k tomuto testu raději nevyjadřuje. Za 630 tisíc zajímavá volba pro rychlé praktické auto. Úspěch pro Škodovku

Nepřihlášený qwerty

Reakce na: Mne by třeba zajímalo pružn.. | 30.1.2014 10:44reagovat
avatar

To potom není průžné zrychlení ;)

humidor

Jsem novopečenej táta. Rád.. | 30.1.2014 11:26reagovat
avatar

Jsem novopečenej táta. Rád se rychle svezu (když jedu sám) a zároveň nutně potřebuju velkej kufr, kam se vejde kočárek a celá rodina, a taky často v autě vozím kolo (někdy i dvě), takže velkou ložnou plochu po sklopení sedadel potřebuju taky (neřešte, proč to nedávám na střechu, prostě nedávám). Nejem tak bohatej, abych si kupoval ojetinu, chci nové auto (opět neřešte, že nový auto jsou vyhozený peníze, prostě jsou lidi, který nový auto chtěj a já jsem jeden z nich). Jaký jiný NOVÝ takhle praktický auto na každodenní ježdění, s minimálně 220 koňma a 350nm, který takhle pojede a zároveň mě nesežere nehoráznou spotřebou, byste mi za 630 000,- mimo Octavii RS TSI doporučili? Nejsem žádnej fanda Škodovek, ani obdivovatel nějaké jiné konkurenční značky, značky aut střídám bez sentimentu. To, jestli je OPC nebo Golf GTI nebo Impreza STI o neco rychlejší (a nebo není), je mi dost jedno, moje potřeby jsou jiné. Zároveň mám ale určité řidičské ambice, které si čas od času rád naplním na pěkné okresce nebo na to dupnu na dálnici. Proto budu asi oním 1% z diskutujících, které si novou OIII RS skutečně koupí. Svezl jsem se se všemi verzemi (nafta s manuálem i s DSG, benzín s manuálem i s DSG), volba byla nakonec jasná, benzín s manuálem. Prodejce mě nechal skoro hodinu řádit po okreskách, to auto jede moc pěkně. A pár rychlých aut už jsem v životě řídil, takže nejsem ten typ, který by byl fascinován ze všeho, co je silnější než 2.0 TDI. Dynamika i pružnost je prostě velmi sympatická, měřit zrychlení 0 - 200 se stopkami v ruce asi nikdy nebudu a nemám problém uznat, že nebudu nejrychlejší na světě. Přijde mi, že většina přispěvatelů tady na fóru řeší problém vyloženě "akademicky".

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ruda

Reakce na: Ruda: jako majitel STI bys.. | 30.1.2014 11:36reagovat
avatar

m.z.: Mě právě nejde do hlavy, proč si nikdo z redakce Škodovku zatím nekoupil. O penězích to evidentně není. Safra takový povedený auto a nikdo ani ťuk...

Nepřihlášený dr.

Jen jeste poznamka k memu.. | 30.1.2014 11:50reagovat
avatar

Jen jeste poznamka k memu prispevku nahore. Kdyz pisu, ze ten test povazuji za celkem objektivni, myslim tim, ze redaktori zamerne nezkreslovali vysledek, tedy ze napriklad STi ma vetsi turbodiru atd. I kdyz s tim, ze ovladani STi je drina, na zaklade vlastni zkusenosti s STi hatchback nesouhlasim, tehdy me nejvic prekvapily tri veci: prave lehkost ovladani a na Subaru velmi presne razeni, pohodlny podvozek na ceskych necestach a to, jak se motor bleskurychle vytacel. Ovsem pokud jde o objektivitu testu, uz uplne jina vec je, ze RS ma NA KOLECH ten vykon, ktery ma, coz opravdu znamena, ze na motoru musi mit O HODNE vice, nez uvadi vyrobce. Treba v USA, kdyz testuji na brzde, bezne pro auto bez pohonu vsech kol pocitaji ztratu kolem 10% mezi motorem a koly, tedy "powertrain losses" - ztraty v pohonnem ustroji. U ctyrkolek az 20%. Cili u RS uz opravdu nemluvime o drobnych odchylkach, ktere jsou jaksi v toleranci. A na takovehle nahody neverim... 0-100 za 5,5 sec, hmmm, co k tomu rici. Proste uplne seriove auto, takhle nadupane oproti tovarnim udajum jsou prece vsechny Skodovky, no ne??? : )))

Pro porovnani BMW 535i Touring 225 kW/400 N.m 1845 kg 0-100 za 5,8 sec. dle vyrobce.

Totez pro radu 3, 1650 kg 0-100 za 5,5 sec. A je zname, ze BMW byva v udavanem vykonu dost konzervativni, viz testy na brzde opet napr. v USA http://www.edmunds.com/car-reviews/track-tests/2012-bmw-328i -dyno-tested.html. Zrychleni odpovida realite. Cili jak to jen vysvetlit? Asi tak, ze tahle konkretni uplne seriova RS musi byt hotovy zazrak. A co teprve ta, kterou testovali drive...

Nepřihlášený Martin

Hrozné lži nebo jiná Oktáv.. | 30.1.2014 11:56reagovat
avatar

Hrozné lži nebo jiná Oktávka. Pominu výkonové parametry, ale už jen podvozek ( i ten top), pevnost karoserie a nakonec ergonomie Octavie je výsměch. Oni ani neumí dát auto, sedadlo a volant do stejného směru! Podvozek je díky měkké karosérii a dlouhým převisům v extrémních situacích záludný, na což už doplatilo hodně řidičů. Stačí v zatáčkách zvlněná cesta a Octavia předvádí skok zádní nápravy někam pryč. Tohle je jen trapná reklama. Přeci, když nechci skalní Subaru, tak si můžou koupit nabušence spousty jiných značek a všechny maji rozumnější ergonomii i podvozek. A nemusím mít v uších zalehle od hukotu a dunění po přejetí každé pětikoruny :-/

Nepřihlášený ladis

Reakce na: Jsem novopečenej táta. Rád.. | 30.1.2014 12:22reagovat
avatar

kdyz mas takhle nastaveny potreby, tak si vybral dobre, co vic chces slyset? spatny auto to neni, ale to vynaseni do nebes je proste uz moc, takze chapu i sade hate club :)

Nepřihlášený Trochu dělám do aut

Trošku dělám do aut a kole.. | 30.1.2014 13:03reagovat
avatar

Trošku dělám do aut a kolem mě se pohybuje spousta lidí co do nich dělají taky, dovoz aut a jejich další prodej mě živí, ale mám kolem sebe lidi co pracují dlouhá léta na STK, mají své servisy ať autorizované nebo ne a nebo v těchto servisech pracují a u piva se bavíme o čem jiném než o pracovních věcech, takže o autech. A něco vám povím, Škoda ve spoustě věcech předčí své konkurenty a někdy i auta s prémiovou značkou. Když vidím co všechno se kazí a jak vypadají podvozky Peugeotů, Fordů, Kií, Hyundaí tak se mi chce blejt. Nejsem fanda této značky, ale křivé slovo o ni nebudu zmiňovat, je min. 10 značek, teré si to zaslouží víc. A tahleta RS? Těžko vyřknout ortel po 30 km výletu, ale podepsal bych se opravdu pod verdikt pana Kottáse z autowebu. A poslední připomínka, testů na Škodovky je tady opravdu přehršel.

Nepřihlášený dali

Jak jste přišli na to že t.. | 30.1.2014 13:05reagovat
avatar

Jak jste přišli na to že ten graf z brzdy udává výkon na kolech? Spíš bych se pozastavil nad tím že na videu z interiéru neni slyšet ten modulovanej V8 zvuk, takže bych si troufnul spekulovat o tom, v jakým režimu je auto přepnutý... ten nejvyšší to asi nebude ;)

Nepřihlášený Skodovka

majitelé bazarových ojetin.. | 30.1.2014 14:14reagovat
avatar

majitelé bazarových ojetin za 50 000 se rozčilují, jak je Octavia RS dobrá, až jim praská žilka:D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený hehe

Reakce na: majitelé bazarových ojetin.. | 30.1.2014 14:24reagovat
avatar

přesně :D

Nepřihlášený qwerty

A pak že naše zem nemá jít.. | 30.1.2014 14:38reagovat
avatar

A pak že naše zem nemá jít do sraček, když to tady tak čtu.......

dĹľard

RSa má na 1 tunu 155 koní.. | 30.1.2014 15:07reagovat
avatar

RSa má na 1 tunu 155 koní (podle naměřených hodnot na brzdě 169) ale berme sérii, STi na brzdě nebylo. Sti má na 1 tunu 187 koní. Nejde to věruhodně srovnávat, je spousta aspeku kolem dokola, ale rozdíl nějakých 32 koní není velký a podle mě odpovídá jak si na sprintu auta vedly. O 32 koní silnější auto vám neujede nikterak dramaticky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fajadefil

Reakce na: RSa má na 1 tunu 155 koní.. | 30.1.2014 16:41reagovat
avatar

WRX STi ma stovku za 5,1 sekundy, tato oktavia udajne za 6,8. V testovacom videu ale mala stovku skorej oktavia. Hmm, tak kde asi bude chyba.

Pre blizisu info: rozdiel 1,7 sekundy pri zrychleni na 100km/h dava vzdialenost cca 70 metrov v prospech WRX STi.

Sticko ma na zeprefs 200 km/ za 19 sekund, oktavia III RS TSi za 27 sekund. To je uplne priepasty rozdiel v prospech WRX STi.

Iba oktavia na autofore je zazracna. Na autotopNl ani na Zeperfs sa taketo cisla proste nekonali.

Z toho mi vyplyva,l ze autoforum klame. Zas a opat.

Zobrazit reakce..

dĹľard

Octavia RS 1tuna =.. | 30.1.2014 16:45reagovat
avatar

Octavia RS 1tuna = 155k 0 - 200 = 20s

Astra OPC 1tuna = 180k 0 - 200 = 17s

BMW M550d 1tuna = 193k 0 - 200 = 16s

Mi to příjde prostě v pořádku, neumím si pomoci

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fajadefil

Reakce na: Octavia RS 1tuna =.. | 30.1.2014 17:06reagovat
avatar

Octavia RS vs Astra OPC = 6,9kg/PS vs 5,9 kg/PS= 27,1s na 200km/h vs. 25,9 s/200 km/h

Octavia RS vs WRX STi 318

6,9kg/PS vs 4,7 kg/PS= 27,1 s na 200 km/h vs 19,5 s na 200 km/h

Mne to sedi, nemozem si pomoct. Ale somariny na autofore mi vobec nesedia. A asi ani nikomu, kto na octavii RS jazdi resp jazdi na inych silnych autach.

Miesat octaviu RS s BMW 550d alebo WRX STi je proste reklamny trik.

Podobny trik, ako ked na prdel vsetkych sa jedneho dna na Nurburgringu objavila nastvana low endova kosacka Rapid 1.2 TSi, pricom ju redaktor autofora zrovnaval s Astrou OPC :-D

Nepřihlášený Fajadefil

Reakce na: RSa má na 1 tunu 155 koní.. | 30.1.2014 17:13reagovat
avatar

Skusim este inak.

Najdi mi na svete JEDNO JEDINE auto okrem jandovej oktavie RS, ktore bude mat vykonovu hmotnost 6,9 kg na jednu konsku silu, momentovu hmotnost 4,3 NM na kilogram a zaroven zrychli na 200 km/h za 19 sekund.

Nemuss sa ani snazit. Ziadne take auto neexistuje.

Dovod?

Je to fyzikalne NEMOZNE.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dr.

Reakce na: majitelé bazarových ojetin.. | 30.1.2014 17:40reagovat
avatar

Neda mi to, abych se nezasmal tve reakci. Zkus vyvinout trochu usili a treba pochopis skutecny vyznam jednoducheho psaneho textu. Tady prece nejde o to, jestli jsou skodovky za ty penize dobra nebo spatna auta, na to at si odpovi kazdy sam, me je to uplne jedno. Ale neni mi jedno, jestli nas Skoda (pripadne novinari) taha s novinarskymi auty za fusekli nebo ne. A ja si proste myslim, ze taha a mam pro to velmi dobre duvody. A nejsem vubec sam, ze? Vychazi mi z toho, ze opravdu dobre testy, vcetne videi, je asi bohuzel treba hledat jinde. Napr. na Autosme.sk nebo na zahranicnich serverech. A skodovkarum nezavidim, me soucasne auto je BMW X5 40d, docela fajn svezeni, za Skodu bych nemenil ; )

Nepřihlášený dr.

Reakce na: Skusim este inak. Najdi m.. | 30.1.2014 17:48reagovat
avatar

Jenze tohle tezko vysvetlis lidem, kteri si mysli, ze Skoda je prece ta nase CESKA znacka, ktera tim bozim RSem dala celemu koncernu na prdel... To ereso je skoro takovej protinemeckej odboj, by si clovek myslel : ))

Jiste, RS muze byt fajn auto a za to si v MB pochvalu zaslouzi. Ale za to, ze delaji z lidi pitomce temihle "seriovymi" auty uz moc ne. Jenze lide odjakziva touzi k necemu vzhlizet a jestli je to pravda nebo ne, na tom uz jim moc nesejde.

Nepřihlášený dali

0-100 km/h neni úplně nejl.. | 30.1.2014 18:56reagovat
avatar

0-100 km/h neni úplně nejlepší metoda jak posuzovat výkon u předohrabů. Je tam moc proměnných které výsledek ovlivní. Nejzásadnější z nich je řidič, hodně taky udělají pneumatiky a momentální počasí. Třeba 100-160km/h o výkonu a dynamice samotnýho auta vypovídá mnohem víc. Ale i v téhle disciplíně jede zaručeně sériová novinářská OIII RS tak jak by neměla.

Nepřihlášený sti

Tak jsem se rozhodl že pro.. | 30.1.2014 21:17reagovat
avatar

Tak jsem se rozhodl že prodám své STI a půjdu si koupit RSo, a doufám že zatáčky s né příliš rovným povrchem budu projíždět ještě rychleji. A že na sněhu budu taky lepší i když budu těžší. A na brzdách budu rychleji na nule, A že když motor upravím, tak jak STIčkovej tak to taky vydrží. Nemám nic proti škodovce určitě to není špatné auto ale srovnávat hrušky z jablkama je trochu kravina. Každé auto má své přednosti, RS je rodiné auto se silným motorem. STI je STI, kdo ho řídil tak ví svoje že Páni novináři.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xps

Reakce na: Tak jsem se rozhodl že pro.. | 30.1.2014 21:27reagovat
avatar

Neviděl bych to tak ostře, konec konců je to v tom článku i napsané, že se to úplně srovnávat nedá. Je škoda vířit emoce takovým článkem, nevím, jestli je to úplně zapotřebí, ale každý by si měl najít tu svojí cestu životem sám. Mně taky nikdo nerozmluví atmosférického japonce se 7700 RPM, který zní jako japonec se 7700 RPM. Tady to udělátko se stylem "šlápnu = jedu" s falešným zvukem, s elektro-posilovačem - nevím no, do jedné ruky iPad, druhou rukou řídit ... nějakýmu fotříkovi to prostě může vyhovovat takhle jezdit, tak proč ne ...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený co to meleš?

Reakce na: Neviděl bych to tak ostře,.. | 31.1.2014 08:37reagovat
avatar

je úchylné postavit vedle sebe tyto dvě auta, ano. Ale RSa není závodní auto ani jím nemá být. Je to Octávka s lehkým sportovním paketem, který je podle mě povedený. Dvojková RSa se 147 kW jezdila náramně a na okruh jsem s ní nikdy nešel. Měl jsem rád dostatek výkonu, slušnou spotřebu a prostor + vypadala trošku jinak než ostatních milion Octavií. Nová RS má oproti té minulé lepší brzdy, více prostoru, více výkonu a stojí míň než má bývalka :) Pokud si ji koupí nějaký mladý člověk, který si bude hrát na závodníka, budiž... Ale normálně myslící a aspoň průměrně inteligentní člověk ví, že má opravdu rychlé auto střední třídy, se kterým neudělá ostudu. Co v dané třídě si chceš koupit aby to trošku jelo? KIU? Hyundai? Nějakého Peugeota? Audi a BMW jsou jiná cenová kategorie. Podle mě to je zatraceně povedené auto, jiné než STi než Megane RS než FOCUS RS. To nejsou jeho rivalové v segmentu....

Nepřihlášený Německo

Našel jsem jeden německý t.. | 31.1.2014 09:09reagovat
avatar

Našel jsem jeden německý test kde naměřili toto Focus ST (2013) 250k 0-200 za 27,7s gps Astra OPC 280k 0-200 za 26,8s gps Megane coupe 265k 0-200 za 25s gps Scirocco R 265k 0-200 za 22,9 gps je zvláštní, že +- stejně vážící auta s podobným výkonem dosahují podobných hodnot ve zrychlení a kousek od VW má o dost lepší čas, takže jak to má VW ve zvyku bude opravdový výkon vyšší než je na papře a přidávám i O3RS Octavia 3RS 220k 0-200 za 25s gps to znamená jediné stejně jako scirocco musí mít vyšší výkon, min. 250 - 260 k

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený j3rry

Reakce na: Našel jsem jeden německý t.. | 31.1.2014 09:28reagovat
avatar

Hmotnosti ? Obutí ? Počasí ? Teplota ? Povrch ? Samosvor ? Kontrola trakce On/Off ? Automat ? Manuál ? Palivo ? - bez těchle informací jsou ta srovnání z nuly na dvě stě užitečná asi tolik, jako popelník na motorce...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Německo

Reakce na: Hmotnosti ? Obutí ? Počasí.. | 31.1.2014 09:31reagovat
avatar

Tohle se mi tu nechce vypisovat tady si to přečti

http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sour ce=web&cd=7&ved=0CFgQFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.ford.de%2Fcs% 2FBlobServer%3Fblobtable%3DMungoBlobs%26blobcol%3Durldata%26 blobheadervalue1%3Dattachment%253Bfilename%253D%2522Auto%2BM otor%2BSport%2B-%2BAlle%2Bgegen%2Bden%2BScirocco.pdf%2522%26 blobheadervalue2%3Dabinary%253Bcharset%253DUTF-8%26blobheade rname1%3DContent-Disposition%26blobheadername2%3DMDT-Type%26 blobheader%3Dapplication%252Fpdf%26blobwhere%3D1214439815951 %26blobkey%3Did&ei=Tl_rUoTRJrTB7AaG7oCQDA&usg=AFQjCNF1fkuDcj MoAePdYG37wNoj2-Rx7Q&bvm=bv.60444564,d.ZGU

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený j3rry

Reakce na: Tohle se mi tu nechce vypi.. | 31.1.2014 09:34reagovat
avatar

Err.. ten "link" mi nefunguje... No nic, půjdu si pogooglit :)

Nepřihlášený Německo

Když zadáš do googlu tohle.. | 31.1.2014 09:41reagovat
avatar

Když zadáš do googlu tohle focus 3 ST 0-200 tak by to mělo být na 7. místě

Nepřihlášený Německo

Lepší je si stáhnout PDF d.. | 31.1.2014 09:43reagovat
avatar

Lepší je si stáhnout PDF dokument

Nepřihlášený jiří

Je divné, že si octavii RS.. | 31.1.2014 10:56reagovat
avatar

Je divné, že si octavii RS chválí jen Češi. Pokud vím, kritici z ostatních států jí pěkně dali na frak. Jediný kdo si jí tak nějak obhajoval bylo Německo se zastoupením VW..Jinak se do ní obuli takřka všichni. Amerika k tomuto ani neměla vyjádření. Proč RS, když je to o nic moc - navíc koní víc? to má skoro každé druhé auto, které jde sériově z vyroby a RS označení nemá. To je ale jen o motoru. Podvozek na kterym je to postavený a nápravy, nejdou žádné bomby natolik aby zvedli takhle cenu :/ fuck IT..se svojí A8 4,2 v benzzinku bych ji zaprášil..Nikdy tohle šanci nemá :D nakej rally sport :DD

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený :-D

Reakce na: Je divné, že si octavii RS.. | 31.1.2014 12:11reagovat
avatar

Ty jsi ubožák... Podle mě jezdíž v 10 let starém rezavém fordu a né v A8 :-) ale to je irelevantní. RS není rally sport. Na youtube je poměrně dost recenzí z Ruska, Německa, UK, a nikde ji nezkritizovali, ale ani nevychválili do nebe. Jednoduše, povedené auto ve své třídě za slušné peníze. Tohle auto nemá ambice konkurovat hot-hatchům a podle mě by tu 2T vážící osmičku na technicky zaměřeném okruhu nechala RS za sebou a ne jen RS, stejně tak Focus ST, Mazda MPS a podobné auta.

Nepřihlášený Peter75

Reakce na: Je divné, že si octavii RS.. | 31.1.2014 12:43reagovat
avatar

Ja nejaky skodovkar zrovna nie som ale ta posledna Octavka sa mi naozaj paci. Dizajn je ina klasa ako u predchodkyni. Mozno prave preto sa mase nebude pacit, lebo sa paci mne :)

RS sa proste podarila, perco to nepriznat. Odtucnovacia kura spolu so skvelym motorom proste urobili svoje. Cena je tiez super, paradoxne je to jedina Octavka ktora ma vyhodnu cenu na to co ponuka.

Koniec koncov autor nepopopiera ze WRX je v extreme rychlejsi.

Nepřihlášený Vlado

Reakce na: a) VW group dava prechipov.. | 31.1.2014 13:05reagovat
avatar

Octavia v teste má určite vyšší výkon ako sériový. Som majiteľom predchádzajúcej verzie A4, 2.0 TFSI 147 kw sériovo, 173 kW po chipe (pred mesiacom na brzde) a môžem porovnávať uvedené video s tými čo mám v mobile. Octavia z testu sa zo sto na dvesto dostane o cca 2-3 sekundy rýchlejšie ako moje auto. Áno, moja audina je ťažšia a má 4x4 ale aj tak odhadujem skutočný výkon tejto octavie na 175 - 185 kW. Ináč obe autá su fajn

Nepřihlášený Petr

Moc nechapu o cem tenhle t.. | 31.1.2014 13:06reagovat
avatar

Moc nechapu o cem tenhle test mel byt a ani precteni clanku vcetne zaveru mi to neosvetlilo. Ano koncernova Octavia RS je jako lehka predokolka uplne o necem jinem nez o 200kg tezsi permanentni 4x4 od Subaru. V navaznosti na to mi uplne unika uvaha - u auta, ktere si kupuji jako fanda delam performance upravy a ty jsou drahe a kdyz auto honim do limitu tak odchazi namahane komponenty. Jako fanda uplne jine znacky vim, ze auto pro zabavu nikdy neni to "uplne idealni" porad se da ladit vylepsovat menti, ale o tom to prave je. Chapu ze clovek co si koupi ORS tyhle ambince nema a je v klidu, ale to take neni prekvapujici zjisteni.

Nepřihlášený qwerty

Reakce na: Je divné, že si octavii RS.. | 31.1.2014 13:27reagovat
avatar

Mám opačný pocit. Že Škodovku si hlavně češi pošpiňují a zahraniční recenze vyšly spíše pozitivně, nikterak do nebe volající, ale pozitivní.

Nepřihlášený mato

Reakce na: Tohle se mi tu nechce vypi.. | 31.1.2014 13:34reagovat
avatar

skusi este raz http://www.google.fr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd= 1&cad=rja&ved=0CCoQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ford.de%2Fcs%2F BlobServer%3Fblobtable%3DMungoBlobs%26blobcol%3Durldata%26bl obheadervalue1%3Dattachment%253Bfilename%253D%2522Auto%2BMot or%2BSport%2B-%2BAlle%2Bgegen%2Bden%2BScirocco.pdf%2522%26bl obheadervalue2%3Dabinary%253Bcharset%253DUTF-8%26blobheadern ame1%3DContent-Disposition%26blobheadername2%3DMDT-Type%26bl obheader%3Dapplication%252Fpdf%26blobwhere%3D1214439815951%2 6blobkey%3Did&ei=D5jrUtnNIeWBywOGiIK4Cg&usg=AFQjCNF1fkuDcjMo AePdYG37wNoj2-Rx7Q&sig2=T5WOu5JP8NB0Lii1GLRi_g&bvm=bv.604445 64,d.bGQ

alebo daj do google Auto Motor Sport - Alle gegen den Scirocco.pdf

Nepřihlášený Německo

autobild.de/artikel/ford-f.. | 31.1.2014 14:23reagovat
avatar

autobild.de/artikel/ford-focus-st-skoda-octavia-rs-kombi-ver gleich-4435919.html

Článek je o O3RS a Focusu ST

pro ty co neumí německy je zajímavá tabulka

kde z 0 na 130 byl focus za 10,5 a RS za 10,3

pružné zrychlení na čtyřku a pětku zvládla lépe také RSa

Tím nechci vychvalovat RSu, jen poukazuju na další recenzi a další měření, které je samozřejmě podvod :D

Nepřihlášený Německo

Našel jsem německý test G.. | 31.1.2014 14:36reagovat
avatar

Našel jsem německý test GTI vs RS vs ST

http://www.edisk.cz/stahni/55648/golf-gti-performance_ ams2213_068.pdf_4.72MB.html

jen pro info, O3RS s DSG na 200 km/h zrychlila za 27,1s (gps)

tím končím příspěvky s Německa a sbohem

Nepřihlášený luda

Reakce na: Našel jsem jeden německý t.. | 31.1.2014 18:58reagovat
avatar

to ze auta od koncernu VW maji v realu vyssi vykon, nez na papire vi snad kazdy, kdo nesleduje auta od vcera, resp. je protahl valcovou zkusebnou... ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JDM

Reakce na: Výborný test redakce! Jak.. | 31.1.2014 19:10reagovat
avatar

pěknej test až na to že je postaven pro O3RS , srovnává se tu zrychlení , pohodlí , spotřeba , každodenní použitelnost , velikost kufru . Test sportovních aut jak vyšitej. Kde je te nějaký info o brzdách ? měřený časy třeba v sosně , detailnější rozebrání techniky atd atd . Takže asi i normální trošku inteligentní člověk ví že STI je prostě jinde a ORS je jen obyčejná škodovka se silným motorem, o možnostech STI ne třeba se rozepisovat. Je asi jasný že s náčiním jako je STI se v každodenním životě musí něco vydržet a je jasný že člověk co si koupí STI chce od auta víc než jen předjíždět na rovinkách felicie. Jásat tady jak je O3RS skvělé supersportovní auto může jen ten co vživotě STI ani neviděl natož se sním svezl. Beru tenhle test jako zajímavé srovnání ale nic chytrého z něj stejně nevzešlo . O3RS je prostě jen na rovince rýchly služebák STI je auto pro radost technicky uplně jinde !!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Otes

No je ale pravda, že STI u.. | 1.2.2014 09:48reagovat
avatar

No je ale pravda, že STI už má pár křížků na krku a dnešní hothatche se jí dokážou na okresce(okruhu) udržet nebo dokonce jsou i rychlejší!! Ale to platí třeba o zbožňované M3 E46 také:-)A přitom výkonový rozdíl...není vše, jinak samo 220k RSo není hothach, o něm nepíši. Jsem zvědav na schopnosti nové WRX potažmo STI

Nepřihlášený závodníček

No popravdě jsem se k tomu.. | 1.2.2014 12:43reagovat
avatar

No popravdě jsem se k tomuto "článku" vůbec nechtěl vyjadřovat, ale to fórum tady mi nedalo.

Mám O I Tour 1,4MPI načipovanou na 100kw a na nádrži mám lesklou nálepku z benzíny! (jsem si jist, že nějaké 330i nebo i to STi setřu s prstem v nose!).Vzal jsem jí tedy na letiště, abych změřil zrychlení! Stálo mě to celou nádrž a propotil jsem troje trenky, tak mě neštvěte, že nemám pravdu!

0-100 km/h - 27s .... tak nechápu proč by mnohem silnější, novější a krásnější O III RS nemohla mít 0-100 km/h za 20s!!!!!

PS: To s tím že každý kdo má STi se pustí do tuningu, protože to není ono, a pak když zjistí, že to dojebal to radši prodá, myslíte vážně??!! Kolik lidí co jezdí s STi znáte?? Jezdili jste někdy na sněhu?? Leda tak na sáňkách!!!

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Nepřihlášený Max

Tu novinárskej OIII RS nam.. | 1.2.2014 13:30reagovat
avatar

Tu novinárskej OIII RS namerali 244 koní a 395 Nm!

http://www.topspeed.sk/test-skoda-octavia-iii-rs-combi- tsi/6324

Takže sa to upravuje pre testy bez ohľadu na životnosť a zákony a pod., možno, že aj piesty budú iné, možno je objem motora väčší, brzdové dosky môžu byť neštandardné a ktovie, možno aj tlmiče.

Všetko sa dá upraviť, vylepšiť, zrýchliť, keď sa jedná o reklamu.

Takže tieto testy nemôžeme brať až tak vážne, až kým sa nebude testovať voz normálne zakúpený bežným človekom.

http://www.topspeed.sk/test-skoda-octavia-iii-rs- combi-tsi/6324

Nepřihlášený Rampa

Reakce na: to ze auta od koncernu VW.. | 1.2.2014 18:37reagovat
avatar

všechny asi ne, třeba diesely mají plus mínus to co je udáváno, některé vyhoněné verze s bídou to co je na papíru. Nicméně TSIčka a speciálně 2.0 TSI mají běžně plus 10% a to nejen v této nové generaci

http://www.supersprint.com/public/files/golf-7-gti -serie-844.pdf

ale platilo to i v té minulé

http://www.supersprint.com/public/files/456.pdf

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Vláďa

Zajímalo by mne porovnání.. | 1.2.2014 21:39reagovat
avatar

Zajímalo by mne porovnání Golf R, Octavia RS, nového Leona Cupra a STI

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rampa

Reakce na: Zajímalo by mne porovnání.. | 1.2.2014 23:08reagovat
avatar

V lednovém 4x4AUTO je hezké srovnání Golf R, A45 AMG a STI

Nepřihlášený python

Uzitnost auta vs krizove s.. | 2.2.2014 00:00reagovat
avatar

Uzitnost auta vs krizove situace vs zabava

Je tu mraky teoretiku co se v tom jen vezli nebo po tom tajne touzi. Ja jsem mel 11 let GT MY00 upravene na 280HP a ted mam 2 roky Sti sedan top MY11 - desnej rozdil. Souhlas s autorem, ze je potreba na tom dal pracovat, protoze je to jinak prilis civilni. Jinak nez na rezim S# s vypnutym ESP se jezdit zabavne neda. Vyssi hmotnost je sakra znat. Fyziku nikdo neoblafne, zatacky jsou jasny. S GT byla mnohem vetsi zabava. Ted jsem na 330HP na jare planuju 560Nm a 360HP. Vyhledove zminovany kovany motor. Spotreba - v I- rezimu poklidne dalnicni jizdy 150km/h - to zere o 2.5l min nez GT (cca 11). Sumavska erzeta 20-25. Ale je tu faktor X - autor vychvaluje denni pouzitelnost auta - Subaru AWD je spolu s Audi nejvymakanejsi ctyrkolka. Tam kde ostatni auta parkuji ja jedu. Nemusim odhazovat snih pred panelakem, zaradim a jedu prestoze me komunalni jesterka nahrne snih z chodniku az ke klikam. Na horach taham Pajero 4wd ze skarpy. Jasne s vykuchanym vejfukem jsem hluchej po 3h jizdy drnci hlava. V Praze nemluvit, drzet zuby u sebe aby nedoslo ke zraneni jazyka. Ale kdo si to neuzil tak at nesoudi. Zvuk boxeru je proste neco. Kdyz presedam z do Fofo II v 1.8 tdci s detma za zadama pripadam si jako jako eunuch. To auto ve me nevzbuzuje vubec zadne emoce. Jasne, ujede na nadrz 1000km. Nemusim resit, jestli mam koule na to zmacknout tvrdou spojku nebo vzit poradne za volant. Muzu to vpohode ridit svym pivnim pupkemi. Ale decka milujou STi. Jasneze hlavne kluk. 4 roky. Pozna libovolny Subarko na kilak. Ac vubec nevi o nejakych technickych parametrech proste ta detska dusicka podvedome vi, ze je to neco mimoradneho, stejne jako se ohlidne kdyz projede Ford GT nebo Lambo. Srovnani mi prijde jako jablka s hruskama. Kazdy si koupi comu sedi a na co ma. Ferrari tezko bude souperit se objemem kufru RSI. Jenze STI je relativne lidove svezeni s peknymi parametry a vysokou uzitkovosti. Jeste k predohrabkam - fyzikalne je dany, ze od urciteho vykonu/kroutaku nelze prenest ten..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mato

Reakce na: všechny asi ne, třeba dies.. | 2.2.2014 00:10reagovat
avatar

ako pozeram na vysledky testu ktory si sem dal, golf podla papierov 230koni - na kolesach mu namerali 130,7kw, O3RS ma v papieroch 220koni... ale novinarskej verzii namerali na kolesach o 10kw viac ako golf... to sa mi nezda

alebo tomu zle rozumiem a tieto dve hodnoty su neporovnatelne? no asi by to chcelo najst niekoho kto by bol ochotny ist so seriovou O3RS na meracu stolicu

kazda automobilka (v EU urcite) upravuje svoje auta pre novinarov, da si zalezat aby bolo pekne poskladane atd.... ale pridavat na vykone je svinstvo

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený python

Reakce na: pěknej test až na to že je.. | 2.2.2014 00:14reagovat
avatar

mluvis mi z duse viz muj prispevek nize. Proc si to teda nerozda O3 RS s STi na severni smycce :-) Predjizdet na rovinkach felicie - velmi trefne!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rampa

Reakce na: ako pozeram na vysledky te.. | 2.2.2014 00:54reagovat
avatar

Pokud máš na mysli měření Topspeedu tak jejich uveřejněné podklady jsou zvláštní. Např. uvádí ztrátový výkon jako jednu konstantu, což je nesmysl, ztrátový výkon roste s otáčkami a při každých otáčkách se musí kombinovat výkon na kole a ztrátový výkon jako je v detailních tabulkách třeba toho Supersprintu. Nicméně když vezmu jenom oba výsledky tak topspeed uvádí výkon motoru 243 hp u 220hp verze a supesprint uvádí výkon motoru 250hp u 230hp verze. Takže oba motory mají o cca 10% větší výkon než je v papírech. To je hodnota naměřená u řady 2.0 TSI viz třeba ten starý Golf, kde je navýšení ještě větší. A supersprint určitě nemá novinářská auta ani nemá důvod něco falšovat, protože se zabývá výrobou výfuků. A v jeho podkladech se najde řada aut, která deklarovaný výkon nedosahují (viz třena GT-86) a řada, která deklarovaný výkon přesahují třeba i o 20% (některá BMW).

Nepřihlášený Rampa

Reakce na: mluvis mi z duse viz muj p.. | 2.2.2014 01:02reagovat
avatar

Navíc když si detailně projdeš tabulky Supersprintu tak zjistíš, že 130 kW naměřili v 6200 ot kdy je celkový výkon motoru (ztrátový plus na kolech) největší. Ale už ve 4600 je výkon na kolech cca 147kW (vrchol modré křivky), ale je to při otáčkách kdy je ještě ztrátový výkon nízký a tudíž celkový výkon motoru nedosahuje svého maxima. Takže pokud ti jde o max. výkon na kolech tak u 230 hp verze naměřili 200 hp ve 4600 ot.

Nepřihlášený

Co dodat,prostě reklama na.. | 2.2.2014 01:05reagovat
avatar

Co dodat,prostě reklama na nový RS

A samozřejmě to srovnává s autem,který je dražší,méně praktičtější a má vyšší spotřebu tak,aby ten test vyšel ještě více ve prospěch RS :-D

A ten test zrychlení?bůhví co to doopravdy srovnával a kde...

Nepřihlášený Ondráš

Reakce na: Uzitnost auta vs krizove s.. | 2.2.2014 13:12reagovat
avatar

Přesně tak! Souhlas v každém bodě. Nenapsal bych to lépe :-)

Nepřihlášený Karol

" Pokud nám či Škodovce st.. | 2.2.2014 13:51reagovat
avatar

" Pokud nám či Škodovce stále nevěříte, běžte si RS zkusit na vlastní pozadí. " --- Staci pozriet niektore odseky, ako napr. "Osobně se mi tam líbilo víc, je to modernější, uhlazenější, propracovanější a sofistikovanější prostředí." a je jasne, ze trpite halucinaciami a potrebujete plienky, aby ste neuspinili sedacky z toho nadsenia.

Kazda veta krici do sveta, aka je ta Oktavka genialna, ze sa ani STI nedotahuje a ak nahodou Okta nestiha, tak to vlastne ani nevadi..... Toto mozu zozrat len DasSkoda fanatici.

Nepřihlášený m3

A vy se divite ze vam tady.. | 2.2.2014 15:51reagovat
avatar

A vy se divite ze vam tady tolik lidi neveri a verit nebude? Ctete si vubec nekdy ty spromiutim kecy po sobe? Tolik ardorace v jekemkoliv textu o SA popripade TSI z VW musi kazdému kdo není vylozene skoda fanatik tuknoukt do cela. Takove výrazy si covek neprecte ani u premiovych aut. Od prvniho testu rapida tak rok a pul stranky to tady vypada opravdu jako skoda-auto-forum.cz. Bohuzel mi to tu nekdy prijde jeste horsi nez na blesk.cz webech. Ano, skodovka dela dobre auta, rozhodne umi u nadprumerne auta, ale pokud je opravdu tak "genialni", tak proc v ni uz davno opevovatle a cely svet nejezdi??

Nepřihlášený m3

oprava ...adorace... | 2.2.2014 15:52reagovat
avatar

oprava ...adorace...

Nepřihlášený Češi jsou tak zkurvený národ

Je mi nablití z většiny li.. | 2.2.2014 17:14reagovat
avatar

Je mi nablití z většiny lidí tady. Ano, redakce možná záměrně oslavuje RS aby proti ní štvala co nejvíc ubožáků a možná se jim to daří, protože tahle diskuse je dokonalá pastva pro studenta psychologie. Co určuje, které auto je lepší než druhé? Snad taková individua jako je většina lidí tady? Snad Škodovka nestáhne RSu z výroby. Za mě by to byla Škoda...

Nepřihlášený python

jeste musim reagovat kdyz.. | 2.2.2014 20:45reagovat
avatar

jeste musim reagovat kdyz ctu diskuzi za mym prispevkem jakozto dlouholety majitel Subaru. Mel jsem pred tim Mazdu 323F 2.0 V6 na tu dobu famozni pila. Kultivovanost chodu motoru, pohodli a pritom relativne "sportovni" povezeni. Myslim a v prispevku jsem to psal, ze vetsina tehle diskuze vcetne puvodniho clanku je dle meho nazoru o nepochopeni ucelu vozidla a cilove skupiny ridicu a porovnavani neporovnavatelneho - ty prislovecne jablka a hrusky. Z te M323F jsem skocil do SubaGT a nikdy jsem toho nelitoval. Ve strovnani s nim, jsou soucasne STi modely civilni jak porovnani OIIIRS vs. Sti. Nezpochybnuji RS a velmi ten vuz respektuji. Kdyby se tolik nekradl tak si ho poridim jako druhy auto pro manzelku a deti. Ale pri pozadavku 4WD mi z toho spis vychazi nejaky Audi Avant Quattro. Subaru opravdu neni pro kazdeho. Za ty leta co jsem si je uzil musim potvrdit to co tu par lidi vcetne autora clanku zminuje. neidealizujte si to vy co s nim nemate osobni zkusenosti. Je to sila. Tvrde plasty, vsechno vrze, tapecirunk, staromodni ovladace, ktery snad dela jedna fabrika pro cely Japonsko uz 20 let atd a tisic a jedna dalsi vec.. Ale o tom to auto fakt neni. Kdo to nechape je dalsi diskuze marna. To auto je o necem jinem. Ma totiz dusi a dokaze vzbudit v cloveku emoce o kterych ani nevi. Nekteri co jim to pujcim se sami divi, ze se z nich stane pan Hyde co jede po okresce 200 a nevi to, protoze nema cas sledovat budiky. Debata nad stovkami milisekund a rozdilech vykonu v x konich? Bezny ridic se prece pohybuje v realnem prostredi a ne na letistni draze. Jezdit rovne a rychle na suchu umi -pardon- kazdy blbec. Zabava v Subaru spociva prave v cemkoli jinem nez v teto nudne discipline. Kdo hlta dalnicni kilometry a jezdi na dovcu do Chorvatska s rodinou neni cilova skupina Sti. Jinak posledni MY Sti sedanu dlouho drzel (mozna jeste drzi) rekord produkcnich kategorie na severni smycce. Asi tak. Nevim za kolik to ma eRSo ;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený body

2008-2013 som jazdil denne.. | 3.2.2014 19:36reagovat
avatar

2008-2013 som jazdil denne STi ako s hlavným autom, preto hovorím o tom, čo poznám. Predaná, a novú si neberiem, pretože:

1.nie je možné ho jazdiť v bežnej premávke s rozumnou spotrebou a nákladmi (hovorím v porovnaní s podobne výkonnými autami).

2.štandartných 300 koní a 407Nm je už proste málo. Za bežných podmienok (a to je 99% času na cestách) sa vás bude schopný držať aj moderný 3l turbodiesel, alebo nový hot hatch za 50% ceny. STi už nedáva to, čo u neho vodiči-nadšenci hľadajú-možnosť kedykoľvek "naložiť" hocikomu, okrem GTR.

3.Ani jednu z týchto chýb Subaru neodstránilo, keď teraz predstavilo novú generáciu. A zahodilo aj šancu, ktorú predstavoval úžasný design projektu predstaveného na jeseň. Nová STi nemá čo ponúknuť.

Zobrazit reakce..

m.z.

Reakce na: jeste musim reagovat kdyz.. | 3.2.2014 19:36reagovat
avatar

Moc hezky jsi to popsal, STI je super, ale mnozí ho opravdu až glorifikují.

m.z.

Reakce na: 2008-2013 som jazdil denne.. | 3.2.2014 19:40reagovat
avatar

Taky souhlasím, nadvláda STI opravdu už není, co bývala.

Zažil jsem si svoje 2 roky v hatchi 2010. Musel jsem investovat do úpravy na 350k, výfuku,podvozku a řízení středového diferáku, aby s tím autem byla i nějaká zábava.

zajda

Reakce na: 2008-2013 som jazdil denne.. | 5.2.2014 20:03reagovat
avatar

300 koní by bylo navzdory váze pořád dost, problém jak je vidno z pružného zrychlení je v dostupnosti toho výkonu. Taková neschopnost sbírat se z nízkých otáček je opravdu k zamyšlení u 2,5 litru.

Nepřihlášený Otes

No ona ta váha a ty odpory.. | 6.2.2014 17:47reagovat
avatar

No ona ta váha a ty odpory čtyřkolky moc nepřidají, navíc je motor stará škola...turbo od subaru jelo vždycky až od 4:-) Tady je ten rozdíl, kdo co od auta očekává-zátah vocpodu ty kráwo jak sviň, nebo s tím motorem pracovat. Kyždému se líbí něco jiného...

Nepřihlášený Honza

Jako majitel oturbené impr.. | 6.2.2014 17:59reagovat
avatar

Jako majitel oturbené imprezy a fanoušek značky subaru se musím podobnému testu pouze smát.Není tajemstvím že motory které se montují do aut značky subaru nejsou zrovna žádným hitem.V případě testovaného STI je mnohdy zázrakem kdy motor vydrží 50 000 km a musí se vyměnit za druhý,kterému je určem úplně stejný osud.To že se hůř sbírá ze spod je stará známá,ono taky co čekat od koncepce motoru,která v podstatě neprošla inovací od roku 94 kdy vyjelo vůbec první STi z Linky.Je fakt že ty starší motory vydržely daleko víc ;-).Nicméně možná by stálo za to kdyby někdo postavil Škodu rs v provední 4x4 a udělal podobný test znovu.Néjen že by takové rsko nabralo nemalou hmotnost navíc ale o co jde hlavně,přibyla by tzv rotační hmotnost a tím způsobený obrovský odpor navíc,který by onu pružnost hodně zabrzdil.Tady je totiž ten hlavní problém,kdy STI roztáčí všechno to obrovské soukolí navíc o proti RS.Po přečtení prvního odstavce jsem nesebral odvahu číst dál protože po přečtení slov autora že si nekdo koupí STI jako v podstatě normální auto s tím že si okoření běžné ježdění absolutně nesouhlasím a je to nejvetší ptákovina co jsem kdy četl!Rsko na denní ježdění a občasné okořenění sportovní jízdou?Proč ne,ono taky od něj nic víc člověk chtít nemůže.Jsou to úplně odlišné auta a zkrátka srovnávat se nedají.RS není špatná to určitě ne,ale jen jako daily auto kdežto STI je opravdu vhodné pouze pro zábavu.Navíc vím že kdyby se vrátil v subaru k osvěfčemýn dvoulitrům,tak se s STI bude dát lítat šrot denně 150 000 km a to auto to vydrží.Když budu lítat šrot s RS tak mám strach pokud by vydržela prvních 50 000 km ;-).A teď do mě :-*

Zobrazit reakce..

zajda

Reakce na: Jako majitel oturbené impr.. | 6.2.2014 23:41reagovat
avatar

Odpory čtyřkolky už jenom zvýrazňují zoufalé chování motoru samotného :-) Postavit STI proti Evu, působilo by ještě mnohem tragičtěji. A řeči o radosti z pracování s motorem, které kdesi v diskusi padaly fakt neberu. Pokoušet se držet ve funčích otáčkách motor, který začíná jet ve 4000 a zas skomírat v 6500 mi přijde cokoliv než zábavné. Možná na rovince, kdyby měl dvojnásobný výkon.

Nepřihlášený Otes

No jde vidět, že jsi nic n.. | 7.2.2014 11:17reagovat
avatar

No jde vidět, že jsi nic nepochopil, čili, že jsi v ní nejel....

m.z.

Já taky nespatřuju nic záb.. | 7.2.2014 11:46reagovat
avatar

Já taky nespatřuju nic zábavného v mrtvém motoru do 3t/ot.

Nepřihlášený důchodkyně

Pokud si mohu dovolit se v.. | 7.2.2014 13:48reagovat
avatar

Pokud si mohu dovolit se vmísit do hovoru některých místních odborníků tak říkám, že i přes ten "tragický" stav STi se v něm budu moc ráda vozit dál.

Nepřihlášený Honza

Zajdo a kolikrát jsi v STI.. | 7.2.2014 14:40reagovat
avatar

Zajdo a kolikrát jsi v STI s 2,5 litrovým motorem jel?Já hned nekolikrát a ať šlo buď o Hansovëho hatchbacka nebo Berošova sedana,tak mi zrovna nepřišlo že by ty auta byli nějak extrémě zdechlé do 4000 ot.Navíc nevím jak ty,ale taky jsem měl možnost vyzkoušet si EVO 9 a že bych byl z něj nějak urvaný to se říct nedá,navíc byl jsi tuším i svědkem kdy na rsprogres days v biskupkát se tyto auta zkoušely proti sobě a schválně kolikrát ta devítka ten sprint vyhrála?Neberu to že jsem jí zadupal do země obyčejným gtčkem s paírovým výkonem 220 koní ;-).Pokud vím tak od každého sůba co proti ní jelo dostala ;-)Je fakt že motor v daném rs je fakt dobrý,ten výkon od spodku je famozní ale to celkově ty tfsička,ale co stím když zbytek auta je tragický co se sportovna týče.Měl jsi třeba možnost řídit subaru brz?Tam ten motor díky udušení emisníma normam funguje v rozmezí asi 1500 ot,od 6000-7500 kde je omezovač,ale upřímě jsem nezažil větší radost z jízdy,kdy aby jsi se fakt řádně svezl musíš si to pořádně odmakat ;-)

Zobrazit reakce..

dĹľard

Reakce na: Zajdo a kolikrát jsi v STI.. | 7.2.2014 15:17reagovat
avatar

Jako sportovně tragický bych nazval zbytek auta u řadové Octávie, u nového RS bych tolik skeptický nebyl, i když ke srovnáni s STičkem nemá význám srovnávat, to uznávám, ale v dané třídě tak tragický není. Nemůžu soudit z vlastní zkušenosti, zatím, v květnu v garáži přibude RS v benzínu s manuálem, ale z videotestů třeba na topspeed.sk zajeli na slovakia ringu časy, které byly konkurenčí i větším raketám. Třeba i brzdy jsou znamenité a vydržely nevadnout i po 4. ostrém kole, kdy třeba s Focusem ST selhaly. Srovnávat RS a STi nemá význam, je to jako hrušky s jabkama.

Jinak se mi líbily slova p. Kottáse, Že RS není sportovní auto, ale k překvapení dokáže v mnoha ohledech nabídnout to co by člověk od sportovního auta čekal a že RS není klasickým konkurentem ve třídě HOT-HATCH ale spíš tento segment rozšiřuje o další zajímavou variantu.

zajda

Reakce na: Zajdo a kolikrát jsi v STI.. | 7.2.2014 21:21reagovat
avatar

Ha, nazdar. Ne, 2,5l jsem nejel, přišel bych podle tebe na něco jiného než že proti tomu jak jede v maximu se dole neděje nic? Sprinty v Biskupicích mě minuly, ale u zlínských hybridních sub bych se nedivil nikdy ničemu, to je co kus to originál :-) Jinak 1500 funkčních otáček BRZ zní teprve jako správný odvaz.

Nepřihlášený Alex

Reakce na: Jako majitel oturbené impr.. | 8.2.2014 11:26reagovat
avatar

Já dobře znám člověka, který měl STi na daily a já sám jsem měl STi jako druhé auto. Provozní náklady a závady byly jak přes kopírák. Osobně jsem za rok na STi najel 30 tis, kdy mi odešel motor. To byla už ta poslední kapka, kterou jsem byl schopen akceptovat. Jinak faktury jen za servis mám za rok přes 400 tis. To auto prostě nemá smysl pro někoho, kdo s tím chce jezdit jako s STi a nemá 100 tis/měs jen na provoz.

jerry

Srovnání těchto aut je asi.. | 8.2.2014 11:27reagovat
avatar

Srovnání těchto aut je asi opravdu ujetý, ale možná to bylo cílem redakce a podařilo se jim to dokonale. Zajímavý by bylo srovnání O3 RS a A4 S-line. Hlavně co se týká vyladění motoru, účinnosti brzd, naladění podvozku. Tam by se možná zjistilo, že za polovinu peněz máte to samý nebo i lepší. A to je málo? V Audi je navíc jedině možnost vynikající 4x4. A pardon ještě spousta asistentů a další elektroniky, která určitě bude zlobit. Ode mě prostě pro O3 RS palec nahoru. Jenom bych jí nazval O3 S-line nebo nějak podobně. Pak si myslím, že v tomto segmentu nic lepšího za stejné nebo menší peníze není.

Nepřihlášený Martin

Mam octavii 1 RS 155 KW 30.. | 10.2.2014 09:43reagovat
avatar

Mam octavii 1 RS 155 KW 300 NM 1325 a tyhle auta dostali ve sprintu na prdel : BMW X6 35d, Audi A6 3.0 TDI 240 hp , Audi Q7 4.2 TDI, Audi A8 3.0 TDi 250 HP vzdycky me bavi jak vokouneji a nevereji tomu si myleji ze tam mam snad 300 koni :-D

Nepřihlášený qwerty

To je dost možné, jmenovan.. | 10.2.2014 13:06reagovat
avatar

To je dost možné, jmenované auta mají skoro 2 tuny. 1.8T co máš v RS je slušný motor a dal se hezky chipnout, pokud by si dal turbo a svody z Cupry dostaneš se i na 180 kw. Osobně věřím, že nová RS může jet jak je vidět na spoustě místních videí, ale jde o to jaký má výkon. Kdyby auta, které si jmenoval byly chipnuté o +30% na prdel dají ony tobě. A o tom to podle mě je, pojede série stejně jako to co řídil p. Janda? Otom se musí asi každý přesvědčit tak, že si to koupí :D

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Chlapi, prosim este 1 udaj.. | 10.2.2014 18:57reagovat
avatar

ORS má zrychlení 0-100 za 7s a STI za 5,2s.. Tak jaktože to není na videu znát? Mám víc aut, jedno zrychlí za 7s a druhé v sérii za 5,6s. A je to kur.a rozdíl.

Jinak budeme v červnu pořádat závody ve sprintu 0-400m, rád bych tam tu super Oktávii viděl ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Chlapi, prosim este 1 udaj.. | 10.2.2014 19:02reagovat
avatar

Když už jsem předchozí příspěvek napsal na špatné místo, odpovím autorovi vlákna :-) Moje lehce poladěná 335i zrychlí 60-100 za 1,8s (na dvojku), 80-120 na trojku by mohlo být kolem 2,5s...

Nepřihlášený ST

Reakce na: ORS má zrychlení 0-100 za.. | 11.2.2014 10:13reagovat
avatar

Když už setinkaříš, tak 6,8 vs 5,2 a pokud si článek četl, tak sis jistě všiml, že sprint z pevného startu zkoušeli jen jednou (ze strachu o STi), takže kdyby to udělali jak na strartu relly, vytočený motor a spojku pustit jak v traktoru, tak by ten rozdíl byl větší, ale takhle se přece nerozjíždíš na každé křižovatce a ktomu srovnání mířilo.

A fakt, že když má někdo 300 koňové auto, tak musí někomu kdo má jen 220 koní úplně ujet a zničit ho je blábol. Mám obyčejné auto se starou poctivou benzínovou V6tkou se 166 kW (mondeo ST220) a sousedovi co jezdí se starou fábií RS 1.9 Tdi 96kw sice ujedu, ale že bych ho zesměšnil? Mírně se mu vzdaluju a to až ve vyšších rychlostech. Výkon není všechno.... Jo a pak se mi ještě směje, že já tu trasu dal za 12L a on za 5,5 :-/

Nepřihlášený VIPER

Reakce na: Ešte jedna vec mazda mps 2.. | 16.2.2014 10:59reagovat
avatar

No asi by to chtelo vyzkouset obe auta a ne octavku hned odsoudit,ale to je nekdy jednodusi.to ze ma vetsi vykon jak je videt u Imprezy kdyz ma o 80 koni vic tak jeste nemusi byt rychlejsi

Nepřihlášený VIPER

Reakce na: Věc se má tak, že Octavia.. | 16.2.2014 11:11reagovat
avatar

Taky bych rek,ze te se jim Octavka povedla.vzpomel jsem si u toho na test v Top Gearu,kde testovaly Mini Copera a Fabii Rs prvni generace,kde krom jednoho prejeti byla Fabia porad lepsi a Hamondovi a ostatnim spadla celist,kdyz jejich Copera porazil diesel.jen tak dal a houst

Nepřihlášený VIPER

Reakce na: octávia rs tisíckrát jinak.. | 16.2.2014 11:41reagovat
avatar

A tak to asi bude na urovni 12o ze

Nepřihlášený Ivan

VW dává novinářům přečipov.. | 3.3.2014 14:50reagovat
avatar

VW dává novinářům přečipovaná auta a oni si to pak pochvaluji. Prosté, levné a účinné.

Nepřihlášený Honza

Jedina smula je ze RS neni.. | 4.3.2014 00:28reagovat
avatar

Jedina smula je ze RS neni ve ctyrkole... (samozrejme stalej pohon)... Prijde mi celkem nesmysl delat prekonovany predokolky... Nejvetsi nesmysl to byl snad o Focusu RS... Nicmene vcera jsem koukal v TG ze GTI mk7 ma celkem sikovnej predni diff... nema RS nahodou stejnej???? Dik za info

BTW Jinak RS se mi hodne libi... nejlip v kombiku :D

Nepřihlášený MK

aby měl tento test opravdu.. | 6.3.2014 12:46reagovat
avatar

aby měl tento test opravdu vypovídací hodnotu, měli byste testovat za všech podmínek, se kterými se v průběhu roku řidič potká - sucho, déšť, sníh, hladký asfalt, český asfalt. Potom by bylo lépe vidět, proč si někdo kupuje 4x4 a proč někomu stačí 4x2. Podle mě je auto tak dobré, jak dobré dokáže být za špatných podmínek, i když někomu stačí, aby bylo dobré jen třeba 80% času. Jakmile by RS dostala 4x4, pak by to bylo mnohem lepší srovnání.. Nikdo nemůže pochybovat, že na suchu se výhoda 4x4 ztrácí a jde na úkor výkonu. I když srovnávat se dá asi cokoliv, bylo by vhodnější víc se o těch rozdílech rozepsat i v testu, ne jen občas stroze konstatovat ;)

Byla by nádhera, kdyby si redakce dala tu práci a prohnala obě auta nějakou uzavřenou tratí v létě, v zimě a na mokru..

Nepřihlášený jirka

To je skvelej tah udelat t.. | 11.3.2014 14:49reagovat
avatar

To je skvelej tah udelat takovejhe test a zvednout tak prudce ctenost. Klobouk dolu. O obsah vubec nejde, jen o ty emoce ktere to rozpouta! Clovek kterej se trochu vyzna v technice vi odkud vitr vane a ostatni coklove stekaj na hozenej micek.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: To je skvelej tah udelat t.. | 17.3.2014 09:29reagovat
avatar

krátkodobě to určitě pro autoforum přínos má. Bohužel autoforum používá praktiky bulváru, tak uvidíme jestli pánové z autofora půjdou do sebe, nebo se jim to rozpustí jak instantní kafe.. Ono totiž manipulovat s davem se nevyplácí ;)

Nepřihlášený Aphofis

Reakce na: WRX STi ma stovku za 5,1 s.. | 21.3.2014 09:41reagovat
avatar

1. Octavia ma o 80 PS menej ako impreza

2. Octavia je tazsia

3. Octavia je vyssia-odpor vzduchu.

chcel by som vidiet test ak by maly obydve auta rovnake parametre o kolko sekund alebo desatin by tam potom slo.

Test bol dobry, ale ja som rozhodne pre octaviu RS

na bezne jazdenie to uplne staci, kto chce jazdit ako blazon nech ide na okruhy ako Nürbürgring alebo pod.

Dalo by sa este vela polemyzovat no ide hlavne o to kto si ake auto vie dovolit a na co ho chce pouzivat.

Nepřihlášený

Ja preferuju hb, takze Leo.. | 21.3.2014 10:32reagovat
avatar

Ja preferuju hb, takze Leon Cupra jasna volba

Nepřihlášený Peter

Reakce na: ako je možné že moja oktav.. | 14.4.2014 00:32reagovat
avatar

Blbečku, prečítaj si test a prídeš na to .

Nepřihlášený Peter

Reakce na: ako je možné že moja oktav.. | 14.4.2014 01:13reagovat
avatar

Už keď som to čítal, vedel som že team "subaristov" to len tak nenechá a zatratí Oktu pod čiernu zem :) Ako si dovoľujete kritizovať Subaru?? To neviete že je to naj ,naj, naj super, super, špeciál auto na svete?? :)

Ešte by to chcelo rozvíriť debatu Haldex vs. Torsen, a mohli by ich brať na ÁRO :)

PS: Pardon za ten predchádzajúci prísp., bol adresovaný borcovi asi 100 odpovedí zpátky.

Pokiaľ ide o prehľadnosť, je to tu riešené dosť na hov..., keď človek reaguje na príspevok, odpoveď sa zobrazí až na konci a nie k danému príspevku, a potom vznikajú nedopatrenia...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: Už keď som to čítal, vedel.. | 17.4.2014 09:20reagovat
avatar

trochu moc černobílé vidění světa subaristy, ne? ;)

uniká ti podstata celého testu, válečníku..

Nepřihlášený mikegooglier

Včera mě nová RS, brzdila,.. | 30.6.2014 01:28reagovat
avatar

Včera mě nová RS, brzdila, a jak bývá zvykem při předjíždění šlápl na plyn. Nic mu to nebylo platný, mám Impezu wrx 280 koní 2001. A nebyl jí nějakej problém předjet, i když se snažil udělat prasárnu a něco si dokázat. Asi viděl tenhle test.

Nepřihlášený TP

Jezisi, srovnavat oktavku.. | 30.6.2014 22:32reagovat
avatar

Jezisi, srovnavat oktavku RS s imprezou STI na runwayi? Kravina, vezmete to sti do poradnejch zatacek,vracecek na lesni uskakany cesty, sotolinu, snih, na to je to auto jako stvoreny, pak tam vezmete oktavku RS ... a nebo raci ne :) Impreza STI neni auto na sprinty po runwaich kristapana

Nepřihlášený zdenek

dobra parce...moje mazda 6.. | 11.11.2014 19:02reagovat
avatar

dobra parce...moje mazda 6 mps by je vyprasila vsude jak na dalni tak na okrsku zdar vsem vyhrnutym :D

Nepřihlášený zdenek

a hlavne bych rs vyhrnul z.. | 11.11.2014 19:08reagovat
avatar

a hlavne bych rs vyhrnul z hondou civicem 7g 2litr atmosfera 147kw s tim se vyhrnul uz hodne bmw 3d by turbo treba :D a v mpsce sem vyprasil na mokru M5 na rozjezdu tancovala jak na discotece :D

Nepřihlášený Radek

Pánové stačí najít Top Gea.. | 2.2.2015 19:04reagovat
avatar

Pánové stačí najít Top Gear kde Jeremi testuje Subaru.

Na začátku prohání Lambo a ono mu NEUJEDE Jeremi chválí jaká je to mašinka. Ale potom vedle sebe na letištní dráhu postaví Fiata 1.6 v kombíku zařadí stejnou rychlost (5-6 nevím) a ten Fiat ho POJEZDÍ, tomu Subaru nestačí celá dráha aby se nadechlo turbo a dohnal ho.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Roman

Reakce na: Pánové stačí najít Top Gea.. | 7.2.2015 17:09reagovat
avatar

Pro mě je WRX STI auto ve kterém musí člověk makat aby z něj dostal maximum ano řidič třeba v Audi S3 nebo golfu R pojede stejně rychle nebo i rychleji ale nebude mít ten požitek z řízení a hlavně STi si srovnávejte s čím chcete ale vždy to bude auto kolem kterého se vznáší aura rally legendy tuhle auru Škodovka ani Audi ani Volkswagen nemají a nikdy mít nebudou. A že ho v pružném zrychlení na 5 převodový stupeň předjede moderní bezcharakterní turbo motor je mi zcela ukradeno protože stačí jen podřadit a Subaru mu zmizí v dálce ale o tom tohle auto není.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

zobrazit vše

Reklama