Reklama

Už se ví, proč nejsilnějším Fordům Focus odchází motory. Příčina je komicky banální

 | 90 příspěvků | 9.1.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený sss

banda kokotov | 9.1.2018 11:39reagovat
avatar

banda kokotov

Nepřihlášený Ernie

FORD = Fix Or Repair Daily | 9.1.2018 12:27reagovat
avatar

FORD = Fix Or Repair Daily

Nepřihlášený Mathew

Ford je v tom nevinně? Pok.. | 9.1.2018 12:33reagovat
avatar

Ford je v tom nevinně? Pokud vím tak ta banda co to montuje jsou jeho zaměstnanci a jako zákazníka by mě zjištění, že zaměstnává idioty vůbec neuklidnilo, protože kdoví co dalšího namontovali blbě...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený puk

Reakce na: Ford je v tom nevinně? Pok.. | 9.1.2018 12:41reagovat
avatar

Jako sry, ale ten, kdo to montuje, tak jeho ukolem neni resit, zdali to konkretni tesneni, co ma zrovna v ruce, je spravne pro dany typ motoru. Jeho ukolem je ho tam namontovat. A pokud to jde bez problemu...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Jako sry, ale ten, kdo to.. | 9.1.2018 12:51reagovat
avatar

Presne tak. Toto chybe komuikace / objednavky zadavatel a vyrobce

Nepřihlášený Sir CHerokee

To montují roboti a moc na.. | 9.1.2018 12:58reagovat
avatar

To montují roboti a moc nad tím nepřemýšlejí, fakt ne. Doporučuju někdy mrlnout na nějaký moderní provoz. Ručně dělá motory leda AMG.

Chyba Fordu je v tom, že to dostatečně neodzkoušeli a při kontrolách. Tu pošramocenou pověst RS už neodpářou a možná to zabije příští generaci. A to je škoda, protože je to výjimečné auto.

Nepřihlášený Rad

Reakce na: Jako sry, ale ten, kdo to.. | 9.1.2018 13:19reagovat
avatar

Asi nejde tak úplně o ty lidi na montáži ale spíš o ty, co zajišťují správné součástky ve správný moment na konkrétní motor. A tady má mezery spíš Ford než dodavatel těsnění, který ví houby o tom, na kterém konkrétním motoru skončí které těsnění. Leda by jeho just-in time dodávka končila podáním těsnění do ruky borce, co jej pak hned namontuje do motoru...

Nepřihlášený Alien

Ja mel za to, ze tyto moto.. | 9.1.2018 14:11reagovat
avatar

Ja mel za to, ze tyto motory v RS a Mustangu se delaji rucne, alespon kazdy motor v USA co jsem v tomto aute videl ma na sobe stitek jaky technik ho skladal.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Milan

Všechna na houby auta začín.. | 9.1.2018 14:14reagovat
avatar

Všechna na houby auta začínají na F... Ford a Francouzská...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Milan

Reakce na: Ja mel za to, ze tyto moto.. | 9.1.2018 14:20reagovat
avatar

:-))))) mi ukažte Američana, který by dokázal poskládat dětské kostky do krabičky... natož pak celej motor od auta...!!! Ti pitomečkové potřebují podrobný, 100-stránkový návod i na výměnu žárovky u lampy...!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MartinB

Reakce na: :-))))) mi ukažte Američa.. | 9.1.2018 14:30reagovat
avatar

Auta na F stojí za houby, všichni Američani jsou debilní. Patrně máš o sobě vysoký mínění hvězdo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mathew

Reakce na: Jako sry, ale ten, kdo to.. | 9.1.2018 14:32reagovat
avatar

I při montáži blbého holícího strojku se každá nově rozbalená krabice i s tupým návodem kontroluje jestli je fakt vpořádku a pro daný typ. To jestli ve Fordu strčí tu krabici hned do ruky robotovi a montuj, protože mě nezajímá co v té krabici je tak to už je jejich blbost a pochybuji, že nějakého zákazníka taková kontrola kvality potěší.

Nepřihlášený Jan

V automobilovém průmyslu j.. | 9.1.2018 14:32reagovat
avatar

V automobilovém průmyslu jsou na výrobních linkách přípravky, které znemožňují použití jiných dílů, než odpovídajících dané výrobě. Nelze tak vyrobit bezpečnostní pás s západkou otočenou na druhou stranu, nelze vyrobit volant bez airbagu a podobně. Zajímalo by mě, jaká opatření mají Fordíci ve výrobním závodě, aby nedošlo k záměně. Protože v každém výrobním závodě vědí, že na lidský faktor nelze spoléhat, proto jsou lidské chyby (i při záměně komponenty ve skladu nebo u dodavatele) eliminovány kontrolními mechanismy. A ty selhaly.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Chevy

Chyba je jen jedna!!!! 2,3.. | 9.1.2018 14:40reagovat
avatar

Chyba je jen jedna!!!! 2,3 ecoboost!!! Obsah nejde ničím nahradit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Freki

Reakce na: V automobilovém průmyslu j.. | 9.1.2018 14:44reagovat
avatar

A ještě bych očekával, že před každou směnou nebo šarží seřízovač dané linky ověří díly a nastavené parametry dle výkresu, technické dokumentace, atd. a podepíše už kvůli případnému auditu.

Reálně jsem v automobilce nikdy nebyl, ale pár výrobních provozů jsem viděl.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Majky

Pokud sem dobre cetl clane.. | 9.1.2018 14:48reagovat
avatar

Pokud sem dobre cetl clanek, tak bylo napsano, ze zamena probehla u dodavatele. Ne ze by to zamenili ve fabrice (samo Ford to neprizna, ze mohli se prehlednout u nich ve fabrice). Horsi bude prijit na to, kterych motoru se to tyka....

Nepřihlášený Coffeboy

Mně by zajímal jak si mohl.. | 9.1.2018 14:56reagovat
avatar

Mně by zajímal jak si mohli majitelé nových motorů všimnout jiného těsnění pod hlavou. To si ho nechali celý rozebrat ????

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Chase

Kdyby tam nechali pětihrne.. | 9.1.2018 14:58reagovat
avatar

Kdyby tam nechali pětihrnek z Volva, tak nemuseli řešit problém :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Li

Reakce na: Auta na F stojí za houby,.. | 9.1.2018 15:08reagovat
avatar

Ano, Milan to je borec.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený eFeFeF

Reakce na: Všechna na houby auta začín.. | 9.1.2018 15:09reagovat
avatar

Folksvágn..!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený eFeFeF

Reakce na: :-))))) mi ukažte Američa.. | 9.1.2018 15:13reagovat
avatar

Američania sú takí blbí, že prišli na to, že Folksvágn (automobilka začínajúca na F) podvádza a my, cyhtrí európania sme na to neprišli... ...a blbí američania budú odškodnení a chytrí európania nie...!!! Ako je krásne na svete nám chytrým európanom, a ako je blbo byť blbým američanom!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený eFeFeF

Reakce na: Mně by zajímal jak si mohl.. | 9.1.2018 15:14reagovat
avatar

...pri kúpe si treba tovar poriadne prezrieť a vyskúšať! :-D

Nepřihlášený Zdenek

Tady se dělá kauza kvůli p.. | 9.1.2018 15:28reagovat
avatar

Tady se dělá kauza kvůli pár motorům. Těch RS se neprodává zas tolik a navíc ten problém se netýká všech. Ale to že slavné VW vypustilo do světa statisíce motorů s fatálními konstrukčními vadami, to je v pohodě že jo..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Prokopnutý

".....majitelé si snadno m.. | 9.1.2018 15:29reagovat
avatar

".....majitelé si snadno mohli povšimnout „nového“ designu těsnění..."

Tak autor zřejmě viděl těsnění pod hlavou motoru opravdu jenom na obrázku. Určitě ne v motorovém prostoru auta :-))))))

Nepřihlášený Milan

Reakce na: Folksvágn..! | 9.1.2018 15:46reagovat
avatar

ty v poslední době taky...!!!

Nepřihlášený Milan

Reakce na: Auta na F stojí za houby,.. | 9.1.2018 15:49reagovat
avatar

fakta nepustí... a nebuď pořád připosranej Čecháček...!!!

Nepřihlášený Milan

Reakce na: Ano, Milan to je borec. | 9.1.2018 15:50reagovat
avatar

koukám, máte dobrej odhad na lidi...!!!

Nepřihlášený Milan

Reakce na: Američania sú takí blbí, že.. | 9.1.2018 15:58reagovat
avatar

Američania prišli akurát tak na velké houby... napráskal im to Ferdinand Piëch, ako správny Čech, keď ho vyhodili Nemci zo správnej rady VW...!!! A čo sa odškodnenia týka, ktorý priblblý Europan si kúpil také sračkové auto, tak nech za to pyká...!!! :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Milan

Reakce na: Mně by zajímal jak si mohl.. | 9.1.2018 16:01reagovat
avatar

Fordy se musí rozebírat a kontrolovat před každou jídzou... páč jinak je to o život...!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fluidum

"zplodiny" a "zapravdu" -.. | 9.1.2018 16:47reagovat
avatar

"zplodiny" a "zapravdu" - Prokopec nemá jen nedostatek vědomostí a objektivity, ale navíc taky neumí pravopis, což je u novináře celkem zásadní detail. Kdo tohoto mamlase zaměstnal, ten asi neměl všech 5 pohromadě...

Nepřihlášený LS

Reakce na: Fordy se musí rozebírat a.. | 9.1.2018 16:47reagovat
avatar

Nula krat cokoliv rovna se zase jen tobe.

Panacku zauvazuj nad sebou konecne :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Alias

Reakce na: Chyba je jen jedna!!!! 2,3.. | 9.1.2018 16:53reagovat
avatar

Objem.

Nepřihlášený Jan Richter

Teď mně zajímá-mám Ford fo.. | 9.1.2018 16:55reagovat
avatar

Teď mně zajímá-mám Ford focus rs III - .najeto 7000 km,zatím bez potíží. Mám čekat až motor klekne, nebo ford vymění těsnění za pár korun.Zatím ve fordu říkají, že o ničem neví.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ROB

Reakce na: A ještě bych očekával, že.. | 9.1.2018 16:57reagovat
avatar

No to vis, ze jo :)

Nepřihlášený Pdtp

Reakce na: Kdyby tam nechali pětihrne.. | 9.1.2018 16:58reagovat
avatar

Ani motor volvo nemusí být řešení,když dali 2,5t do fordu kuga a majiteli kousla kuna pár kabelů,nemohl to nakonec zprovoznit nikdo ani borci z fordu ani z Volva.Těm se zamotala hlava,jak ford udělal svoji řidiči jednotku.Půl roku auto stalo v německu a učili se na něm úplně všichni.Jo když ford používá často slátaniny..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mzslis nekd

Reakce na: Ani motor volvo nemusí být.. | 9.1.2018 17:13reagovat
avatar

Libily se mi ty dogmata autofora znalcu: “Ford znicil motor z mazdy“, atd., atd.

Za tento clanek velice dekuji, otevrel mi hodne oci, o tom jaci lide “produkuji“ clanky a jaci lide zde prispivaji. Mej te se tu krasne …

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený a

Redakce, nepřekládejte z a.. | 9.1.2018 17:43reagovat
avatar

Redakce, nepřekládejte z angličtiny, protože to neumíte dobře a na těch větách je poznat, že byly původně anglicky. Třeba toto:

„majitelé si snadno mohli povšimnout „nového“ designu těsnění, jenž byl zcela odlišný vůči tomu starému. Tedy jinými slovy, zahrnoval pouze jeden otvor, nikoliv dva. Evidentně však nešlo o komponent zcela nový, nýbrž pouze ten správný umožňující cirkulaci chladicí kapaliny napříč celým okruhem.“

Buď si to nechte přeložit za peníze od někoho, kdo to umí, nebo pište jenom původní články. Akorát se tím ztrapňujete.

Nepřihlášený Milan

Reakce na: Nula krat cokoliv rovna se.. | 9.1.2018 17:50reagovat
avatar

Nevěřím, že bys dokázal spočítat nějaký matematický úkol... natož kde je násobení...!!! Přesto, příjemný večer Ti přeju... eM

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený LS

Reakce na: Nevěřím, že bys dokázal sp.. | 9.1.2018 17:55reagovat
avatar

No jak rikam...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Milan

Reakce na: No jak rikam... | 9.1.2018 18:05reagovat
avatar

nic říkat nemusíš... k mému pobavení stačí to co píšeš...!!! :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Libily se mi ty dogmata a.. | 9.1.2018 19:08reagovat
avatar

Vazena damo nebo pane,

lhat se take musi umet, zeptejte se zde prispevovatelu, jak se to dela...

Nepřihlášený Bludic

Reakce na: nic říkat nemusíš... k mém.. | 9.1.2018 19:10reagovat
avatar

Skoda Octavia slov

Nepřihlášený Petr

Nejedná se jen o RS - auto.. | 9.1.2018 19:39reagovat
avatar

Nejedná se jen o RS - auto pro pracháče, ale problém je i u Fordu Focusu 1,6 ecoboost, úplně stejná závada, proč to nechcou řešit nechápu

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Tato závada se neprojevuje.. | 9.1.2018 19:40reagovat
avatar

Tato závada se neprojevuje jen u tohoto typu Forda, ale i u Fordu Connect s naftovým motorem. Mám s tím vlastní zkušenost ba i mí kolegové.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pedro

Reakce na: Ja mel za to, ze tyto moto.. | 9.1.2018 20:19reagovat
avatar

Tady jsou ti roboti v americe,jedou jako roboti a co dojde pod ruku tak to namontuji.. https://www.youtube.com/watch?v=mCTqquRud4c

Nepřihlášený Tomáš

Není chyba automobilky ? O.. | 9.1.2018 20:32reagovat
avatar

Není chyba automobilky ? Ona je zodpovědná za auto jako celek . Že si nechává dělat těsnění někde na východě aby ušetřili pár doláčů to je pouze jejich blbost ,ale tak je to dneska se vším .

Nepřihlášený Mara

Reakce na: Chyba je jen jedna!!!! 2,3.. | 9.1.2018 20:44reagovat
avatar

Obsah motoru je jeho vnitřek.. Ten nahradit lze.

Říká se objem. Odborně zdvihový objem motoru..

Nepřihlášený

Reakce na: Nejedná se jen o RS - auto.. | 9.1.2018 21:06reagovat
avatar

Jo?

Nepřihlášený Marex

Reakce na: Všechna na houby auta začín.. | 9.1.2018 21:23reagovat
avatar

Fabia :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jeso

Ja sa Vám dopredu ospraved.. | 9.1.2018 21:45reagovat
avatar

Ja sa Vám dopredu ospravedlňujem, ale mne sa zda,že mi tu v ČR a SR ovladame všetku múdrosť sveta. Kauza VW - podvod na zákazníkovi, automobilka nič voči zákazníkovi nerieši - tu v EU. Honda problém s brzdovým segmentom, zvolávacia - riešili zadara, PSA - napinac pásov - zvolávacia..... Treba si všímať, ako automobilky reagujú na svoju chybu. Problém na SK , možno aj v ČR, bude ten , ako reagujú jednotlivý dealeri, či zástupcovia ja automobiliek v republikách. Je dosť veľký problém vyreklamovat aj banalnejsie veci... Poznám prípad Renault, kde odbili majiteľa, že nie je správne vypísania servisná. Chodil len k nim...na záruku. Chýbali podpis, dátum, čas.... A ktorú automobilku ? Ktoré auto? Chodím po vyrobe aut, PSA,BMW,Mercedes,WV.... Všetci šetria. A možno by Ste boli prekvapení s tých Vašich prémiovek... Ja som sa vozil už na viacerých autách, jedno mi sedelo, druhé menej. Ale vždy som sledoval spoľahlivosť. Pre mna je prekvapujúce, ak niekto berie už ako normálny servis výmenu rozvodovej reťaze, klobúk dolu. A taký za tú svoju automobilku bojujú, oni si balia vacky Eurami.

Nepřihlášený Jenda

Reakce na: Ani motor volvo nemusí být.. | 9.1.2018 22:04reagovat
avatar

I u Volva nevedeli...delas si srandu, ne. Prekousany svazek kabelu bych nahradil novym?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kadel

Tak Forda jsem měl jen jed.. | 9.1.2018 23:12reagovat
avatar

Tak Forda jsem měl jen jednou (Eskort 1,8D) a jsem již vyléčen. Tolik závad, např prasklý rozvoďák kolem 10000 Km po výměně a spousta dalších na rychle rezavějícím podvozku, v zimě nestartoval a Bosh jen inkasoval peníze. Naštěstí se nakonec urvala ojnice a šel do vysoký pece. Zkrátka, několikanásobně víc závad jak Moskviš 2138 se kterým jsem začínal a to sem furt dělal ventily, asi byli z papíru. FORD nikdy více, život bez něj je skvělej.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kadel

Reakce na: Fabia :-D | 9.1.2018 23:16reagovat
avatar

FCitroen Berlinko taktéž a Fopl do 2003, tech je.

Nepřihlášený orion

Tohle je chyba dodavatele,.. | 10.1.2018 01:18reagovat
avatar

Tohle je chyba dodavatele, pokud je pravda, že zaměnil číslo dílu v balení a bude ho to stát fakt hodně peněz.

Pokud se ty motory nedělají ve stejné fabrice, tak si to Ford ošetřit nemohl, pokud ano, tak dost jednoduše a s něčím takovým se počítá dávno před začátkem výroby.

Nepřihlášený orion

Reakce na: V automobilovém průmyslu j.. | 10.1.2018 01:34reagovat
avatar

V automobilovém průmyslu pracuji hodně let a tak vím, že ne vše jde takto ohlídat, respektive ohlídat jde vše, jenže ne vše jde vymyslet dřív, než se stane nějaký problém. Všechna ta opatření, která se dělají, tak je to jen reakce na nějaký problém, který už se v minulosti někdy někde stal a nebo je to zjevné už v přípravné fázi projektu, kdy se má třeba na jedné lince dělat více typů a tak s tím už engeneering počítá a ladí se ta opatření na vzorkových kusech.

A některé neshody dokáží překvapit i po letech běhu projektu.

Nepřihlášený

Hezky to ovcím obkecali. P.. | 10.1.2018 02:20reagovat
avatar

Hezky to ovcím obkecali. Prostě mezitím nechali vyrobit nová těsnění, zaslepením části kanálků zvětšili těsnící plochu. A vymysleli pseudo historku.

Nepřihlášený eFeFeF

Reakce na: Američania prišli akurát t.. | 10.1.2018 02:20reagovat
avatar

Mne to vychádza tak, že američanov odškodnia preto lebo si už Folksvágn nekúpia takže aby mali prachy pre inú automobilku, ale blbý európan keby ho odškodnili, tak by si znova kúpil Folksvágn, takže po vykrátení rovnice netreba európanovi (europákovi :-) nič platiť...!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Blum

Pekna kara | 10.1.2018 07:26reagovat
avatar

Pekna kara

Nepřihlášený JiVi

evidentne zamena QWERTY vs.. | 10.1.2018 07:33reagovat
avatar

evidentne zamena QWERTY vs QWERTZ klavesnice a chyba je na svete :-D

Nepřihlášený Sulc

Reakce na: Tak Forda jsem měl jen jed.. | 10.1.2018 08:10reagovat
avatar

Tak Skodu jsem mel jen jednu (Favorit) a jsem jiz vylecen, ackoli mi ostatni rikali ze se od te doby krapet zmenila.

SKODU nikdy více, zivot bez ni je skvelej.

Nepřihlášený Milan

Reakce na: Fabia :-D | 10.1.2018 09:24reagovat
avatar

Tož Fabie se musím zastat... máme v rodině... 15 let... najeto 150.000 km... 2x výměna žárovky... jednou výměna spínací skříňky a jinak žádná závada...!!! Brzdové destičky měněny loni, po 145.000 km...!!! Nevím, zda moje spolubydlící tachometr na vrtačce přetáčela... nebo opravdu s tím autem tolik najela...!!! :-))

Nepřihlášený Milan

Reakce na: Mne to vychádza tak, že am.. | 10.1.2018 09:27reagovat
avatar

taky možná varianta...!!! Ale myslím, že Číňani, udělají VW i ostatním evropským automobilkám za pár let, škrt přes rozpočet...!!! :-) Tak jako jim ho dělají již nyní, Jihokorejci...!!!

Nepřihlášený Pdtp

Reakce na: I u Volva nevedeli...delas.. | 10.1.2018 11:27reagovat
avatar

Nedělám,auto chvíli po překousnutí kabelů jelo a pak umřelo.A zprovoznit už byl oříšek,jak pro ford,tak volvo.Řidiči jednotka to nepřežila a bylo.Vyměnit "pár"kabelů legrace byla,ale kuga měla ten motor 2,5 tenkrát úplně nově a jak říkám ford si udělal úpravy podle sebe a rozchodit to neuměli už s novou jednotku ani ford,ani volvo..

Nepřihlášený

Co to je proti Škodovkám. | 10.1.2018 12:27reagovat
avatar

Co to je proti Škodovkám.

Nepřihlášený Jan Rajcsek

Jo supr, všichni už to ví,.. | 10.1.2018 17:18reagovat
avatar

Jo supr, všichni už to ví,a jedeme v klidu dál,

vesele se prodává, nikdo nedostane přez dršku

ani pokutu! vždyť von to nějakej českej čurák,bez nároku na odškodnění rád zaplatí!!!

du blejt.

Nepřihlášený Alois

Reakce na: Všechna na houby auta začín.. | 10.1.2018 19:50reagovat
avatar

Aj Ferrari a Folcvágen ???

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Milan

Reakce na: Aj Ferrari a Folcvágen ??? | 11.1.2018 07:00reagovat
avatar

Bavíme se o autech pro každodenní použití... Ferrari je v tomhle směru opravdu k ničemu...!!! A Folcvágen je v podstatě Volkswagen...!!! :-) Prima den... přeje eM

Nepřihlášený Milan

Reakce na: Teď mně zajímá-mám Ford fo.. | 11.1.2018 07:07reagovat
avatar

Vyměnit Forda za nějaké opravdické auto...!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Tady se dělá kauza kvůli p.. | 11.1.2018 09:31reagovat
avatar

Které konstrukční vady myslíš? Doufám, že ne emise. To není konstrukční vada. Běžný člověk emise neřeší. Řeší spotřebu a ta je vpohodě :)

Nepřihlášený Ls

Reakce na: Vyměnit Forda za nějaké op.. | 11.1.2018 18:33reagovat
avatar

No tak nam povez, ktera jina to dle tebe jsou?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Milan

Reakce na: No tak nam povez, ktera ji.. | 11.1.2018 18:40reagovat
avatar

tož nemátkou... třeba takové Volvo...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: tož nemátkou... třeba tako.. | 11.1.2018 20:10reagovat
avatar

Tak Volvo vlastnil Ford 10 let a pak ho prodal Číně,tak nevím.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ls

Reakce na: Tak Volvo vlastnil Ford 10.. | 11.1.2018 20:34reagovat
avatar

:) Tobe + a mistr Milan dostava zase -

Nepřihlášený Urbas

Jak je vidět z videa motor.. | 8.2.2018 09:26reagovat
avatar

Jak je vidět z videa motor neskládají roboti, ale lidé. Pokud je to skutečně problém těsnění, tak je to spíše vinou Fordu. Přímo na každém dílů je speciální kód takzvaný Datamatrix (je vidět na fotkách v článku), který je tam právě proto aby se předešlo záměně. Úkolem operátora ve výrobě je ten kód naskenovat a až poté co dosatane informaci, že se jedná o správný díl jej namontovat. Jinak řečeno kdyby měl v ruce špatný díl tak ho na to systém upozorní a nenechá ho pokračovat v práci dokud nebude mít naskenovaný správný díl. Takhle funguje automobilový průmysl současnosti. U Fordu ten DMX na těch dílech mají, ale jestli ho nepoužívají tak zamrzli v 90. letech. Je tu možnost, že už při výrobě samotných těsnění u doavatele dali špatný DMX , ale to je v podmínkách dnešní automobilového průmyslu dost nepravděpodobné. Kdyby to dělali už od začátku tak na to Ford přišel už dávno před zahájením sériové výroby, náhodně by k záměně rovněž dojít nemělo protože před nalepením DMX je skenován, aby se ověřilo, že je nelapen správný kód na odpovídající díl, který je zrovna ve výrobním programu.

Nepřihlášený Az

Reakce na: Tak Forda jsem měl jen jed.. | 27.3.2018 17:55reagovat
avatar

Nj já s Focusem v benzínu bez závad ... Kromě prasklého silentbloku na výfuku za pár desítek korun po 11 letech.. hold BMW na 2 roky to není .. chce to jen vybrat správný motor a vyhnout se dieslum ..

Nepřihlášený FranzG

Reakce na: Američania prišli akurát t.. | 3.4.2018 23:42reagovat
avatar

Tak ještě, že na to všechno nějaký drotár přišel..

Nepřihlášený Driver

Co je úplně nejhorší, tak.. | 3.4.2018 23:59reagovat
avatar

Co je úplně nejhorší, tak hovada jako ty!!

Nepřihlášený Lolek

Toto je jen jedna cast pro.. | 5.4.2018 09:56reagovat
avatar

Toto je jen jedna cast problemu. To ze se tomu kroutej hlavy a bloky to ale neresi, protoze to se bude dit s jakymkoliv tesnenim pod hlavou. Staci tomu zvednout vykon, a cely se to zkrouti. Holt ford umi perfektne spocitat zivotnost pri danem (seriovem) vykonu, ale nic vic od toho motoru cekat nelze. To je hlavni rozdil napr. od japonskych aut, ktery jsou dimenzovany trochu jinym zpusobem.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše