BMW i3: elektrický hatchback zvláštních tvarů je na světě

 | 1 příspěvek | 30.7.2011 Petr Štefek, Walter Kraft
Reagovat

Nepřihlášený Fido

Tento zpusob pohonu (ciste.. | 1.8.2011 22:22reagovat
avatar

Tento zpusob pohonu (ciste elektro se spalovacim generatorem) se mi zda jako nejlepsi aspon do doby nez bude vybudovana dostatecna infrastruktura pro nabijeni. I potom ale bude uzitecny pro zvyseni dojezdu.

V clanku bohuzel uplne chybi informace, jak bude reseno topeni (elektricke, spalovaci atd.) a zda bude i klimatizace.

Co ovsem nechapu je to, proc se vsichni vyrobci elektromobilu tak brani pouziti prevodovky. Rozjezdy, pomale vyjezdy do stoupani a v podstate vsechny druhy jizd velmi malou rychlosti jsou velkym zroutem energie. Prevodovkou by se take zlepsila rekuperace a jeji brzdny ucinek (ktery je opet v malych rychlostech temer nulovy).

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše