Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz

BMW M5 E39 bylo tím posledním, co bylo všem k dispozici s atmosférickým motorem a manuálním řazením. Toto je krásné, dlouho jsme takové neviděli.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz

13.5.2017 | Marek Bednář | 5 příspěvků

BMW M5 E39 bylo tím posledním, co bylo všem k dispozici s atmosférickým motorem a manuálním řazením. Toto je krásné, dlouho jsme takové neviděli.

Samozřejmě si můžete koupit poslední BMW M5, ale to nenabídne ani manuální převodovku, ani atmosféricky plněný motor. A to nové na tom nebude jinak, dokonce půjde o čtyřkolku s automatem s hydrodynamickým měničem. Poslední generace M5, která nabídla jak motor bez přeplňování, tak manuální řazení, byla E39. A protože puristé nic jiného do auta pro zábavu nechtějí, poptávka roste a kousky v dobrém stavu mizí. Pokud vám ten poslední někdo vyfoukl, zde je nová příležitost. A je dost možná lepší, než co jste měli vyhlídnuto posledně - je to nejlepší kus, který jsme viděli za posledních několik let.

Na prodej je M5 E39 z roku 2002, takže jde o už faceliftovanou verzi se svítícími „obroučkami” předních světel, které BMW používá s různými modifikacemi dodnes. Co je ještě podstatnější, vůz má za sebou za celých 15 let pouhých 28 885 km. Podle toho také vypadá, jak se můžete přesvědčit na poměrně obsáhlé fotosadě. Samozřejmě, hodně udělalo dokonalé vyčistění před pořízením fotek, ale pokud by tu bylo nějaké výrazné opotřebení, bylo by vidět o to více. A opravdu žádné nevidíme.

Marně hledáme i šrámy z provozu. Fotky nejsou zas tak velké, ale vidíme jen nějakou nedokonalost laku nad levou ledvinkou a sem tam vlasový škrábanec z mytí, jinak není co vytknout. Takhle krásné auto může po 15 letech být jen tehdy, pokud se o něj majitel pečlivě stará, pokud ho parkuje v garáži - a pokud s ním moc nejezdí.

Škoda pro dosavadního majitele, který jen zřídka okusil největší lákadla tohoto vozu - pětilitrový motor V8 s výkonem až 294 kW (400 koní), který přes šestistupňovou manuální převodovku a samosvorný diferenciál putoval na kola zadní nápravy. Auto to nikdy nebylo lehké, vážilo přes 1 700 kg, přesto dokázalo zrychlovat na stovku za 5,3 sekundy a na 250 km/h ho zastavil jen omezovač. 70litrová nádrž pak stačila na dojezd přes 400 km tempem adekvátním povaze vozu.

K autu je kompletní servisní historie a známe i jeho cenu - 54 950 Eur, tedy asi 1,47 milionu korun. Není to málo peněz, ale na dodnes zánovní M5 to není ani extrémní suma. S ohledem na aktuální situaci na trhu může hodnota tohoto exempláře dále růst, jen s ním bohužel nemůžete jezdit vysoké desetitisíce kilometrů ročně...

Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 1 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 01Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 2 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 02Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 3 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 03Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 4 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 04Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 5 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 05Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 6 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 06Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 7 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 07Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 8 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 08Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 9 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 09Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 10 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 10Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 11 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 11Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 12 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 12Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 13 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 13Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 14 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 14Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 15 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 15Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 16 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 16Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 17 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 17Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 18 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 18Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 19 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 19Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 20 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 20Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 21 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 21Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 22 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 22Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 23 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 23Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 24 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 24Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 25 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 25Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 26 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 26Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 27 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 27Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 28 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 28Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 29 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 29Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 30 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 30Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 31 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 31Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 32 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 32Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 33 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 33Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 34 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 34Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 35 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 35Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 36 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 36Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 37 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 37Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 38 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 38Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 39 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 39Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 40 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 40Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 41 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 41Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 42 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 42Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 43 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 43Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 44 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 44Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 45 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 45Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 46 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 46Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 47 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 47Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 48 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 48Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 49 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 49Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 50 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 50Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 51 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 51Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 52 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 52Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 53 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 53Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 54 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 54Tohle je nejlepší cesta k poslední „čisté” M5, k mání je dodnes zánovní vůz - 55 - bmw m5 e39 29k km prodej nl 55
Tahle M5 je opravdu krásná a může fungovat i jako investice

Zdroj: DL Automotive

Marek Bednář

Další zajímavé články:

Diskuze 5 příspěvků

Autobazar

zobrazit vše


Reklama