Reklama

Mercedes odmítl zákazníkovi uznat dvě záruční opravy. Podívejte se, jak mu to nyní vrací

Originální formu boje proti automobilce zvolil majitel bílého kupé značky Mercedes-Benz. Při řešení poruch nepostupovala podle jeho představ, teď jeho názor rezonuje všude, kde se objeví.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Mercedes odmítl zákazníkovi uznat dvě záruční opravy. Podívejte se, jak mu to nyní vrací

6.9.2018 | Mirek Mazal

Originální formu boje proti automobilce zvolil majitel bílého kupé značky Mercedes-Benz. Při řešení poruch nepostupovala podle jeho představ, teď jeho názor rezonuje všude, kde se objeví.

Na srbských silnicích mohou řidiči potkat s bílým Mercedesem třídy C Coupe s dolepenými nápisy na kapotě a na dveřích. Třídveřový elegán se změnil na pojízdnou reklamu, za kterou ale německý výrobce jistě není rád. Co může vypadat jako propagační polep, je ve skutečnosti dílo podnikatele, kterého naštval přístup reklamačního oddělení automobilky.

Fotografie auta vyvolaly rozruch, protože vzkazy kritizují postup Mercedesu při řešení poruch zánovního vozu. Podle zpráv došlo k problémům s garancí, doslova se na bočních dveřích píše bosenským jazykem: „Mercedes je odpad. 30 000 km a spojka nepodléhá záruce.“ Kritiku záruky na spojku doplňuje delší sdělení přes celou kapotu v podobném duchu: „Mercedes je odpad. Startér vyměněn ve 13 000 km, spojka při 30 000 km a není přiznaná záruka.“

Nářky vyvedené černo-červenými písmeny na bílém podkladu zcela jasně říkají, že se vlastník s automobilkou nedokázali shodnout na proplacení nákladů na výměnu startéru po ujetých 13 000 kilometrech a spojky, která se poroučela o dalších 17 000 kilometrů později. Zástupce stuttgartské společnosti našel důvody, proč dát od těch oprav ruce pryč, což kreativního zákazníka viditelně rozhodilo.

Pochopitelně nevíme, kde je pravda. Majitel mohl oba díly přetěžovat (jakkoli u startéru moderního auta si není snadné představit, jak) a přístup automobilky může být fér. Zákazník to tak ale nevnímá a jeho boj proti Mercedesu si získal na internetu jistě větší ohlas, než Mercedes doufal. Ještě větší dosah by jistě měly anglické nápisy, ale i tento text splnil svou funkci a o případu informují i americká média. Jsme zvědavi, jak se třícípá hvězda k případu postaví nyní - o takovouto publicitu jistě nestojí.

Mercedes odmítl zákazníkovi uznat dvě záruční opravy. Podívejte se, jak mu to nyní vrací - 1 - Mercedes Benz C Coupe napisy na aute 01Mercedes odmítl zákazníkovi uznat dvě záruční opravy. Podívejte se, jak mu to nyní vrací - 2 - Mercedes Benz C Coupe napisy na aute 02
Pojízdná reklama na záruku Mercedesu už formátem písma naznačuje, že o chválu tady nejde. A vskutku, majitel není spokojen s tím, že během 30 tisíc km musel sám uhradit dvě nemalé opravy porouchaných dílů

Zdroj: Carscoops

Mirek Mazal

Další zajímavé články:

Reklama

Autobazar

zobrazit vše