Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Nové BMW 7 dostalo první pořádný tuning, s až 629 koňmi překoná i M760Li
11.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Luxusní sedan se dočkal prvního většího tuningu mechaniky. Díky úpravám pokoří stovku už za 3,6 s a maximálně zvládne až 330 km/h.
Upravovat vozy BMW není nic neobvyklého, pro firmy jako Hamann nebo G-Power se jedná o denní chléb. Povětšinou však jde o modely z řad 3 a 5, na vrchol nabídky bavorského výrobce si troufne jen málokdo a málokdy. Společnost Noelle Motors se ovšem ani takového kroku nebála a posvítila si na nové BMW 7. V rámci výraznějších mechanických úprav (nebudeme-li Alpinu počítat mezi úpravce) tak učinila jako první vůbec.
Její pozornost si vysloužil model 750i, který již v základu disponuje 4,4litrovým osmiválcem naladěným na 450 koní a 650 Nm točivého momentu. To limuzíně s pohonem zadních kol bez problémů stačí na zrychlení z klidu na stovku za 4,7 sekundy a nejvyšší rychlost 250 km/h. Pro mnohého působivé hodnoty ovšem pro Noelle Motors byly jen základním kamenem.
Úpravce totiž zařadil do rovnice větší turba, zakázkový výfuk a optimalizoval také software řídicí jednotky. Výkon motoru tak vyskočil na 629 koní a točivý moment na 820 Nm, což akceleraci srazilo do ligy supersportů. Stovku totiž sedan zvládne za 3,6 sekundy, tedy dokonce rychleji než dvanáctiválcové BMW M760Li xDrive.
Pokud je ovšem pro vás takové tempo příliš zběsilé, má pro vás Noelle Motors k dispozici úpravy osmiválce počítající s výkonem 530, 560, 585 nebo 600 koní. Zrychlení z klidu na stovku je sice v těchto případech neznámé, nicméně nejvyšší rychlost je pokaždé (i v případě modelu s 629 koňmi) stejná - tedy 330 km/h.
Stejně tak jsou k dispozici i modifikace šestiválcového BMW 740i či dieselových variant 730d, 740d a 750d. V případě posledně jmenovaného lze počítat s 420 koňmi a 800 Nm točivého momentu, ani tentokráte však nemáme k dispozici data o jízdní dynamice. Úpravce totiž pouze dodává, že spotřeba zůstala na původních hodnotách.
Další novinky spočívají ještě ve sníženém podvozku a specifických litých kolech, tím nám ale program úpravce končí. Samotná karoserie zůstala nedotčena, stejně jako interiér. Ceny vám pak Noelle Motors sdělí přímo, s lácí ale nepočítejte, zvláště u vrcholného provedení.
BMW 750i dostalo do vínku 629 koní, stovku tak zvládne rychleji než dvanáctiválcové M760Li xDrive
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nejčtenější články
- A hned je bezpečno: Nový skrytý radar „vydělal” během prvních 11 dnů provozu přes 2,5 milionu Kč
28.2.2024 - Britové vyzkoušeli inovovaný Ford Puma ST, který přišel o motor i převodovku. Selhává přesně tam, kde měl excelovat
28.2.2024 - Číňané chystají nový kombík pro Evropu, v poměru dynamiky, prostornosti a ceny by mohl být bezkonkurenční nabídkou
28.2.2024 - Audi se chytilo do pasti svých elektrických plánů, cokoli s některými modely teď udělá, bude to špatně
29.2.2024 - Nový levný kombík Lady předčasně odhalil únik patentových obrázků. Divným jménem odrazuje, cenou by měl lákat
29.2.2024
Živá témata na fóru
- Sleva na ověření historie přes Cebia.cz 03.29. 01:42 - brnenska.odchytova
- Dříve M135i, nyní ///M2 03.28. 22:53 - Předseda
- Zapojení rádia s reversing kabelem. 03.28. 21:35 - Čičo
- Lampárna (stěžovatelna) 03.28. 19:02 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 03.28. 16:36 - abgx1
- BMW Divize 03.28. 16:16 - pavproch
- Onboard videa 03.28. 13:17 - GeneHawkins
- Elektromobily a vse kolem nich 03.28. 10:11 - jerry