Reklama

Kolik vydělávají automobilky na každém prodaném autě? Podívejte se

 | 32 příspěvků | 19.8.2016 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Franta F.

A pak proč chce být každý.. | 19.8.2016 11:50reagovat
avatar

A pak proč chce být každý prémiovka :-)

Nepřihlášený xpert

chtel bych se jmenovat por.. | 19.8.2016 11:51reagovat
avatar

chtel bych se jmenovat porsche. a mit kus ty firmy :) takovy kusovy zisky pri takovych prodejich, wow

Nepřihlášený Driver

Mě spíše udivuje, že zatím.. | 19.8.2016 12:03reagovat
avatar

Mě spíše udivuje, že zatím, co třeba VW umí vydělat na každém autě "jedno euro", protože si do nákladů promítne kde co,(nové továrny, nové studia, převoz součástek po EU 10x ta a sem, než to od subdodavatelů dorazí až ke koncákovi) tak že u Porsche to neumí taky. Stačí optimalizace designu od designéra F1 za miliardy euro a už jsou v mínusu. Tak proč to neudělají a mají takové astronomické zisky k danění? Že by vydělávali tak moc, že už jim to je všechno jedno?

Nepřihlášený xps

Zajímavé je, že tabulka.. | 19.8.2016 12:04reagovat
avatar

Zajímavé je,

že tabulka obráceným pořadím kopíruje tabulku spolehlivosti vozů - čím větší S.H.I.T tím větší marže.

Kde je nějaký japončík? Kromě Nissanu, to spadá pod frantíky, takže taky s.h.i.t.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

VW, kdyby tyto cisla byly.. | 19.8.2016 12:46reagovat
avatar

VW, kdyby tyto cisla byly pravdiva, tak bude nejrodavanejsi znackou. ale, za 5,2m aut je tam zisk 112mld, kdezto Toyota ma "jenom" 5m, je "az" druha, ale stejne to je 216mld... Toto je podle me daleko dulezitejsi cislo, nez to ze prodala o ctvrt milionu mene aut

Nepřihlášený MS

Nebol by to pán Bednář, ab.. | 19.8.2016 13:02reagovat
avatar

Nebol by to pán Bednář, aby si v každom článku nekopol do Tesly. Ako vždy, aj teraz sa riadne sekol. Skopírujem odsek oficiálnej správy investorom Tesly za 2. kvartál 2016:

"Q2 Automotive gross margin was 23.1% on a GAAP basis. On a non-GAAP basis, gross margin excluding ZEV credits increased over

200 basis points from Q1 to 21.9%. We recognized an insignificant amount of ZEV credit revenue in Q2. The strong sequential gross

margin increase was primarily due to improved manufacturing for Model X and favorable pricing for Model S"

Takže Tesla na 1 aute v priemere zarába 23,1%, aj Ferrari môže tíško závidieť.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WP

Pro místní redaktory není.. | 19.8.2016 13:32reagovat
avatar

Pro místní redaktory není JLR koncernem?

Nepřihlášený Moik

kdo vi kdo do toho co poci.. | 19.8.2016 13:43reagovat
avatar

kdo vi kdo do toho co pocita. Jeden masivne investuje a druhy tento fisk rok nestih...

Nepřihlášený

takže škodovka najviac okr.. | 19.8.2016 14:09reagovat
avatar

takže škodovka najviac okráda zákazníkov

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený BohaJeho

Takže šup šup do showroomů... | 19.8.2016 14:13reagovat
avatar

Takže šup šup do showroomů. Když ta chuďátka z VW AG mají nejnižší marže na jedno prodané auto.

Nepřihlášený

Reakce na: Nebol by to pán Bednář, ab.. | 19.8.2016 14:24reagovat
avatar

Na tom je postavena koncepce Tesly jako takove a zvlaste modelu S. Dodat mezi lidi elektromobi, co bude drahy, hodne drahy... ale hlavne co bude generovat penize na nasledujici investice a moznost spusteni modelu pro masy ( 3 ) . ale stejne kdyz vememe, co to je a co to vsechno ma v sobe, tak marze 23,1 je silene moc (y) :-)

Nepřihlášený JJ

Toto je pravdivý seznam as.. | 19.8.2016 16:38reagovat
avatar

Toto je pravdivý seznam asi tak, jako seznam nejbohatších lidí na světě. Skutečné marže jsou řádově jinde.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mijunior

Reakce na: takže škodovka najviac okr.. | 19.8.2016 17:31reagovat
avatar

škodovka má v rámci koncernu nejnižší náklady na pracovní sílu, za to co berou na lince v Boleslavi by dělník u Porsche nevstal ani z postele.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Brabus25

Tohle vypovídá jedině o to.. | 19.8.2016 22:04reagovat
avatar

Tohle vypovídá jedině o tom, jak která automobilka umí optimalizovat daně a kolik peněz management pustí mezi akcionáře. Zbytek se rozplyne do offshore firem atp.

Nepřihlášený DDT

tyhle tabulky jsou tak ako.. | 22.8.2016 15:54reagovat
avatar

tyhle tabulky jsou tak akorát k prdu a neříkají vůbec nic.

velký koncern zoptimalizuje zisk tak jak potřebuje, v nákladech je úplně vše, tahle čísla spíše ukazují, kam až nízko si to účetní agentury dovolí vypočítat, aby to bylo ještě přijatelné.

realita je taková, že např. to co výrobce prodává v dealerské síti jako náhradní díl za 1490EUR, sám nakupuje od dodavatele za 98.60EUR, s tím, že původně to bylo 102.70EUR a požadovali snížení ceny a dva týdny se okolo toho diskutovalo.

Nepřihlášený h

Je to trapný. Zase fotky S.. | 22.8.2016 17:15reagovat
avatar

Je to trapný. Zase fotky Superba.

Nepřihlášený

zvláštní... Opel vykazuje.. | 25.8.2016 08:28reagovat
avatar

zvláštní... Opel vykazuje zisk na každém vozu a přitom je za posledních deset let furt ve ztrátě...

Kdyby měli automobilky zisk 5% na kusu, tak by to nikdo nedělal. Je to takový ten článek, my chudáci od Škody auto Vám to vážně nemůžeme prodat levněji, vždyť my na tom nic sami nevyděláme, děláme to jen pro lidi... pfuj !

Nepřihlášený JoE

Reakce na: škodovka má v rámci koncer.. | 7.9.2016 18:35reagovat
avatar

Když se porovnají náklady na zaměstnance ve Škodě a Volkswagenu, tak je to jasné, že Škodovka tolik vydělá. Navíc ještě s těmi samými materiály udělá auto o něco málo levnější. Takže až bude mít řadový dělník ve Škodě 80 tisíc měsíčně, pak budou vyrovnané i zisky s VW.

Tohle je částečně i ukázka, že jsme levná pracovní síla a bohužel stále ve východním bloku.

Nepřihlášený

Reakce na: Zajímavé je, že tabulka.. | 25.12.2017 18:44reagovat
avatar

Škodovka má takovou velkou marži a přitom prodávají nejporuchovější auta a k tomu ještě ty emise.

Nepřihlášený Bagr

Reakce na: takže škodovka najviac okr.. | 30.12.2017 09:19reagovat
avatar

Zase nějaký debílek, co ve fóru kope do Škody. Je to jedna z nejúspěšnějších značek a zatímco kdekoliv jinde na světě by byl každý pyšný na domácí značku, u nás je to závist. A samozřejmě může opět někdo přidat, že to není česká značka atd. Dnes jsou všechno světové firmy a Škoda se dělá komplet u nás, dělají to naši lidi atd.

Takže když tu někdo píše, že Škoda okrádá zákazníky, tak je to jen ubohost pisálka. To že umí vyrobit TOP auta, umí je celosvětově prodat a ještě mít přiměřenou marži je přece úžasné.

A že k článku dali fotky Superba? Pro mě je to absolutně nejkrásnější design skrz všechny značky. Kam se hrabe BMW apod. Může mít lepší výbavu, lepší materiály o několik asistentů více, také ale za vyšší cenu a rozhodně to pro mě není větší prémiovka než Superb. Kdybych měl vybrat mezi BMW 5, Audi 6 a MB E, určitě si vyberu Superb (bez ohledu na cenu). A všechny jsem měl možnost testovat, takže píšu na základě svých osobních poznatků a preferencí, i když se mnou spousta lidí nemusí souhlasit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Zase nějaký debílek, co ve.. | 1.1.2018 12:44reagovat
avatar

Superb je opravdu pěkné auto,ale nemyslíte že jeho konkurenti jsou spíše Insignia Mondeo i40 a jiné než vámi jmenované BMW 5, Audi 6 a MB E.to už je trochu jiná liga a pokud jste alespoň jedním z těch aut jel tak to dobře víte.........

Nepřihlášený Makron

Dle infa od lidi z Daimler.. | 18.1.2018 21:20reagovat
avatar

Dle infa od lidi z Daimleru je zisk u S klasse 100000,-eur.

Nepřihlášený Pavelko

Právě jsem dočetl článek o.. | 9.2.2018 16:13reagovat
avatar

Právě jsem dočetl článek o tom, jak lze v Německu koupit funglovku po 1-denní registraci se slevou až 1/3 z ofiko ceníku. Vezmu-li v úvahu, že dealer musí vydělávat, jinak by krachnul (ale přitom stále pláče, že jeho marže je předepsaná výrobcem, popř. dovozcem = nízká), tak mi to dává smysl jedině tak, že ta auta musí být všechna pořádně předražená??? Máte někdo ponětí, jak to ve skutečnosti je, pokud je ceníkovka např. 350k, kolik v takovém případě je +/- výrobní cena a za kolik nakupuje dealer? Docela by mě to zajímalo.

Nepřihlášený

Škodovka má velké rabaty a.. | 9.2.2018 18:08reagovat
avatar

Škodovka má velké rabaty ale kvalita tomu neodpovídá.

Nepřihlášený XXXX

Pavelko Ta 1/3 ceny jde i.. | 19.3.2018 13:28reagovat
avatar

Pavelko

Ta 1/3 ceny jde i v Česku + si ho nakonfiguruješ jako nové podle svých představ. Jen je první 3 měsíce napsáno na Karlovarský festival ;-)

Jen v Německu se s tím jezdí po parkovišti, dokud to nemá kilometry.

Bohužel se mi tohle nelíbí, protože pokud se takhle bude snižovat cena ty peníze se budou muset najít někde jinde, takže se začnou ještě více šidit záruky. A to už teď je to dost nah*vno aspoň u dealerů BMW.

Nepřihlášený R

Jestli můžou dát výrobci v.. | 4.4.2018 12:15reagovat
avatar

Jestli můžou dát výrobci větší množství aut firmám a veřejným institucím mimo dealerů za třetinovou cenu pak pochybuju že na autech není minimálně dvě tretiny

zisku./Oktavia-170.000,- s výbavou/

Šlo to v novinách par měsíců nazpět.

Je otázka kolik mají automobilky a kolik prodejci

z plné ceny.

Iluze si nedělám,že jsou chudáci. :-)

Nepřihlášený Jebal pes škodoshity

Reakce na: Zase nějaký debílek, co ve.. | 3.6.2018 23:23reagovat
avatar

Ty jsi dobrý debil.....superblb lepší než Bmw nebo Méďa ......v Bohnicích mají už připojení .

Nepřihlášený

To se ví, že škodovácký ne.. | 17.6.2018 12:34reagovat
avatar

To se ví, že škodovácký necky jsou nejdražší a navíc málo spolehlivé.

Nepřihlášený Chachá

Reakce na: Toto je pravdivý seznam as.. | 20.6.2018 07:38reagovat
avatar

Přesně tak... Poslední dobou na funglovce nemáme ani 5000 :D...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše