Kolik vydělávají automobilky na každém prodaném autě? Podívejte se

 | 19 příspěvků | 19.8.2016 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Franta F.

A pak proč chce být každý.. | 19.8.2016 11:50reagovat
avatar

A pak proč chce být každý prémiovka :-)

Nepřihlášený xpert

chtel bych se jmenovat por.. | 19.8.2016 11:51reagovat
avatar

chtel bych se jmenovat porsche. a mit kus ty firmy :) takovy kusovy zisky pri takovych prodejich, wow

Nepřihlášený Driver

Mě spíše udivuje, že zatím.. | 19.8.2016 12:03reagovat
avatar

Mě spíše udivuje, že zatím, co třeba VW umí vydělat na každém autě "jedno euro", protože si do nákladů promítne kde co,(nové továrny, nové studia, převoz součástek po EU 10x ta a sem, než to od subdodavatelů dorazí až ke koncákovi) tak že u Porsche to neumí taky. Stačí optimalizace designu od designéra F1 za miliardy euro a už jsou v mínusu. Tak proč to neudělají a mají takové astronomické zisky k danění? Že by vydělávali tak moc, že už jim to je všechno jedno?

Nepřihlášený xps

Zajímavé je, že tabulka.. | 19.8.2016 12:04reagovat
avatar

Zajímavé je,

že tabulka obráceným pořadím kopíruje tabulku spolehlivosti vozů - čím větší S.H.I.T tím větší marže.

Kde je nějaký japončík? Kromě Nissanu, to spadá pod frantíky, takže taky s.h.i.t.

Nepřihlášený

VW, kdyby tyto cisla byly.. | 19.8.2016 12:46reagovat
avatar

VW, kdyby tyto cisla byly pravdiva, tak bude nejrodavanejsi znackou. ale, za 5,2m aut je tam zisk 112mld, kdezto Toyota ma "jenom" 5m, je "az" druha, ale stejne to je 216mld... Toto je podle me daleko dulezitejsi cislo, nez to ze prodala o ctvrt milionu mene aut

Nepřihlášený MS

Nebol by to pán Bednář, ab.. | 19.8.2016 13:02reagovat
avatar

Nebol by to pán Bednář, aby si v každom článku nekopol do Tesly. Ako vždy, aj teraz sa riadne sekol. Skopírujem odsek oficiálnej správy investorom Tesly za 2. kvartál 2016:

"Q2 Automotive gross margin was 23.1% on a GAAP basis. On a non-GAAP basis, gross margin excluding ZEV credits increased over

200 basis points from Q1 to 21.9%. We recognized an insignificant amount of ZEV credit revenue in Q2. The strong sequential gross

margin increase was primarily due to improved manufacturing for Model X and favorable pricing for Model S"

Takže Tesla na 1 aute v priemere zarába 23,1%, aj Ferrari môže tíško závidieť.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WP

Pro místní redaktory není.. | 19.8.2016 13:32reagovat
avatar

Pro místní redaktory není JLR koncernem?

Nepřihlášený Moik

kdo vi kdo do toho co poci.. | 19.8.2016 13:43reagovat
avatar

kdo vi kdo do toho co pocita. Jeden masivne investuje a druhy tento fisk rok nestih...

Nepřihlášený

takže škodovka najviac okr.. | 19.8.2016 14:09reagovat
avatar

takže škodovka najviac okráda zákazníkov

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený BohaJeho

Takže šup šup do showroomů... | 19.8.2016 14:13reagovat
avatar

Takže šup šup do showroomů. Když ta chuďátka z VW AG mají nejnižší marže na jedno prodané auto.

Nepřihlášený

Reakce na: Nebol by to pán Bednář, ab.. | 19.8.2016 14:24reagovat
avatar

Na tom je postavena koncepce Tesly jako takove a zvlaste modelu S. Dodat mezi lidi elektromobi, co bude drahy, hodne drahy... ale hlavne co bude generovat penize na nasledujici investice a moznost spusteni modelu pro masy ( 3 ) . ale stejne kdyz vememe, co to je a co to vsechno ma v sobe, tak marze 23,1 je silene moc (y) :-)

Nepřihlášený JJ

Toto je pravdivý seznam as.. | 19.8.2016 16:38reagovat
avatar

Toto je pravdivý seznam asi tak, jako seznam nejbohatších lidí na světě. Skutečné marže jsou řádově jinde.

Nepřihlášený mijunior

Reakce na: takže škodovka najviac okr.. | 19.8.2016 17:31reagovat
avatar

škodovka má v rámci koncernu nejnižší náklady na pracovní sílu, za to co berou na lince v Boleslavi by dělník u Porsche nevstal ani z postele.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Brabus25

Tohle vypovídá jedině o to.. | 19.8.2016 22:04reagovat
avatar

Tohle vypovídá jedině o tom, jak která automobilka umí optimalizovat daně a kolik peněz management pustí mezi akcionáře. Zbytek se rozplyne do offshore firem atp.

Nepřihlášený DDT

tyhle tabulky jsou tak ako.. | 22.8.2016 15:54reagovat
avatar

tyhle tabulky jsou tak akorát k prdu a neříkají vůbec nic.

velký koncern zoptimalizuje zisk tak jak potřebuje, v nákladech je úplně vše, tahle čísla spíše ukazují, kam až nízko si to účetní agentury dovolí vypočítat, aby to bylo ještě přijatelné.

realita je taková, že např. to co výrobce prodává v dealerské síti jako náhradní díl za 1490EUR, sám nakupuje od dodavatele za 98.60EUR, s tím, že původně to bylo 102.70EUR a požadovali snížení ceny a dva týdny se okolo toho diskutovalo.

Nepřihlášený h

Je to trapný. Zase fotky S.. | 22.8.2016 17:15reagovat
avatar

Je to trapný. Zase fotky Superba.

Nepřihlášený

zvláštní... Opel vykazuje.. | 25.8.2016 08:28reagovat
avatar

zvláštní... Opel vykazuje zisk na každém vozu a přitom je za posledních deset let furt ve ztrátě...

Kdyby měli automobilky zisk 5% na kusu, tak by to nikdo nedělal. Je to takový ten článek, my chudáci od Škody auto Vám to vážně nemůžeme prodat levněji, vždyť my na tom nic sami nevyděláme, děláme to jen pro lidi... pfuj !

Nepřihlášený JoE

Reakce na: škodovka má v rámci koncer.. | 7.9.2016 18:35reagovat
avatar

Když se porovnají náklady na zaměstnance ve Škodě a Volkswagenu, tak je to jasné, že Škodovka tolik vydělá. Navíc ještě s těmi samými materiály udělá auto o něco málo levnější. Takže až bude mít řadový dělník ve Škodě 80 tisíc měsíčně, pak budou vyrovnané i zisky s VW.

Tohle je částečně i ukázka, že jsme levná pracovní síla a bohužel stále ve východním bloku.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše