VW říká, že změní svět elektromobilem za cenu běžného auta. Co za tím vězí?

 | 10 příspěvků | 21.4.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Gašpo

No, včera som si pozrel kús.. | 21.4.2017 13:40reagovat
avatar

No, včera som si pozrel kúsok infantilného Primáckeho Autosalonu a bol tam Golf vo verzii elektromobilu i hybridu. Ako fakt soráč, ale kúpiť si za milión elektroGolfa s dojazdom 150 km to chce už fakt značnú dávku zeleného fanatizmu. Síce v Nemecku vraj takích zákazníkov zvýhodňujú tak, že im raz za rok požičajú zadarmo normálne auto, aby si mohli s rodinou zájsť na dovolenku na vačšie vzdialenosti. :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený okoloiduci

Masove nasadenie je uplny.. | 21.4.2017 13:41reagovat
avatar

Masove nasadenie je uplny nezmysel.

Len v EU mame 400 milionov aut. Kto a kde vyrobi 400 milionov 500kg baterii?? ... aj pri recyklacii by ich bolo treba stale vyrabat a tazit ... plus hlinik, lebo auta su vdaka bateriam tazke atd.

Nepřihlášený mijunior

Takže ani dieselgate je ne.. | 21.4.2017 13:53reagovat
avatar

Takže ani dieselgate je nepoučila v tom že by neměli lhát a podvádět. Nebo snad někdo věří tomu že elektrický Golf najednou zlevní na půl mega?!

Nepřihlášený Jan Benda

Aby to nedopadlo jako s od.. | 21.4.2017 15:19reagovat
avatar

Aby to nedopadlo jako s odhodlání VW naučit jezdit USA na naftu.

Nepřihlášený Michael

Á Volkswagen cítí megaúspěc.. | 21.4.2017 18:07reagovat
avatar

Á Volkswagen cítí megaúspěch Tesly a půl milionu objednávek na model Tesla model3 rok dopředu tak už bude kopírovat.U Volkswagenu roky normální, že co se u konkurence neohřeje to začnou hned dělat.Vzpomenu Scénic/Tiguan. Kangoo/ Cady SLS/ CCPassat a mohl bych pokračovat

Idioti.

Já si myslím, že svou kauzou podvodu na zákazníky u dieslových motorů už svět změnili a co hlavně, že v USA už si neťuknou.Nikdo tady VW nekupuje a vyprodávají je za babku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený josephko

Ešte šťastie, že šéfovia V.. | 21.4.2017 20:26reagovat
avatar

Ešte šťastie, že šéfovia VW nečítajú Autoforum.cz. Inak by si to už určite dávno hodili pri zistení, že sú totálne mimo...

To redaktori autofora - to sú iní kabrňáci. Vedia 100 dôvodov, prečo je vízia elektromobilovej dopravy nezmyslom. :-)

A teraz trochu k veci. V ekonomickej teórii a samozrejme aj praxi existuje niečo ako úspora z rozsahu. Inak povedané, čím sa niečo vyrába vo väčších sériách, tým je jeho jednotková cena nižšia.

Po ďalšie: ak sa nejaké výrobné odvetvie ukáže byť zaujímavé z hľadiska budúcnosti, tak to automaticky priťahuje ďalších a ďalších výrobcov plus výskum a vývoj. Tým jednotkové náklady ďalej klesajú.

A po tretie: ak by autor článku bol niekedy v nejakom čínskom megameste, tak by (kvôli neustálemu smogu) pochopil, že elektromobily pre nich nie sú luxusom, ale životnou nevyhnutnosťou, ak sa obyvatelia nechcú podusiť.

Čína sa pomaly stáva, či už stala krajinou, ktorá určuje trendy vývoja v automobilovej výrobe. Keď čínski súdruhovia zavelia, že v roku 2020 musí byť 10 či 12 % produkcie KAŽDEJ automobilky, čo predáva v Číne, elektrická, tak každý manažér musí zbystriť. V Číne sa minulý rok predalo 24 miliónov áut. A nevyzerá, že by krivka predajov mala klesať, Len pre porovnanie - v roku 2002 sa v Číne predalo len 2 milióny áut.

Takže postup Volkswagenu je aj o záchrane vlastnej kože. Ak by sa rýchlo nespamätal (aj on aj iné automobilky), tak hrozí, že im ujde (čínsky elektromobilový) vlak. A nielen v Číne, ale aj v Európe.

Nie je ťažké si predstaviť, čo by asi povedali akcionári automobiliek, keby v rokoch 2020-2025 prišla do EÚ záplava čínskych elektromobilov za cenu spaľovákov, a európske automobilky by si v pohode ďalej vyrábali benzínové a dieslové autá..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rock

Reakce na: Á Volkswagen cítí megaúspěc.. | 21.4.2017 21:50reagovat
avatar

Tiguan nemá být konkurence Scénicu. S alternativou Tiguanu (asi Kadjar) přišel Renault 8 let po Tiguanu.

Nepřihlášený Arni

Reakce na: Ešte šťastie, že šéfovia V.. | 21.4.2017 22:00reagovat
avatar

V Čine spôsobujú smog v mestach fabriky spalujuce uhlie,železiarne,tepelné elektrárne dodavajuce elektriku aj pre baterkovych šoférov.Ked sa tam konala olympiáda fabriky,železiarne museli obmedziť, alebo úplne zastaviť výrobu.Obmedzovat výrobu musia aj teraz v čase veľkého smogu.Cinska ekonomika je závislá na uhlí a elektroauta závislosť ešte zvýšia. Bez perpetum mobile sa nič nezlepší....

Nepřihlášený Kolemjdoucí 2

Reakce na: Á Volkswagen cítí megaúspěc.. | 22.4.2017 10:55reagovat
avatar

Myslíš tenhle megaúspěch?

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/tesla-ma- velky-prusvih-k-soudu-ji-zene-skoro-polovina-americkych-zaka zniku/

Nepřihlášený

Reakce na: No, včera som si pozrel kús.. | 22.4.2017 19:35reagovat
avatar

Tesla Model 3 již za rok.Objednavku si můžeš udělat už nyní.cena 35 000 dolarů, internet na palubě zdarma, hliníková katosérieatd atd atd

350 km dojezd, výkoon 300 PS

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama