Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Mercedes S 63 Coupe dostal od Mansory 1 000 koní, stovku dá za 3,2 s
8.9.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
S takřka dvojnásobným výkonem vůči sérii se pojí také rozšířený bodykit. Ten počítá zejména s karbonem a útočí na vkus arabských šejků.
Na frankfurtský autosalon nemíří jen automobilky, ale rovněž tuningové firmy. Jednou z nich je i Mansory, které se specializuje zejména na vkus ropných šejků. V nabídce úpravce tak můžeme hledat jen vrcholové supersporty a limuzíny, kterým dodává větší než malé množství karbonových doplňků. Povětšinou sice její kreace vypadají jako dort, na kterém se podíleli pejsek s kočičkou, to ale zjevně cílovému publiku nevadí. Hlavně, že je u toho nemalý výkon.
Podle výše zmíněného receptu byl ukuchtěn i Mercedes-AMG S 63 Coupe, v jehož případě můžeme počítat se značně nafouknutým bodykitem. Nové jsou vytažené blatníky i mohutnější boční prahy, zatímco přední i zadní nárazník mohou počítat s větším množství spoilerů. Povšimnout si můžeme také kapoty s ventilačními otvory či výdechy horkého vzduchu za předními koly. Vše pak korunuje monstrózní zadní křídlo.
Zapomenou nesmíme ani na jednodílná 22palcová litá kola Spider, která obouvají pneumatiky Vredestein Ultrac Sessanta o rozměru 225/30 vpředu a 295/25 vzadu. Ta jsou ostatně nejlépe vypadajícími součástmi konverze, zbytkem si příliš jisti nejsme. Na druhou stranu, v řadách redakce se žádní fanoušci firmy Mansory nenacházejí, pročež tu máme názor, se kterým asi budou někteří polemizovat.
Jelikož přitom někdo má rád holky a jiný vdolky, necháme záležitost osobního vkusu spát a vrhneme se na interiér. Fotky sice v jeho případě chybí, podle úpravce však zákazníci mohou počítat s novým volantem, koženým čalouněním, zakázkovými koberečky, podsvícenými lištami dveřních prahů a karbonovými dekoracemi. Vše přitom závisí na na volbě šesti nadšenců, více kusů totiž nevznikne.
Pod kapotou ale bude celá limitovaná produkce jednotná, přičemž 5,5litrový osmiválec prošel nemalými úpravami a nově namísto 585 koní a 900 Nm točivého momentu produkuje rovných 1 000 koní a 1 400 Nm. S takřka dvojnásobným výkonem oproti sérii přichází i notně pozměněná dynamika, kdy stovku modifikované kupé zvládne za 3,2 sekundy, tedy o sedm desetin rychleji.
Nejvyšší rychlost pak nezůstává omezena na obligátní německé dvěstěpadesátce, ale narostla na 300 km/h. Nakolik ovšem tato konverze vyjde, to Mansory nesděluje. Dá se však očekávat nemalá suma, přičemž levná nebude ani o stupeň nižší konverze, kdy můžete počítat s 900 koňmi, 1 300 Nm a zrychlením na stovku za 3,3 sekundy. Maximálka se však v takové chvíli nemění.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2015.
Mercedes-AMG S 63 Coupe dostal od firmy Mansory 1 000 koní a rozšířený bodykit
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Němci vyzkoušeli Škodu Octavia IV jako ojetinu, smysl dává hlavně s démonizovaným motorem
před 2 hodinami - Dodge se znovu pokouší ukončit výrobu auta kvůli jeho obřímu motoru V8, i když si ho loňský rok koupil rekordní počet lidí
před 3 hodinami - Škoda chystá závodní elektrický Enyaq, to už je opravdu tragédie v přímém přenosu
před 5 hodinami - Fisker padá stále níž, poškozená auta má opravovat díly z vraků a vyřazených vývojových vozů
před 6 hodinami - Nové Ferrari zaskočilo jménem i vzhledem, jeho motor ale stačí k tomu, aby se vyprodalo na léta dopředu
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Volkswagen obecne 05.03. 16:58 - denis
- Rychlodotazy 05.03. 16:32 - pavproch
- Onboard videa 05.03. 12:52 - řidičBOB
- BMW Divize 05.03. 08:37 - pavproch
- Octavia 3, golf, passat, leon, focus - benzín, cca 2016 05.03. 07:26 - petr_riha
- Elektromobily a vse kolem nich 05.03. 06:53 - honziss
- Dříve M135i, nyní ///M2 05.02. 22:38 - Eda
- S větrem ve vlasech.... 05.02. 18:50 - Brus