Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Chcete práci snů v automobilové branži? Tady je šance, která se nemusí opakovat
26.4.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Pokud jste vždy toužili zanechat svůj otisk na jedněch z nejexkluzivnějších supersportů světa, nyní máte šanci. A vystačíte si i s angličtinou.
O Koenigseggu se v poslední době hovořilo hlavně v souvislosti se spoluprací, kterou rozjel se Spykerem, neboť pro něj bude vyrábět pětilitrový atmosférický osmiválec, dnes dost nevídanou věc. Zajímavé zprávy přicházejí také ohledně vývoje bezvačkového motoru a mluví se i o autech samotných. Jeden z modelů, Agera, se odebírá do důchodu a jeho místo zaujme nástupce. To je na poměry firmy náročný krok, ke kterému z našeho pohledu dojde zhruba na přelomu dekády, automobilka na něm ale pochopitelně musí pracovat už nyní.
Loňský rok tak byl pro Koenigsegg opravdu hektický, zároveň se ale promítl do rekordních prodejů. S rostoucí poptávkou nicméně přicházejí i problémy, neboť čekací doba na objednaná auta je extrémně dlouhá. Výrobní i jiné kapacity tedy budou navýšeny, s čím souvisí pro nás jedna potenciálně příjemná věc - společnost rozšiřuje řady o 40 nových pracovních míst, která hodlá obsadit poněkud neobvyklou cestou - čistě přes internet. Na druhou stranu, značka hledá neobvyklé lidi a že její současní zaměstnanci nejsou tak úplně obyčejní, dosvědčí už pohled na parkoviště.
Za prací se budete muset přestěhovat do Ängelholmu, tedy alespoň od pondělka do pátku. Zároveň je vyžadováno členství na fórech Buildthreads či Garaget a zápal pro značku Koenigsegg. Švédsky mluvit nemusíte, byť tento jazyk vám nejpíš zajistí pár plusových bodů. Zapotřebí je ovšem angličtina, alespoň na základní komunikativní úrovni - automobilka totiž nehledá nikoho, kdo by o ní sepsal knihu, ale kdo se alespoň domluví.
Nejpodstatnější jsou ovšem vaše schopnosti. Koenigsegg hledá především lidi, kteří si již v uplynulých letech „ušpinili“ ruce, a to třeba navrhováním vlastního automobilu, renovací nějakého klasika či alespoň instalací odlišného interiéru. Pokud ale žádnou takovou činnost ve svém CV nenajdete, netruchlete - stačí totiž prokázat, že máte technologický dar od pánaboha či nezměrnou touhu učit se něco nového.
Našli jste se? Pokud ano, pak nám nezbývá nic jiného než zmínit obory, ve kterých Koenigsegg volná pracovní místa nabízí. Jedná se o finální montáž, stavbu motorů, čalounění interiérů, přípravu a lakování, leštění, údržbu, práci na prototypech, elektrické svazky kabelů, prodej nebo navrhování v programu CAD. Bližší informace případně získáte přímo na webu švédské automobilky. Tak velká šance stát se součástí tak výjimečné automobilky tu ještě nebyla. A možná už nikdy nebude, 40 nových lidí taková firma nebere každý rok...

























Pokud byste se zařadili mezi zaměstnance Koenigseggu, stanete se součástí party, která jezdí těmito auty. Nadšenec je tu zjevně skoro každý

Automobilka hledá nové lidi přes internet...



...jejich práce ale bude spočívat hlavně v montáži a další přípravě nových aut
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
včera
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
4.11.2025
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- GP Portugalska: Všechno je připraveno pro Pedra Acostu včera 17:04
- V Moto2 je rozdíl mezi lídrem a druhým pouhých 9 bodů včera 16:00
- Grand Prix se vrací do Evropy 4.11.2025
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada 4.11.2025
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
Nejnovější články
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
včera
Vážně to není „my proti nim”? Opravdu jsou lidé vyvíjející elektrická a spalovací auta stejní nadšenci, jen pracují s „jiným materiálem”?
včera
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
včera
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
včera
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.05. 22:08 - mafel
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.05. 20:57 - abgx1
- Lampárna (stěžovatelna) 11.05. 20:41 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.05. 18:48 - pavproch
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
