Reklama

Zákazníkovi se dokola kazí špičkový model BMW. Podívejte se, jak mu to nyní vrací

Potíže se zánovním autem sice řeší tovární záruka, jenže když je záručních oprav moc, je problém už jejich četnost. Jednoho zákazníka BMW tahle situace naštvala tak moc, že dal své rozhořčení najevo všem.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Zákazníkovi se dokola kazí špičkový model BMW. Podívejte se, jak mu to nyní vrací

5.11.2018 | Mirek Mazal

Potíže se zánovním autem sice řeší tovární záruka, jenže když je záručních oprav moc, je problém už jejich četnost. Jednoho zákazníka BMW tahle situace naštvala tak moc, že dal své rozhořčení najevo všem.

Estonský majitel BMW řady 7 vlastní pravděpodobně své poslední auto mnichovské produkce, protože s tím aktuálně používaným je hrubě nespokojený. Podobně jako naštvaný majitel Mercedesu ze Srbska se kvůli přístupu značky rozhodl polepit svůj automobil nelichotivými nápisy, každý případ je ale trochu jiný.

Zatímco Srba dožralo, že mu třícípá hvězda neuznala záruční opravy, Estonec podobné potíže nemá. Všechny opravy jeho vozu jsou řešeny v rámci tovární záruky, jenže je jich tak moc, že auto není možné rozumně používat. A tak se vůz rozhodl polepit informacemi o všech nečekaných závadách, které jej postihy.

Ani velká karoserie plocha největšího mnichovského sedanu málem nestačila pojmout celý vzkaz. Přední blatník s dveřmi spolujezdce posloužily jako podklad pro sdělení, že pod kapotou by mělo být 450 koní, ale ve skutečnosti je tam sotva jeden, který by něco dělal. Trpká poznámka je adresována automobilce a pobočce Inchcape Motors v Estonsku.

Zadní dveře s blatníkem informují postupně o všech opravách, které auto muselo během necelých 55 tisíc kilometrů podstoupit. Podle bílých polepů na černém laku začalo utrpení při 18 tisících najetých kilometrem, kdy vypověděl službu ventilátor sedačky řidiče. Následovalo dalších celkem jedenáct oprav a vše prozatím skončilo při 54 082 kilometrů, kdy se řešilo nedostatečné mazání turbodmychadel kvůli špatným hadicím.

Vesměs nešlo o banality. Autu mimo jiné zcela selhal motor, který musel být zcela vyměněn. Problémy měla turba, přístrojový štít, všemožné senzory, volant, podvozek či střešní okno... Pomalu neexistuje oblast, kterou by se u tohoto zástupce vrcholné řady 7 nemusel servis zabývat. Musí jít o velmi nepovedený kus a majitel by rád získal jiný, to ale automobilka odmítá.

Po zhlédnutí seznamu oprav za tak malou ujetou vzdálenost není divu, že se majitel vzteká jen při vyslovení zkratky BMW. Svůj nenásilný boj proti automobilce už jen doplnil nápisem, že vůz jako nový stál 122 700 Eur (3,2 miliony korun českých) a že za tuto cenu dostal celou kopici problémů. Jestli jeho protest přiměje BMW změnit názor na možnou úplnou výměnu vozu, nevíme, zaujmout svět se mu ale podařilo...

Zákazníkovi se dokola kazí špičkový model BMW. Podívejte se, jak mu to nyní vrací - 1 - Nastvany zakaznik BMW rady 7 revans 01Zákazníkovi se dokola kazí špičkový model BMW. Podívejte se, jak mu to nyní vrací - 2 - Nastvany zakaznik BMW rady 7 revans 02Zákazníkovi se dokola kazí špičkový model BMW. Podívejte se, jak mu to nyní vrací - 3 - Nastvany zakaznik BMW rady 7 revans 03
Nové BMW řady 7 během necelých 55 tisíc kilometrů prodělalo 12 záručních oprav, obvykle ne banálních. Majiteli došla trpělivost a zapsal vše na zadní dveře, které mu už přestávají stačit. Tlačí tak na automobilku, aby vůz vyměnila celý

Zdroj: Reddit

Mirek Mazal

Další zajímavé články:

Reklama

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama