Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel

Tomuhle autu budete říkat hot hatch jen pokud si v létě omylem pustíte vyhřívání sedadel. Ale znamená to, že je špatné?
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Testy aut

Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel

14.6.2012 | Pavel Janda | Přidat příspěvek

Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Tomuhle autu budete říkat hot hatch jen pokud si v létě omylem pustíte vyhřívání sedadel. Ale znamená to, že je špatné?

Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 50 - Test Volkswagen Golf R 01Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 51 - Test Volkswagen Golf R 02Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 52 - Test Volkswagen Golf R 03Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 53 - Test Volkswagen Golf R 04Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 54 - Test Volkswagen Golf R 05Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 55 - Test Volkswagen Golf R 06Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 56 - Test Volkswagen Golf R 07Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 57 - Test Volkswagen Golf R 08Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 58 - Test Volkswagen Golf R 09Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 59 - Test Volkswagen Golf R 10Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 60 - Test Volkswagen Golf R 11Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 61 - Test Volkswagen Golf R 12Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 62 - Test Volkswagen Golf R 13Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 63 - Test Volkswagen Golf R 14Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 64 - Test Volkswagen Golf R 15Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 65 - Test Volkswagen Golf R 16Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 66 - Test Volkswagen Golf R 17Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 67 - Test Volkswagen Golf R 18Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 68 - Test Volkswagen Golf R 19Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 69 - Test Volkswagen Golf R 20Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 70 - Test Volkswagen Golf R 21Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 71 - Test Volkswagen Golf R 22Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 72 - Test Volkswagen Golf R 23

Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 73 - Test Volkswagen Golf R 24Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 74 - Test Volkswagen Golf R 25Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 75 - Test Volkswagen Golf R 26Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 76 - Test Volkswagen Golf R 27Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 77 - Test Volkswagen Golf R 28Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 78 - Test Volkswagen Golf R 29Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 79 - Test Volkswagen Golf R 30Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 80 - Test Volkswagen Golf R 31Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 81 - Test Volkswagen Golf R 32Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 82 - Test Volkswagen Golf R 33Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 83 - Test Volkswagen Golf R 34Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 84 - Test Volkswagen Golf R 35Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 85 - Test Volkswagen Golf R 36Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 86 - Test Volkswagen Golf R 37Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 87 - Test Volkswagen Golf R 38Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 88 - Test Volkswagen Golf R 39Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 89 - Test Volkswagen Golf R 40Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 90 - Test Volkswagen Golf R 41Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 91 - Test Volkswagen Golf R 42Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 92 - Test Volkswagen Golf R 43Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 93 - Test Volkswagen Golf R 44Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 94 - Test Volkswagen Golf R 45Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 95 - Test Volkswagen Golf R 46Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 96 - Test Volkswagen Golf R 47Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 97 - Test Volkswagen Golf R 48Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 98 - Test Volkswagen Golf R 49Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 99 - Test Volkswagen Golf R 50

Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 100 - Test Volkswagen Golf R 51Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 101 - Test Volkswagen Golf R 52Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 102 - Test Volkswagen Golf R 53Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 103 - Test Volkswagen Golf R 54Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 104 - Test Volkswagen Golf R 55Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 105 - Test Volkswagen Golf R 56Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 106 - Test Volkswagen Golf R 57Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 107 - Test Volkswagen Golf R 58Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 108 - Test Volkswagen Golf R 59Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 109 - Test Volkswagen Golf R 60Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 110 - Test Volkswagen Golf R 61Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 111 - Test Volkswagen Golf R 62Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 112 - Test Volkswagen Golf R 63Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 113 - Test Volkswagen Golf R 64Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 114 - Test Volkswagen Golf R 65Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 115 - Test Volkswagen Golf R 66Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 116 - Test Volkswagen Golf R 67Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 117 - Test Volkswagen Golf R 68Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 118 - Test Volkswagen Golf R 69Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 119 - Test Volkswagen Golf R 70Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 120 - Test Volkswagen Golf R 71Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 121 - Test Volkswagen Golf R 72Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 122 - Test Volkswagen Golf R 73Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 123 - Test Volkswagen Golf R 74Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 124 - Test Volkswagen Golf R 75Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 125 - Test Volkswagen Golf R 76Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 126 - Test Volkswagen Golf R 77Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 127 - Test Volkswagen Golf R 78Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 128 - Test Volkswagen Golf R 79

Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 129 - Test Volkswagen Golf R 80Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 130 - Test Volkswagen Golf R 81Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 131 - Test Volkswagen Golf R 82Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 132 - Test Volkswagen Golf R 83Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 133 - Test Volkswagen Golf R 84Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 134 - Test Volkswagen Golf R 85Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 135 - Test Volkswagen Golf R 86Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 136 - Test Volkswagen Golf R 87Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 137 - Test Volkswagen Golf R 88

Pavel Janda

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.