Na kolekci DVD s filmy Rychle a zběsile je auto, které „nehrálo” v jediném díle. A jak

23.5.2017 | Petr Prokopec | 6 příspěvků

I grafici zjevně mají své dny. Autor přebalu Fast and Furious Ultimate Ride Collection ale chyboval prakticky ve všem, na co sáhl.

Osmý díl série Rychle a zběsile má na kontě již 1,214 miliardy dolarů (cca 28,63 mld. Kč). V žebříčku nejúspěšnějších filmů všech dob mu tak patří dvanáctá příčka, již po tomto víkendu ale můžeme očekávat posun o patro výše. Zde se nejspíše Vin Diesel a jeho parta zastaví, pročež k překonání sedmičky nedojde, s tím ale nikdo nepočítal. Naopak jsou všichni překvapeni tím, že ona jedna miliarda padla - a navíc ve velmi krátkém čase, premiéra se odehrála teprve 14. dubna.

V souvislosti s uvedením osmého filmu se majitelé autorských práv rozhodli „vytřískat” peníze i z předchozích dílů, a proto do prodeje zamířila nová kolekce nazvaná Ultimate Ride Collection. Její součástí je přitom nejen Rychle a zběsile 1-7, ale také DVD s bonusovými materiály, mezi něž patří vynechané scény, pokažené záběry, komentáře tvůrců či pohled do zákulisí. Tedy věci, které v podobných kolekcích bývají, nic přelomového.

Jednu pozoruhodnou novinku tu ovšem máme, a tou je přebal celého kompletu. Na něm se objevuje pohled na volant a přístrojový štít mající připomenout hlavní myšlenku celé série, rychlou a zběsilou jízdu. Už na první pohled je to ne úplně lákavá koláž, ten druhý ale objeví potíží mnohem víc.

Těžko pochopitelné, je, že si grafik ze všech aut světa vybral přístrojový štít vozu, který má ke zběsilé rychlosti hodně daleko. Navíc se v žádném díle - a to dokonce ani v tom osmém - neobjevil. Trojice tří budíků totiž patří Suzuki Grand Vitara, a to ani ne aktuálního provedení, ale předchozí generaci vyráběné do roku 2013.

To ovšem není jediná svéráznost přebalu, další můžeme zaznamenat při pohledu na levý a prostřední budík. Máme zde totiž naznačeno, že motor atakuje 6 000 otáček, což by mělo odpovídat rychlosti 180 km/h. Problémem ovšem je, že spodní digitální displej odhaluje zařazení automatické převodovky do polohy P - a zaparkovaný vůz asi stoosmdesátky dosáhne jen těžko.

Stále ale nejde o poslední chybu, ta další souvisí s onou nejvyšší rychlostí. S automatem byl u minulé generace Suzuki Grand Vitara spojen 2,4litrový benzinový motor o výkonu 169 koní. Japonské SUV s ním dosahovalo maximálky 170 km/h. Máme pokračovat? Není problém, stačí říct - či se podívat na volant, který Suzuki rozhodně nepatří. Místo toho do značné míry připomíná herní volant G25 od Logitechu s „přimalovaným” logem série.

Abychom tedy vše sesumírovali, můžeme říci, že u přebalu Ultimate Ride Collection se jeho autor dopustil... ultimativní porce chyb. Máme tu přístrojovku vozu, který se v Rychle a zběsile nikdy neobjevil, charakterem do ní nepatří, dle obrázku zvládá jet rychleji, než je jeho reálné maximum a to vše v parkovacím režimu. Trojice budíků je navíc doplněna zcela odlišným volantem, než jaký by jí příslušel. A to vše za 47 dolarů (1 110 Kč) v případě kolekce DVD.

Možná je to marketing. Ale možná prostě jen šlendrián - Rychle a zběsile 7 se filmem roku co do počtu chyb jistě nestalo náhodou...

Na kolekci DVD s filmy Rychle a zběsile je auto, které „nehrálo” v jediném díle. A jak - 1 - Fast and Furious Ultimate Ride Collection 01Na kolekci DVD s filmy Rychle a zběsile je auto, které „nehrálo” v jediném díle. A jak - 2 - Fast and Furious Ultimate Ride Collection 02Na kolekci DVD s filmy Rychle a zběsile je auto, které „nehrálo” v jediném díle. A jak - 3 - Fast and Furious Ultimate Ride Collection 03
Sedm dílů Rychle a zběsile se dočkalo nové kolekce, u jejího přebalu však grafik udělal kardinální množství chyb

Na kolekci DVD s filmy Rychle a zběsile je auto, které „nehrálo” v jediném díle. A jak - 4 - Fast and Furious Ultimate Ride Collection 04
Použit byl kupříkladu přístrojový štít Suzuki Grand Vitara, jenž se v žádném díle neobjevilo

Na kolekci DVD s filmy Rychle a zběsile je auto, které „nehrálo” v jediném díle. A jak - 5 - Fast and Furious Ultimate Ride Collection 05
Volant pak nepatří japonského SUV, ale spíše připomíná ten herní od Logitechu

Zdroj: Jalopnik

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Diskuze 6 příspěvků

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše