Reklama

Takhle si upravují auta lidé z Nikaraguy. Je to hodně jiný a hodně bizarní svět

 | 17 příspěvků | 24.2.2018 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený xy

Opravdu jste v redakci vši.. | 24.2.2018 18:07reagovat
avatar

Opravdu jste v redakci všichni tak tupí, že nejste schopní použít jiné přídavné jméno než bizarní?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ani seneptej

Však tohle je normál PR au.. | 24.2.2018 18:34reagovat
avatar

Však tohle je normál PR aut synáčků zbohatlíků jako u nás :-) Nikaragua rozhodně není bizarní. Naopak je tam jedna z nejkrásnějších verzí přírody akorát se tam do toho sere ten kapitalismus

Nepřihlášený Sancho

Tam kde bydlím se prohání.. | 24.2.2018 18:54reagovat
avatar

Tam kde bydlím se prohání podobná kreace na bázi BMW 3 E36... Asi každý 18ti-25ti letý nadšenec do vizuálního tuningu s přístupem k financím na úpravy by čerstvě po shlédnutí Fast & Furious ztvořil něco podobného, možná to je trochu trhlý a nezvyklý styling, ale rozhodně ne bizár.

Nepřihlášený Adam

Krásná auta. :-) | 24.2.2018 19:01reagovat
avatar

Krásná auta. :-)

Nepřihlášený PepaSFI

jediný co bych tomu vytknu.. | 24.2.2018 19:53reagovat
avatar

jediný co bych tomu vytknul jsou ty kola od tramvaje, do toho se všichni vytuněnci zbláznili, jak je vidět guma, je to špatně. Ale pokud jde o vzhled, nic bizarního tam nevidím. Omalovánky? No a co? To mi vadí ze všeho nejmíň. Ani na tom nejsou žádné moc šílené plastové kreace, lámače nožiček a sekače hlaviček. Doporučuju navštívit nějakou tuningovou akci, to jsou kolikrát věci že člověk nechápe jak to drží pohromadě a kde se to tam vzalo protože po svých to dojet nemohlo a na podval by to museli vynést v rukách aby to neuvázlo spodkem. A největší div je že to má číslo a STK.

Nepřihlášený TamTen

Možná k nim dorazil NFS:Un.. | 24.2.2018 19:59reagovat
avatar

Možná k nim dorazil NFS:Underground 2 až teď :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Je to tak

Lepší než nějaká hnusná něm.. | 24.2.2018 21:36reagovat
avatar

Lepší než nějaká hnusná němka alá koncern.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený TamTen

Reakce na: Lepší než nějaká hnusná něm.. | 24.2.2018 22:01reagovat
avatar

Jojo to je určitě lepší oplastovaný hnujdej s parádní nálepkou a bodykitem ala udělej si sám :D

Nepřihlášený Max

No snat tam nebude nas BIZ.. | 24.2.2018 23:17reagovat
avatar

No snat tam nebude nas BIZARDNI tuning na skodofkach to by asi zvraceli

Nepřihlášený Sally

Reakce na: Možná k nim dorazil NFS:Un.. | 24.2.2018 23:26reagovat
avatar

Přesně!

Nepřihlášený Kolemjdoucí

Ta preludka není vůbec ška.. | 25.2.2018 01:00reagovat
avatar

Ta preludka není vůbec škaredá (až na ty kola je to nedoceněný auto a nemohla za buzeranty z Bruselu, kvůli kterým byla v našich končinách poddimenzovaná na 136kW resp. 147kW vedle v Deutschlandu). Náhodou v pořádné SpecS z Japanu s ATTS a 4WS se 168kW bych se klidně svezl, každý den nemá člověk možnost vytáčet motor přes 8tis. otáček :-)) jestli pak redakce vůbec ví, že Preludka v 80.letech ve slalomu díky 4WS porazila porsche i ferrari. Proč asi dnes Porsche a BMW 4WS nabízejí taky že? :-)) R.I.P. PRELUDE

Nepřihlášený smudla

i když osobně tento styl úp.. | 25.2.2018 07:24reagovat
avatar

i když osobně tento styl úprav moc nevyznávám, nějaký smysl pro estetiku se jim nechat musí, akorát bych volil ale jiná kola

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: Opravdu jste v redakci vši.. | 25.2.2018 10:17reagovat
avatar

Mazale ! Ty jseš opravdu "mazal".

Nepřihlášený DVD

Nevím, jestli autor měl ne.. | 25.2.2018 21:16reagovat
avatar

Nevím, jestli autor měl nedávno 18 let a dostal se k psaní clanku o vozech a jejich úpravách, ale evidentně tím, že tvrdí, že tento styl je pro ně typický, výjimečný a u nás nepochopitelný a šílený, toho opravdu moc neví. Tento klasický japonský styl převládal na přelomu tisíciletí v každé vyspělé zemi, kde měli přístup k televizi/kinu a viděli FaF díl první. Tehdy defakto žádný jiný styl tuningu moderních vozu, a to i u nás v Česku, prostě nebyl, nebo byl hodně zřídkavý. Každý kdo se o auta aktivně zajímá a nějakým způsobem aktivně tuto éru zažil, být jako puberťák bez řidičáku, tak vzpomíná na ulice plné aut z 80. Let, 120tek, Rapidu, Escortu, Civicu atd, polepenych od hlavy až k patě, s obrovskými bodykity, neobyčejně, spojlery, chromovými lištami, andělskými světly a obrovskými koncovkami výfuku. Pod kapotou vesměs nalakovaný kryt motoru a Tod vše. Dnes se vesměs za tato auta v původním stavu platí skoro zlatem.Takhlečínalo, to že se to u nas postupným vývojem dostalo až k německému, spíše stylingu než tuningu, ktery znamená dát kultovní kola a auto nnejakym způsobem na zem, je prirozeny vývoj. Ono zase úplně propagovat a označovat tento styling za nejlepší, není úplně ideální. Osobně vím, jak tato auto mohou vypadat z venku úžasné, tak bídně jsou na tom po technické stránce podvozku a motoru. Aut ve špičkové kvalitě v tomto stylu je u nás jen úplná hrstka. Takže kdo ví, co bylo lepší. Sviti, okřídlené autíčko z poute, na které někdo nechal stovky hodin práce a jakési formy "umu", nebo naleštěné ojetiny, s uřezány mi pruzinami, s umem namontovat 16-20 kolových šroubů??

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

U tohoto stylu tuningu je.. | 26.2.2018 17:18reagovat
avatar

U tohoto stylu tuningu je hranice mezi tuningem a tuzingem hodně tenká. Některé kousky se mi líbí, z jiných mi je nevolno. Někteří majitelé takto upravených aut, to berou jako formu nadsázky a parodie. Třeba takový Renault 5 vytuněný ve stylu Ali G je docela vtipná záležitost.

Nepřihlášený

Reakce na: Nevím, jestli autor měl ne.. | 26.2.2018 17:26reagovat
avatar

Já si tu dobu pamatuju dobře. Hodně záleželo na estetickém cítění majitele. Někdo prostě musel mít neony, křídlo a subwoofer a na konkrétním provedení už mu nezáleželo, hlavně že měl vytuněné auto. Ale ne všichni tuneři byli takoví. Někdo měl cit pro estetiku a dokázal udělat auto, na které se dalo koukat. Takových byla sice menšina, ale byla by škoda kvůli tomu zatracovat celý svět tuningu.

Nepřihlášený

Reakce na: Nevím, jestli autor měl ne.. | 26.2.2018 17:32reagovat
avatar

A německý styl tuningu mi nepřijde úplně neinvazivní. Například zkuste sehnat BMW E46 v původním provedení bez úprav. Prakticky nemožné. Na tyto auta se málokdy dávaly křídla nebo neony, ale skoro každý se to pokusil překopat na mpaket nebo na parodii na M3. A to nemyslím jen vizuálně, ale i podvozkem, řízením... To mi potvrdil i můj známý, který je automechanik. E46 v originálním stavu už prej pár let neviděl.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše