Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Vorsteiner GTRS4: upravené BMW M4 je o 18 cm širší a o 119 koní silnější
31.10.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Specialitka Vorsteineru oslavuje 10 let existence firmy a ukáže se i na SEMA. Pod karbonovým bodykitem jsou stavitelné tlumiče a gumy o šířce 345 mm.
Americký tuner Vorsteiner přichází s další úpravou BMW M4. Tentokrát se s bodykitem rozmáchl více - ostatně proč ně, stroj s názvem GTRS4 vznikl zejména kvůli SEMA Show 2014 - a zaměřil se také na motor, který má nyní více výkonu. Karbonový bodykit je v podstatě evolucí kitu GTS, který tento úpravce představil minulý měsíc.
Kromě masivního rozšíření blatníků, které vpředu přidává přes 10 cm a vzadu téměř 18 cm, tu vidíme nový přední nárazník s nijak malým lízátkem vespod, zadní nárazník s výfuky v sériových pozicích a také nástavce prahů. Všechny díly jsou vyrobeny z karbonu podle hliněných modelů, které byly předtím vytvořeny počítačem na základě laserového 3D modelu vozu.
Také pneumatiky patřičně narostly, a to do téměř absurdních rozměrů. Dvacetipalcový průměr je dnes již vcelku běžný u vozů tohoto ražení, šířka předních pneumatik však je 275 mm a zadních dokonce 345 mm. Právě tam se ale bude více kontaktu z asfaltem navíc hodit, protože dozadu proudí 550 koní výkonu. Ke zrychlení na stovku má stačit 4,1 sekundy se sedmistupňovou dvouspojkou nebo 4,3 vteřiny s šestistupňovým manuálem. Maximálka zůstává omezena na 250 km/h, příp. 280 km/h s paketem M Driver's Package.
Vorsteiner GTRS4 oslavuje deset let existence této společnosti. Zmíněná dvacetipalcová kola, která nejsou na fotografiích moc vidět, jsou třídílné kousky s docela velkým límcem, vyvedené v designu broušeného hliníku. Pneumatiky na nich nazuté jsou Pirelli P Nero a o kousek hlouběji najdeme výškově nastavitelné tlumiče a pružiny KW.
Zda Vorsteiner tento stroj pustí do prodeje, například v nějaké limitované edici omezené počtem vyrobených aut, zatím není známo. S největší pravděpodobností se to svět dozví na SEMA Show 2014, kde vůz návštěvníci také uvidí naživo.
Vorsteiner GTRS4 málokdo přehlédne, a to nejen kvůli zelenožlutému laku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars! 08:00
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
Nejčtenější články
- Britové vyzkoušeli inovovaný Ford Puma ST, který přišel o motor i převodovku. Selhává přesně tam, kde měl excelovat
28.2.2024 - Číňané chystají nový kombík pro Evropu, v poměru dynamiky, prostornosti a ceny by mohl být bezkonkurenční nabídkou
28.2.2024 - Audi se chytilo do pasti svých elektrických plánů, cokoli s některými modely teď udělá, bude to špatně
29.2.2024 - Nový levný kombík Lady předčasně odhalil únik patentových obrázků. Divným jménem odrazuje, cenou by měl lákat
29.2.2024 - Lamborghini upravené na 1 250 koní se v běžném provozu rozjelo na 363 km/h, něco takového se pořád nevídá
29.2.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva