8 problematických ojetých SUV: na tyto kousky si dejte pozor

 | 17 příspěvků | 4.1.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený B.F.

Myslím, že Duster je dost.. | 4.1.2017 11:33reagovat
avatar

Myslím, že Duster je dost přeceňovaný, takže dobře že tu je. Je to prostě Dacie, starý Renault, víc nic.

Nepřihlášený Roman

A kde jsou nehorázné křápy.. | 4.1.2017 11:49reagovat
avatar

A kde jsou nehorázné křápy koncernu VW - Touareg a Tiguan prvních generací?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rene

Jsem rad ze mám rav4 2007,.. | 4.1.2017 18:01reagovat
avatar

Jsem rad ze mám rav4 2007,2015 vše bez problému

Nepřihlášený Petr Č.

Reakce na: A kde jsou nehorázné křápy.. | 4.1.2017 19:29reagovat
avatar

Jednoduché - vychází to ze statistik německého TUV. A Tiguan s technikou dvojkové octavie je v pohodě, a Touareg na tom zdaleka není tak kriticky jak se v ČR traduje, resp. jak to české pouliční servisy podávají...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Dacie opravujeme a a vím s.. | 4.1.2017 20:14reagovat
avatar

Dacie opravujeme a a vím své.Jezdí jen na doplňky a oleje!!! Auta jsou naprosto spolehlivá a vše zde napsané jsou boje a lži proti Dacii.Tisíckrát horší je Yety nebo poruchový Tigua či Golf a Octávia 1,2!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Roman

Reakce na: Jednoduché - vychází to ze.. | 4.1.2017 20:14reagovat
avatar

Pro mě není spolehlivost dána rezavým osvětlením RZ, či vyklepanou nápravou, což obě auta prakticky neznají, tady jsou velmi robustní, ale počtem nepojízdných aut kvůli fatálním závadám. Což TÜV nehodnotí. Ten pouliční servis, ze kterého beru údaje, měl za loňský rok obrat těsně nad čtvrt miliardy. (ne síť, jedna pobočka).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr Č.

Reakce na: Pro mě není spolehlivost d.. | 4.1.2017 21:21reagovat
avatar

Jak to berete vy je celkem vaše věc, data TUV jsou v tomto ohledu jeden z mála relevantních zdrojů a statistik. To že české servisy nemají potřebné znalosti a zkušenosti pro servis složitějších technik je obecný fakt nijak nesouvisející s obratem ;) Co občas (ne)dokážou vykouzlit třeba na Jarově by člověk jenom zíral.

Nebo jak vy si vysvětlujete že jeden a ten samý model

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený fela

Reakce na: Jak to berete vy je celkem.. | 5.1.2017 10:42reagovat
avatar

Hocijaké údaje od TUV či ADAC sú nekonečne hodnoverné...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr Č.

Reakce na: Hocijaké údaje od TUV či A.. | 7.1.2017 15:51reagovat
avatar

Nekonečně určitě ne, ale nejhodnověrnější co jsou k dispozici.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený David Kr.

Dacie a nespolehlivé? Dělát.. | 8.1.2017 10:17reagovat
avatar

Dacie a nespolehlivé? Děláte si prdel? Ta auta jsou fantastické a ve firmě jich máme již 8.Dokkery, Dustry a dostávají zabrat.Žádné fajnovky na dálnici.Strčte si ty vaše statistiky někam

Nepřihlášený fela

Reakce na: Nekonečně určitě ne, ale n.. | 8.1.2017 12:48reagovat
avatar

Jediným problémom je, žie TUV reporty nerozlišujú závažnosť porúch, tzn. že nesymetrické brzdenie je na tom istom stupni ako nesvietiace svetlo. Alebo (ak sa to dá vztiahnuť i na klasifikáciu slovenského STK), tak i vylezená/ošúchaná nálepka s VIN je také isté riziko ako jazdiť bez pásov....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Max

Na ML400 cdi počas 165000.. | 9.1.2017 23:45reagovat
avatar

Na ML400 cdi počas 165000 km jeden regulátor alternátora, všetky tlmiče (po 145000), zadné pružiny, nádržka ostrekovača, predné čapy, 1 x kotúče a niekoľkokrát doštičky, ľavý regulátor turba.

To auto pozná len drinu, stále je za ním zapojený vlek od 3,2-3,4 tony.

Hrdzavie zatiaľ len veko kufra (rok 2004).

Poznám iné MLká 270ky, to sú proste nezmary, tiež ťahajú ťažké vleky.

Neverte týmto hlúpym štatistikám.

Nepřihlášený Jendaj

Reakce na: Dacie opravujeme a a vím s.. | 12.1.2017 23:05reagovat
avatar

Mam stejny nazor. Dustera ma 3 roky najeto 80 tis.a scela bez problemu.

Nepřihlášený Petr Č.

Reakce na: Jediným problémom je, žie.. | 13.1.2017 00:09reagovat
avatar

Ano dokonalé to rozhodně není, nicméně ta relevance je i tak dostatečně vypovídající.

Nepřihlášený Pavel Siska

Máme autoservis od roku 19.. | 14.1.2017 16:37reagovat
avatar

Máme autoservis od roku 1992 a horší auta než Kia ,Hyundai a Dacia Duster jsme tu nikdy neměli . Nebudu se rozepisovat o všech protože třeba o Mercedes ML prvni generace bych tu mohl psát až do duchodu.Co se týče Dustera ,tak jen loni 2016 jsme dělali na čtyřech firemních a dvou osobních. Převodovky to je kapitola sama pro sebe.Kdo jezdi jak duchodce po rovince a najede 30 000 ročně ten at se ani nevyjadřuje . Duster má neustálé problémy s převodovkou .vstřikování u benzínových motorů to asi vyráběli někde v poušti v Iráku ,to je naprostá hruza. Zapalování loni opravováno loni třikrát a z toho dvakrát u dvou aut dvakrát po sobě . Žárovky neřeším to si majitelé vyměnujou sami ale když nekde čtu ty blaboly lidí jak obhajujou svoje Dustery tak bych je nakopal do prdele.Bud s tím nejezděj a nebo to vubec nevlastněj protože by to neobhajovali .Jeden má štestí na lepší kus a už píše na netu jak jsou spolehlivý což nejsou ani omylem.Duster neni žadny luxusni auto,je to levná bárka proto to lidi kupujou a v terenu to svoji praci udela , to ale pračka taky . To už byla stokrat lepsí stara Lada Niva v terenu ta vyjela cokoli a byla držák ale Duster je kšunt. Jízda po silnici je stejny jak jizda na trakaři ale to už je jiná veě.Je to proste levnej křáp tak nečekejte žádnej jizdni komfort

Nepřihlášený Viktor_EX

Sorento 2,5 CRD, 2006 (mod.. | 15.1.2017 22:37reagovat
avatar

Sorento 2,5 CRD, 2006 (mod -2006). 245tkm, 60% kilometru 2,5 tuny na haku, koupeno jako nove jako tahač, jezdim na aditiva Mathy (davam to vsude, motor, prevodovka, nafta, atd), kazde 3 roky je potreba hlinikova trubka za 1800 na klima (bydlim v horach, tak to sul prozere, na 195tkm brzdové kotouce komplet, na 235tkm kondenzator klimatizace. Jezdi jak vino, chyta kdy si vzpomenu, v -15°C na prvni prevaleni. Na 230tkm kvalitni antikorozni ochrana-nastrik. Za me, super auto bez jakychkoliv problemu. Uz mam ted nove auto, sorento jsme chteli prodat. Ale jak se pise v clanku, lidi vam plnou vybavu a bezproblemovy stav nezaplati. Auto jsme nechali v rodine, protoze takovy super nedam za baksis. To ho radsi budem jezdit dokud to pujde. Uvidime.

Nepřihlášený Viktor_EX

Hlavně když zapátrám v těc.. | 15.1.2017 22:45reagovat
avatar

Hlavně když zapátrám v těch článcích tady ... průserový motor RAV4 2,0 diesel generace 2006-2008 nebo tak nejak ... ta tu vubec neni. A to mi prijde jako mnohem vetsi maler, nez kdyz nejakej blb honi pracovni sorento s kratkou petkou po dalnici 180kmh od kielu az do mnichova. Pak samozrejme ano, pak to ta vacka mohla neustat. Jenze na tohle se u ADAC nemysli. Na druhou stranu ano, prvni modely VGT mely problemy s turby, proto jsem take v prosinci 2006 nekoupil nove sorento, ale to stare, s jednoduchym turbem.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše