Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Alfa Romeo Giulia už dostala první tuning motoru, má až 232 dieselových koní
2.12.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italský sedan se dočkal prvního tuningu. Sprint na stovku zvládne o sekundu rychleji, počítat lze i s posunem maximálky do vyšších sfér.
Prodeje Alfy Romeo Giulia zatím nejsou bůhvíjaké. V Evropě prozatím nedošlo k překonání hranice dvou tisíc exemplářů během jednoho měsíce a italská automobilka tak může jen stěží pomýšlet na návrat do černých čísel. Je otázkou, zda se v příštím roce dočkáme zlepšení nebo jestli bude muset Alfa Romeo spoléhat na model Stelvio. Tuto otázku ale pro tuto chvíli ponecháme stranou.
Místo toho se budeme soustředit na sedan osazený 2,2litrovým turbodieselem JDTM, který je možné pořídit se 136, 150, 180 nebo 210 koňmi. Italové tedy mají pro každého něco, byť kupříkladu nejrychlejší německé konkurenci v případě „producentů sazí“ konkurovat nemohou. A právě proto do hry vstupuje tuningová firma BP-Performance.
Ta se vyřádila na provedení, které disponuje 180 koňmi či 450 Nm točivého momentu a jež zvládá zrychlit z klidu na stovku za 7,2 sekundy. Přitom dosahuje nejvyšší rychlosti 230 km/h. Úpravce z 2,2litrové čtyřválcové pohonné jednotky dokázal vymáčknout výkon blízký šestiválcům, tedy 232 koní a 542 Nm.
Detaily o změně jízdní dynamiky bohužel prozrazeny nebyly, nicméně jistou nápovědou by mohla být data spojená s obdobně výkonným BMW 325d. To zvládá akcelerovat na stovku za 6,1 sekundy, Giulia by na tom mohla být obdobně. V rámci maximálky ale velký posun neočekáváme, i když s hodnotou bližší 240 km/h lze počítat.
K žádným dalším modifikacím nedošlo, zachován je standardní bodykit i možnost kompletně vypnout trakční kontrolu. My tedy závěrem jen dodáme, že k navýšení výkonu došlo optimalizací řídicí jednotky. Dá se tedy předpokládat, že pokud toužíte po vyšším výkonu, postačí dále vyměnit třeba turba či výfuk a je vystaráno.










Alfa Romeo Giulia dostala od BP-Performance 232 dieselových koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Možná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
před 4 hodinamiBMW začalo s poslední novinkou potichu používat nové logo, nevšiml si toho skoro nikdo
před 11 hodinamiPříplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
včera
Nejnovější články
Jaguar a Land Rover už 10 dnů nevyrobily ani jedno auto, s prodeji to není o moc lepší
před 3 hodinamiMožná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
před 4 hodinamiFord už v krizi chystá náhradu za zaříznutý Focus. Zkuste se nesmát. Anebo nebrečet
před 5 hodinamiMercedes po třech letech popírání reality konečně uznal, že čtyřválcový C63 AMG je propadák, autu vymění motor
před 6 hodinami„Prvním pravidlem byznysu je dělat to, co chce zákazník,” říká šéf Škody. Takže nabídne víc nechtěných elektromobilů, to dá rozum
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva