Škoda Octavia Scout je nejlepší čtyřkolka

Škoda to zase vyhrála, Scout je nejlepší čtyřkolka, i když nemá ani „pořádný” pohon všech kol...
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tiskové zprávy

Castrol zlepšuje své služby díky novým distribučním partnerům

2.8.2016 | tisková zpráva

Castrol mění svůj přístup na trh v rámci zemí střední a východní Evropy. Změny se v rámci tohoto celku týkají i České a Slovenské republiky, Maďarska i Polska.

Nová obchodní strategie pro značku Castrol v rámci střední a východní Evropy zahrnuje optimalizaci přístupu na trh. Firma Castrol tak směřuje ke značnému zlepšení zákaznického servisu a k získání nových zákazníků v Polsku, České a Slovenské republice a v Maďarsku, kde bude spolupracovat s menším množstvím větších autorizovaných distributorů. Střední a východní Evropa zahrnující Polsko, Českou a Slovenskou republiku a Maďarsko, jsou i nadále pro Castrol důležitými rostoucími trhy.

Změny v přístupu na trh znamenají spolupráci firmy Castrol s autorizovanými distributory vedoucí k dalšímu zlepšení zákaznické důvěry, zákaznického servisu a tržního zásahu. Na některých evropských trzích byli již tyto změny provedeny.

Jak se tyto změny dotknou přímo trhu České republiky?

Výsledkem těchto změn bude pro miliony zákazníků lepší přístup k světově proslulým produktovým značkám firmy Castrol. Společně s našimi partnery zamýšlíme i nadále pronikat na tento rychle rostoucí trh a posilovat naši pozici jedné z vedoucích olejářských firem. Tato změna ve způsobu distribuce produktů a služeb bude znamenat menší počet větších distribučních partnerů. S těmito partnery budeme úzce spolupracovat na ustanovení tzv. ‘Castrol ekosystému’, poskytnutí nástrojů a procesů, kontinuálních školení a přístupu k portfoliu našich produktů a služeb. Spolupracujeme s firmami, které mohou pro naše zákazníky vytvořit přidanou hodnotu, pomoci nám neustále zlepšovat zákaznický servis a my je vybavíme všemi potřebnými nástroji k doručení těchto hodnot. Naše plány růstu ve střední a východní Evropě jsou ambiciózní a jsou postaveny na zapojení našeho modelu pro nový přístup na trh. Toto v kombinaci s našimi novými technologicky pokročilými produkty, rozšířené o partnerství s OEM, sponzorství hlavních motoristických, zákaznických, obchodních i průmyslových akcí, zajistí, že značka Castrol bude hlavní volbou na tomto zajímavém trhu.

Kteří distribuční partneři byli vybráni pro trh České republiky?

V současné době jsou vybranými Autorizovanými distributory Castrol pro Českou republiku v oblasti

a) automobilových maziv pro autorizované servisy:

SERVIND s.r.o.

b) ostatních automobilových maziv:

1. DF Partner s.r.o.
2. Auto Kelly a. s.
3. Elit CZ, spol. s r. o.
4. Inter Cars Česká republika s.r.o.
5. STAHLGRUBER CZ s.r.o.
6. APM Automotive s.r.o.

c) průmyslových maziv:

1. Istrex Oil a. s.

Proces probíhá stejně pro celou střední a východní Evropu, zahrnující Polsko, Českou republiku, Slovensko a Maďarsko, tzn. v první polovině roku probíhala jednání o přípravě a nastavení nového obchodního modelu tak, abychom mohli během druhé poloviny roku 2016 začít realizovat obchod s vybranými autorizovanými distributory Castrol.

Castrol zlepšuje své služby díky novým distribučním partnerům - 1 - Castrol 2016 Castrol_20162
Castrol zlepšuje své služby díky novým distribučním patnerům

tisková zpráva

Další zajímavé články:

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama